Zet er dan groente of vlees in, beleg voor brood. Waarom dan iedere keer koffiequote:
Ja brood.....voor 80 euro brood erin lijkt me ook wel een strak planquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet er dan groente of vlees in, beleg voor brood. Waarom dan iedere keer koffie
Ergens hoop ik stiekem dat ze niet veel verdienen de volgende ronde
Kan het weer verschimmelenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
Ja
[..]
Ja brood.....voor 80 euro brood erin lijkt me ook wel een strak plan
Eunice ligt heel de dag te lezen in de buuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:09 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice ligt te lezen en te schrijven en Rupert ligt ook te lezen...... mag dat wel?
Rupert wordt door Zoë een snitch genoemd, Marciano vraagt of ze maandag koffie eten en waarom sommige mensen het wel weten en hij niet....
en ze heeft het grootste gedeelte van de dag muziek 'nodig'quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice ligt heel de dag te lezen in de buuk.
Of zit een halve dag in kamer 4 of de kas. Alles draait om Eunice's (proces)
Jij vergiet nog die yoga/ meditatie ien die ochtend.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice ligt heel de dag te lezen in de buuk.
Of zit een halve dag in kamer 4 of de kas. Alles draait om Eunice's (proces)
Erg he Ze begint met de dag meer op een kerel te lijken in haar gezichtquote:
En dan zeggen Wendy was ook nooit manager geworden door de groep en Jeffrey heeft ook zijn credots verloren door tegen te stemmen. Iedereen moet luisteren naar Bep.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Babette hou eens op
Batterij tegen zoe omdat ze op rood ging staan, de hele groep van hun wilde het en ze hadden ook allemaal op haar gestemd als managers blaa bla bla
Ze is echt zo vies bezig nu ook weer tegen Zoë.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan zeggen Wendy was ook nooit manager geworden door de groep en Jeffrey heeft ook zijn credots verloren door tegen te stemmen. Iedereen moet luisteren naar Bep.
En dat is ook zo. Zoe doet net alsof het zogenaamd haar eigen mening is, maar zegt tussendoor wel even dat ze nu iets goed heb gedaan voor de andere groep en dat ze haar misschien daardoor niet nomineren.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Babette tegen Zoë dat het net leek of ze de andere groep wilde plezieren
Bep is doet niets anders, inlikken bij de andere groep ( jappie, bern sas...)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En dat is ook zo. Zoe doet net alsof het zogenaamd haar eigen mening is, maar zegt tussendoor wel even dat ze nu iets goed heb gedaan voor de andere groep en dat ze haar misschien daardoor niet nomineren.
Babette mag eruit hoor van mij maar daar heeft ze wel gelijk in.
Ze ziet dit waarschijnlijk omdat ze zich zelf ook al heel lang aan t inlikken is bij de andere groep.
Zoe springt van de hak op te tak , maar is dus gewoon jaloers op Mirthe die nu bij Isaac is.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:47 schreef Judiwi het volgende:
Vraagje?
Is de stelling van 800 euro nu al geweest?
En 1500 euro kleding per maand. Make that the cat wise.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:49 schreef pingu66 het volgende:
Babbel werkt zich kapot in het gewone leven om veel te kunnen uitgeven.
Waarom geloof ik dat niet. Met churros bakken en in een corona straat? Ze zegt me iets te vaak dat ze zoveel geld verdiend en opmaakt. Ik geloof er geen snars van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |