Onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer Babet op stream, is nog erger dan een mug, die kan je van je afslaan, maar zij blijft terug komen![]()
lekker naar s1 gaan, babsvrije stream....voor nuquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer Babet op stream, is nog erger dan een mug, die kan je van je afslaan, maar zij blijft terug komen![]()
Bij mij is Babet op stream 1 aan het tafeltennissenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
lekker naar s1 gaan, babsvrije stream....voor nu
Iets aan die polo stoort me.quote:
je hebt gelijk...streamwissel in mn hoofd gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij mij is Babet op stream 1 aan het tafeltennissen
Waar is dat nu weer voorquote:
d'r feestjequote:
quote:
Ik vind dat zo kinderachtig wat ze doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:23 schreef Charmian het volgende:
of eigenlijk feestje voor haar dochter waarbij zij haar dochter speelt![]()
Ja,ze heeft vast een een hele choreo in haar hoofd en gaat dat heel cringy voordragen terwijl de rest MOET toekijken.Dan faalt ze en moet het nog een keer over.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Staat ze nu echt in haar eentje te stijldansen
en dan gaat ze weer huilen in een hoekje want faal in allerlei opzichtenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ze heeft vast een een hele choreo in haar hoofd en gaat dat heel cringy voordragen terwijl de rest MOET toekijken.Dan faalt ze en moet het nog een keer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |