Hoe doe ik dat naar het hiernamaals?quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:53 schreef Hupje het volgende:
Je kunt ook een moederdagkaart gratis sturen met de code uit de Lidl plus app.
Wanneer loopt je abonnement af?quote:Op woensdag 6 mei 2026 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas, deze deal is verlopen. En dit abonnement loopt al bij Lebara ook. Ik wacht geduldig af, er komt vast nog wel iets interessants voorbij binnenkort.
1 juni. Maar het is een sim only van 4 euro per maand dus niet heel belangrijk om bovenop te zitten. Ik wacht geduldig op weer zo'n geweldige combinatie van aanbieding+cashback.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:55 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat naar het hiernamaals?
[..]
Wanneer loopt je abonnement af?
Deze komt geregeld voorbij, alleen minder vaak met 150 (180)euro cashback. Vaker 125 (155) euro, maar ook dan krijg je geld toequote:Op woensdag 6 mei 2026 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
1 juni. Maar het is een sim only van 4 euro per maand dus niet heel belangrijk om bovenop te zitten. Ik wacht geduldig op weer zo'n geweldige combinatie van aanbieding+cashback.
Ja, goh, sorry. Zo noemen ze het. Ik weet niet of je ook een kaart uit een andere categorie kunt kiezen.quote:
Dont worry, bedoelde het sarcastischquote:Op woensdag 6 mei 2026 17:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, goh, sorry. Zo noemen ze het. Ik weet niet of je ook een kaart uit een andere categorie kunt kiezen.
De cashbackactie bij Lebara is weer terug, maar nu met 125 euro plus 30 euro extra als je een kortingsvoucher hebt van de ING rentepuntenwinkel. Bij belsimpel.nlquote:Op woensdag 6 mei 2026 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
1 juni. Maar het is een sim only van 4 euro per maand dus niet heel belangrijk om bovenop te zitten. Ik wacht geduldig op weer zo'n geweldige combinatie van aanbieding+cashback.
Thanks, ik waardeer je uitleg. Niet zo lang geleden had ik dit zeker gedaan. Maar best veel moeite doen voor 67 euro over 2 jaar in een drukke tijd sla ik toch maar over.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:12 schreef Inbox het volgende:
[..]
De cashbackactie bij Lebara is weer terug, maar nu met 125 euro plus 30 euro extra als je een kortingsvoucher hebt van de ING rentepuntenwinkel. Bij belsimpel.nl
In jouw geval, als je je telne wil behouden; huidige abonnement opzeggen en het nummer porteren naar een niet-Lebara prepaidkaartje.
Via deze actie een nieuw abonnement afsluiten. Daar porteer je later het nummer naar toe.
Als je wilt kan ik je zo'n ING vouchercode leveren.
Goedkoopste bundel is nu die van 40Gb. Die kost vanaf 3.30 euro per maand. Beetje afhankelijk het aantal belminuten en de gewenste snelheid. Na 1 jaar kun je die bundel verlagen naar een op dat moment goedkopere.
Als je weinig data nodig hebt kan je 155 - 12x3,30 - 12x4 = max 67 euro geld toe krijgen.
Veel moeite? Mwah, dat is overdreven.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks, ik waardeer je uitleg. Niet zo lang geleden had ik dit zeker gedaan. Maar best veel moeite doen voor 67 euro over 2 jaar in een drukke tijd sla ik toch maar over.
Het gaat ook om een heel klein abonnement van nu 4 euro. Dat hebben we alleen voor als de zakelijke telefoonet even niet doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |