quote:
Lekker vaag allemaalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
Bern en Erik zoeken iets op voor hun filoodsofisch gesprek. Na wat zoeken legt Bern aan Zoe uit dat het interessant is dat mannen die zich als vrouwen verkleden travestiet genoemd worden, maar vrouwen die zich als mannen verkleden, niet anders genoemd worden.
[ afbeelding ]
Zoe: "Dit heb jij zeker gezegd vanwege ... Je moeder doet dit toch zei je?"
Bern: "Mijn moeder eh.. is ... is... maatschappelijk erg betrokken bij uhm .. nou ja... een beetje dit soort dingen? M'n zusje is eh.... <kijkt in camera> dat ga ik niet zeggen, maar die is daar ook een beetje mee bezig en ik heb ook vrienden die eh...."
Zoe: "Ik weet al wat je wil gaan zeggen hehehe"
Als Jeff in de keuken staat zie je dit niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hell's Kitchen zegt Marciano, Isaac herhaalt het ook nog eens.
Isaac: "Vind je het gek dat de beesten hier rondlopen?!"
Hij kijkt ook niet één keer op van zijn bord.. hij blijft maar happen naar binnen schuiven.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Anderhalf uur geleden zat ie nog aan een bord vol opgewarmde friet!
Zo vies altijdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo smerig heb ik die keuken nog nooit gezien na het kokenquote:
Snel snel snel,voor de tweede ronde...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kijkt ook niet één keer op van zijn bord.. hij blijft maar happen naar binnen schuiven.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:17 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zegt je hebt ook selderij en dat is een halve maan.. ze bedoelt bleekselderij maar weet waarschijnlijk niet dat het stelen zijn![]()
Het is nu wel weer heel erg vies..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo smerig heb ik die keuken nog nooit gezien na het koken
Zou hij bang zijn dat ze het van hem afpakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snel snel snel,voor de tweede ronde...
Jemig wat een varkensstal zeg, dit is vragen om ongediertequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Volmondig ja.Dat is precies waar het bij hem om gaat.Bang om tekort te komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij bang zijn dat ze het van hem afpakken
Ja die twee ruimen ook niets opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |