Maar je denkt dat het dat is? of dat ze niet erbij stil staan dat er mensen zijn die wel eens een nacht wakker zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat ook om andere momenten dat ze denken niet op de streams te zien zijn.
quote:
Wanda bijv. Die was daar vaak vrij stellig in dat er niet gestreamd werd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar je denkt dat het dat is? of dat ze niet erbij stil staan dat er mensen zijn die wel eens een nacht wakker zijn?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanda bijv. Die was daar vaak vrij stellig in dat er niet gestreamd werd.
Dat zou mij echt verbazen, als je ze wel eens hoort praten volgen ze alle RLS'en.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt me op dat iedereen op dit moment prikkelbaar is.. het loopt op z’n eind en ik denk dat ze allemaal moe zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
zowie nu ook wel kattig naar ice
ook al naar brabbel
Heb haar ook horen zeggen dat er in de nacht geen stream aanstaat. Ik snap nu wel dat ze met Jasper het bed in dook.. niemand zou het zienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb haar ook horen zeggen dat er in de nacht geen stream aanstaat. Ik snap nu wel dat ze met Jasper het bed in dook.. niemand zou het zien
De volgende ochtend zat te janken op haar bed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze in ieder geval genoeg koffiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
maandag komt er voor 84 euro aan koffie
Bestelling vergeten aan te passen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze in ieder geval genoeg koffie
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
maandag komt er voor 84 euro aan koffie
Bestelling vergeten aan te passen
Dat Wendy bang is en daarom nu op groen is gaan staan. Bang om genomineerd te worden.quote:
Met wendiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
Maar dit is toch al eerder voorgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |