Is toch niet te geloven?!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Babette adviseert om een lief briefje neer te leggen voor Isaac.
Man o man zeg haar eens dat Isaac een vriendin en kinderen heeft ipv dit te stimuleren en steeds te praten dat Zoe dit voelt omdat ze jaloers is.
Hoop dat Wendy zegt, nee heb ik nu even geen zin inquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
oke en ze wil haar haar weer anders, that is the problem
Dat ze maar verzuipt in haar tranen, Wendy zou gek zijn als ze dit gaat doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
oke en ze wil haar haar weer anders, that is the problem
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoop dat Wendy zegt, nee heb ik nu even geen zin in
Eerder gebeurde dit niet... dit komt heel lullig over... je voelt je echt aan de kant gezet..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval begrijp ik het wel dat ze even vraagt hun alleen te laten.
Geloof dat Babs niet zoveel respect heeft voor bestaande relaties.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Man o man zeg haar eens dat Isaac een vriendin en kinderen heeft ipv dit te stimuleren en steeds te praten dat Zoe dit voelt omdat ze jaloers is.
Ze is ook aan de kant gezet en ik denk dat Wendy dat meer en meer door krijgtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eerder gebeurde dit niet... dit komt heel lullig over... je voelt je echt aan de kant gezet..
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe huilt ... Isaac knuffelde met Mirthe poehee poehee!
filmpje deel 1: https://streamable.com/tfvg5f
filmpje deel 2: https://streamable.com/ymt6b3
Tot hier maar even, de rest is herhaling en geslijm..
wendy is toch een vriendin en niet iedereen?....ow wachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval begrijp ik het wel dat ze even vraagt hun alleen te laten.
huh dat is toch ook contact met de buitenwereld??quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft aanstaande maandag een gesprek, via een tablet
Hoe ze moet haar constante frustratie om moet gaan wil ze weten.
Wendy had niets meegekregen van wat er buiten gebeurde, dus begrijpelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
wendy is toch een vriendin en niet iedereen?....ow wacht
als je vriendinnen bent, dan ben je er voor elkaar om te troosten no matter what. Dat ze wendy wegstuurde(n) zegt heel veel over die vriendschapquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wendy had niets meegekregen van wat er buiten gebeurde, dus begrijpelijk.
En ja, het was voor Babs ook een goed excuus, zo probeert ze de show te stelen.
Jesus, geef dat kind een lolly!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe huilt ... Isaac knuffelde met Mirthe poehee poehee!
filmpje deel 1: https://streamable.com/tfvg5f
filmpje deel 2: https://streamable.com/ymt6b3
Tot hier maar even, de rest is herhaling en geslijm..
Sorry maar het is andersom. Ik heb het gezien en gehoord. Zoe wilde vaseline erop en Wendy zei je hebt genoeg make-up op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die zwarte rand die Zoë heeft is haar eigen schuld Wendy wilde er vaseline op doen maar hoefde niet van Zoë want ze had toch veel make-up op.
Zoe wilde een briefje doen en Babette zei toch nee je kunt beter praten? Zo hoorde ik het.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Helemaal eens, erger me daar dood aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat een slechte psycholoog zal babette zijn, iemand die getrouwd is mag je gewoon lieve briefjes sturen als je er verliefd op bent. I.p.v. te proberen die persoon aan het verstand te brengen dat dit niet kan en ze het van zich af moet zetten.
Ik zou me in ieder geval gekwetst voelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je vriendinnen bent, dan ben je er voor elkaar om te troosten no matter what. Dat ze wendy wegstuurde(n) zegt heel veel over die vriendschap
Oké dan heb ik het verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sorry maar het is andersom. Ik heb het gezien en gehoord. Zoe wilde vaseline erop en Wendy zei je hebt genoeg make-up op.
Ik vind het heel erg hoe ze nu met Wendy omgaan hoor, schandalig zelfs. Zoe die zo jaloers is op babs en Wendy.
Jaloerse poederloeder.
Precies, niet IEDEREEN mocht het weten werd gezegd, terwijl het eerder een drie eenheid was. Echt absurd dat Wendy zo behandeld wordt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eerder gebeurde dit niet... dit komt heel lullig over... je voelt je echt aan de kant gezet..
het is echt bizar, Ze lachen haar uit, maar ondertussen heeft ze weer precies bereikt wat ze wilde. Isaac is braaf naar buiten gelopen, is bij Mirthe vandaan .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ah! Zoe die Mirthe en Isaac uit de deuropening jaagt was ook op stream..
Filmpje: https://streamable.com/er18gd
Een gesprek met wie? Toch geen contact met buiten of mag alleen Sas dat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft aanstaande maandag een gesprek, via een tablet
Hoe ze moet haar constante frustratie om moet gaan wil ze weten.
Mss contact met haar arts ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een gesprek met wie? Toch geen contact met buiten of mag alleen Sas dat.
Als ik Isaac was had ik haar meteen even apart genomen en haar op haar kleutergedrag aangesproken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ah! Zoe die Mirthe en Isaac uit de deuropening jaagt was ook op stream..
Filmpje: https://streamable.com/er18gd
waarschijnlijk gewoon met de psycholoog, iedereen heeft daar gesprekken met de psycholoog.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal gesprekken met een psych oid daar. Waarom hier ineens zo moeilijk over doen…quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
Babette die 1 dag niet gerookt heeft tegen Isaac: in mijn hoofd heb ik nog nooit gerookt!
als je er zelf maar hard genoeg in blijft gelovenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:15 schreef juul. het volgende:
Bep heeft niet anders gedaan tegen Wendy zegt ze tegen Marciano
Zie hem bezig met knoflookteentjes, of de saus goed wordt is natuurlijk nog even afwachten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:16 schreef Charmian het volgende:
das een goeie knoflooksaus wat sjeffie gaat maken
zal wel goedgekeurd zijn door k5 vermoed ik , mss is het gesprek wel in k5quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet Wendy gewoon lekker doen als dat wilt maar wilt Babette daar een gesprek over ??quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
Wendy rookt gewoon weer zegt Babette tegen Tiano.
Alleen dat toontje al.
mss omdat het sas isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal gesprekken met een psych oid daar. Waarom hier ineens zo moeilijk over doen…
kun je volgens mij niet veel aan verpesten, het ging mij om het aantal tenen dat er in gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie hem bezig met knoflookteentjes, of de saus goed wordt is natuurlijk nog even afwachten.
Rquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Babette nu in de kas in gesprek met Marciano die er is gaan liggen.....(rookt ook niet meer)......
teveel geblaat om het nu ff op te schrijven..... hoe goed ze bezig is.......
Marciano lijkt me behoorlijk 'uitgeblust' zoals hij overkomt...
Hoop dat er beelden van zijn/komen van dit geratel.... over Zoë, Wendy, Jeffrey en volgens mij ook Isaac..
Eigenlijk nog maar 1 dagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
R
Ze roken 2 dagen niet meer nou nou wat een prestatie!🙃
Als ze het maar vaak genoeg herhaalt, gaat ze het mssn gelovenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vindt dat Eunice zo'n mooi pakje aanheeft en er volgt (natuurlijk) weer een enorme knuffel........ en het voelt alsof ik al heel lang ben gestoptttttttttttt....... pfffffffffff
Volgens mij is ze gisteren gestopt met roken 1 juni..... dus net 1 dagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
R
Ze roken 2 dagen niet meer nou nou wat een prestatie!🙃
Ja klopt dat kwam niet uit de mond van Babette, daar kwam Zoe zelf mee...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoe wilde een briefje doen en Babette zei toch nee je kunt beter praten? Zo hoorde ik het.
Ze is dus een Teletubbie 😂quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze het maar vaak genoeg herhaalt, gaat ze het mssn geloven
In Babettes ogen doet zij nooit iets verkeerd GJ ( overstap( de podcast,roddelen over Wendy bier kopen etc etcquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Moet Wendy gewoon lekker doen als dat wilt maar wilt Babette daar een gesprek over ??
En Wendy doet anders ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze is dus een Teletubbie 😂
Nog een x nog een x
Heeft ze weer z’n pilletje geslikt ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette wil nu attack doen.
Eunice heeft de box 3 keer in de week, Wendy vraagt aan Eunice of ze het niet op een ander tijdstip kan doen
Babette de hele tijd: het komt goed, het komt goed......hyper als de pest
Denk wel meerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heeft ze weer z’n pilletje geslikt ?
rekening houden met een ander is er gezegd, maar idd op = opquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
als het gewoon in de gezamenlijke koelkast stond is dat toch niet erg?
dan is het op is op.
Mirthe: ik neem nooit iets extra'squote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze had al gezegd dat het haar verslaving is
Je weet toch niet hoeveel er nog inzat voordat mirthe ging drinken?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
rekening houden met een ander is er gezegd, maar idd op = op
eindelijk weer een wr die weing geld kostquote:
Neenee dat doen alleen die pikkers en dievenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
behalve elke nacht een paar lepels pindakaas
Daar heeft hij het eerder over gehad. Zo ging hij naar school.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:51 schreef Charmian het volgende:
marciano liep met een doorgeladen wapen op zaksorry heb geen context weet ff niet waarom en wanneer
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
Hopelijk gaat Babette vandaag met Wendy praten en komt het weer goed.
Hopelijk laat Wendy zich niet inpakken en laat Babette lekker in haar sop gaar koken. Wendy hoeft zich absoluut niet te verdedigen richting Babet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
Ik hoorde Babette wel zeggen dat ze vanmiddag met Wendy ging praten... dit is gewoon sneu..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
Het zijn vriendinnen die elkaar op dit moment ff niet begrijpen. Het zou jammer zijn als het stuk loopt want ze waren altijd leuk samen. Du ik hoop dat het echt goed komt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk laat Wendy zich niet inpakken en laat Babette lekker in haar sop gaar koken. Wendy hoeft zich absoluut niet te verdedigen richting Babet.
Zat mensen voor Wendy die wel gezellig tegen haar doen.
nou....vriendinnen....Het is wel babs die al vanaf het begin zegt dat ze buiten niet met wendy bevriend zou zijn, of zal zijn na de loods. Ze kan namelijk geen goede gesprekken met Wendy voeren, geen diepgaande gesprekken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn vriendinnen die elkaar op dit moment ff niet begrijpen. Het zou jammer zijn als het stuk loopt want ze waren altijd leuk samen. Du ik hoop dat het echt goed komt.
Ze zijn geen vriendinnen, de enige verbindende factoren zijn drank en tabak.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn vriendinnen die elkaar op dit moment ff niet begrijpen. Het zou jammer zijn als het stuk loopt want ze waren altijd leuk samen. Du ik hoop dat het echt goed komt.
Zo is hij altijd bij sportlessen. Bij zijn evenementen is hij ook fanatiek.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:57 schreef lojanda het volgende:
Bern is goed fanatiek ook.. heb hem zo nog nooit gezien
Met Babette kan je niet praten. Zij praat alleen tegen jou.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
Gaat em niet wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat Janet een poging doet om een kerstmanpak heel snel aan te doen.
![]()
![]()
Hoe dan?
Bij Jasper was die ook veel te groot.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:17 schreef pingu66 het volgende:
Janet maakt een knoop i de elastiek van de baard, zo past ie beter zegt ze
Bij haar ja, fuck de rest
Eerst de laarzen lijkt mij niet handig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef lojanda het volgende:
Mogen ze zelf weten in welke volgorde ze het aantrekken?
Johquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eerst de laarzen lijkt mij niet handig.
Iddquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:21 schreef pingu66 het volgende:
Met die handschoenen aan krijg je de laarzen niet aan zegt Janet.
Die hand schoenen moeten ook later aan. Broek jas laarzen...
Nee zegt Janet
Erik broek jas laarzen...
Ne nee zegt Janet en loopt naar het papier en leest broek jas laarzen....oja zegt ze.
Dat is Janet haar levens motto "Oh ja"quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:21 schreef pingu66 het volgende:
Met die handschoenen aan krijg je de laarzen niet aan zegt Janet.
Die hand schoenen moeten ook later aan. Broek jas laarzen...
Nee zegt Janet
Erik broek jas laarzen...
Ne nee zegt Janet en loopt naar het papier en leest broek jas laarzen....oja zegt ze.
Er moet een bepaalde volgorde aangehouden worden broek jas laarzen en de rest weet ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:21 schreef lojanda het volgende:
Ik zou eerst broek laarzen jas riem baard muts en dan pas de handschoenen doen.
[..]
Joh
Eerst een nee altijd en dan alsnog moet ze toegeven en dan krijg je oh ja..quote:
Ja dat vroeg ik al.. het moet natuurlijk niet te makkelijk gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er moet een bepaalde volgorde aangehouden worden broek jas laarzen en de rest weet ik niet
Liters en litersquote:
Die mandjescin een grote pan met water gooien en vaatwasser blokje erbij en ff laten kokenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Jeff is bezig met die gigantische kutklus om die frituur schoon te krijgen.. Brrr zo vies en vet
Bern en Sas over het schoonmaken van de frituurpan. Sas zit er nog erg mee... Het vermoeit haarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het klaagbankje in de kas is weer actief.
Laat degene die er zo'n teringzooi van gemaakt heeft hem schoonmaken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Jeff is bezig met die gigantische kutklus om die frituur schoon te krijgen.. Brrr zo vies en vet
Het is niet alleen het vet van de laatste keer wat de frituurpan zo vies maakt. Dat is wekenlang gebruik geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat degene die er zo'n teringzooi van gemaakt heeft hem schoonmaken.
Het is niet alleen het mandje dat zo vet en vies is..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die mandjescin een grote pan met water gooien en vaatwasser blokje erbij en ff laten koken
I know, frituur reiniger kopen. En ja kut klus.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet alleen het mandje dat zo vet en vies is..
Klopt.. de frituur was al erg vet al is het door Sasha nog veel erger geworden. Hoe zij de patat uit schepte kon echt niet. Maar Jeff wil hem zelf schoonmaken want dan kan hij haar daar op blijven pakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet alleen het vet van de laatste keer wat de frituurpan zo vies maakt. Dat is wekenlang gebruik geweest.
Bovendien heeft Sas het aangeboden om hem schoon te maken, maar Jeff heeft dat aanbod afgeslagen. Het is gewoon een periodieke schoonmaak van die pan.
Of hij wil hem zelf goed schoonmaken, omdat hij dat vaker heft gedaan en een pietje precies is en wil dat het goed gebeurd en dan heeft hij weer wat te doen om de tijd te doden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. de frituur was al erg vet al is het door Sasha nog veel erger geworden. Hoe zij de patat uit schepte kon echt niet. Maar Jeff wil hem zelf schoonmaken want dan kan hij haar daar op blijven pakken natuurlijk.
Je bedoelt Bern neem ik aan.. ik snap ook niet dat Sasha daar niet vermoeiend van wordt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
.. praat ... nou ..... eens ..... nor...maal ... zeveraar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of hij wil hem zelf goed schoonmaken, omdat hij dat vaker heft gedaan en een pietje precies is en wil dat het goed gebeurd en dan heeft hij weer wat te doen om de tijd te doden.
Sas praat vrijwel net zo als ze bij hem is ... dus ze passen goed bij elkaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bedoelt Bern neem ik aan.. ik snap ook niet dat Sasha daar niet vermoeiend van wordt.
Ik was echt allang afgehaakt.. andersom trouwens ook
Jeff kennende denk ik toch het eerstequote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of hij wil hem zelf goed schoonmaken, omdat hij dat vaker heft gedaan en een pietje precies is en wil dat het goed gebeurd en dan heeft hij weer wat te doen om de tijd te doden.
Dat zou te positief zijn,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In dat opzicht wel idd.. ze vermoeien elkaar.. en ons ook nogquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sas praat vrijwel net zo als ze bij hem is ... dus ze passen goed bij elkaar
Yup, en dat overdreven gezucht ook de hele tijd. Peper in dein arsch maat!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bedoelt Bern neem ik aan.. ik snap ook niet dat Sasha daar niet vermoeiend van wordt.
Ik was echt allang afgehaakt.. andersom trouwens ook
Echt een zak hooi vind ik het. Hij loopt ook zoals hij praat. Maar Sasha had het er al eens over met Babette.. je houdt er van of niet.. en ik hou er van zei Sasha.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, en dat overdreven gezucht ook de hele tijd. Peper in dein arsch maat!
Dat werd niet gezegd, Jasper zegt dat hij het ook altijd via de Ipad doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het ging hem uiteindelijk niet eens om Sasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. de frituur was al erg vet al is het door Sasha nog veel erger geworden. Hoe zij de patat uit schepte kon echt niet. Maar Jeff wil hem zelf schoonmaken want dan kan hij haar daar op blijven pakken natuurlijk.
Helaas verdenkt hij Erik ervan, vertelde hij die avond dat hij lang met Wendy heeft zitten praten. Ook Wendy denkt dat het Erik was. Heb het die nacht nog gepostquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ging hem uiteindelijk niet eens om Sas
Maar om wie het door zou lullen.
gelezenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas verdenkt hij Erik ervan, vertelde hij die avond dat hij lang met Wendy heeft zitten praten. Ook Wendy denkt dat het Erik was. Heb het die nacht nog gepost
Jammer idd, Jeff ziet het ook niet, is in die zin ook veel te goed van vertrouwenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelezen![]()
en inderdaad erg jammer
Wendy zal daarin ook eerder Erik verdenken
Ze ziet nog steeds niet hoe naar Zoe is
Waarom of op wie?quote:
Net zoveel alsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
Gisteren was Babette helemaal leuk en blij met Eunice over de verjaardag van haar dochter, oh jaaaa iets leuks doen.... een act opvoeren of zo... helemaal leuk!!!
en later: je denkt toch zeker niet dat ik zoiets ga doen he!
Hoeveel gezichten heeft Babette vraag je je zo langzamerhand af.
en toch zie je Wendy al een hele tijd kritisch naar Zoë kijken, ook wanneer ze weer eens buiten bij de rookplek zat te blaten en te mekkeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelezen![]()
en inderdaad erg jammer
Wendy zal daarin ook eerder Erik verdenken
Ze ziet nog steeds niet hoe naar Zoe is
Vanmorgen in de keuken, terwijl hij de friteuse aan het schoonmaken was deed Jeffrey heel normaal en gezellig tegen Sasha en Zoë die er ook waren. Later nog leuke dingen vertellen (over achter de bar staan e.d.) tegen Zoë die gezellig mee aan het praten was (weer een toneelstukje van haar????)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jammer idd, Jeff ziet het ook niet, is in die zin ook veel te goed van vertrouwen
Zoe ook al. Komt mssn door het weerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Bern is met het verkeerde been uit bed gestapt
Nee, van eigen geld gekocht om iets te hebben om mee bezig te zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
Die kubus..... een eliminatieopdracht??????
Sasha is vaak met dat ding in beeld
Heeft Bern gekochtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
Veel anders valt daar ook niet te doen, . o ja sporten, sporten en sporten en hangen en hangen en hangenquote:
Het kan ze 'achter' op ideeën brengen, zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef Verida het volgende:
nee,
[..]
Nee, van eigen geld gekocht om iets te hebben om mee bezig te zijn.
Mirthe mocht er niet mee oefenen van 'm, heeft ie van z'n eigen geld gekocht om te oefenen voor een eliminatie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
Hopelijk voor een eliminatiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
Toch raar dat ze al zo'n tijd met de gebarentaal bezig hebben kunnen zijn en er nog niets mee is gedaan
planken duurde een maandquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
Toch raar dat ze al zo'n tijd met de gebarentaal bezig hebben kunnen zijn en er nog niets mee is gedaan
KOmt vast nog wel, en dan zijn ze het kwijt omdat ze er niet meer aan denken om te oefenenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
ik sla overquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
eitje met spek en ui, heerlijk. Krijg er trek van
7 kippenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft thuis kippen en eet veel eieren
Als ik er ruimte voor had, zou ik ook wel kippen willen hebbenquote:
en dan eet je een bevrucht eiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
Bern dat zijn pa ook kippen had. Toen die een haan erbij nam kwamen er dus onbedoeld kuikens ....
Regelmatig eieren rapen voorkomt dat dus
wilde hij toch zelf doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Bern kijkt alleen Disney films en Moulin rouge dus….tsja inderdaad kom maar op met die eliminatie over soap-seriesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft nog nooit GTST gekeken
hij weet zelfs niet wie Ludo is
Ik zie hier eliminatie kansen FEBO
Dat maakt niks uit, als je ze niet te lang laat liggen tenminstequote:
probeer een broedse kip maar eens van zijn nest te krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, als je ze niet te lang laat liggen tenminste
Maar blijkbaar raapte hij ze sowieso niet, daar gaat gemiddeld zo'n 3 weken overheen
Ik vond het wel een leuk gesprek zo, heel simpel over kippen e.d. maar geen vervelende sneren of ondertoon, Bern die in zijn tweede versnelling stond te praten en er werd gelachenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
Bern dat zijn pa ook kippen had. Toen die een haan erbij nam kwamen er dus onbedoeld kuikens ....
Regelmatig eieren rapen voorkomt dat dus
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer een broedse kip maar eens van zijn nest te krijgen
20 aminozuren die je lichaam niet zelf aanmakenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gewoon oppakken en effe aan de kant zetten, hier gaan ze gewoon weer meteen zitten waar ik ze neerzet na een beetje tokken en pikken.
---
Erik verteld een weetje aan Sas, over aminozuren die ons lichaam niet kan maken maar wel in ei zitten.
Sas: "Oh.. ok"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Allemaal vragen over GTST incoming.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft nog nooit GTST gekeken
hij weet zelfs niet wie Ludo is
Ik zie hier eliminatie kansen FEBO
Waarschijnlijk Moraimaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef Clasientje het volgende:
Is het al bekent wie de nieuwe manager wordt?
Mora.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef Clasientje het volgende:
ze is ook erg veel in beeldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen ratelt en ratelt Babette maar door er lijkt geen stop meer op te zitten.
Nee, is nog niet officieel bekend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef Clasientje het volgende:
staat wel zomersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babs: "Wat mooooooooi! Ik vind deze kleur ook wel heeeel mooooi!
Moraima: "Nee, ik ga zwart maken"
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Moraima heeft een rode pruik op Babette vindt het echt mooi
prachtig voorbeeldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe die posters verschillend aan de koelkast geplakt zijn vind ik wel kenmerkend
Zou ze soms weer hebben gesnoept van de cafeïnepillen????quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen ratelt en ratelt Babette maar door er lijkt geen stop meer op te zitten.
Geen idee, ben geswitcht naar Bern en Sas en dat zegt heel veel. Ze hadden het over zelfgemaakte monsters om te gebruiken in D&D ....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou ze soms weer hebben gesnoept van de cafeïnepillen????
oh vind t wel mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind deze pruik echt lelijk, qua kleur en qua model
ze heeft 'm nu gestyled, dat ziet er beter uit dan daarvoor. met die kleur heb ik geen moeite (zij blijkbaar zelf wel)quote:
Mori heeft ze toch wel doorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:39 schreef Charmian het volgende:
wat zitten ze steeds te slijmen bij moraima (babs en zoe). kan aan mij liggen, maar ik heb ze dat nogniet eerder zien doen
ik hoop hetquote:
gisteravond was ook heel leuk met Mirthe en Erik, die hadden echt lol met die fiets.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:41 schreef Charmian het volgende:
er zijn mensen echt wel blij met die fiets
En daarbij die vieze minachtende blik op zijn smoelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
Babs moet haar benen uitelkaar van Tiano.
Je zou het bijna denken zeer vermoeiend is dat mensquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou ze soms weer hebben gesnoept van de cafeïnepillen????
Het erge is dat ze ook constant inbeeld isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij heeft Babette vandaag zich bij iedereen (behalve Jeffrey en Wendy) in lopen likken, lopen 'lachen', knuffelen, is ze het met iedereen eens, ratelen, ratelen.......
Dodelijk vermoeiend zoals ze bezig is, nog erger dan anders..
Ze is zo vreselijk hyper en op de 'slijmtoer', niet normaal meer.
Ja echt ik zappp aldoor weg naar de andere stream dan , maar binnnen een minuut komt ze daar ook weer in beeldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het erge is dat ze ook constant inbeeld is
Me2, maar geluid muten is al een optie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ik zappp aldoor weg naar de andere stream dan , maar binnnen een minuut komt ze daar ook weer in beeld
ja dat doe ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Me2, maar geluid muten is al een optie.
Ja echt erg he, ik blijf aan het wisselen ze is bijna niet te ontlopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ik zappp aldoor weg naar de andere stream dan , maar binnnen een minuut komt ze daar ook weer in beeld
Onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer Babet op stream, is nog erger dan een mug, die kan je van je afslaan, maar zij blijft terug komen![]()
lekker naar s1 gaan, babsvrije stream....voor nuquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer Babet op stream, is nog erger dan een mug, die kan je van je afslaan, maar zij blijft terug komen![]()
Bij mij is Babet op stream 1 aan het tafeltennissenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
lekker naar s1 gaan, babsvrije stream....voor nu
Iets aan die polo stoort me.quote:
je hebt gelijk...streamwissel in mn hoofd gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij mij is Babet op stream 1 aan het tafeltennissen
Waar is dat nu weer voorquote:
d'r feestjequote:
quote:
Ik vind dat zo kinderachtig wat ze doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:23 schreef Charmian het volgende:
of eigenlijk feestje voor haar dochter waarbij zij haar dochter speelt![]()
Ja,ze heeft vast een een hele choreo in haar hoofd en gaat dat heel cringy voordragen terwijl de rest MOET toekijken.Dan faalt ze en moet het nog een keer over.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Staat ze nu echt in haar eentje te stijldansen
en dan gaat ze weer huilen in een hoekje want faal in allerlei opzichtenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ze heeft vast een een hele choreo in haar hoofd en gaat dat heel cringy voordragen terwijl de rest MOET toekijken.Dan faalt ze en moet het nog een keer over.
Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan gaat ze weer huilen in een hoekje want faal in allerlei opzichten
Gaat ze huilen iek mies mijn kiender. Dan opnieuw applaus Bep vliegt haar om haar nek en kmuffelt ze . Mirthe ook . Aandacht alom kirrende Eunice. Etc etcquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ze heeft vast een een hele choreo in haar hoofd en gaat dat heel cringy voordragen terwijl de rest MOET toekijken.Dan faalt ze en moet het nog een keer over.
Stream 2 is veel leukerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef Frummelie het volgende:
Walgelijk die 2 meiden... en dan nog beweren dat je HELEMAAL niks fout hebt gedaan... Zoe is helemaal een vals achterbaks secreet...
Zoë zei, zo voelde het nu bij mij, toen jij en Wendy mij alleen lieten. Wraak dus?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef Frummelie het volgende:
Walgelijk die 2 meiden... en dan nog beweren dat je HELEMAAL niks fout hebt gedaan... Zoe is helemaal een vals achterbaks secreet...
Was Jan Wielem er nou nog maar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gaat ze huilen iek mies mijn kiender. Dan opnieuw applaus Bep vliegt haar om haar nek en kmuffelt ze . Mirthe ook . Aandacht alom kirrende Eunice. Etc etc
Ooh ik kom even kijken...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 2 is veel leukerMarciano die probeert te dansen en te liften
Denk dat zijn vrienden van de motorclub een lachstuip krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
"Wie is de leider, jij of ik", vraagt Marciano.
"Jij", zegt ze.
"Nou laat mij het dan ook doen", zegt hij.
En hoppa weer een lift en hoppa hij plopt haar zo neer
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:43 schreef Limbus het volgende:
[..]
Denk dat zijn vrienden van de motorclub een lachstuip krijgen
Anders ik wel, en dan dat verongelijkte gezicht van hem er bijquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:43 schreef Limbus het volgende:
[..]
Denk dat zijn vrienden van de motorclub een lachstuip krijgen
Het is echt te walgelijk voor woorden... vies jaloers stuk vreten...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Zoë zei, zo voelde het nu bij mij, toen jij en Wendy mij alleen lieten. Wraak dus?
Babette valt wel zo vreselijk door de mand.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Zoë zei, zo voelde het nu bij mij, toen jij en Wendy mij alleen lieten. Wraak dus?
Maar waar komt dat walsen ineens vandaan...?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 2 is veel leukerMarciano die probeert te dansen en te liften
Nou walsen...😄quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar waar komt dat walsen ineens vandaan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |