quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Moraima heeft een rode pruik op Babette vindt het echt mooi
prachtig voorbeeldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe die posters verschillend aan de koelkast geplakt zijn vind ik wel kenmerkend
Zou ze soms weer hebben gesnoept van de cafeīnepillen????quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen ratelt en ratelt Babette maar door er lijkt geen stop meer op te zitten.
Geen idee, ben geswitcht naar Bern en Sas en dat zegt heel veel. Ze hadden het over zelfgemaakte monsters om te gebruiken in D&D ....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou ze soms weer hebben gesnoept van de cafeīnepillen????
oh vind t wel mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind deze pruik echt lelijk, qua kleur en qua model
ze heeft 'm nu gestyled, dat ziet er beter uit dan daarvoor. met die kleur heb ik geen moeite (zij blijkbaar zelf wel)quote:
Mori heeft ze toch wel doorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:39 schreef Charmian het volgende:
wat zitten ze steeds te slijmen bij moraima (babs en zoe). kan aan mij liggen, maar ik heb ze dat nogniet eerder zien doen
ik hoop hetquote:
gisteravond was ook heel leuk met Mirthe en Erik, die hadden echt lol met die fiets.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:41 schreef Charmian het volgende:
er zijn mensen echt wel blij met die fiets
En daarbij die vieze minachtende blik op zijn smoelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
Babs moet haar benen uitelkaar van Tiano.
Je zou het bijna denken zeer vermoeiend is dat mensquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou ze soms weer hebben gesnoept van de cafeīnepillen????
Het erge is dat ze ook constant inbeeld isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij heeft Babette vandaag zich bij iedereen (behalve Jeffrey en Wendy) in lopen likken, lopen 'lachen', knuffelen, is ze het met iedereen eens, ratelen, ratelen.......
Dodelijk vermoeiend zoals ze bezig is, nog erger dan anders..
Ze is zo vreselijk hyper en op de 'slijmtoer', niet normaal meer.
Ja echt ik zappp aldoor weg naar de andere stream dan , maar binnnen een minuut komt ze daar ook weer in beeldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het erge is dat ze ook constant inbeeld is
Me2, maar geluid muten is al een optie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ik zappp aldoor weg naar de andere stream dan , maar binnnen een minuut komt ze daar ook weer in beeld
ja dat doe ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Me2, maar geluid muten is al een optie.
Ja echt erg he, ik blijf aan het wisselen ze is bijna niet te ontlopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ik zappp aldoor weg naar de andere stream dan , maar binnnen een minuut komt ze daar ook weer in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |