Klopt.. de frituur was al erg vet al is het door Sasha nog veel erger geworden. Hoe zij de patat uit schepte kon echt niet. Maar Jeff wil hem zelf schoonmaken want dan kan hij haar daar op blijven pakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet alleen het vet van de laatste keer wat de frituurpan zo vies maakt. Dat is wekenlang gebruik geweest.
Bovendien heeft Sas het aangeboden om hem schoon te maken, maar Jeff heeft dat aanbod afgeslagen. Het is gewoon een periodieke schoonmaak van die pan.
Of hij wil hem zelf goed schoonmaken, omdat hij dat vaker heft gedaan en een pietje precies is en wil dat het goed gebeurd en dan heeft hij weer wat te doen om de tijd te doden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. de frituur was al erg vet al is het door Sasha nog veel erger geworden. Hoe zij de patat uit schepte kon echt niet. Maar Jeff wil hem zelf schoonmaken want dan kan hij haar daar op blijven pakken natuurlijk.
Je bedoelt Bern neem ik aan.. ik snap ook niet dat Sasha daar niet vermoeiend van wordt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
.. praat ... nou ..... eens ..... nor...maal ... zeveraar
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of hij wil hem zelf goed schoonmaken, omdat hij dat vaker heft gedaan en een pietje precies is en wil dat het goed gebeurd en dan heeft hij weer wat te doen om de tijd te doden.
Sas praat vrijwel net zo als ze bij hem is ... dus ze passen goed bij elkaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bedoelt Bern neem ik aan.. ik snap ook niet dat Sasha daar niet vermoeiend van wordt.
Ik was echt allang afgehaakt.. andersom trouwens ook
Jeff kennende denk ik toch het eerstequote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of hij wil hem zelf goed schoonmaken, omdat hij dat vaker heft gedaan en een pietje precies is en wil dat het goed gebeurd en dan heeft hij weer wat te doen om de tijd te doden.
Dat zou te positief zijn,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In dat opzicht wel idd.. ze vermoeien elkaar.. en ons ook nogquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sas praat vrijwel net zo als ze bij hem is ... dus ze passen goed bij elkaar
Yup, en dat overdreven gezucht ook de hele tijd. Peper in dein arsch maat!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bedoelt Bern neem ik aan.. ik snap ook niet dat Sasha daar niet vermoeiend van wordt.
Ik was echt allang afgehaakt.. andersom trouwens ook
Echt een zak hooi vind ik het. Hij loopt ook zoals hij praat. Maar Sasha had het er al eens over met Babette.. je houdt er van of niet.. en ik hou er van zei Sasha.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, en dat overdreven gezucht ook de hele tijd. Peper in dein arsch maat!
Dat werd niet gezegd, Jasper zegt dat hij het ook altijd via de Ipad doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een gesprek met wie? Toch geen contact met buiten of mag alleen Sas dat.
Het ging hem uiteindelijk niet eens om Sasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. de frituur was al erg vet al is het door Sasha nog veel erger geworden. Hoe zij de patat uit schepte kon echt niet. Maar Jeff wil hem zelf schoonmaken want dan kan hij haar daar op blijven pakken natuurlijk.
Helaas verdenkt hij Erik ervan, vertelde hij die avond dat hij lang met Wendy heeft zitten praten. Ook Wendy denkt dat het Erik was. Heb het die nacht nog gepostquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ging hem uiteindelijk niet eens om Sas
Maar om wie het door zou lullen.
gelezenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas verdenkt hij Erik ervan, vertelde hij die avond dat hij lang met Wendy heeft zitten praten. Ook Wendy denkt dat het Erik was. Heb het die nacht nog gepost
Jammer idd, Jeff ziet het ook niet, is in die zin ook veel te goed van vertrouwenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelezen![]()
en inderdaad erg jammer
Wendy zal daarin ook eerder Erik verdenken
Ze ziet nog steeds niet hoe naar Zoe is
Waarom of op wie?quote:
Net zoveel alsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
Gisteren was Babette helemaal leuk en blij met Eunice over de verjaardag van haar dochter, oh jaaaa iets leuks doen.... een act opvoeren of zo... helemaal leuk!!!
en later: je denkt toch zeker niet dat ik zoiets ga doen he!
Hoeveel gezichten heeft Babette vraag je je zo langzamerhand af.
en toch zie je Wendy al een hele tijd kritisch naar Zoë kijken, ook wanneer ze weer eens buiten bij de rookplek zat te blaten en te mekkeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelezen![]()
en inderdaad erg jammer
Wendy zal daarin ook eerder Erik verdenken
Ze ziet nog steeds niet hoe naar Zoe is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |