Vind ik ook..geniet gewoon van die laatste paar maanden en laat dat dan wat kosten. 850.000 is dan nog steeds heel veel geld.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:00 schreef Monique___ het volgende:
jeff: eigenlijk is dat de stelling: willen we leuke dingen gaan doen of willen we dat niet doen
En als ze een zending retourneren komt het bedrag er met een triangel weer bij?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe vroeg laatste toen iemand iets bestelde 'uit welke pot' het gehaald moest worden. Ze somde van diegene toen op : 'je hebt nog x-bedrag van die stelling en nog x van die stelling'. Elke deelnemer heeft dus kennelijk per stelling 'een potje' gekregen waar ze dingen uit kunnen bestellen.
Dat febo het allemaal goed en tot op de centen bijhoudt bleek ook toen Zoe en mail voorlas dat Jasper niet 7,78 maar 7,49 over had (de 7 weet ik zeker, de decimalen zijn ter indicatie).
Van het grote geheel (de pot op het spelscherm) gaat het af zodra een bestelling binnenkomt, het triangel moment, zoals Hoempah al zei.
Retour mag nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als ze een zending retourneren komt het bedrag er met een triangel weer bij?
er mag niet meer geretourneerd wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als ze een zending retourneren komt het bedrag er met een triangel weer bij?
Say whut?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:01 schreef Monique___ het volgende:
brabbel wil een keer vragen of ze een hele nacht een serie mogen kijken , iets van 6 of 7 afleveringen
en dan de hele nacht doorkijken want die streamers die zijn er dan niet
Dankzij Mirthe.quote:
Ik heb wel vaker dit soort opmerkingen gehoord,ze hebben werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]heb het haar hoor zegguh: de streamers zijn er dan toch niet
Niet meer, en dat is best gek, omdat het normaal gesproken altijd kan.quote:
Ik heb dat eerder ook al een keer gehoord van iemand. Het lijkt dat ze denken dat ze in de nacht niet op stream te zien zijn. Behalve als ze met een opdracht bezig zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]heb het haar hoor zegguh: de streamers zijn er dan toch niet
Dus waar maakt hij zich dan zorgen om als er een stelling komtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:06 schreef Monique___ het volgende:
in de glazenbol van erik staat dat er nog minimaal 1 gele kaart gaat plaatsvinden
bern: is dat gewoon een gevoel of iets van situatie en weg stream
maar net had erik het er ook al over in de loods met brabbel dat als er niet genoeg geld uit gaat er wel voor wordt gezorgd dat er geld uitgaat .. met regels
tuurlijk willen ze geen 8 ton gaan betalen aan die klaplopers daar
Veel zullen het er ook niet zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dit soort opmerkingen gehoord,ze hebben werkelijk geen idee.
Ik denk eerder dat het een veel te veel gedoe is voor ze met al die bestellingen. Sommige kennende gaan dubbel bestellen en de helft dan terugsturen. Ik zie Mirthe er wel voor aan om vijf broeken te bestellen en dan kijken welke het leukste is en de andere vier weer te retournerenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet meer, en dat is best gek, omdat het normaal gesproken altijd kan.
Maar ze zullen het in werkelijkheid wel gratis krijgen voor het sponseren.
Wellicht dat ze eerder denken: welk persoonquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb dat eerder ook al een keer gehoord van iemand. Het lijkt dat ze denken dat ze in de nacht niet op stream te zien zijn. Behalve als ze met een opdracht bezig zijn.
Het gaat ook om andere momenten dat ze denken niet op de streams te zien zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel zullen het er ook niet zijn.
Behoorlijk zinloos ook om naar slapende mensen te kijken.
Dat doen alleen gekkiesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wellicht dat ze eerder denken: welk persoonkijkt nu s nachts naar de stream....
Maar je denkt dat het dat is? of dat ze niet erbij stil staan dat er mensen zijn die wel eens een nacht wakker zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat ook om andere momenten dat ze denken niet op de streams te zien zijn.
quote:
Wanda bijv. Die was daar vaak vrij stellig in dat er niet gestreamd werd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar je denkt dat het dat is? of dat ze niet erbij stil staan dat er mensen zijn die wel eens een nacht wakker zijn?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanda bijv. Die was daar vaak vrij stellig in dat er niet gestreamd werd.
Dat zou mij echt verbazen, als je ze wel eens hoort praten volgen ze alle RLS'en.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt me op dat iedereen op dit moment prikkelbaar is.. het loopt op z’n eind en ik denk dat ze allemaal moe zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
zowie nu ook wel kattig naar ice
ook al naar brabbel
Heb haar ook horen zeggen dat er in de nacht geen stream aanstaat. Ik snap nu wel dat ze met Jasper het bed in dook.. niemand zou het zienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb haar ook horen zeggen dat er in de nacht geen stream aanstaat. Ik snap nu wel dat ze met Jasper het bed in dook.. niemand zou het zien
De volgende ochtend zat te janken op haar bed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze in ieder geval genoeg koffiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
maandag komt er voor 84 euro aan koffie
Bestelling vergeten aan te passen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze in ieder geval genoeg koffie
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
maandag komt er voor 84 euro aan koffie
Bestelling vergeten aan te passen
Dat Wendy bang is en daarom nu op groen is gaan staan. Bang om genomineerd te worden.quote:
Met wendiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
Maar dit is toch al eerder voorgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |