abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219484047
Vind de 'laatste kans'in de app echt ideaal. Heb 4 AH's binnen 1km dus dat is makkelijk kijken welke wat heeft.
pi_219484704
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Staan die dingen niet ook in de AH app?
Ik leef (bewust) smartphone-loos, dus heb geen app.
pi_219484720
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Oh dat is handig. Ik heb geen AH-app, ik heb alleen een anonieme bonuskaart en kom niet heel vaak bij de AH, maar zo hoef ik iets minder zelf te speuren ^O^
Ik heb ook geen AH-app, heb(bewust) geen smartphone. Ik heb ook de plastic bonuskaart.
Zo is het zo irritant dat de Lidl een groot deel van de aanbiedingen met de lidl-app heeft.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 december 2025 @ 19:54:00 #229
22592 crew  Ole
pi_219484739
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 18:39 schreef Inbox het volgende:
Vind de 'laatste kans'in de app echt ideaal. Heb 4 AH's binnen 1km dus dat is makkelijk kijken welke wat heeft.
Ik heb er wel 10! :o
Maar ook een tip: als je in een AH bent kun je zien aan de prijskaartjes op het schap of er korting is. Dan is er rechts een zwart vlak. Hoe later op de dag hoe meer korting. En natuurlijk ook de stickers
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_219484877
Oh ja bij die 25, 40 en 70 % korting moet er wel een AH-kortingsticker opzitten en op het schap staat het kortingspercentage. Soms zijn de produkten met sticker al op, de rest is dan de gewone prijs.

permanente url voor foto
pi_219485057
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 19:51 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Ik heb ook geen AH-app, heb(bewust) geen smartphone. Ik heb ook de plastic bonuskaart.
Zo is het zo irritant dat de Lidl een groot deel van de aanbiedingen met de lidl-app heeft.
Ik snap ook niet waarom ze bij de Lidl geen optie geven om een fysieke kaart aan te vragen terwijl er wel een fysieke folder is waar steeds meer Lidl+ aanbiedingen in staan.

De QRcode in de Lidl app blijft hetzelfde dus wat je ook kan doen is via iemand anders een printscreen van de code maken, deze printen en als fysiek kaartje scannen. Je kan dan net als de AH geen gebruik maken van de persoonlijke aanbiedingen maar wel van alle Lidl+ aanbiedingen die in de folder staan.
pi_219489238
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:24 schreef Elleska het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom ze bij de Lidl geen optie geven om een fysieke kaart aan te vragen terwijl er wel een fysieke folder is waar steeds meer Lidl+ aanbiedingen in staan.

De QRcode in de Lidl app blijft hetzelfde dus wat je ook kan doen is via iemand anders een printscreen van de code maken, deze printen en als fysiek kaartje scannen. Je kan dan net als de AH geen gebruik maken van de persoonlijke aanbiedingen maar wel van alle Lidl+ aanbiedingen die in de folder staan.
fysieke kaarten maken kost ook geld, dus waarom dat nog doen als er een degelijk en door 95% (nattevinger werk) van de bevolking gebruikt alternatief is?
pi_219492438
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:06 schreef mschol het volgende:

[..]
fysieke kaarten maken kost ook geld, dus waarom dat nog doen als er een degelijk en door 95% (nattevinger werk) van de bevolking gebruikt alternatief is?
Folders maken kost net zo goed geld dus waarom die nog maken als volgens je eigen nattevingerwerk 95% de app heeft? Naar mijn idee ligt dat percentage veel hoger.

Bij een optie voor een kaart hoeft deze niet aan iedereen te worden gegeven zoals de AH vroeger deed, maar zoals de jumbo waarbij je een fysieke kaart niet standaard krijgt maar wel in de winkel kan aanvragen.
Of maak desnoods een printoptie voor een kaart via de website.
pi_219492880
Folders bekijk ik thuis online, krijg nergens folders van, scheelt heel veel papier in de papiercontainer.
Ik doe boodchspapen met ouderwets boodschappen briefje, is ook zuinig, want ik koop meestal alleen wat daarop staat.
  Spellchecker zondag 14 december 2025 @ 15:16:31 #235
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219492955
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef fietsmiep het volgende:
Folders bekijk ik thuis online, krijg nergens folders van, scheelt heel veel papier in de papiercontainer.
Ik doe boodchspapen met ouderwets boodschappen briefje, is ook zuinig, want ik koop meestal alleen wat daarop staat.
Ik recycle (voor winkels waar ik geen app van gebruik) de kartonnen verpakkingen van crackers en thee. Daar knip ik stroken van om mijn boodschappen op te schrijven. Houdt zoveel prettiger vast dan een papiertje. :!
pi_219492985
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 15:16 schreef maily het volgende:

[..]
Ik recycle (voor winkels waar ik geen app van gebruik) de kartonnen verpakkingen van crackers en thee. Daar knip ik stroken van om mijn boodschappen op te schrijven. Houdt zoveel prettiger vast dan een papiertje. :!
Doe ik ook, zo'n kartonnetje is steviger dan een notitieblaadje.
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 17:29:20 #237
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219494624
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 15:16 schreef maily het volgende:

[..]
Gebruik de afgescheurde blaadjes van de kalenders voor.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')