en ze moet weer door iemand worden geholpen om de boel op orde te krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:26 schreef schizolientje het volgende:
achgossie ze heeft het weer eens moeilijk om nietsssssss En Babette is weer zeer begripvollllll en geeft aan wijzingen
Maar je ziet ook dat ze er lol in heeft... dit is ook leuker dan rondjes lopen...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het feit dat ze het zo lang volhoudt is al een teken dat het beter is voor haar.
Is ze zichzelf weer aan het herhalen want daar is ze ook goed in. En niet te vergeten die halve zinnen van haar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht doe niet achterlijk want dat ben je niet ( over Isaac) zegt Zoé die maar doorblijft janken en zielig doen
Zoe doet dat ook steeds bij Babs, vind dat ook erg vreemd om te zien.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:27 schreef danaqui het volgende:
vies goor geslijm van Babs, die kusjes en over Zoë haar benen wrijven
niet gezond hoor
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe doet dat ook steeds bij Babs, vind dat ook erg vreemd om te zien.
Dat is haar grootste fout, telkens opnieuw erkenning zoeken bij die zakkenwasserquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Puppylove overwint alle opstakels. Zolang ze maar aandacht van hem krijgt.
Natuurlijk, als je iets doet wat je niet leuk vind dan gebruik je ook smoesjes om het niet te hoeven doen. Nu danst ze lekker en je ziet aan haar dat ze dat erg leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar je ziet ook dat ze er lol in heeft... dit is ook leuker dan rondjes lopen...
Nou ja, in dit geval begrijp ik het wel dat ze even vraagt hun alleen te laten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:33 schreef Frummelie het volgende:
Dit is echt zo lullig voor Wendy... ik kan het niet uitstaan, Wendy is van de week uren bezig met Zoe d'r haar.. en nu dit...
please please wendy trek je conclusiesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:33 schreef Frummelie het volgende:
Dit is echt zo lullig voor Wendy... ik kan het niet uitstaan, Wendy is van de week uren bezig met Zoe d'r haar.. en nu dit...
Ja precies... ik moet altijd wel lachen om die smoesjes van Moraima, ze valt zo door de mand..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je iets doet wat je niet leuk vind dan gebruik je ook smoesjes om het niet te hoeven doen. Nu danst ze lekker en je ziet aan haar dat ze dat erg leuk vindt.
Ging over Janet, die misschien naar huis moet denkt Zoe omdat ze met spoed naar achteren is geroepenquote:
Ze kijkt tegen hem op en springt zowat uiteen als hij zonder shirt rondloopt. Typisch iets voor een pubertje en die Isaak vindt dat best wel leuk volgens mij. Die vindt de aandacht minstens zo leuk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is haar grootste fout, telkens opnieuw erkenning zoeken bij die zakkenwasser
Ze heeft hem te hoog zitten.
Dat van Janet had ik gemist.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging over Janet, die misschien naar huis moet denkt Zoe omdat ze met spoed naar achteren is geroepen
Janet wou met spoed naar achterenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef schizolientje het volgende:
iemand werd met spoed naar achter geroepen flapt Zoe er uit en hoppa ff weg gedraaid
Ik hoop dat Wendy er een keer klaar mee is... opzouten met haartjes doen enzo..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
please please wendy trek je conclusies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |