abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:39:35 #126
382129 crew  Donna
pi_210171400
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 13:03 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Werkt dat ook voor als je met een cadeaubon betaalt? Heb tot nu toe nog geen cashback geprobeerd, maar klinkt belovend.

Moet je iets doen voordat je het koopt, of kan het ook nog nadat je het al hebt betaald?
En weet iemand of het mogelijk is cashback te combineren met euroclix? Want op euroclix krijg je meestal ook een kleine vergoeding.
Ja een cadeaubon is gewoon een betaalmiddel, dus dat werkt.

Je moet beslissen waar je de beste cashback hebt, want je kan dat maar met 1 affiliate doen. En net als bij Euroclix ga je eerst naar Woolsocks of CashbackXL en dan door naar de webshop.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:44:08 #127
382129 crew  Donna
pi_210171429
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Dat willen we inderdaad doen.
Maar niet als er al op voorhand bekend is dat LIDL en Jumbo vrijwel niks scheelt.
Lidl scheelt alleen als je bij de Lidl voornamelijk aanbiedingen shopt en dan kan het best een stuk goedkoper zijn. Over het algemeen zijn de Lidl en Aldi het meest in prijs gestegen de afgelopen tijd en kan je die echt geen budgetsuper meer noemen.

Alles is uiteraard wel afhankelijk van wat je koopt. Als de pure hagelslag, de koffie en de vanillevla bij de Lidl flink goedkoper is, maar je eet het allemaal niet, dan schiet je er alsnog niks mee op.

Ik maak mijn weekmenu met de folder app op aanbiedingen en bestel dan de rest bij Picnic. Picnic gaat ook onder de prijzen van de winkels binnen een bepaalde straal zitten en sinds zij ook stapelkorting hebben scheelt het helemaal lekker. :9~
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:45:30 #128
382129 crew  Donna
pi_210171444
Lang verhaal kort. Het is echt afhankelijk van wat je koopt. Ik bespaarde door op aanbiedingen te letten minstens ¤100 per maand voor 2 volwassenen, 2 kids en 2 konijnen.

Nu ik nog alleen ben met 2 kinderen (helft van de week) en 2 konijnen weet ik nog niet wat ik kwijt ben en ga besparen.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:46:07 #129
382129 crew  Donna
pi_210171450
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:14 schreef Ponsai het volgende:

[..]
We kopen meestal online, dat gaat volgens mij via een centraal magazijn.
(bezorgkosten via een gratis abonnement dit jaar, ivm prijs die we in januari gewonnen hebben)
Online heb je ook een winkel gekozen en zijn de prijzen dus niet gelijk aan de winkel ergens anders.
pi_210171625
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:45 schreef Donna het volgende:
Lang verhaal kort. Het is echt afhankelijk van wat je koopt. Ik bespaarde door op aanbiedingen te letten minstens ¤100 per maand voor 2 volwassenen, 2 kids en 2 konijnen.

Nu ik nog alleen ben met 2 kinderen (helft van de week) en 2 konijnen weet ik nog niet wat ik kwijt ben en ga besparen.
Goede besparing. En kost eigenlijk niet veel moeite; letten op aanbiedingen.

Mooi topic dit _O_
pi_210171717
Via de rentepunten van ING een paar cadeaubonnen voor Zalando met korting besteld. Ik koop weinig dingen nieuw, maar had nu toch wat bh’s nodig en ik ben fan van de bh’s van Marks&Spencer via Zalando.
Scheelt toch weer 12,5% en die bonnen zijn onbeperkt geldig.
pi_210171853
Winkelen jullie ook op bepaalde sites voor verzorgingsproducten, wasmiddel, vaatwastabletten en dat soort producten? Ik heb het idee dat dit vaak online veel goedkope ris, maar ook dat er "duizend bomen in dit bos" staan
pi_210172410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:39 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja een cadeaubon is gewoon een betaalmiddel, dus dat werkt.

Je moet beslissen waar je de beste cashback hebt, want je kan dat maar met 1 affiliate doen. En net als bij Euroclix ga je eerst naar Woolsocks of CashbackXL en dan door naar de webshop.
Ik koop regelmatig een dikke cadeaubon, zet die vast in mijn bol account en hoef dan pas weer na te denken als die op is. Toch makkelijker.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 17:39:37 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210172421
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Goeie tip! ^O^
[..]
Spreek jij ook over een paar tientjes per volle kar?
Of is dat te rooskleurig :D
Wij zijn met zijn tweeën, dus dat is mijn punt m.b.t. grootte van het gezin.
The love you take is equal to the love you make.
pi_210172494
Ik was vandaag op de markt. Die is gewoon duurder dan de Lidl -O- (was wel even leuk, maar niks gekocht).

En ik ben gestopt met boodschappen laten bezorgen, dat scheelt ook een behoorlijke hap uit mijn budget (minder uitgeven). Ik dacht dat Picnic goedkoper/even duur was als de normale supermarkt, en dat is per product ook wel zo, maar ik heb niet zoveel eten nodig, dus dan is winkelen goedkoper.

Besloten dat ik niet zuiniger hoef te leven dan dit :) spaar voldoende, heb geld voor nieuwe kleding en leuke dingen.

Eigenlijk door wel door het lezen van deze topics en tips meenemen dat mijn financiële stress verdwenen is
pi_210172647
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik koop regelmatig een dikke cadeaubon, zet die vast in mijn bol account en hoef dan pas weer na te denken als die op is. Toch makkelijker.
Hoe werkt zoiets? Cadeaubon van....
pi_210172941
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 18:05 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Hoe werkt zoiets? Cadeaubon van....
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 11:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat doe ik met bol.com via cashbackxl. 4%.
:!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210173781
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 18:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
:!
Cashback is mij onbekend, maar klinkt wel als de moeite waard om eens te proberen. Makkelijk verdienen misschien :)
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:50:27 #139
382129 crew  Donna
pi_210173802
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat doe ik ook, maar die koop ik dan weer vaker op Wissel.nl, want dan is de korting hoger.

Daar koop ik ook Netflix cadeaubonnen en zo heb ik altijd 10% korting op mijn Netflix abbo.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:55:00 #140
382129 crew  Donna
pi_210173871
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 16:40 schreef Ponsai het volgende:
Winkelen jullie ook op bepaalde sites voor verzorgingsproducten, wasmiddel, vaatwastabletten en dat soort producten? Ik heb het idee dat dit vaak online veel goedkope ris, maar ook dat er "duizend bomen in dit bos" staan
Nee bijna nooit, ik wacht op 'mijn' aanbiedingen in de winkel. :Y

Tenzij dat dan weer Kruidvat is, dan laat ik het wel thuis bezorgen. *)

Plein.nl enzo zijn meer standaard laag, lager dan in een winkel. Maar ik heb altijd zo'n voorraad dat ik nooit iets hoeft te kopen buiten de aanbiedingen om. :')
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:58:07 #141
382129 crew  Donna
pi_210174653
Net via Wissel ook even een Ikea cadeaubon gekocht voor m'n gordijnroede bestelling. Toch weer ¤7 bespaard.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:15:05 #142
382129 crew  Donna
pi_210174933
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was vandaag op de markt. Die is gewoon duurder dan de Lidl -O- (was wel even leuk, maar niks gekocht).

En ik ben gestopt met boodschappen laten bezorgen, dat scheelt ook een behoorlijke hap uit mijn budget (minder uitgeven). Ik dacht dat Picnic goedkoper/even duur was als de normale supermarkt, en dat is per product ook wel zo, maar ik heb niet zoveel eten nodig, dus dan is winkelen goedkoper.

Besloten dat ik niet zuiniger hoef te leven dan dit :) spaar voldoende, heb geld voor nieuwe kleding en leuke dingen.

Eigenlijk door wel door het lezen van deze topics en tips meenemen dat mijn financiële stress verdwenen is

Ontzettend leuk om te horen CotS! O+
pi_210180420
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Via de rentepunten van ING een paar cadeaubonnen voor Zalando met korting besteld. Ik koop weinig dingen nieuw, maar had nu toch wat bh’s nodig en ik ben fan van de bh’s van Marks&Spencer via Zalando.
Scheelt toch weer 12,5% en die bonnen zijn onbeperkt geldig.
Moet daar ook nog eens gaan kijken of er eindelijk weer iets is dat de moeite waard is.. Geloof dat ik door allerlei acties en dergelijke bijna 200.000 rentepunten heb staan bij de ING, maar vrijwel nooit voor iets nuttig geslaagd daar. Ooit kortingsbon voor 'n Dyson (geldig bovenop de Black-Friday acties) en Apenheul kaartjes met korting, maar verder..
pi_210180432
Hoe werkt dat dan met CashbackXL? Daar koop je dan de waardebonnen, om er online iets mee te kopen waarvan je dan van de aankoop een % terugkrijgt? Of juist bij aankoop van de bon?
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 11:08:22 #145
382129 crew  Donna
pi_210180491
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 11:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoe werkt dat dan met CashbackXL? Daar koop je dan de waardebonnen, om er online iets mee te kopen waarvan je dan van de aankoop een % terugkrijgt? Of juist bij aankoop van de bon?
Kan beide, verschilt.
Je koopt een waardebon en krijgt meteen op je account die 4 of 5% in euro's. Maar als er ook nog cashback op de site zit, krijg je daarover ook nog eens een percentage na je bestelling.

En om het nog bonter te maken kan je de euro's op je account ook weer inwisselen voor bonnen, waarbij je een betere inwisselkoers hebt. :9
pi_210180540
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 11:08 schreef Donna het volgende:

[..]
Kan beide, verschilt.
Je koopt een waardebon en krijgt meteen op je account die 4 of 5% in euro's. Maar als er ook nog cashback op de site zit, krijg je daarover ook nog eens een percentage na je bestelling.

En om het nog bonter te maken kan je de euro's op je account ook weer inwisselen voor bonnen, waarbij je een betere inwisselkoers hebt. :9
als ik op google cashback intoets krijg ik veel bedrijven te zien die het aanbieden.
wat is nu een cashback "bedrijf" waarvan je zegt: die is top? Daar haal je het meeste voordeel uit?
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 11:15:09 #147
382129 crew  Donna
pi_210180556
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 11:13 schreef Ponsai het volgende:

[..]
als ik op google cashback intoets krijg ik veel bedrijven te zien die het aanbieden.
wat is nu een cashback "bedrijf" waarvan je zegt: die is top? Daar haal je het meeste voordeel uit?
Woolsocks.
Daarna CashbackXL en Euroclix.

Shopbuddies schijnt ook goed te zijn, maar gebruik ik zelf niet.
pi_210180871
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 11:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Woolsocks.
Daarna CashbackXL en Euroclix.

Shopbuddies schijnt ook goed te zijn, maar gebruik ik zelf niet.
En ik gebruik dan weer meestal Enqueteclub.nl voor de cashbacks (en soms nog euroclix)
pi_210181275
Ondertussen zoek ik me suf naar nieuwe internetaanbieders. Wat een prijsverschillen zeg.
Goedkoopst tnt lijkt youfone, goedkoopste internet, goedkoop mobiel, geen tv. Toevallig mensen met shitty ervaringen met youfone?
De reviews online zijn bepaald niet denderend, maar die zijn meestal ook niet superserieus te nemen..

[ Bericht 19% gewijzigd door Vanyel op 06-08-2023 12:54:29 ]
pi_210189686
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Ondertussen zoek ik me suf naar nieuwe internetaanbieders. Wat een prijsverschillen zeg.
Goedkoopst tnt lijkt youfone, goedkoopste internet, goedkoop mobiel, geen tv. Toevallig mensen met shitty ervaringen met youfone?
De reviews online zijn bepaald niet denderend, maar die zijn meestal ook niet superserieus te nemen..

Is een combi niet voordelig voor je?
Bv alles van kpn.
vaak krijg je dan ook interessante kortingen.

Qua energie zit ik bv bij Budget Energie.
Zet ik daar ook internet en tv naar toe ontvang je mooie korting.
Daar denk ik ook over na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')