Gratis telefoon + abbo van het werk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:01 schreef Inbox het volgende:
Ik mis vroeger. Toen kon je nog gratis mobiel bellen of internet met geld toe
Ik vind het wel zo prettig om mijn werktelefoon en privételefoon gescheiden te houden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:04 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Gratis telefoon + abbo van het werk.Scheelt stiekem ook weer flink op jaarbasis.
Dat hoor ik inderdaad vaker - En groot gelijk ook als je regelmatig kan worden gebelt door collega's op je vrije dag.. De afgelopen 6 jaar ben ik misschien twee keer gebeld.. Verder hou ik m'n werk-outlook lekker dicht buiten werktijd. Dus werkt goed gelukkig!quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo prettig om mijn werktelefoon en privételefoon gescheiden te houden.
Voor mij is vroeger dat je 25 cent per minuut betaalde. Korting? Echt niet, gewoon vet betalen per minuut. Nu heb ik 10GB en 3000 belminuten ofzoiets achterlijks voor 12,50 (Portugal).quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:01 schreef Inbox het volgende:
Volgens mij is dat al jaren niet meer mogelijk.
*vroeger waren er nog forse cashback-acties op abonnementen.
*vroeger waren er nog forse kortingen op telefoons, waardoor je abonnement vrij laag uitkwam bij verkoop daarvan.
*vroeger waren er nog weleens leuke acties en extra bij abonnementen: ik herinner me concertkaarten van Marco Borsato, die je ook voor forse bedragen kon verkopen naast de cashbackacties.
Nu is er vrij weinig gunstigs te vinden eigenlijk. Geen gunstige internet (adsl of kabel) abonnementen, enz. Jammer wel..
Wij bellen ons beltegoed van Hollands nieuwe op. Via een speciaal telefoonnummer. Is toch een leuk spaarpotje. Hoe het werkt weet ik niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:01 schreef Inbox het volgende:
Volgens mij is dat al jaren niet meer mogelijk.
*vroeger waren er nog forse cashback-acties op abonnementen.
*vroeger waren er nog forse kortingen op telefoons, waardoor je abonnement vrij laag uitkwam bij verkoop daarvan.
*vroeger waren er nog weleens leuke acties en extra bij abonnementen: ik herinner me concertkaarten van Marco Borsato, die je ook voor forse bedragen kon verkopen naast de cashbackacties.
Nu is er vrij weinig gunstigs te vinden eigenlijk. Geen gunstige internet (adsl of kabel) abonnementen, enz. Jammer wel..
Dat deed ik vroeger dus ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wij bellen ons beltegoed van Hollands nieuwe op. Via een speciaal telefoonnummer. Is toch een leuk spaarpotje. Hoe het werkt weet ik niet.
Sterktequote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Hoe gaat het met iedereen? Even een BBQ-tje of terrasje tussendoor zorgt toch in de zomer vaak voor minder zuunige momenten. Of valt het mee bij jullie?
Mijn relatie is over dus ik denk dat ik straks als ik 'op mezelf ga' een hoop profijt heb van mijn zuunige levensstijl. Eens kijken wat ik dan aan boodschappen etc. uit ga geven.
Daar schrik ik van, Donna!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Hoe gaat het met iedereen? Even een BBQ-tje of terrasje tussendoor zorgt toch in de zomer vaak voor minder zuunige momenten. Of valt het mee bij jullie?
Mijn relatie is over dus ik denk dat ik straks als ik 'op mezelf ga' een hoop profijt heb van mijn zuunige levensstijl. Eens kijken wat ik dan aan boodschappen etc. uit ga geven.
He wat? Sterktequote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Nee, het vliegt er echt aan alle kanten uit qua horecauitgaven. Festivals, terrasjes, de bbq's zijn eigenlijk nog de 'zuunige' momentenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Thanks!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:33 schreef maily het volgende:
[..]
Sterkte![]()
En goed om je op iets te kunnen focussen
Ja iedereen eigenlijk, inclusief mezelf. Maar zie nu het wat gezakt is ook wel positieve dingen.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He wat? Sterkte![]()
Bbqtje en terrasje doe ik nooit, ik ben echt heel saai. We zijn deze maand zowaar een keer uit eten geweest, de keer daarvoor was in november. Mijn man is nogal fan van uit eten gaan, maar het valt nogal eens tegen, zeker die keer in november. Ik schrok wel van de prijs trouwens, volgens mij waren de drankjes schandalig duur, ik heb de rekening niet gezien, maar volgens mij was het bijna ¤15 voor 4 keer frisdrank
Jij mag niet meer mee doen in dit topic.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:39 schreef Lienekien het volgende:
We gaan deze zomer voor het eerst sinds 2019 weer naar het buitenland op vakantie. En niet per se heel zuunig.
We gaan daar ook weer naar de Lidl!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Jij mag niet meer mee doen in dit topic.![]()
Oké, je mag blijven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We gaan daar ook weer naar de Lidl!
Oh heerlijk. Zijn er nou nog qua vakantie dingen duurder of goedkoper (as ifquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:48 schreef Lienekien het volgende:
@:Doedezemaar
Engelse zuidkust. Zijn sowieso Engelandfans en ook niet zo dol op hitte. Aan de kust zit je dan altijd wel goed.
‘Self catering cottage’. Met vriezer.
Ongetwijfeld duurder. Maar in 2019 waren we er dus voor het laatst, toen moest het allemaal nog gebeuren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Zijn er nou nog qua vakantie dingen duurder of goedkoper (as if) geworden door die stomme Brexit?
Ik zou dus een paspoort moeten aanschaffen, want ik heb verder altijd alleen maar een ID-kaart nodigquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ongetwijfeld duurder. Maar in 2019 waren we er dus voor het laatst, toen moest het allemaal nog gebeuren.
Ik heb nog nooit een ID-kaart gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou dus een paspoort moeten aanschaffen, want ik heb verder altijd alleen maar een ID-kaart nodig
Dit!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Weer leven in 't topic! Helaas wel een bericht dat jammer is @:Donna .. Maar ja, als er iemand zuunig kan zijn..
Hoeft geenquote:Hier laat ik het 'op vakantie' vaak wel even los. Alles wat ik heb bespaard gaat er dan uit.
Ja precies wat je zegt!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit!
[..]
Hoeft geente krijgen toch? Ik denk dat de meeste mensen in dit topic hun besparingen op een ander moment wel uitgeven (en dus niet zuinig zijn omdat ze anders niet zouden rondkomen).
Geld besparen is wat mij betreft ook geen doel op zichzelf, maar een manier om zoveel mogelijk uit mijn geld te halen.
Nou als ik mijn geld terug kan halen ga ik er staan hoor.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:45 schreef maily het volgende:
Albert Heijn in de fout met prijzen; zo krijg je het product gratis mee
Ik gebruik niet met boodschappen doen de app van AH, maar schrijf wel op mijn boodschappenbriefje een B of BB achter het product, soms zelfs met de prijs![]()
En dan zie ik gauw genoeg of het klopt of niet.
Maar als je echt een volle kar hebt, kan ik me voorstellen dat je niet alle prijzen weet ....
En als het druk is ga je ook niet nog eens een half uur bij de service balie in de rij staan denk ik ....
Weet niet of deze quote goed gaat, anders #153 van het vorige topicquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou als ik mijn geld terug kan halen ga ik er staan hoor.
Maar we gaan al heel lang niet meer naar de AH. Slechte prijzen en slechte kwaliteit ( groenten en fruit al meerdere keren tegen bederf aan)
We halen zoveel mogelijk 1 keer per week en dan bij Lidl Aldi Turkse winkel en 1 keer per maand naar Duitsland oa voor frisdranken , drank, sap drogisterij spullen.
Krijg je het dan gratis mee?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had het laatst ook bij de Jumbo, 6-pack halve liter cola verkeerd geprijsd. Leuke meevaller!
Ik heb de mazzel naast België te wonen, voortaan haal ik daar oa de frisdrank, stukken goedkoper als dan in Nederland.
In de tekst en in het filmpje gaat het toch helemaal niet over iets gratis meekrijgen? Alleen in de titel. Of heb ik het gemist?quote:
Ik onthou niet alle prijslabels in de supermarkt hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn ervaring is juist dat het bij de Aldi altijd goed gaat.
Bij de Jumbo controleer ik altijd het bonnetje, zo vaak dat het daar fout gaat
Grappig, dan verschilt het gewoon per filiaal hoe secuur ze zijn met de prijskaartjes, want voor zover ik weet worden de prijzen in de kassa meestal centraal aangestuurd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn ervaring is juist dat het bij de Aldi altijd goed gaat.
Bij de Jumbo controleer ik altijd het bonnetje, zo vaak dat het daar fout gaat
Zie ook #33quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:54 schreef Viezig het volgende:
[..]
In de tekst en in het filmpje gaat het toch helemaal niet over iets gratis meekrijgen? Alleen in de titel. Of heb ik het gemist?
Ik vind het wel opvallend dat ze zeggen dat het bij de AH zo vaak mis gaat. Mijn ervaring is dat het bij de AH eigenlijk altijd klopt. Sinds een paar jaar hangen ze de nieuwe bordjes pas op na sluitingstijd op zondag. Maar dat kan natuurlijk per filiaal verschillen. Ook staat er altijd in kleine lettertjes bij voor welke week de aanbieding geldig is.
Ik zie het juist bij de Aldi heel vaak fout gaan, maar die doen helaas niet de belofte om het product dan gratis mee te geven.
Maar dan kreeg je neem ik aan het geld terug van één product? Waardoor je uiteindelijk de aanbiedingsprijs hebt betaald.quote:
Nee. Ik kreeg 4 tubes tandpasta vergoed.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:45 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar dan kreeg je neem ik aan het geld terug van één product? Waardoor je uiteindelijk de aanbiedingsprijs hebt betaald.
Of kreeg je daadwerkelijk het geld terug waardoor je beide producten gratis kreeg?
Het is nogal een verschil. 1+1 gratis wazt niet goed gegaan is, en na het melden krijg je (logischerwijs) alsnog de korting, of het ging niet goed en je krijgt het product gratis mee. In het geval van die 1+1 zou je dan dus twee producten gratis krijgen.
Azh,dat is netjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Ik kreeg 4 tubes tandpasta vergoed.
De Jumbo hier is een buurtsuper dus ik haal daar steeds maar een paar (meestal dezelfde) boodschappen en lijstje doe ik in de app.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik onthou niet alle prijslabels in de supermarkt hoorDus dan weet ik nog niets als ik naar de bon kijk. Moet ik met bon eerst weer een rondje supermarkt doen
Die belgen heffen geloof ik ook geen statiegeld, terwijl de flesjes wel uit Nederland komen. Dan heb je dus -als dat zo is- 15 ct extra korting als je die flessen in Nederland inlevert.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had het laatst ook bij de Jumbo, 6-pack halve liter cola verkeerd geprijsd. Leuke meevaller!
Ik heb de mazzel naast België te wonen, voortaan haal ik daar oa de frisdrank, stukken goedkoper als in Nederland.
Had vorige week flink ingeslagen want verjaardag vieren en zulks, scheelde me ¤17 met NL
Lieve @:Donna, hier schrik ik ook van! Heelveel sterkte met alles
Ik sta er ook van te kijken. Sowieso over de hoeveelheid prijsfouten bij de diverse supermarkten. Ik geloof dr eerlijk gezegd geen ene kont van ook al zegt de consumentenbond dat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:54 schreef Viezig het volgende:
[..]
In de tekst en in het filmpje gaat het toch helemaal niet over iets gratis meekrijgen? Alleen in de titel. Of heb ik het gemist?
Ik vind het wel opvallend dat ze zeggen dat het bij de AH zo vaak mis gaat. Mijn ervaring is dat het bij de AH eigenlijk altijd klopt. Sinds een paar jaar hangen ze de nieuwe bordjes pas op na sluitingstijd op zondag. Maar dat kan natuurlijk per filiaal verschillen. Ook staat er altijd in kleine lettertjes bij voor welke week de aanbieding geldig is.
Ik zie het juist bij de Aldi heel vaak fout gaan, maar die doen helaas niet de belofte om het product dan gratis mee te geven.
Bij een plaatselijke Jumbo heb ik een maand of 2 elke week een gratis 500grams cervelaatworst meegenomen omdat het prijsje op het schap niet klopte. Ook die prijskaartjes werden kennelijk centraal geregeld destijds.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:32 schreef Viezig het volgende:
[..]
Grappig, dan verschilt het gewoon per filiaal hoe secuur ze zijn met de prijskaartjes, want voor zover ik weet worden de prijzen in de kassa meestal centraal aangestuurd.
Bij mijn Aldi vertelden ze dat ze zelf de prijzen niet konden veranderen, maar dat het hoofdkantoor elke week (op afstand) de kassa's update.
De flessen uit België hebben inderdaad geen statiegeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:00 schreef Inbox het volgende:
[..]
Die belgen heffen geloof ik ook geen statiegeld, terwijl de flesjes wel uit Nederland komen. Dan heb je dus -als dat zo is- 15 ct extra korting als je die flessen in Nederland inlevert.
Jumbo, was dat eigen merk cola flessen die niet klopten? Zag paar weken terug daar ook een prijs op staan, waarvan ik dacht 'dat klopt niet!'.
Kom vaak bij Jumbo, maak geregeld gebruik van de zekerheden.
Op glazen flessen doen ze wel aan statiegeld in BE. Plastic niet maar dat slikt de Nederlandse automaat vaak niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De flessen uit België hebben inderdaad geen statiegeld.
Ze doen het hier ook niet in de flessenautomaat.
Had vorige week 10 (normale) flessen cola gehaald, scheelt 27 cent per fles.
Niet alles is per se goedkoper daar hoor, ik vergelijk van te voren in de app van de Aldi en Dirk in NL.
Daarbij ook mazzel dat overbuurman via werk auto mee kan krijgen van zijn werk zonder kosten eens per 2-3 weken.
En was eigen merk ja van de Jumbo.
De Jumbo's waar jij naar toegaat trouwens nooit problemen mee gehad. Maar dat is inmiddels ookal weer wat jaartjes geleden
Dan zal het bij de AH zijn. De flessen waren dezelfde als in Nederland, alleen betaalde je geen statiegeld, terwijl het wel statiegeldflessen waren. Las ik ergens ooit eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De flessen uit België hebben inderdaad geen statiegeld.
Ze doen het hier ook niet in de flessenautomaat.
Had vorige week 10 (normale) flessen cola gehaald, scheelt 27 cent per fles.
Niet alles is per se goedkoper daar hoor, ik vergelijk van te voren in de app van de Aldi en Dirk in NL.
Daarbij ook mazzel dat overbuurman via werk auto mee kan krijgen van zijn werk zonder kosten eens per 2-3 weken.
En was eigen merk ja van de Jumbo.
De Jumbo's waar jij naar toegaat trouwens nooit problemen mee gehad. Maar dat is inmiddels ookal weer wat jaartjes geleden
Die plastic bakjes toeslag zie ik zo een nieuw wappie onderwerp worden op soc. media. Denk dat veel snackabrs snel zullen overstappen op papieren bakjes, zoals ze de patat ook serveren in België.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:07 schreef quirina het volgende:
Als je naar de snackbar gaat je eigen bakjes voor saus en een pan meenemen voor de friet. Hoef je geen onzinnige plastic toeslag te betalen.
Plastic toeslag bij snackbars is dikke onzin want de kosten voor een friet bakje of rietje WAS al berekend in de prijs dus prijsverhogingen voor plastic is bedriegen vd klant . Want die centen steken ze in hun eigen zak.Dat je dat maar even weet want ze betalen er geen milieu toeslag mee.
Mijn oude buuf van vroeger nam altijd haar grootste soeppan mee naar de snackbar kon precies voor zes personen patat in.
En dat was meer dan de normale gezin zak. Had ze meer friet voor haar kinderen voor dezelfde prijs.
Suikerriet wordt ook al gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:10 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die plastic bakjes toeslag zie ik zo een nieuw wappie onderwerp worden op soc. media. Denk dat veel snackabrs snel zullen overstappen op papieren bakjes, zoals ze de patat ook serveren in België.
Het lukt Plus niet om het goed te verwerken ofzo. Stond ook op NOS van de week.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:45 schreef Elan het volgende:
Plus hier heft volgens mij nog geen plastic toeslag, als in de prijs voor mijn kwark is nog steeds dezelfde als een week of wat geleden.
Aha, nou lekker dan, dat is in feite concurrentievervalsingquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Het lukt Plus niet om het goed te verwerken ofzo. Stond ook op NOS van de week.
Allereerst; die centen steken ze in eigen zak. Leuk om mee te schermen en ja, het komt in de kassa terecht. Maar sinds januari 2023, eerder al dan de consumenten, betalen bedrijven een SUP-bijdrage en/of afvalfondsbijdrage. Op elke doos met verpakkingsmaterialen, hoogte afhankelijk van het materiaal, betaalt de ondernemer ook een bijdrage. Dus afhankelijk van de hoogte van de bijdrage is het niet dat de ondernemer er zoveel beter van wordt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:07 schreef quirina het volgende:
Als je naar de snackbar gaat je eigen bakjes voor saus en een pan meenemen voor de friet. Hoef je geen onzinnige plastic toeslag te betalen.
Plastic toeslag bij snackbars is dikke onzin want de kosten voor een friet bakje of rietje WAS al berekend in de prijs dus prijsverhogingen voor plastic is bedriegen vd klant . Want die centen steken ze in hun eigen zak.Dat je dat maar even weet want ze betalen er geen milieu toeslag mee.
Dus ga die discussie eens aan of neem je eigen pan mee.
Mijn oude buuf van vroeger nam altijd haar grootste soeppan mee naar de snackbar kon precies voor zes personen patat in.
En dat was meer dan de normale gezin zak. Had ze meer friet voor haar kinderen voor dezelfde prijs.
Het is vooral ook een concurrentiestrijd. Iets wat natuurlijk totaal niet de bedoeling is met een maatregel die bedoelt is om plasticgebruik terug te dringen. Op deze manier is het net als met de plastic tasjes dat er alleen maar omzeilt wordt om die (betaald) mee te geven. Kosten de tasjes een cent, of krijg je een papieren tas. Als zwerfafval minder schadelijk, maar de productie... Laat staan de kosten. Een papieren tas kost al snel 5-10x zoveel als een plastic tas. Drie keer hoe die extra kosten terug moeten komen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Aha, nou lekker dan, dat is in feite concurrentievervalsing
Ze mogen gewoon een cent rekenen als toeslag. Dat doen ze niet, ze rekenen vaak 10 of zelfs 25 cent terwijl dat niet verplicht is, maar ze mogen dat geld wel houden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:13 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Allereerst; die centen steken ze in eigen zak. Leuk om mee te schermen en ja, het komt in de kassa terecht. Maar sinds januari 2023, eerder al dan de consumenten, betalen bedrijven een SUP-bijdrage en/of afvalfondsbijdrage. Op elke doos met verpakkingsmaterialen, hoogte afhankelijk van het materiaal, betaalt de ondernemer ook een bijdrage. Dus afhankelijk van de hoogte van de bijdrage is het niet dat de ondernemer er zoveel beter van wordt.
En ga die discussie aan? Met de snackbarmedewerkers? Negen van de tien keer tref je gewoon een werknemer die doet wat is opgedragen door de eigenaar, leuk om die met je discussie lastig te vallen. Maar zelfs al tref je de eigenaar.. Dit is een maatregel opgelegd door de overheid. De ondernemers zitten hier totáál niet op te wachten.
Het stuk van de eigen pan is iets wat genoeg zaken al accepteerden en toejuichten. Maar de meeste klanten zitten hier helemaal niet op te wachten. Alleen nu het een paar cent kost is die stimulans er ineens wel..
Dat mag inderdaad, maar er zijn richtbedragen (https://www.afvalfondsver(...)lastic-sup-wetgeving)quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:18 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon een cent rekenen als toeslag. Dat doen ze niet, ze rekenen vaak 10 of zelfs 25 cent terwijl dat niet verplicht is, maar ze mogen dat geld wel houden.
Denk dat je ook wel meegaat in het idee dat als er 1 cent gerekend wordt, dat het het doel voorbij gaat? Bij het rekenen van ¤ 0,01 verandert het bedrag in de afronding niet (bij contante betaling). Met de pin betaal je het uiteraard wel. Voor die cent neemt men eigenlijk alles gewoon mee, dat 'voel je niet'. Kennelijk zorgt die 5 cent er wel voor dat men twijfelt of ze het zo meenemen, of een eigen verpakking regelen.quote:Richtbedragen SUP meerprijs Ministerie
¤ 0,25 voor een drinkbeker
¤ 0,50 voor een maaltijd in een vormvaste verpakking
¤ 0,05 voor groente, fruit, noten in vormvaste portieverpakking
De toeslag zit alleen op plastic portieverpakkingen dus een gezinszak is niet echt een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:07 schreef quirina het volgende:
Die kleine bakjes kwark zijn sowieso al niet zuunigquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:45 schreef Elan het volgende:
Plus hier heft volgens mij nog geen plastic toeslag, als in de prijs voor mijn kwark is nog steeds dezelfde als een week of wat geleden.
Wat een normale (ouderwetse) prijzenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef Poppejans het volgende:
Ik was vrijdag in een filiaal van Kaas Frischdienst(vestigingen in Duitsland), eigenlijk de 'buur' van winkel Medikamente Die Grenze maar dan met koeling en diepvries spul.
Ik kocht er oa (high protein)toetjes, kaasjes,ikea like gehaktballen,verse pasta, blikjes nep desperados en diepvriesgroente
(spullen tegen kleine prijsjes net op /over datum of soms nog maand goed zoals bijv de Old Amsterdam)
Mijn portomonee en ik worden altijd blij van zulke winkels
[ link | afbeelding ]
Wie, ik!? Ik koop mn frisdrank niet in Belgie, noch in Duitsland. Maar als ik bij de grens zou wonen en dat me voordeel zou opleveren dan zou ik rustig de grens overgaan om daar mn boodschappen te halen.quote:
Zie nu trouwens dat je doelde op het gebruik van de zekerheden van Jumbo. Dus nog maar een reactiequote:
Klagen in het paupertopic over paupers, het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 9 juli 2023 19:39 schreef Inbox het volgende:
W
[..]
Zie nu trouwens dat je doelde op het gebruik van de zekerheden van Jumbo. Dus nog maar een reactie
Moet ik me nu gekwetst voelen? Zeer spijtig voor je als dat de bedoeling is, maar dat voel ik me niet.
Welkom in het paupertopic, andere pauper!
Jumbo heeft die regels zelf bedacht. Dus als een klant die toepast, moeten ze niet zeuren. Jij ook niet trouwens.
Twee tellen van mn pad afwijken en een taart voor nop vind ik een mooie deal. Die paar extra stappen wel waard. Afgeprijsd neem ik ook met enige regelmaat gebak mee, maar ik ga geen 8.50 euro voor een aardbeienslof ofzo betalen of 4 euro voor een doosje met 4 tompoucen. Elke dag wordt er verse taart bij geplaatst, elke dag verstrijkt er wel een THT. Met enige regelmaat kun je dus gebak aantreffen voor nop. Vind ik een prima deal, dus maak ik gebruik van.
Gisteren nog pauperiger geweest trouwens. In het Westland paprika's meegenomen uit de container waar de teler zn afgekeurde paprika's in mietert omdat ze niet mooi genoegd zijn, een onjuiste vorm hebben, beschaidigd zijn of voorzien zijn van een 'brandplekje'. Container staat 5 meter naast het fietspad, dus als ik erlangs fiets, neem ik nog weleens wat paprika's mee waarvan de eerste vaak gelijk al fietsend aangegeten wordt. En soms neem ik er ook wat mee voor in de voedselverspil-koelkast op mn route.
Voor jouw beeld: het is zo'n grote, open renewi bouwcontainer. Barstensvol met enkel paprika's, paprika's en nog eens paprika's. Elke dag verse aanvoer in alle kleuren en maten. Zelfde geldt voor tomaten elders op dezelfde route , neem ik ook weleens mee op exact dezelfde manier en daar ben ik niet de enige in.
The best thing in life are free![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Klagen in het paupertopic over paupers, het moet niet gekker wordenEven een kleine sidenote wat betreft de paprika's. Heb een jaar of wat bij een teler gewerkt maar sommige batches gingen ook de kliko in omdat er teveel gif op zat of ongedierte, even in de gaten houden dus.
Ik moet toch ergens dood aan gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Klagen in het paupertopic over paupers, het moet niet gekker wordenEven een kleine sidenote wat betreft de paprika's. Heb een jaar of wat bij een teler gewerkt maar sommige batches gingen ook de kliko in omdat er teveel gif op zat of ongedierte, even in de gaten houden dus.
Laat ons weten hoe de popcorn colasmaak was.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef Poppejans het volgende:
Ik was vrijdag in een filiaal van Kaas Frischdienst(vestigingen in Duitsland), eigenlijk de 'buur' van winkel Medikamente Die Grenze maar dan met koeling en diepvries spul.
Ik kocht er oa (high protein)toetjes, kaasjes,ikea like gehaktballen,verse pasta, blikjes nep desperados en diepvriesgroente
(spullen tegen kleine prijsjes net op /over datum of soms nog maand goed zoals bijv de Old Amsterdam)
Mijn portomonee en ik worden altijd blij van zulke winkels
[ link | afbeelding ]
Hee!quote:Op zondag 9 juli 2023 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn die ook niet goed genoeg voor paprika soep ofzo? Unox zou daar wel wat mee kunnen tochquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:46 schreef Inbox het volgende:
En zo ziet zo'n container paprika's eruit.
[ afbeelding ]
En het paprikaseizoen is sinds paar weken weer begonnen dus de komende maanden zal die bak er wel staan.
Ik vind helemaal goed!
Zat er ook aan te denken, maar een paar benzine jerrycans kopen kost je ook wat, en dan is het voor die 2/3x per jaar dat ik over de grens ben ook de moeite nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:47 schreef hoechst het volgende:
Ik tank in Belgie en neem dan ook 2 jerrycans van 10 liter mee.
Ik hoorde dat het verschil nog groter gaat worden.
🥳🥳🥳
Je mag maar 10 liter reserve brandstof meenemen. Althans: meer mag wel maar wettelijk ben je accijns verschuldigd. De kans dat je gecontroleerd wordt is wellicht niet zo groot maar veel mensen beseffen dit niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:47 schreef hoechst het volgende:
Ik tank in Belgie en neem dan ook 2 jerrycans van 10 liter mee.
Ik hoorde dat het verschil nog groter gaat worden.
🥳🥳🥳
Die 1.60 aan accijns mogen ze dan hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
Je mag maar 10 liter reserve brandstof meenemen. Althans: meer mag wel maar wettelijk ben je accijns verschuldigd. De kans dat je gecontroleerd wordt is wellicht niet zo groot maar veel mensen beseffen dit niet.
Hotelkamerveilingquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn de beste opties als je goedkoop een fatsoenlijk hotel wil boeken? Travelcircus? Social Deal?
Tui (wel boekingskosten), D-reizen, de site van het hotel zelf, weekendjeweg.nl. Het blijft zoeken. Waar wil je heen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn de beste opties als je goedkoop een fatsoenlijk hotel wil boeken? Travelcircus? Social Deal?
Rotterdam centrum, 19 op 20 aug. Beste keus lijkt vooralsnog Travelcircus bij Inner Hotel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tui (wel boekingskosten), D-reizen, de site van het hotel zelf, weekendjeweg.nl. Het blijft zoeken. Waar wil je heen?
Meestal vergelijk ik via Trivago de prijzen. Vaak het goedkoopst, in ieder geval voor buitenland. Bij Travelcircus is prijs vaak pp. en elders per kamer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rotterdam centrum, 19 op 20 aug. Beste keus lijkt vooralsnog Travelcircus bij Inner Hotel.
Waarom gaat zoiets niet naar de voedselbank??? Dit is gewoon misdadig. Die dingen zien er nog ontzettend goed uit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:46 schreef Inbox het volgende:
[ afbeelding ]
En het paprikaseizoen is sinds paar weken weer begonnen dus de komende maanden zal die bak er wel staan.
Ik vind helemaal goed!
Ik denk dat we ons echt rotschrikken als we op 1 foto eens al het eten dat op een dag wordt weggegooid en vernietigd (en nog gewoon eetbaar is!) bij elkaar zienquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:15 schreef -Sigaartje het volgende:
Waarom gaat zoiets niet naar de voedselbank??? Dit is gewoon misdadig. Die dingen zien er nog ontzettend goed uit.
Dat is zo. Maar dit is gewoon vers spul! Ik vind het ronduit schandalig dat niemand daar op het idee kwam om even de voedselbank te bellen. Ik denk zelfs dat ze nog met plezier langskomen om het op te halen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons echt rotschrikken als we op 1 foto eens al het eten dat op een dag wordt weggegooid en vernietigd (en nog gewoon eetbaar is!) bij elkaar zien
Wie zegt dat er niet net zo'n container naar de voedselbank is gegaan? Je bent flink aan het invullen hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar dit is gewoon vers spul! Ik vind het ronduit schandalig dat niemand daar op het idee kwam om even de voedselbank te bellen. Ik denk zelfs dat ze nog met plezier langskomen om het op te halen.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je bent flink aan het invullen hier.
Ik zoek de voordeligste via zo'n site en bel/mail dan het hotel zelf. Kan daar altijd voordeliger via het hotel zelf.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
In welke plaats staat die bak?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:46 schreef Inbox het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal goed!
Poeldijk of Monster. Niet zeker van.quote:
Die kant op kom ik eigenlijk nooit, maar ik blijf het toch zonde vinden dat zoiets wordt weggegooid.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:25 schreef Inbox het volgende:
[..]
Poeldijk of Monster. Niet zeker van.
Edit: de eerste dus. Meer specifiek, hier: 26H7+Q9J, Poeldijk op Google maps.
Keuze genoeg, haal eruit hoeveel je wilt want de container is weer aangevuld. Zo vol was ie vanavond:
https://imgtr.ee/image/IMG-20230729-190624148-HDR.0Cx5a
Daar ben je niet de enige in. Er zijn meerdere mensen gelukkig die daar af en toe een paprika reddenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Die kant op kom ik eigenlijk nooit, maar ik blijf het toch zonde vinden dat zoiets wordt weggegooid.
Goed bezig!!quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Donna het volgende:
Karwei heeft zomerweken en ik moet verhuizen, dus er is nu heel veel korting. Heb al honderden euro's bespaard de afgelopen 2 weken. Wel eerst even checken of een vergelijkbaar product niet ergens anders nog goedkoper is natuurlijk.
En met de verhuispas van Karwei heb ik ook nog eens 10% korting op dingen die niet in de aanbieding zijn (met enkele uitzonderingen). Helemaal prima zo.
Zoveel mogelijk korting stapelen haha.
Behang was bij Kwantum in de aanbieding.
Witgoed gehaald bij een zaak die jong gebruikt (met garantie) verkoopt, want alles nieuw dat wordt me echt veel te duur.
Bij delta mobiel (die zitten op het t-mobile netwerk) heb je ook zo'n dergelijke constructie. 5 euro korting op je internet+bellen abonnement en dubbele data op je mobiel plus een tv pakketje erbij met oa gratis espn compleet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:39 schreef Inbox het volgende:
Net abonnementje afgesloten voor 2jaar voor bellen en internet op de gsm.
10000mb simonly incl bellen voor wel 5 euro per maand ipv 13 euro. Wel 4G, maar dat boeit me niet.
Als je Ziggo hebt, zou dat verdubbeld worden naar 20gb data per maand en zou je ook een extra zenderpakket gratis ontvangen erbij.
Ziggo aansluiting wordt naar het schijnt gecontroleerd dus bij interesse in overleg adres invullen van iemand waar Ziggo aanwezig is.
https://directsales.hollandsnieuwe.nl/hnziggo_promo/details/67792
Goedkoper dan die 5 euro gaat het voor mobiel internet en bellen niet worden voor deze bundelgrootte. Deze bundel van 5 euro en 10.000mb/sms/min (zonder verdubbeling van Ziggo) via de link al goedkoper dan een 1gb abonnementje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:07 schreef Vanyel het volgende:
Dat is verdomd goedkoop. Ik betaal bij kpn relatief veel voor mobiel maar zo weinig voor glasvezel dat het uit kon.
Dat abo loopt binnenkort af. Toch eens kijken of ik dan terug moet naar de kabel .
Of een andere glasvezel aanbieder natuurlijk. Bij internet scheelt het echt nog veel om over te stappen.
Er heeft vast niet iemand net deze week een studie gemaakt naar de goedkoopste?![]()
Dat doe ik met bol.com via cashbackxl. 4%.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:10 schreef Donna het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar zonet ¤70 laten uitbetalen bij Euroclix.
Vorige week en deze week ook alweer 2x ¤12,50 bij Opiniemeters.![]()
Al mijn aankopen bij Karwei doe ik door eerst cadeaubonnen te kopen bij Woolsocks. Dan krijg je 5% of 6% korting.
Ja me 2! Ik zoek altijd eerst of ik een bon of gewone cashback kan krijgen voordat ik een aankoop doe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doe ik met bol.com via cashbackxl. 4%.
Ik wilde dat ik daaraan dachtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja me 2! Ik zoek altijd eerst of ik een bon of gewone cashback kan krijgen voordat ik een aankoop doe.
Karwei verhuispas? Ik mis weer van alles zie ik 🙈quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Donna het volgende:
Karwei heeft zomerweken en ik moet verhuizen, dus er is nu heel veel korting. Heb al honderden euro's bespaard de afgelopen 2 weken. Wel eerst even checken of een vergelijkbaar product niet ergens anders nog goedkoper is natuurlijk.
En met de verhuispas van Karwei heb ik ook nog eens 10% korting op dingen die niet in de aanbieding zijn (met enkele uitzonderingen). Helemaal prima zo.
Zoveel mogelijk korting stapelen haha.
Behang was bij Kwantum in de aanbieding.
Witgoed gehaald bij een zaak die jong gebruikt (met garantie) verkoopt, want alles nieuw dat wordt me echt veel te duur.
Werkt dat ook voor als je met een cadeaubon betaalt? Heb tot nu toe nog geen cashback geprobeerd, maar klinkt belovend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja me 2! Ik zoek altijd eerst of ik een bon of gewone cashback kan krijgen voordat ik een aankoop doe.
Punt is dat de Jumbo niet overal dezelfde prijzen hanteert, dus de vergelijking is niet altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:04 schreef Ponsai het volgende:
Mensen, zit er eigenlijk veel verschil tussen boodschappen bij bijvoorbeeld de Jumbo en de LIDL?
Ik hoor zoveel wisselende verhalen.
De een zegt dat er veel verschil in zit qua prijs, de ander weer niet.
We kopen meestal online, dat gaat volgens mij via een centraal magazijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Punt is dat de Jumbo niet overal dezelfde prijzen hanteert, dus de vergelijking is niet altijd hetzelfde.
Lidl heeft niet alles in A-merken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:04 schreef Ponsai het volgende:
Mensen, zit er eigenlijk veel verschil tussen boodschappen bij bijvoorbeeld de Jumbo en de LIDL?
Ik hoor zoveel wisselende verhalen.
De een zegt dat er veel verschil in zit qua prijs, de ander weer niet.
In principe hoeft dat voor mij ook niet.quote:
Ja maar dan moet je de artikelen met elkaar vergelijken. En smaken verschillen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:15 schreef Ponsai het volgende:
[..]
In principe hoeft dat voor mij ook niet.
Ik denk dat genoeg B merken ook prima te eten zijn.
En bepaalde dingen die dat niet zijn kun je toch gewoon bij de Jumbo halen.
Het is niet dat de Jumbo onbetaalbaar is, maar soms hoor ik mensen wel eens zeggen dat je er een paar tientjes per boodschappenkar op kan besparen als je bij LIDL winkelt
Dat ligt natuurlijk ook weer aan hoe je gezinssamenstelling is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:15 schreef Ponsai het volgende:
[..]
In principe hoeft dat voor mij ook niet.
Ik denk dat genoeg B merken ook prima te eten zijn.
En bepaalde dingen die dat niet zijn kun je toch gewoon bij de Jumbo halen.
Het is niet dat de Jumbo onbetaalbaar is, maar soms hoor ik mensen wel eens zeggen dat je er een paar tientjes per boodschappenkar op kan besparen als je bij LIDL winkelt
Dat willen we inderdaad doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de artikelen met elkaar vergelijken. En smaken verschillen.
Ik weet zeker dat het veel kan schelen, als je ook bereid bent om een switch te maken in je wekelijkse boodschappen. Als je de hoofdmoot van je inkopen bij de Lidl wil doen, dan ga je alternatieven zoeken voor merken en producten die de Jumbo wel maar de Lidl niet heeft, pas je je menu aan aan wat de Lidl in het assortiment heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dat willen we inderdaad doen.
Maar niet als er al op voorhand bekend is dat LIDL en Jumbo vrijwel niks scheelt.
Goeie tip!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:25 schreef Lienekien het volgende:
pas je je menu aan aan wat de Lidl in het assortiment heeft.
Spreek jij ook over een paar tientjes per volle kar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet zeker dat het veel kan schelen
Ja een cadeaubon is gewoon een betaalmiddel, dus dat werkt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:03 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor als je met een cadeaubon betaalt? Heb tot nu toe nog geen cashback geprobeerd, maar klinkt belovend.
Moet je iets doen voordat je het koopt, of kan het ook nog nadat je het al hebt betaald?
En weet iemand of het mogelijk is cashback te combineren met euroclix? Want op euroclix krijg je meestal ook een kleine vergoeding.
Lidl scheelt alleen als je bij de Lidl voornamelijk aanbiedingen shopt en dan kan het best een stuk goedkoper zijn. Over het algemeen zijn de Lidl en Aldi het meest in prijs gestegen de afgelopen tijd en kan je die echt geen budgetsuper meer noemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dat willen we inderdaad doen.
Maar niet als er al op voorhand bekend is dat LIDL en Jumbo vrijwel niks scheelt.
Online heb je ook een winkel gekozen en zijn de prijzen dus niet gelijk aan de winkel ergens anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:14 schreef Ponsai het volgende:
[..]
We kopen meestal online, dat gaat volgens mij via een centraal magazijn.
(bezorgkosten via een gratis abonnement dit jaar, ivm prijs die we in januari gewonnen hebben)
Goede besparing. En kost eigenlijk niet veel moeite; letten op aanbiedingen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:45 schreef Donna het volgende:
Lang verhaal kort. Het is echt afhankelijk van wat je koopt. Ik bespaarde door op aanbiedingen te letten minstens ¤100 per maand voor 2 volwassenen, 2 kids en 2 konijnen.
Nu ik nog alleen ben met 2 kinderen (helft van de week) en 2 konijnen weet ik nog niet wat ik kwijt ben en ga besparen.
Ik koop regelmatig een dikke cadeaubon, zet die vast in mijn bol account en hoef dan pas weer na te denken als die op is. Toch makkelijker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja een cadeaubon is gewoon een betaalmiddel, dus dat werkt.
Je moet beslissen waar je de beste cashback hebt, want je kan dat maar met 1 affiliate doen. En net als bij Euroclix ga je eerst naar Woolsocks of CashbackXL en dan door naar de webshop.
Wij zijn met zijn tweeën, dus dat is mijn punt m.b.t. grootte van het gezin.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Goeie tip!
[..]
Spreek jij ook over een paar tientjes per volle kar?
Of is dat te rooskleurig
Hoe werkt zoiets? Cadeaubon van....quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig een dikke cadeaubon, zet die vast in mijn bol account en hoef dan pas weer na te denken als die op is. Toch makkelijker.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:05 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets? Cadeaubon van....
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doe ik met bol.com via cashbackxl. 4%.
Cashback is mij onbekend, maar klinkt wel als de moeite waard om eens te proberen. Makkelijk verdienen misschienquote:
Dat doe ik ook, maar die koop ik dan weer vaker op Wissel.nl, want dan is de korting hoger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig een dikke cadeaubon, zet die vast in mijn bol account en hoef dan pas weer na te denken als die op is. Toch makkelijker.
Nee bijna nooit, ik wacht op 'mijn' aanbiedingen in de winkel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:40 schreef Ponsai het volgende:
Winkelen jullie ook op bepaalde sites voor verzorgingsproducten, wasmiddel, vaatwastabletten en dat soort producten? Ik heb het idee dat dit vaak online veel goedkope ris, maar ook dat er "duizend bomen in dit bos" staan
Ontzettend leuk om te horen CotS!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was vandaag op de markt. Die is gewoon duurder dan de Lidl(was wel even leuk, maar niks gekocht).
En ik ben gestopt met boodschappen laten bezorgen, dat scheelt ook een behoorlijke hap uit mijn budget (minder uitgeven). Ik dacht dat Picnic goedkoper/even duur was als de normale supermarkt, en dat is per product ook wel zo, maar ik heb niet zoveel eten nodig, dus dan is winkelen goedkoper.
Besloten dat ik niet zuiniger hoef te leven dan ditspaar voldoende, heb geld voor nieuwe kleding en leuke dingen.
Eigenlijk door wel door het lezen van deze topics en tips meenemen dat mijn financiële stress verdwenen is
Moet daar ook nog eens gaan kijken of er eindelijk weer iets is dat de moeite waard is.. Geloof dat ik door allerlei acties en dergelijke bijna 200.000 rentepunten heb staan bij de ING, maar vrijwel nooit voor iets nuttig geslaagd daar. Ooit kortingsbon voor 'n Dyson (geldig bovenop de Black-Friday acties) en Apenheul kaartjes met korting, maar verder..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Via de rentepunten van ING een paar cadeaubonnen voor Zalando met korting besteld. Ik koop weinig dingen nieuw, maar had nu toch wat bh’s nodig en ik ben fan van de bh’s van Marks&Spencer via Zalando.
Scheelt toch weer 12,5% en die bonnen zijn onbeperkt geldig.
Kan beide, verschilt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoe werkt dat dan met CashbackXL? Daar koop je dan de waardebonnen, om er online iets mee te kopen waarvan je dan van de aankoop een % terugkrijgt? Of juist bij aankoop van de bon?
als ik op google cashback intoets krijg ik veel bedrijven te zien die het aanbieden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan beide, verschilt.
Je koopt een waardebon en krijgt meteen op je account die 4 of 5% in euro's. Maar als er ook nog cashback op de site zit, krijg je daarover ook nog eens een percentage na je bestelling.
En om het nog bonter te maken kan je de euro's op je account ook weer inwisselen voor bonnen, waarbij je een betere inwisselkoers hebt.
Woolsocks.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:13 schreef Ponsai het volgende:
[..]
als ik op google cashback intoets krijg ik veel bedrijven te zien die het aanbieden.
wat is nu een cashback "bedrijf" waarvan je zegt: die is top? Daar haal je het meeste voordeel uit?
En ik gebruik dan weer meestal Enqueteclub.nl voor de cashbacks (en soms nog euroclix)quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Woolsocks.
Daarna CashbackXL en Euroclix.
Shopbuddies schijnt ook goed te zijn, maar gebruik ik zelf niet.
Is een combi niet voordelig voor je?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Ondertussen zoek ik me suf naar nieuwe internetaanbieders. Wat een prijsverschillen zeg.
Goedkoopst tnt lijkt youfone, goedkoopste internet, goedkoop mobiel, geen tv. Toevallig mensen met shitty ervaringen met youfone?
De reviews online zijn bepaald niet denderend, maar die zijn meestal ook niet superserieus te nemen..
Opzeggen en op ander naam afsluiten met 43" Philips tv erbij. Zie die actie geregeld voorbij komen op facebook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb nu kpn, dus daar moet ik weg want mijn korting loopt af.
Youfone is een combi.
Kwam deze reden op Pepper:quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Youfone is een combi.
Tnx Caiway levert niet bij mij.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:29 schreef Inbox het volgende:
[..]
Kwam deze reden op Pepper:
https://nl.pepper.com/aan(...)e-film-cadeau-284443
Hmm, deze dan? Kwam erop via een oude aanbieding, maar deze actie lijkt nog geldig en is dan wel interessant.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Youfone is een combi.
En hoeveel betaal je dan netto maandelijks?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben voorzien met Youfone. Meer internet nodig, ik werk thuis. En geen tv meer want kijk ik bijna niet.
Dus Youfone tel abo met 15 cashbackxl, thuis internet met 22? cashbackxl en 40 korting wegens combi en dan nog een tel abo met 15 cashbackxl.
39,33. Internet plus 2 tel Abo's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef Inbox het volgende:
[..]
En hoeveel betaal je dan netto maandelijks?
Lijkt er wel op. Nouja, update.. ze lopen nog steeds 15 jaar achter na de ´update'.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hebben ze die site nou eindelijk een update gegeven na 20 jaar
quote:Wie boodschappen doet in België is een stuk goedkoper uit. Vooral het prijsverschil bij de huismerken van de Jumbo is fors, terwijl het dezelfde artikelen, uit dezelfde fabriek en uit hetzelfde distributiecentrum zijn. De belangrijkste reden blijkt de stevige concurrentie die de Brabantse supermarktketen heeft. "En dan neem je voor lief dat je soms wat minder marge overhoudt."
Voor een steekproef kocht Omroep Brabant een tas met veertien exact dezelfde huismerkproducten bij Jumbo in Budel en over de grens in Pelt. In Nederland kostte de tas 28,59 euro, maar een paar kilometer verderop in België slechts 20,70 euro. Een vergelijkbare tas, maar dan met A-merken was over de grens nog altijd ruim 5 euro goedkoper.
Volgens retailexpert Paul Moers zijn de prijzen in de basis hier lager dan in de meeste Europese landen. "Dat komt omdat Nederland een land is van aanbiedingen. Een kwart van wat hier in de supermarkt verkocht wordt, is in de aanbieding." Volgens hem doen de ketens dat om klanten binnen te halen en Nederlanders zijn daar gevoelig voor.
België gaat volgens Moers veel meer uit van standaardprijzen. "Als je de aanbiedingen meerekent, zie je dat de prijzen in Nederland en België, maar ook in Duitsland heel dicht bij elkaar liggen."
Een andere reden voor het grote prijsverschil is de 'drukbezette' markt in België. "Het is daar knokken om marktaandeel te pakken en misschien dat Jumbo er daarom wat agressiever in gaat", legt Moers uit.
De Brabantse supermarktketen bevestigt dat aan Omroep Brabant. "In België is Jumbo nieuw en daar zijn heel veel verschillende ketens dus ook veel concurrentie. Je doet dan wat extra om klanten te winnen en dan neem je soms genoegen met wat minder winst."
Dat juist het prijsverschil bij de huismerken zo groot is, vindt Moers wel vreemd. "Het verschil voor het potje zout is echt bizar. Het gaat hier om precies hetzelfde product. Dat lijkt dan echt bedoeld om klanten te trekken."
Dat Jumbo ervoor kiest om het huismerk aantrekkelijk te maken voor onze zuiderburen, vindt hij wel logisch. "De helft van de producten in de supermarkt bestaat uit huismerken en is heel belangrijk voor ze. Supermarkten zijn daar ook heel trots op en ze tonen dat graag."
"Fabrikanten zorgen voor een extra scherpe prijs."
Het prijsverschil bij de A-merken ligt mogelijk een klein beetje anders. "Dat kan met volumeverschil te maken hebben. Duitsland heeft vijf keer zoveel inwoners als Nederland. Dus dan kan het zijn dat zo'n fabrikant voor een extra scherpe prijs zorgt", zegt Moers.
Volgens de retailexpert is het om meerdere redenen lonend om over de grens te winkelen. "De accijns op brandstof, tabak en alcohol zijn zowel in België als Duitsland lager. Ook heb je dus geen aanbiedingenstress in de supermarkt. Je kan dus als je in de grensstreek woont heel relaxt en voordelig boodschappen doen."
"Eigenlijk betaal je de aanbiedingen zelf."
Als Moers zelf veel boodschappen moet doen, gaat hij ook de grens over. "In Duitsland heb je die aanbiedingenstress niet. Je weet gewoon dat je alles voor een goede prijs hebt. We nemen in Nederland voor een kwart aan actieproducten mee, maar voor de rest betalen we de volle prijs. Eigenlijk betaal je die aanbiedingen dus zelf."
Toen ik er woonde was het echt duurder dan NL. Maar dat is 10 jaar geleden en Jumbo was bij aanvang in NL ook wel een prijsstunter.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht altijd dat boodschappen in Belgie net zo duur of duurder waren dan hier maar blijkbaar niet. Ik woon best vlakbij de grens.
De recensies op Google zijn niet zo best helaas. Ik hoop dat je bestelling gewoon probleemloos wordt geleverd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef camaron het volgende:
Zojuist de website Afound gevonden! Afound is een goed gesorteerde outlet van merken zoals, COS, Arket H&M en meer.
Ik had nog zomerkleding nodig voor 2 jongens en een meisje en lekker gescoord. Waar ik eerst de website van H&M had geopend en wast t-shirts in het winkelmandje had gemikt zocht ik toch nog met Google op H&M sale en kwam hieruit. Ik heb flink bespaard dus wilde jullie de website niet onthouden.
Mwah, ziet er best positief uit: https://nl.trustpilot.com/review/afound.comquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:40 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
De recensies op Google zijn niet zo best helaas. Ik hoop dat je bestelling gewoon probleemloos wordt geleverd.
Hier ook bij Plus ligt aan het einde van de dag altijd vol met taarten, of dat nu zo handig is weet ik nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:16 schreef Morgane89 het volgende:
Die vitrine staat er bij ons sinds kort ook, heel fijn! En een paar schappen met afgeprijsde ongekoelde producten naast de kassa, maar ik weet niet of dit bij elk filiaal zo is.
Sterktequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag binnenkort ook nog zuiniger gaan leven uit noodzaak.
Ik heb de recenties uiteraard doorgenomen voordat ik ook maar enige bestelling plaatste. En die was alle behalve slecht. Natuurlijk ook negatieve meningen (voonamelijk bij retouren) maar die vind je wel op alle websites. De meeste waren best postief.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:40 schreef Morgane89 het volgende:
De recensies op Google zijn niet zo best helaas. Ik hoop dat je bestelling gewoon probleemloos wordt geleverd.
Och jee. Voor lange tijd?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Whats happend?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Het is rottig, Lonaa.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Dat die site nog bestaat joh! Als puber heb ik zo massa's visitekaartjes voor mezelf besteldquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hebben ze die site nou eindelijk een update gegeven na 20 jaar
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account. Dat kan in geld zijn of in waardebonnen. Dat geld kun je dan weer laten overboeken naar je betaalrekening. Daarnaast kun je ook waardebonnen kopen, automatisch met een x percentage cashback. Ligt dus een beetje aan de webshop waar je wil bestellen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoe werkt dat dan met CashbackXL? Daar koop je dan de waardebonnen, om er online iets mee te kopen waarvan je dan van de aankoop een % terugkrijgt? Of juist bij aankoop van de bon?
Uitgebreid, uitgebreid!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:05 schreef June. het volgende:
[..]
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account. Dat kan in geld zijn of in waardebonnen. Dat geld kun je dan weer laten overboeken naar je betaalrekening. Daarnaast kun je ook waardebonnen kopen, automatisch met een x percentage cashback. Ligt dus een beetje aan de webshop waar je wil bestellen.
Ik vind het handig. Eigenlijk alles wat ik bestel online gaat via cashbackxl.
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:05 schreef June. het volgende:
[..]
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account.
Bij claim indienen kan je iig zien of je klik geregistreerd is, zeg maar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.
Iemand ervaring met abo's die pas na een tijdje ingaan (en 14 dagen bedenktijd), met of dat vertraging oplevert?
Ja allemaal. Ergens zag ik een overzicht van alle kliks, maar dat kan ik niet terugvinden. Allemaal met een mooi groen vinkje, dus zou goed moeten zijn (en 1 vanaf laptop, 2 vanaf mobiel).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij claim indienen kan je iig zien of je klik geregistreerd is, zeg maar.
Als je een adblocker ofzo hebt wordt het soms ook niet geregistreerd.
Hmm, dat klinkt als iets ingewikkelds. Wat krijg je terug dan als reactie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja allemaal. Ergens zag ik een overzicht van alle kliks, maar dat kan ik niet terugvinden. Allemaal met een mooi groen vinkje, dus zou goed moeten zijn (en 1 vanaf laptop, 2 vanaf mobiel).
Jammere is dat het 3x hetzelfde bedrijf was, dan kun je maar 1 claim indienen![]()
Hm dat is wel raar. Soms staat m'n adblocker aan en dan doet hij het niet. Maar meestal staat het gewoon goed. Kan ook aan de webshop liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.
Iemand ervaring met abo's die pas na een tijdje ingaan (en 14 dagen bedenktijd), met of dat vertraging oplevert?
Sterktequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Wat is er aan de hand? Sterkte!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Geneuzel over de drie regels en claims indienen, maar geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt als iets ingewikkelds. Wat krijg je terug dan als reactie?
Probeer te ontdekken hoe laat ze dan de schappen vullenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn man wilde gisteren de lokale Jumbo eens verkennen en toen ontdekte hij de koelvitrine met afgeprijsde producten met korte houdbaarheidsdatum. Even ingeslagen met een paar zakken wokgroente en lunchsalades allemaal voor ¤1 per stuk en nog een zakje roosjes bloemkool/broccoli van 400 gram voor ¤0,50. Daar gaan we maar eens vaker kijken.
Probeer te ontdekken hoe laat ze dan de schappen vullenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn man wilde gisteren de lokale Jumbo eens verkennen en toen ontdekte hij de koelvitrine met afgeprijsde producten met korte houdbaarheidsdatum. Even ingeslagen met een paar zakken wokgroente en lunchsalades allemaal voor ¤1 per stuk en nog een zakje roosjes bloemkool/broccoli van 400 gram voor ¤0,50. Daar gaan we maar eens vaker kijken.
Xenos had een paar jaar geleden vaak producten voor 10 ct. Ik heb nog kruidenzakjes (chil, curry) liggen voor op vakantie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Xenos hier had ook aardig wat serieus afgeprijsde levensmiddelen staan, ik heb wat blikken kokosmelk (¤0,30)en een zak dropjes (¤0,89)meegenomen. Niks kan tippen aan de pakjes gemengde groente van ¤0,10 ooit, maar dit was ook prima.
Ik denk dat we de komende tijd nog wat vaker groene curry gaan eten, ik heb ook een aardige hoeveelheid potjes groene currypasta (¤0,50)staan die bij de Vomar uit het assortiment gingen
En ook het simpele brood smaakt dan nog prima als je het meteen in de vriezer doet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:40 schreef fietsmiep het volgende:
Lekker luxe brood haal ik ook vaak voor 50-75 ct bij AH, en bij Lidl voor 25 ct. Kan prima nog in de vriezer. Is brood van gisteren.
Ik neem tekens ander brood mee, zo eten we goedkoop en gevarieerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:07 schreef Donna het volgende:
[..]
En ook het simpele brood smaakt dan nog prima als je het meteen in de vriezer doet.
Al heb ik ook voorkeur voor het luxe
oh, ze doen het nog wel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:38 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Xenos had een paar jaar geleden vaak producten voor 10 ct. Ik heb nog kruidenzakjes (chil, curry) liggen voor op vakantie.
Soms scoor ik nog iets van 25 ct, vaak op de laatste houdbaarheidsdag. Laatst nog Wijko satésaus grote bakken voor 25 ct. Zijn echt nog wel even houdbaar, voor onszelf en ook voor mijn zwager en gezin maar 2 bakken meegenomen.
Hier hebben ze soms ook nog wel zoiets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:24 schreef Inbox het volgende:
[..]
oh, ze doen het nog wel?
Tot paar jaar terug kwam ik erachter dat deXenos in Berkel/Rodenrijs zo extreem afprijsde. Hadden een paar afprijsbakken voor en dan kocht je idd bijv een pot pastasaus of verpakkingen kauwgow of weet ik veel wat ofzo voor 0.10 euro. Opeens waren die bakken verdwenen en daarmee ook die gigantische afprijzingen. Heel jammer.. daarna niet vaak meer geweest in dat filiaal.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Vond het echt jammer dat dat bij dat filiaal veranderd is. Het lag op mn route en speciaal voor die bakken fietste ik nog weleens langs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier hebben ze soms ook nog wel zoiets.
Hier staat een stelling met afprijzingen, vaak 30% korting. maar dichter op de uiterste datum wordt de korting groter ( 50% - 70%), ik loop regelmatig even binnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier hebben ze soms ook nog wel zoiets.
Klopt, dat hebben ze nu nog wel. Maar niet meer afprijzingen van bijv. 95% ofzo. Dus een potje pindakaas van Calve voor 0.15euro , of 3pack sporlife kauwgom voor 0,10 euro.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:32 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Hier staat een stelling met afprijzingen, vaak 30% korting. maar dichter op de uiterste datum wordt de korting groter ( 50% - 70%), ik loop regelmatig even binnen.
Die AH groentenetjes zijn vaak perfect om een pan pureersoep ( beetje bouillon toevoegen) van te maken .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:11 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Ik neem tekens ander brood mee, zo eten we goedkoop en gevarieerd.
Ook bij AH die groentenetjes gevuld met groenten en fruit voor 1 euro. Helaas liggen die er maar heel af en toe. Ik verander dan mijn avondmenu gelijk, zodat ik de aanbiedingsgroenten kan gebruiken.
Mijn weekmenu hangt ook af van de aanbiedingen in de betreffende week. Meestal is er wel een groente in de aanbieding voor 1 euro of minder.
Ach, die keer dat je op vakantie bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef 111210 het volgende:
In vergelijking met Frankrijk zijn de Nederlandse supermarkt echt goedkoop.
Zijn nu in een Auchan en een Leclerc geweest, echt schrikbarend duur allemaal.
Fatsoenlijke stokbroden voor een euro zijn daar wel echt geschiedenis geworden
Is voor een vakantie ook niet erg, maar vond het wel een verschil met de laatste keer frankrijk 4 jaar geleden, toen waren de prijzen voor veel dingen goedkoper dan thuisquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, die keer dat je op vakantie bent.
Ik ben in Frankrijk ook geschrokken van de prijzen in de supermarkt, zoals bijvoorbeeld bij SuperU. Wij zijn uiteindelijk uitgeweken naar Lidl voor de basisdingen, dat scheelde behoorlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:32 schreef 111210 het volgende:
[..]
Is voor een vakantie ook niet erg, maar vond het wel een verschil met de laatste keer frankrijk 4 jaar geleden, toen waren de prijzen voor veel dingen goedkoper dan thuis
Ik was een paar maanden geleden nog in Parijs en heb daar genoeg fatsoenlijke stokbroden voor ~1 euro gescoord?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef 111210 het volgende:
In vergelijking met Frankrijk zijn de Nederlandse supermarkt echt goedkoop.
Zijn nu in een Auchan en een Leclerc geweest, echt schrikbarend duur allemaal.
Fatsoenlijke stokbroden voor een euro zijn daar wel echt geschiedenis geworden
Heb je niet onbewust minder gegeten, of vaker dan anders bij iemand anders aangeschoven?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Houden jullie trouwens bij wat jullie besparingen zijn? Ik heb echt heeeel erg veeeel geld over deze en vorige maand door besparen. Alleen ik ben het inzicht kwijt
Ik bespaar meer dan dat ik bewust geschrapt heb en mijn uitkering is niet omhoog gegaan. En ergens geeft het stress, omdat ik het niet terug kan redeneren.
Beetje verwende stress dus..
Ja ik houd alles tot op de cent nauwkeurig bij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Houden jullie trouwens bij wat jullie besparingen zijn? Ik heb echt heeeel erg veeeel geld over deze en vorige maand door besparen. Alleen ik ben het inzicht kwijt
Ik bespaar meer dan dat ik bewust geschrapt heb en mijn uitkering is niet omhoog gegaan. En ergens geeft het stress, omdat ik het niet terug kan redeneren.
Beetje verwende stress dus..
Ohnee, veel sterkte.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo'n beetje dezelfde situatie als bij jou.
Nee, niet ergens anders of anders gegeten... Gecheckt, geen extra geld binnen gekomen. Het is een wonder!quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Heb je niet onbewust minder gegeten, of vaker dan anders bij iemand anders aangeschoven?
Wel slim ja... ik werk met potjes. Potje leeg is pech op dat gebiedquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik houd alles tot op de cent nauwkeurig bij.
Sterktequote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik bijv. ¤80 aan uitgegeven heb, dus vandaar haha.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, niet ergens anders of anders gegeten... Gecheckt, geen extra geld binnen gekomen. Het is een wonder!
[..]
Wel slim ja... ik werk met potjes. Potje leeg is pech op dat gebied
[..]
Sterkte
Begrijp ik! Is ook veel verstandiger dan wat ik doe.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik bijv. ¤80 aan uitgegeven heb, dus vandaar haha.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jee Lonaa, wat een narigheid. Sterkte.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohnee, veel sterkte.![]()
Kan je een beetje rondkomen straks of wordt het heel krap?
In welke regio kom je te wonen? Misschien kom je wel in mijn richting en kan ik af en toe met iets helpen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...
Alles staat wel beetje in de fik.
Da's heel lief.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
In welke regio kom je te wonen? Misschien kom je wel in mijn richting en kan ik af en toe met iets helpen?
Heel veel sterkte in elk geval!
Inzicht maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...
Ik heb inzicht in mijn financieen, dat is niet het probleem. Morgen ga ik even uitgebreider op je reageren.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:37 schreef Rene het volgende:
[..]
Inzicht maken.
En indien nodig uitkering aanvragen. Ondanks dat je (geloof ik?) voor jezelf werkt. Wellicht kunnen zij helpen. Wij hebben coaches binnen de organisatie die parttime ondernemers ondersteunen.
O dat bedoel ik niet. Maar meer dat wanneer je parttime onderneemt in mijn gemeente dat je aangevuld wordt op basis van nacalculatie. En je mag je 'kosten' ook verrekenen voor de eerste periode.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb inzicht in mijn financieen, dat is niet het probleem. Morgen ga ik even uitgebreider op je reageren.
Zeer scherp.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:23 schreef Elan het volgende:
Ziggo heeft weer een actie 12 maanden 50% korting op tv en internet. Aanbieding loopt tot de 31e.
Niet per se.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Rene, heb je wellicht ook een handboek voor dummies mbt dat.inzicht krijgen?
Overgestapt naar t-mobile en de bundel met Ben (simonly) gepaktquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zeer scherp.
Het is dat ik tevreden ben met KPN glasvezel.
Daar zal wel geen korting van komen, anders zou ik eens bellen of vaste klanten ook korting mogen krijgen
Toch eens werkwerk van maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Rene het volgende:
[..]
Niet per se.
Hooguit:
- Excel in/uitgaven en deze slim maken.
- Vaste lastenrekening waar het inkomen op komt. Die afstemmen naar je vaste lasten van die maand en een vast bedrag naar je boodschappenrekening. Dat is de enige pinpas die ik heb.
- Rest sparen
Kritisch kijken naar de vaste laten. Wij hebben geen vaste televisie meer omdat we dat toch niet kijken. Daarom alleen internet. Uitwisselen van streamingdiensten. Verzekering per jaar betalen. Deze ook jaarlijks even bij langs lopen. Overstappen van aanbieders.
Maar in geval van Lonaa is het belangrijk te weten dat ondanks dat je ondernemer bent, de sociale dienst te allen tijde een partij is waar je je kan melden. Puur gericht om op het uitkeringsniveau (minimum) te komen. Beleid is anders overal maar in geval van mijn gemeente is er dus een ondernemersregeling.
Ik ben (nog) geen ondernemer danwel freelancer. Op dit moment werk ik in loondienst met wisselende uren. Gemiddeld 20 per week. Ik vin leuke baan maar betaald ruk. Daarnaast krijg ik wajong uitkering, UWV verrekent werk met uitkering. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van UWV. Freelancen/ZZP'en geeft me die mogelijkheid. Ik ga loondienst niet opgeven voorlopig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:55 schreef Rene het volgende:
[..]
O dat bedoel ik niet. Maar meer dat wanneer je parttime onderneemt in mijn gemeente dat je aangevuld wordt op basis van nacalculatie. En je mag je 'kosten' ook verrekenen voor de eerste periode.
Hoe dan ook, houdt het wel ff in de gaten. Immers, dailyjob
Ach nee.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders wb hond.. Mijn tak van sport doet veel lange dagen en onregelmatige uren.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ach nee.![]()
Hopelijk kan je wat met de tips van @:Rene
Ik lees nu je laatste reactie. Dat zijn idd veel geldstromen met veel bijbehorende regels idd.
Blijkbaar kun je als vaste klant ook van die korting gebruik maken als je het hele spul op naam van je partner zet indien je die hebt. Zelfs als je getrouwd bent en dezelfde achternaam deelt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zeer scherp.
Het is dat ik tevreden ben met KPN glasvezel.
Daar zal wel geen korting van komen, anders zou ik eens bellen of vaste klanten ook korting mogen krijgen
snap wat je zegt. Je wordt hoe dan ook aangevuld dus de gemeente is al wat meer uit beeld in dit geval. Wajong zal even hoog zijn. Enerzijds prettig, anderzijds nog geen vetpot. Houdt de toeslagengrens hoe dan ook in de gaten. Dus werk nooit té veel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben (nog) geen ondernemer danwel freelancer. Op dit moment werk ik in loondienst met wisselende uren. Gemiddeld 20 per week. Ik vin leuke baan maar betaald ruk. Daarnaast krijg ik wajong uitkering, UWV verrekent werk met uitkering. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van UWV. Freelancen/ZZP'en geeft me die mogelijkheid. Ik ga loondienst niet opgeven voorlopig.
Maar uh, het maakt alle financieen wel wat ingewikkeld, geld uit 3 richtingen. Veel regels, veel rekening houden met dingen. Ik ben wel van plan daar hulp bij te vragen door boekhouder oid. Moet nog wel even wat dingen goed narekenen.
Toeslagengrens is nog wel heel ver weg hoor, maar ja, is wel iets om tzt rekening mee te houden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:44 schreef Rene het volgende:
[..]
snap wat je zegt. Je wordt hoe dan ook aangevuld dus de gemeente is al wat meer uit beeld in dit geval. Wajong zal even hoog zijn. Enerzijds prettig, anderzijds nog geen vetpot. Houdt de toeslagengrens hoe dan ook in de gaten. Dus werk nooit té veel.
En een oppas voor je hond? Zoiets als een OOPOEH in de buurt? Mn vader heeft zo na het overlijden van de hond wekelijks toch weer een hond <3quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders wb hond.. Mijn tak van sport doet veel lange dagen en onregelmatige uren.Sowieso vind ik fulltime werken met een hond niet echt een...optie.
Het breekt ook echt mijn hart.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:02 schreef Inbox het volgende:
[..]
En een oppas voor je hond? Zoiets als een OOPOEH in de buurt? Mn vader heeft zo na het overlijden van de hond wekelijks toch weer een hond <3
Zou mijn hart breken als ik een hond weg moet doen.. om welke reden dan ook.
Geen 1130 ongeveer?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toeslagengrens is nog wel heel ver weg hoor, maar ja, is wel iets om tzt rekening mee te houden.
De backup van het uwv nu is mooi, maar komt samen met mn loon amper boven 75% van het sociaal minimum, want ècht vooruit ga je er niet van, erbij werken.
Ergens wel logisch natuurlijk, maar ook wel ruk
Dat is ongeveer het bedrag dat ik per maand verdien/ontvang. Daar kun je theoretisch gezien van leven ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:06 schreef Rene het volgende:
[..]
Geen 1130 ongeveer?
Daar zou je theoretisch gezien zuinig mee kunnen leven. Dat doen 100.000en per maand. Het is ruk maar te doen. En zodra je kan ga je ongetwijfeld meer proberen.
24-28u per week geeft je al ademruimte.
Hmmm. Met 12,79p/u zou 24u netaan voldoende moeten zijn. Rekenen is wijsheid.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het bedrag dat ik per maand verdien/ontvang. Daar kun je theoretisch gezien van leven ja.
Ik moet richting de 30 uur met huidige baan om uit die uitkering te gaan. #minimumloon
Is ook de reden om erbij te freelancen, ipv 30 uur te buffelen in huidige baan.
Rekenen staat op mijn lijst. Net als advies vragen over bepaalde dingen. Loonheffingskorting bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:21 schreef Rene het volgende:
[..]
Hmmm. Met 12,79p/u zou 24u netaan voldoende moeten zijn. Rekenen is wijsheid.
Oneindig lijktie in het begin, maar er komt echt een eind aan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed, op diezelfde lijst staat heel heel veel meer
Heb een waardebon van 50 euro bij Bol.com gewonnen via het Woolsocks rad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:10 schreef Donna het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar zonet ¤70 laten uitbetalen bij Euroclix.
Vorige week en deze week ook alweer 2x ¤12,50 bij Opiniemeters.![]()
Al mijn aankopen bij Karwei doe ik door eerst cadeaubonnen te kopen bij Woolsocks. Dan krijg je 5% of 6% korting. Heb lekker gecasht de afgelopen weken.
Gisteren bij Puma ook een bestelling geplaatst met 15% korting want als je je inschreef voor de nieuwsbrief dan kreeg je daarvoor een code en dan via de link van Woolsocks nog eens 5% extra korting. Ik hou er van.![]()
Heb daar in totaal nu ¤140 uit laten betalen in een paar maanden.
Mochten er mensen zijn die ook Woolsocks willen gebruiken, stuur me dan even een DM. Als ik 2 mensen aanmeld krijg ik ¤25.
En er staat nog ¤22,50 klaar bij CashbackXL voor het afsluiten van verzekeringen bij Centraal Beheer.![]()
Ik ook, paar weken geleden!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:29 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Heb een waardebon van 50 euro bij Bol.com gewonnen via het Woolsocks rad.
Wat cool, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:29 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Heb een waardebon van 50 euro bij Bol.com gewonnen via het Woolsocks rad.
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.quote:
Ja, het werkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:33 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.
Bol.com heeft zo’n uitgebreid assortiment dat ik altijd wel dingen die ik nodig heb daar vind. Ik laat graag in bol.combonnen uitbetalenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:33 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.
Ik koop meestal tweedehands, ik zie wel, hij is een jaar geldig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bol.com heeft zo’n uitgebreid assortiment dat ik altijd wel dingen die ik nodig heb daar vind. Ik laat graag in bol.combonnen uitbetalen
Ik koop ook voornamelijk tweedehands, maar als ik zie wat ik daar de afgelopen paar keren besteld heb kom ik vooral dingen zoals vaatwastabletten, filters voor de waterfilterkan, cosmetica, thee, keukenkraan, hoes voor de ipad, opzetborstels voor de electrische tandenborstel enzo tegenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:54 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Ik koop meestal tweedehands, ik zie wel, hij is een jaar geldig.
Waarvan? Die app?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:37 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Hoe veel maak je er gebruik van?
Ja.quote:
Je hoeft geen kassabonnen te scannen he. Dat doe ik alleen zo nu en dan als ik zin heb. En de bonnen van de Appie en Jumbo kan je vanuit de app direct uploaden. Het uploaden van kassabonnen zorgt alleen voor spins waarmee je iets wint of 1 of meerdere zegels krijgt. Volle zegelkaart is 1 euro, maar dat doe ik dus weinig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:59 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja.
Ik kom nu pas achter het bestaan van deze dingen. Besef me dat ik heel wat cashback had kunnen krijgen, maar zit niet echt in m’n systeem. Het is ergens ook wel een gedoetje om kassabonnen te gaan scannen enzo. Ben dus wel benieuwd naar anderen hierin.
Lekker weer voor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:16 schreef Madderhat het volgende:
effe proberen met dit
https://www.bol.com/be/nl(...)2_45.46.ProductTitle
1+1 bij een supermarkt is goedkoper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef Madderhat het volgende:
[..]
vandaar de prijs waarschijnlijk
ja maar, dit is gratis, dussquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:24 schreef Donna het volgende:
[..]
1+1 bij een supermarkt is goedkoper.
Wij hebben onlangs alles wat niet gebruikt is door de keukenmonteur en wat we aan kastinrichting voor de kledingkasten toch niet nodig hadden naar Ikea teruggebracht, ik ga dat echt niet bewaren of voor een schijntje op Marktplaats verkopen, ik had een jaar om het terug te brengen. Behang van Karwei hadden we (uiteraard met korting)ook ruim ingekocht en de restanten hebben we ook op tijd weer geretourneerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:27 schreef Donna het volgende:
Ik had in de aanbieding een lamp gekocht bij Karwei, maar ik vind 'm toch niet mooi / ga 'm toch niet gebruiken. Dus die ga ik even retourneren. Is toch weer ¤59 in the pocket.
En ja dat is een sigaar uit eigen doos. Maar laten liggen verstoffen op zolder is helemaal zonde.
Niet in mijn Aldiquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:30 schreef Inbox het volgende:
Morgen weer WEG=WEG-uitverkoop bij de Aldi van de non-food met 50% extra korting bij diverse filialen.
Verleden keer een 32" smart-tv gekocht voor 100 euro, die ook dezelfde week in de aanbieding was voor 199,- en eigenlijk volgens de voorwaarden niet mee zou doen.
Kan lonend zijn om even te kijken of er wat interessants ligt.
https://www.aldi.nl/informatie/wegisweg.html
Hier hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Ook niet op een van de andere data
Omg wat slim haha.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hoeft geen kassabonnen te scannen he. Dat doe ik alleen zo nu en dan als ik zin heb. En de bonnen van de Appie en Jumbo kan je vanuit de app direct uploaden.
Vorige keer stonden onze filialen er ook niet bij, maar bleek het toch bij één te zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Goedkope neppers?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
En nieuwe schoenen gekocht
[ link | afbeelding ]
Ik koop altijd echtquote:
Verkeerde topic, dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik koop altijd echtSoms is dat wel web rib uit mijn lijf
Maar ik weet dat ik er jaren mee doe.
Ja vooruit, deze tip is op het randjequote:Op donderdag 1 juni 2023 06:31 schreef Donna het volgende:
Nou, daar gaan we.
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!
Zuunigerds, verenig u!
*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
Vaak is het tijdelijk. Dan heeft de ene weer cashback/auto rewards en daarna de andere.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg wat slim haha.
Weet jij hoe het werkt met AH nu de auto-rewards stoppen? Doet AH dan helemaal niet meer mee bij Woolsocks?
Ik ga ook eens kijken naar Cashbackxl, want ik ben best wel een (regelmatige) Bol besteller.
Al gebruik ik altijd de app (Hema / Bol / Amazon) en heb ik soms het idee dat het niet lekker pakt of het duurt lang voor het bijgeschreven wordt.
Haha. Had je begin dit jaar niet hetzelfde in dit topic met Uggs?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Had je begin dit jaar niet hetzelfde in dit topic met Uggs?
6 maanden 10 euro korting is matig vergeleken met 50% korting.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben nu het eerste jaar Ziggo met 50% korting (en nog een cashback ergens) en nu kregen we een aanbod om het een jaar te verlengen met 6 maanden lang ¤10 korting. Prima, we wilden toch al niet overstappen
Ja maar toen had ik Hilfigers gekocht. Ik weet dat ik jaren met mijn schoenen ga doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je tientallen paren schoenen hebt, je doet er jaren mee maar koopt toch een paar keer per jaar nieuwe, is dat volgens mij toch niet heel zuinig hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar toen had ik Hilfigers gekocht. Ik weet dat ik jaren met mijn schoenen ga doen![]()
Ik zie er altijd uit als een plaatje ookal ben ik stokoud
Zodra ESPN een los eredivisie abo aanbiedt ga ik dat ook doen. Reguliere tv kijk ik echt niet, maar ik moet het hebben voor voetbal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Ama het volgende:
Als je ouders ofzo een TV abonnement hebben bij KPN of Ziggo kan jij via dat account ook inloggen op je telefoon en via Chromecast TV kijken (loopt misschien 1 seconde achter nou poeh poeh). Ik kijk nauwelijks nog TV maar de keren dat ik het wil kan het wel. Nou dit is mijn enige bespaartip die ik heb. Verder kan je dan je dure Ziggo abonnement ofzo opzeggen en gewoon ergens anders internet nemen wat een stuk goedkoper is.
Het is op zich ook matig, maar ik had op geen enkele korting gerekend omdat we gewoon blijven, dus dan is dit weer een meevaller.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
6 maanden 10 euro korting is matig vergeleken met 50% korting.
Cashback XL 50 euro, 50% korting 12 maanden en een jaar + gratis ESPN compleet. Voorheen betaalde ik 92 euro nu 36 euro voor dit pakket.
Na dit jaar switch ik weer naar KPN als ze een mooie aanbieding hebben.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een spin-off topic maken, met als insteek welke luxe aankopen je dankzij/ondanks je zuinige inborst hebt gedaan?quote:
Bij ziggo kan je dit 1x per jaar doen, bij kpn vast ook welquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef Ponsai het volgende:
Helpt het wel eens om bv bij KPN als vaste klant om korting te vragen?
Gewoon proberen![]()
Al jaren hier all in one pakket, 2 telefoonabonnementen
Misschien toch eens een gokje wagen danquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:16 schreef 111210 het volgende:
[..]
Bij ziggo kan je dit 1x per jaar doen, bij kpn vast ook wel
Kun je zeker doen. Hier al jaren Caiway, wanneer het jaar is afgelopen gewoon bellen. Ik zeg altijd dat ik me aan het orienteren ben en prijzen van internet/tv-providers aan het vergelijken ben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Misschien toch eens een gokje wagen dan
+quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige keer stonden onze filialen er ook niet bij, maar bleek het toch bij één te zijn
Het hangt samen met distributiecentrum van waaruit de filialen bevoorraad worden. De volgende ronde zullen er andere filialen in andere regio's aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Behoorlijke korting door even simpel te vragen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:09 schreef pascal_s het volgende:
[..]
Kun je zeker doen. Hier al jaren Caiway, wanneer het jaar is afgelopen gewoon bellen. Ik zeg altijd dat ik me aan het orienteren ben en prijzen van internet/tv-providers aan het vergelijken ben.
Laatste keer ruim half jaar geleden gebeld - abbo kostte 57 euro, ik kreeg het aanbod van 6 maanden voor 35 euro en de resterende 6 maanden voor de normale 57 euro.
Dit heb ik geaccepteerd en in de agenda gezet dat ik in november weer ga bellen met hetzelfde verhaal
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Misschien toch eens een gokje wagen dan
Tenzijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:41 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.
Daar zeg je dat je een aanbieding van ziggo ontvangen hebt en er aan denkt om op te zeggen mits ze een mooie verleng deal hebben.
Dan ga je eigenlijk een nieuw jaar contract aan en volgend jaar als je contact afgelopen is doe je weer het zelfde
Bij ziggo scheelde het me 20,- per maand voor een half jaar. Volgens mij zijn ze nu wat strenger en doen ze max een tientje. Maar toch
Moet inderdaad gebeld worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:41 schreef 111210 het volgende:
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |