abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2025 @ 00:26:12 #76
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218672894
Verder weer erg zuinig geweest.

Afgelopen maand twee nieuwe tv's gekocht via marktplaats. Dat waren tv's die bij abonnementen werden weggegeven.

43" Samsung voor 200 euro en gisteren voor <200 euro een 50" Samsung eveneens nieuw in de doos.

Samsung heeft zn eigen tv kanalen kennelijk en dat is voor mij voldoende Geen tv-abonnementen hier, wel de gratis versies van NPO start, Videoland en Kijk. Daarnaast Ziggo Go op de telefoon dat ik naar de tv kan streamen. Dat abonnement loopt via mn ouderlijk huis waar ze Ziggo hebben. Internet kost me rond de 12 euro voor onbeperkt data via Odido.

En, voor degene die ooit Ziggo hebben gehad. Het schijnt dat Ziggo Go ook blijft werken als je allang geen abonnement meer hebt bij Ziggo. Zou je kunnen proberen, als je je oude inloggegevens nog weet.
pi_218686835
Vandaag bij AH bij de overblijvers in die 1 euro netjes een teryaki-verspakket (eten we vanavond) en een prei-kerrie-soepverspakket, vanmiddag bij de lunch gemaakt.
Lekkere en voordelige maaltijden zo.
pi_218687033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 00:26 schreef Kamelenteen het volgende:.

En, voor degene die ooit Ziggo hebben gehad. Het schijnt dat Ziggo Go ook blijft werken als je allang geen abonnement meer hebt bij Ziggo. Zou je kunnen proberen, als je je oude inloggegevens nog weet.
Bron voor deze info over Ziggo? Zou wel interesting zijn namelijk.
  vrijdag 5 september 2025 @ 16:50:24 #79
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218687959
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 14:39 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Bron voor deze info over Ziggo? Zou wel interesting zijn namelijk.
Ooit niet eens zo gek geleden, eens gelezen ergens. Mogelijk in een draadje op Pepper waar iemand dat meldde. Een ander controleerder dat en bevestigde het.

Zou je kunnen uitproberen als je je oude inloggegevens nog ergens hebt. Of iemand anders van hier als die ze nog heeft wellicht?

[ Bericht 6% gewijzigd door Kamelenteen op 05-09-2025 22:12:35 ]
pi_218692657
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:50 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ooit niet eens zo gek geleden, eens gelezen ergens. Mogelijk in een draadje op Pepper waar iemand dat meldde. Een ander controleerder dat en bevestigde het.

Zou je kunnen uitproberen als je je oude inloggegevens nog ergens hebt. Of iemand anders van hier als die ze nog heeft wellicht?
Heb dit geprobeerd en werkt niet. Dus je statement klopt helaas niet om zo te besparen.

Is een abo van een half jaar geleden die opgezegd is.
Zijn ook niet achterlijk bij Ziggo.
pi_218692680
mijn ziggo abbonement begin dit jaar opgezegd, als ik nu inlog bij https://www.ziggogo.tv kan ik wat nederlandse zenders en national geographioc gewoon bekijken..
pi_218692729
Zijn dat niet de zenders die voor iedereen gratis te bekijken zijn? Er zijn er meer dan NPO 1, 2 en 3 die gratis zijn. als RTL/ SBS niet werkt dan staat het dus gewoon uit.
pi_218692855
"vroeger" duurde het wel een poos voordat het kabel tv signaal afgesloten werd als je abonnement opgezegd was. Wij hebben een maand of 10 tv signaal gehad omdat de vorige bewoners een Ziggo abonnement hadden gehad. Dat was kennelijk een fysieke handeling in een wijkverdeelding. Maar digitaal zal dat vast wel geautomatiseerd gaan.
pi_218693266
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:47 schreef FlyingFish het volgende:
Zijn dat niet de zenders die voor iedereen gratis te bekijken zijn? Er zijn er meer dan NPO 1, 2 en 3 die gratis zijn. als RTL/ SBS niet werkt dan staat het dus gewoon uit.
dat vermoedde ik ook, maar RTL werkte ook, national geographic is er ook 1 die achter een abo (hoort) te hangen
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 12:04:18 #85
382129 crew  Donna
pi_218693320
Je kan natuurlijk wel de inlog gebruiken van iemand die wel Ziggo heeft. *)
pi_218694254
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]
dat vermoedde ik ook, maar RTL werkte ook, national geographic is er ook 1 die achter een abo (hoort) te hangen
Sbs 6 ook? Hier werkt niks meer. Ook niet NPO.

Gelukkig zijn die al gratis via de NPO app.
  zaterdag 6 september 2025 @ 20:54:22 #87
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218698187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:13 schreef Hupje het volgende:
"vroeger" duurde het wel een poos voordat het kabel tv signaal afgesloten werd als je abonnement opgezegd was. Wij hebben een maand of 10 tv signaal gehad omdat de vorige bewoners een Ziggo abonnement hadden gehad. Dat was kennelijk een fysieke handeling in een wijkverdeelding. Maar digitaal zal dat vast wel geautomatiseerd gaan.
Ik heb zo een jaar of 14 gratis Ziggo in huis gehad. Helaas kwam ik daar pas na een jaar of 8 ofzo achter. en zo heb ik een aantal jaar gekeken tot het signaal digitaal werd. De jaren daarvoor keek ik gratis digitenne. De digital recorder was de beste koop. Ik kocht het showroommodel met zonnesteekkorting en daarin zat het kaartje van de KPN-winkel met abonnement en voetbal :) Toen KPN overging op DVB-T2 betekende dat helaas het einde.

Vannacht las ik dat dat nog steeds opgaat en dat je als je alleen internet van Ziggo hebt, kennelijk ook automatisch signaal binnenkrijgt. Ben een paar maanden terug verhuisd dus of er ongecodeerd signaal hier voor de tv binnekomt wil ik nog even checken. Schijnt nog steeds dat ze in de wijkverdeelkast de coaxkabel eruit moeten trekken.
pi_218698514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:13 schreef Hupje het volgende:
Volgens mij is dat nog steeds zo. Ik heb nog een aantal jaar tv signaal gehad nadat ik Ziggo heb opgezegd.
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:43:07 #89
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218698664
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:29 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Volgens mij is dat nog steeds zo. Ik heb nog een aantal jaar tv signaal gehad nadat ik Ziggo heb opgezegd.
Ik las gisteren dat het nog zo was, maar in mn vorige woning was er na aanpassingen in het verdeelkastje toch echt afgelopen ermee. Het analoge signaal werd niet langer doorgevoerd. Daarna een keer een maandje een aansluiting gehad (abonnement afgesloten, in de hoop dat de prik er na het opzeggen op zou blijven) maar dat ging helaas niet op.

En nu las ik vannacht dat het signaal er kennelijk ook digitaal pas vanaf gaat als de coax in de verdeelkast eruit getrokken wordt? Vanmiddag even bij rataplan geweestom te kijken of ze daar een coaxkabel hadden liggen, maar ik zag er zo snel niet een. Dadelijk even op de vliering kijken of ik er toch een in huis heb om dat uit te testen.

Al heb ik eigenlijk dat ook weer niet nodig. IK heb de Ziggo Go van mn pa, afgelopen maand 2 nieuwe Samsung tv's gekocht en dat Samsung tv en de rest via app (Kijk, Videoland, PrimeVideo) erbij is op zich ook wel voldoende.
pi_218714124
Bij Albert Heijn hebben ze sinds vandaag Laatste Kans Koopjes. Je kunt in de app een filiaal kiezen en dan zie je wat ze allemaal hebben en met welke korting. Bij mijn filiaal zie ik een lange lijst staan met van alles en nog wat. Veel vers maar bijvoorbeeld ook Robijn droogtrommeldoekjes met 70% korting. :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator maandag 8 september 2025 @ 13:26:46 #91
382129 crew  Donna
pi_218714214
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:21 schreef Felixa het volgende:
Bij Albert Heijn hebben ze sinds vandaag Laatste Kans Koopjes. Je kunt in de app een filiaal kiezen en dan zie je wat ze allemaal hebben en met welke korting. Bij mijn filiaal zie ik een lange lijst staan met van alles en nog wat. Veel vers maar bijvoorbeeld ook Robijn droogtrommeldoekjes met 70% korting. :D
Thanks voor de tip!
  maandag 8 september 2025 @ 20:03:07 #92
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218717518
Voor degene die nog op zoek zijn naar een internet en mobiel abonnement.

Magic monday bij Belsimpel, Odido Unlimited met onbeperkt data en bellen nu met 250 euro cashback, maar ook standaard extra korting van Odido deze maand.

Wijzig het adres van het abonnement naar een adres waar al Odido is en je krijgt nog 5 euro extra kllantvoordeel maandelijks. Dan kom je uit op ca 9.50 euro per maand.

Ik heb precies dit abonnement een maand terug afgesloten, alleen wel voor iets meer :(. Kennelijk is het abonnement nu ook in de aanbieding ook.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kamelenteen op 08-09-2025 20:08:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')