Is toch niet te geloven?!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Babette adviseert om een lief briefje neer te leggen voor Isaac.
Man o man zeg haar eens dat Isaac een vriendin en kinderen heeft ipv dit te stimuleren en steeds te praten dat Zoe dit voelt omdat ze jaloers is.
Hoop dat Wendy zegt, nee heb ik nu even geen zin inquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
oke en ze wil haar haar weer anders, that is the problem
Dat ze maar verzuipt in haar tranen, Wendy zou gek zijn als ze dit gaat doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
oke en ze wil haar haar weer anders, that is the problem
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoop dat Wendy zegt, nee heb ik nu even geen zin in
Eerder gebeurde dit niet... dit komt heel lullig over... je voelt je echt aan de kant gezet..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval begrijp ik het wel dat ze even vraagt hun alleen te laten.
Geloof dat Babs niet zoveel respect heeft voor bestaande relaties.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Man o man zeg haar eens dat Isaac een vriendin en kinderen heeft ipv dit te stimuleren en steeds te praten dat Zoe dit voelt omdat ze jaloers is.
Ze is ook aan de kant gezet en ik denk dat Wendy dat meer en meer door krijgtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eerder gebeurde dit niet... dit komt heel lullig over... je voelt je echt aan de kant gezet..
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe huilt ... Isaac knuffelde met Mirthe poehee poehee!
filmpje deel 1: https://streamable.com/tfvg5f
filmpje deel 2: https://streamable.com/ymt6b3
Tot hier maar even, de rest is herhaling en geslijm..
wendy is toch een vriendin en niet iedereen?....ow wachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval begrijp ik het wel dat ze even vraagt hun alleen te laten.
huh dat is toch ook contact met de buitenwereld??quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft aanstaande maandag een gesprek, via een tablet
Hoe ze moet haar constante frustratie om moet gaan wil ze weten.
Wendy had niets meegekregen van wat er buiten gebeurde, dus begrijpelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
wendy is toch een vriendin en niet iedereen?....ow wacht
als je vriendinnen bent, dan ben je er voor elkaar om te troosten no matter what. Dat ze wendy wegstuurde(n) zegt heel veel over die vriendschapquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wendy had niets meegekregen van wat er buiten gebeurde, dus begrijpelijk.
En ja, het was voor Babs ook een goed excuus, zo probeert ze de show te stelen.
Jesus, geef dat kind een lolly!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe huilt ... Isaac knuffelde met Mirthe poehee poehee!
filmpje deel 1: https://streamable.com/tfvg5f
filmpje deel 2: https://streamable.com/ymt6b3
Tot hier maar even, de rest is herhaling en geslijm..
Sorry maar het is andersom. Ik heb het gezien en gehoord. Zoe wilde vaseline erop en Wendy zei je hebt genoeg make-up op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die zwarte rand die Zoë heeft is haar eigen schuld Wendy wilde er vaseline op doen maar hoefde niet van Zoë want ze had toch veel make-up op.
Zoe wilde een briefje doen en Babette zei toch nee je kunt beter praten? Zo hoorde ik het.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Helemaal eens, erger me daar dood aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat een slechte psycholoog zal babette zijn, iemand die getrouwd is mag je gewoon lieve briefjes sturen als je er verliefd op bent. I.p.v. te proberen die persoon aan het verstand te brengen dat dit niet kan en ze het van zich af moet zetten.
Ik zou me in ieder geval gekwetst voelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je vriendinnen bent, dan ben je er voor elkaar om te troosten no matter what. Dat ze wendy wegstuurde(n) zegt heel veel over die vriendschap
Oké dan heb ik het verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sorry maar het is andersom. Ik heb het gezien en gehoord. Zoe wilde vaseline erop en Wendy zei je hebt genoeg make-up op.
Ik vind het heel erg hoe ze nu met Wendy omgaan hoor, schandalig zelfs. Zoe die zo jaloers is op babs en Wendy.
Jaloerse poederloeder.
Precies, niet IEDEREEN mocht het weten werd gezegd, terwijl het eerder een drie eenheid was. Echt absurd dat Wendy zo behandeld wordt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eerder gebeurde dit niet... dit komt heel lullig over... je voelt je echt aan de kant gezet..
het is echt bizar, Ze lachen haar uit, maar ondertussen heeft ze weer precies bereikt wat ze wilde. Isaac is braaf naar buiten gelopen, is bij Mirthe vandaan .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ah! Zoe die Mirthe en Isaac uit de deuropening jaagt was ook op stream..
Filmpje: https://streamable.com/er18gd
Een gesprek met wie? Toch geen contact met buiten of mag alleen Sas dat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Sas heeft aanstaande maandag een gesprek, via een tablet
Hoe ze moet haar constante frustratie om moet gaan wil ze weten.
Mss contact met haar arts ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een gesprek met wie? Toch geen contact met buiten of mag alleen Sas dat.
Als ik Isaac was had ik haar meteen even apart genomen en haar op haar kleutergedrag aangesproken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ah! Zoe die Mirthe en Isaac uit de deuropening jaagt was ook op stream..
Filmpje: https://streamable.com/er18gd
waarschijnlijk gewoon met de psycholoog, iedereen heeft daar gesprekken met de psycholoog.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal gesprekken met een psych oid daar. Waarom hier ineens zo moeilijk over doen…quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
Babette die 1 dag niet gerookt heeft tegen Isaac: in mijn hoofd heb ik nog nooit gerookt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |