Dat is echt mega irritant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shitzooi. Ik wilde iets bestellen bij de MediaMarkt. Euroclix raadde een cadeaubon aan. Ik die gekocht, blijk je daarmee alleen een papieren bon voor MediaMarkt te kunnen bestellen want je kunt daar niet met cadeaubonnen afrekenen. En zo'n papieren bon kost weer 1,95 en tijd die ik niet heb.
Tot ik die bon voor iets anders heb ingewisseld en dat heb uitgegeven, kost dit me dus 300 euro ipv 150.
@StevenHydequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is echt mega irritant.
Hier de laatste tijd best wat gratis dingen in huis gehaald, nu weer 6 pakjes Bastognekoekjes die Symph moet reviewen voor de Reviewclub.
Ik heb een doos met 133 tobleronequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is echt mega irritant.
Hier de laatste tijd best wat gratis dingen in huis gehaald, nu weer 6 pakjes Bastognekoekjes die Symph moet reviewen voor de Reviewclub.
Ook de Unicura handzeep is van do tot zo daar goed in de aanbieding (lager dan de laagste prijs waar ik het normaal voor koop).quote:
Hier komt er ook maar 1 zak kruidnoten voor 5 december in huis, Symph wacht maar mooi op de afgeprijsde zakken ernaquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:39 schreef Hupje het volgende:
Wij eten dit weekend halloween chipswant daar moet de supermarkt nu vanaf en die is dus goedkoper
(ja, geen chips is nog goedkoper, maar ach)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |