Poeldijk of Monster. Niet zeker van.quote:
Die kant op kom ik eigenlijk nooit, maar ik blijf het toch zonde vinden dat zoiets wordt weggegooid.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:25 schreef Inbox het volgende:
[..]
Poeldijk of Monster. Niet zeker van.
Edit: de eerste dus. Meer specifiek, hier: 26H7+Q9J, Poeldijk op Google maps.
Keuze genoeg, haal eruit hoeveel je wilt want de container is weer aangevuld. Zo vol was ie vanavond:
https://imgtr.ee/image/IMG-20230729-190624148-HDR.0Cx5a
Daar ben je niet de enige in. Er zijn meerdere mensen gelukkig die daar af en toe een paprika reddenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Die kant op kom ik eigenlijk nooit, maar ik blijf het toch zonde vinden dat zoiets wordt weggegooid.
Goed bezig!!quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Donna het volgende:
Karwei heeft zomerweken en ik moet verhuizen, dus er is nu heel veel korting. Heb al honderden euro's bespaard de afgelopen 2 weken. Wel eerst even checken of een vergelijkbaar product niet ergens anders nog goedkoper is natuurlijk.
En met de verhuispas van Karwei heb ik ook nog eens 10% korting op dingen die niet in de aanbieding zijn (met enkele uitzonderingen). Helemaal prima zo.
Zoveel mogelijk korting stapelen haha.
Behang was bij Kwantum in de aanbieding.
Witgoed gehaald bij een zaak die jong gebruikt (met garantie) verkoopt, want alles nieuw dat wordt me echt veel te duur.
Bij delta mobiel (die zitten op het t-mobile netwerk) heb je ook zo'n dergelijke constructie. 5 euro korting op je internet+bellen abonnement en dubbele data op je mobiel plus een tv pakketje erbij met oa gratis espn compleet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:39 schreef Inbox het volgende:
Net abonnementje afgesloten voor 2jaar voor bellen en internet op de gsm.
10000mb simonly incl bellen voor wel 5 euro per maand ipv 13 euro. Wel 4G, maar dat boeit me niet.
Als je Ziggo hebt, zou dat verdubbeld worden naar 20gb data per maand en zou je ook een extra zenderpakket gratis ontvangen erbij.
Ziggo aansluiting wordt naar het schijnt gecontroleerd dus bij interesse in overleg adres invullen van iemand waar Ziggo aanwezig is.
https://directsales.hollandsnieuwe.nl/hnziggo_promo/details/67792
Goedkoper dan die 5 euro gaat het voor mobiel internet en bellen niet worden voor deze bundelgrootte. Deze bundel van 5 euro en 10.000mb/sms/min (zonder verdubbeling van Ziggo) via de link al goedkoper dan een 1gb abonnementje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:07 schreef Vanyel het volgende:
Dat is verdomd goedkoop. Ik betaal bij kpn relatief veel voor mobiel maar zo weinig voor glasvezel dat het uit kon.
Dat abo loopt binnenkort af. Toch eens kijken of ik dan terug moet naar de kabel .
Of een andere glasvezel aanbieder natuurlijk. Bij internet scheelt het echt nog veel om over te stappen.
Er heeft vast niet iemand net deze week een studie gemaakt naar de goedkoopste?![]()
Dat doe ik met bol.com via cashbackxl. 4%.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:10 schreef Donna het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar zonet ¤70 laten uitbetalen bij Euroclix.
Vorige week en deze week ook alweer 2x ¤12,50 bij Opiniemeters.![]()
Al mijn aankopen bij Karwei doe ik door eerst cadeaubonnen te kopen bij Woolsocks. Dan krijg je 5% of 6% korting.
Ja me 2! Ik zoek altijd eerst of ik een bon of gewone cashback kan krijgen voordat ik een aankoop doe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doe ik met bol.com via cashbackxl. 4%.
Ik wilde dat ik daaraan dachtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja me 2! Ik zoek altijd eerst of ik een bon of gewone cashback kan krijgen voordat ik een aankoop doe.
Karwei verhuispas? Ik mis weer van alles zie ik 🙈quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Donna het volgende:
Karwei heeft zomerweken en ik moet verhuizen, dus er is nu heel veel korting. Heb al honderden euro's bespaard de afgelopen 2 weken. Wel eerst even checken of een vergelijkbaar product niet ergens anders nog goedkoper is natuurlijk.
En met de verhuispas van Karwei heb ik ook nog eens 10% korting op dingen die niet in de aanbieding zijn (met enkele uitzonderingen). Helemaal prima zo.
Zoveel mogelijk korting stapelen haha.
Behang was bij Kwantum in de aanbieding.
Witgoed gehaald bij een zaak die jong gebruikt (met garantie) verkoopt, want alles nieuw dat wordt me echt veel te duur.
Werkt dat ook voor als je met een cadeaubon betaalt? Heb tot nu toe nog geen cashback geprobeerd, maar klinkt belovend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja me 2! Ik zoek altijd eerst of ik een bon of gewone cashback kan krijgen voordat ik een aankoop doe.
Punt is dat de Jumbo niet overal dezelfde prijzen hanteert, dus de vergelijking is niet altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:04 schreef Ponsai het volgende:
Mensen, zit er eigenlijk veel verschil tussen boodschappen bij bijvoorbeeld de Jumbo en de LIDL?
Ik hoor zoveel wisselende verhalen.
De een zegt dat er veel verschil in zit qua prijs, de ander weer niet.
We kopen meestal online, dat gaat volgens mij via een centraal magazijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Punt is dat de Jumbo niet overal dezelfde prijzen hanteert, dus de vergelijking is niet altijd hetzelfde.
Lidl heeft niet alles in A-merken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:04 schreef Ponsai het volgende:
Mensen, zit er eigenlijk veel verschil tussen boodschappen bij bijvoorbeeld de Jumbo en de LIDL?
Ik hoor zoveel wisselende verhalen.
De een zegt dat er veel verschil in zit qua prijs, de ander weer niet.
In principe hoeft dat voor mij ook niet.quote:
Ja maar dan moet je de artikelen met elkaar vergelijken. En smaken verschillen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:15 schreef Ponsai het volgende:
[..]
In principe hoeft dat voor mij ook niet.
Ik denk dat genoeg B merken ook prima te eten zijn.
En bepaalde dingen die dat niet zijn kun je toch gewoon bij de Jumbo halen.
Het is niet dat de Jumbo onbetaalbaar is, maar soms hoor ik mensen wel eens zeggen dat je er een paar tientjes per boodschappenkar op kan besparen als je bij LIDL winkelt
Dat ligt natuurlijk ook weer aan hoe je gezinssamenstelling is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:15 schreef Ponsai het volgende:
[..]
In principe hoeft dat voor mij ook niet.
Ik denk dat genoeg B merken ook prima te eten zijn.
En bepaalde dingen die dat niet zijn kun je toch gewoon bij de Jumbo halen.
Het is niet dat de Jumbo onbetaalbaar is, maar soms hoor ik mensen wel eens zeggen dat je er een paar tientjes per boodschappenkar op kan besparen als je bij LIDL winkelt
Dat willen we inderdaad doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de artikelen met elkaar vergelijken. En smaken verschillen.
Ik weet zeker dat het veel kan schelen, als je ook bereid bent om een switch te maken in je wekelijkse boodschappen. Als je de hoofdmoot van je inkopen bij de Lidl wil doen, dan ga je alternatieven zoeken voor merken en producten die de Jumbo wel maar de Lidl niet heeft, pas je je menu aan aan wat de Lidl in het assortiment heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dat willen we inderdaad doen.
Maar niet als er al op voorhand bekend is dat LIDL en Jumbo vrijwel niks scheelt.
Goeie tip!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:25 schreef Lienekien het volgende:
pas je je menu aan aan wat de Lidl in het assortiment heeft.
Spreek jij ook over een paar tientjes per volle kar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet zeker dat het veel kan schelen
Ja een cadeaubon is gewoon een betaalmiddel, dus dat werkt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:03 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor als je met een cadeaubon betaalt? Heb tot nu toe nog geen cashback geprobeerd, maar klinkt belovend.
Moet je iets doen voordat je het koopt, of kan het ook nog nadat je het al hebt betaald?
En weet iemand of het mogelijk is cashback te combineren met euroclix? Want op euroclix krijg je meestal ook een kleine vergoeding.
Lidl scheelt alleen als je bij de Lidl voornamelijk aanbiedingen shopt en dan kan het best een stuk goedkoper zijn. Over het algemeen zijn de Lidl en Aldi het meest in prijs gestegen de afgelopen tijd en kan je die echt geen budgetsuper meer noemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Dat willen we inderdaad doen.
Maar niet als er al op voorhand bekend is dat LIDL en Jumbo vrijwel niks scheelt.
Online heb je ook een winkel gekozen en zijn de prijzen dus niet gelijk aan de winkel ergens anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:14 schreef Ponsai het volgende:
[..]
We kopen meestal online, dat gaat volgens mij via een centraal magazijn.
(bezorgkosten via een gratis abonnement dit jaar, ivm prijs die we in januari gewonnen hebben)
Goede besparing. En kost eigenlijk niet veel moeite; letten op aanbiedingen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:45 schreef Donna het volgende:
Lang verhaal kort. Het is echt afhankelijk van wat je koopt. Ik bespaarde door op aanbiedingen te letten minstens ¤100 per maand voor 2 volwassenen, 2 kids en 2 konijnen.
Nu ik nog alleen ben met 2 kinderen (helft van de week) en 2 konijnen weet ik nog niet wat ik kwijt ben en ga besparen.
Ik koop regelmatig een dikke cadeaubon, zet die vast in mijn bol account en hoef dan pas weer na te denken als die op is. Toch makkelijker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja een cadeaubon is gewoon een betaalmiddel, dus dat werkt.
Je moet beslissen waar je de beste cashback hebt, want je kan dat maar met 1 affiliate doen. En net als bij Euroclix ga je eerst naar Woolsocks of CashbackXL en dan door naar de webshop.
Wij zijn met zijn tweeën, dus dat is mijn punt m.b.t. grootte van het gezin.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Goeie tip!
[..]
Spreek jij ook over een paar tientjes per volle kar?
Of is dat te rooskleurig
Hoe werkt zoiets? Cadeaubon van....quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig een dikke cadeaubon, zet die vast in mijn bol account en hoef dan pas weer na te denken als die op is. Toch makkelijker.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:05 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets? Cadeaubon van....
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doe ik met bol.com via cashbackxl. 4%.
Cashback is mij onbekend, maar klinkt wel als de moeite waard om eens te proberen. Makkelijk verdienen misschienquote:
Dat doe ik ook, maar die koop ik dan weer vaker op Wissel.nl, want dan is de korting hoger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig een dikke cadeaubon, zet die vast in mijn bol account en hoef dan pas weer na te denken als die op is. Toch makkelijker.
Nee bijna nooit, ik wacht op 'mijn' aanbiedingen in de winkel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:40 schreef Ponsai het volgende:
Winkelen jullie ook op bepaalde sites voor verzorgingsproducten, wasmiddel, vaatwastabletten en dat soort producten? Ik heb het idee dat dit vaak online veel goedkope ris, maar ook dat er "duizend bomen in dit bos" staan
Ontzettend leuk om te horen CotS!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was vandaag op de markt. Die is gewoon duurder dan de Lidl(was wel even leuk, maar niks gekocht).
En ik ben gestopt met boodschappen laten bezorgen, dat scheelt ook een behoorlijke hap uit mijn budget (minder uitgeven). Ik dacht dat Picnic goedkoper/even duur was als de normale supermarkt, en dat is per product ook wel zo, maar ik heb niet zoveel eten nodig, dus dan is winkelen goedkoper.
Besloten dat ik niet zuiniger hoef te leven dan ditspaar voldoende, heb geld voor nieuwe kleding en leuke dingen.
Eigenlijk door wel door het lezen van deze topics en tips meenemen dat mijn financiële stress verdwenen is
Moet daar ook nog eens gaan kijken of er eindelijk weer iets is dat de moeite waard is.. Geloof dat ik door allerlei acties en dergelijke bijna 200.000 rentepunten heb staan bij de ING, maar vrijwel nooit voor iets nuttig geslaagd daar. Ooit kortingsbon voor 'n Dyson (geldig bovenop de Black-Friday acties) en Apenheul kaartjes met korting, maar verder..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Via de rentepunten van ING een paar cadeaubonnen voor Zalando met korting besteld. Ik koop weinig dingen nieuw, maar had nu toch wat bh’s nodig en ik ben fan van de bh’s van Marks&Spencer via Zalando.
Scheelt toch weer 12,5% en die bonnen zijn onbeperkt geldig.
Kan beide, verschilt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoe werkt dat dan met CashbackXL? Daar koop je dan de waardebonnen, om er online iets mee te kopen waarvan je dan van de aankoop een % terugkrijgt? Of juist bij aankoop van de bon?
als ik op google cashback intoets krijg ik veel bedrijven te zien die het aanbieden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan beide, verschilt.
Je koopt een waardebon en krijgt meteen op je account die 4 of 5% in euro's. Maar als er ook nog cashback op de site zit, krijg je daarover ook nog eens een percentage na je bestelling.
En om het nog bonter te maken kan je de euro's op je account ook weer inwisselen voor bonnen, waarbij je een betere inwisselkoers hebt.
Woolsocks.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:13 schreef Ponsai het volgende:
[..]
als ik op google cashback intoets krijg ik veel bedrijven te zien die het aanbieden.
wat is nu een cashback "bedrijf" waarvan je zegt: die is top? Daar haal je het meeste voordeel uit?
En ik gebruik dan weer meestal Enqueteclub.nl voor de cashbacks (en soms nog euroclix)quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Woolsocks.
Daarna CashbackXL en Euroclix.
Shopbuddies schijnt ook goed te zijn, maar gebruik ik zelf niet.
Is een combi niet voordelig voor je?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Ondertussen zoek ik me suf naar nieuwe internetaanbieders. Wat een prijsverschillen zeg.
Goedkoopst tnt lijkt youfone, goedkoopste internet, goedkoop mobiel, geen tv. Toevallig mensen met shitty ervaringen met youfone?
De reviews online zijn bepaald niet denderend, maar die zijn meestal ook niet superserieus te nemen..
Opzeggen en op ander naam afsluiten met 43" Philips tv erbij. Zie die actie geregeld voorbij komen op facebook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb nu kpn, dus daar moet ik weg want mijn korting loopt af.
Youfone is een combi.
Kwam deze reden op Pepper:quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Youfone is een combi.
Tnx Caiway levert niet bij mij.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:29 schreef Inbox het volgende:
[..]
Kwam deze reden op Pepper:
https://nl.pepper.com/aan(...)e-film-cadeau-284443
Hmm, deze dan? Kwam erop via een oude aanbieding, maar deze actie lijkt nog geldig en is dan wel interessant.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Youfone is een combi.
En hoeveel betaal je dan netto maandelijks?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben voorzien met Youfone. Meer internet nodig, ik werk thuis. En geen tv meer want kijk ik bijna niet.
Dus Youfone tel abo met 15 cashbackxl, thuis internet met 22? cashbackxl en 40 korting wegens combi en dan nog een tel abo met 15 cashbackxl.
39,33. Internet plus 2 tel Abo's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef Inbox het volgende:
[..]
En hoeveel betaal je dan netto maandelijks?
Lijkt er wel op. Nouja, update.. ze lopen nog steeds 15 jaar achter na de ´update'.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hebben ze die site nou eindelijk een update gegeven na 20 jaar
quote:Wie boodschappen doet in België is een stuk goedkoper uit. Vooral het prijsverschil bij de huismerken van de Jumbo is fors, terwijl het dezelfde artikelen, uit dezelfde fabriek en uit hetzelfde distributiecentrum zijn. De belangrijkste reden blijkt de stevige concurrentie die de Brabantse supermarktketen heeft. "En dan neem je voor lief dat je soms wat minder marge overhoudt."
Voor een steekproef kocht Omroep Brabant een tas met veertien exact dezelfde huismerkproducten bij Jumbo in Budel en over de grens in Pelt. In Nederland kostte de tas 28,59 euro, maar een paar kilometer verderop in België slechts 20,70 euro. Een vergelijkbare tas, maar dan met A-merken was over de grens nog altijd ruim 5 euro goedkoper.
Volgens retailexpert Paul Moers zijn de prijzen in de basis hier lager dan in de meeste Europese landen. "Dat komt omdat Nederland een land is van aanbiedingen. Een kwart van wat hier in de supermarkt verkocht wordt, is in de aanbieding." Volgens hem doen de ketens dat om klanten binnen te halen en Nederlanders zijn daar gevoelig voor.
België gaat volgens Moers veel meer uit van standaardprijzen. "Als je de aanbiedingen meerekent, zie je dat de prijzen in Nederland en België, maar ook in Duitsland heel dicht bij elkaar liggen."
Een andere reden voor het grote prijsverschil is de 'drukbezette' markt in België. "Het is daar knokken om marktaandeel te pakken en misschien dat Jumbo er daarom wat agressiever in gaat", legt Moers uit.
De Brabantse supermarktketen bevestigt dat aan Omroep Brabant. "In België is Jumbo nieuw en daar zijn heel veel verschillende ketens dus ook veel concurrentie. Je doet dan wat extra om klanten te winnen en dan neem je soms genoegen met wat minder winst."
Dat juist het prijsverschil bij de huismerken zo groot is, vindt Moers wel vreemd. "Het verschil voor het potje zout is echt bizar. Het gaat hier om precies hetzelfde product. Dat lijkt dan echt bedoeld om klanten te trekken."
Dat Jumbo ervoor kiest om het huismerk aantrekkelijk te maken voor onze zuiderburen, vindt hij wel logisch. "De helft van de producten in de supermarkt bestaat uit huismerken en is heel belangrijk voor ze. Supermarkten zijn daar ook heel trots op en ze tonen dat graag."
"Fabrikanten zorgen voor een extra scherpe prijs."
Het prijsverschil bij de A-merken ligt mogelijk een klein beetje anders. "Dat kan met volumeverschil te maken hebben. Duitsland heeft vijf keer zoveel inwoners als Nederland. Dus dan kan het zijn dat zo'n fabrikant voor een extra scherpe prijs zorgt", zegt Moers.
Volgens de retailexpert is het om meerdere redenen lonend om over de grens te winkelen. "De accijns op brandstof, tabak en alcohol zijn zowel in België als Duitsland lager. Ook heb je dus geen aanbiedingenstress in de supermarkt. Je kan dus als je in de grensstreek woont heel relaxt en voordelig boodschappen doen."
"Eigenlijk betaal je de aanbiedingen zelf."
Als Moers zelf veel boodschappen moet doen, gaat hij ook de grens over. "In Duitsland heb je die aanbiedingenstress niet. Je weet gewoon dat je alles voor een goede prijs hebt. We nemen in Nederland voor een kwart aan actieproducten mee, maar voor de rest betalen we de volle prijs. Eigenlijk betaal je die aanbiedingen dus zelf."
Toen ik er woonde was het echt duurder dan NL. Maar dat is 10 jaar geleden en Jumbo was bij aanvang in NL ook wel een prijsstunter.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht altijd dat boodschappen in Belgie net zo duur of duurder waren dan hier maar blijkbaar niet. Ik woon best vlakbij de grens.
De recensies op Google zijn niet zo best helaas. Ik hoop dat je bestelling gewoon probleemloos wordt geleverd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef camaron het volgende:
Zojuist de website Afound gevonden! Afound is een goed gesorteerde outlet van merken zoals, COS, Arket H&M en meer.
Ik had nog zomerkleding nodig voor 2 jongens en een meisje en lekker gescoord. Waar ik eerst de website van H&M had geopend en wast t-shirts in het winkelmandje had gemikt zocht ik toch nog met Google op H&M sale en kwam hieruit. Ik heb flink bespaard dus wilde jullie de website niet onthouden.
Mwah, ziet er best positief uit: https://nl.trustpilot.com/review/afound.comquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:40 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
De recensies op Google zijn niet zo best helaas. Ik hoop dat je bestelling gewoon probleemloos wordt geleverd.
Hier ook bij Plus ligt aan het einde van de dag altijd vol met taarten, of dat nu zo handig is weet ik nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:16 schreef Morgane89 het volgende:
Die vitrine staat er bij ons sinds kort ook, heel fijn! En een paar schappen met afgeprijsde ongekoelde producten naast de kassa, maar ik weet niet of dit bij elk filiaal zo is.
Sterktequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag binnenkort ook nog zuiniger gaan leven uit noodzaak.
Ik heb de recenties uiteraard doorgenomen voordat ik ook maar enige bestelling plaatste. En die was alle behalve slecht. Natuurlijk ook negatieve meningen (voonamelijk bij retouren) maar die vind je wel op alle websites. De meeste waren best postief.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:40 schreef Morgane89 het volgende:
De recensies op Google zijn niet zo best helaas. Ik hoop dat je bestelling gewoon probleemloos wordt geleverd.
Och jee. Voor lange tijd?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Whats happend?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Het is rottig, Lonaa.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Dat die site nog bestaat joh! Als puber heb ik zo massa's visitekaartjes voor mezelf besteldquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hebben ze die site nou eindelijk een update gegeven na 20 jaar
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account. Dat kan in geld zijn of in waardebonnen. Dat geld kun je dan weer laten overboeken naar je betaalrekening. Daarnaast kun je ook waardebonnen kopen, automatisch met een x percentage cashback. Ligt dus een beetje aan de webshop waar je wil bestellen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoe werkt dat dan met CashbackXL? Daar koop je dan de waardebonnen, om er online iets mee te kopen waarvan je dan van de aankoop een % terugkrijgt? Of juist bij aankoop van de bon?
Uitgebreid, uitgebreid!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:05 schreef June. het volgende:
[..]
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account. Dat kan in geld zijn of in waardebonnen. Dat geld kun je dan weer laten overboeken naar je betaalrekening. Daarnaast kun je ook waardebonnen kopen, automatisch met een x percentage cashback. Ligt dus een beetje aan de webshop waar je wil bestellen.
Ik vind het handig. Eigenlijk alles wat ik bestel online gaat via cashbackxl.
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:05 schreef June. het volgende:
[..]
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account.
Bij claim indienen kan je iig zien of je klik geregistreerd is, zeg maar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.
Iemand ervaring met abo's die pas na een tijdje ingaan (en 14 dagen bedenktijd), met of dat vertraging oplevert?
Ja allemaal. Ergens zag ik een overzicht van alle kliks, maar dat kan ik niet terugvinden. Allemaal met een mooi groen vinkje, dus zou goed moeten zijn (en 1 vanaf laptop, 2 vanaf mobiel).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij claim indienen kan je iig zien of je klik geregistreerd is, zeg maar.
Als je een adblocker ofzo hebt wordt het soms ook niet geregistreerd.
Hmm, dat klinkt als iets ingewikkelds. Wat krijg je terug dan als reactie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja allemaal. Ergens zag ik een overzicht van alle kliks, maar dat kan ik niet terugvinden. Allemaal met een mooi groen vinkje, dus zou goed moeten zijn (en 1 vanaf laptop, 2 vanaf mobiel).
Jammere is dat het 3x hetzelfde bedrijf was, dan kun je maar 1 claim indienen![]()
Hm dat is wel raar. Soms staat m'n adblocker aan en dan doet hij het niet. Maar meestal staat het gewoon goed. Kan ook aan de webshop liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.
Iemand ervaring met abo's die pas na een tijdje ingaan (en 14 dagen bedenktijd), met of dat vertraging oplevert?
Sterktequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Wat is er aan de hand? Sterkte!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Geneuzel over de drie regels en claims indienen, maar geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt als iets ingewikkelds. Wat krijg je terug dan als reactie?
Probeer te ontdekken hoe laat ze dan de schappen vullenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn man wilde gisteren de lokale Jumbo eens verkennen en toen ontdekte hij de koelvitrine met afgeprijsde producten met korte houdbaarheidsdatum. Even ingeslagen met een paar zakken wokgroente en lunchsalades allemaal voor ¤1 per stuk en nog een zakje roosjes bloemkool/broccoli van 400 gram voor ¤0,50. Daar gaan we maar eens vaker kijken.
Probeer te ontdekken hoe laat ze dan de schappen vullenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn man wilde gisteren de lokale Jumbo eens verkennen en toen ontdekte hij de koelvitrine met afgeprijsde producten met korte houdbaarheidsdatum. Even ingeslagen met een paar zakken wokgroente en lunchsalades allemaal voor ¤1 per stuk en nog een zakje roosjes bloemkool/broccoli van 400 gram voor ¤0,50. Daar gaan we maar eens vaker kijken.
Xenos had een paar jaar geleden vaak producten voor 10 ct. Ik heb nog kruidenzakjes (chil, curry) liggen voor op vakantie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Xenos hier had ook aardig wat serieus afgeprijsde levensmiddelen staan, ik heb wat blikken kokosmelk (¤0,30)en een zak dropjes (¤0,89)meegenomen. Niks kan tippen aan de pakjes gemengde groente van ¤0,10 ooit, maar dit was ook prima.
Ik denk dat we de komende tijd nog wat vaker groene curry gaan eten, ik heb ook een aardige hoeveelheid potjes groene currypasta (¤0,50)staan die bij de Vomar uit het assortiment gingen
En ook het simpele brood smaakt dan nog prima als je het meteen in de vriezer doet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:40 schreef fietsmiep het volgende:
Lekker luxe brood haal ik ook vaak voor 50-75 ct bij AH, en bij Lidl voor 25 ct. Kan prima nog in de vriezer. Is brood van gisteren.
Ik neem tekens ander brood mee, zo eten we goedkoop en gevarieerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:07 schreef Donna het volgende:
[..]
En ook het simpele brood smaakt dan nog prima als je het meteen in de vriezer doet.
Al heb ik ook voorkeur voor het luxe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |