Echt leuk om te zien hoe je dat allemaal doet zo met die spaarpotjesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze week staat mijn kasboekje op de site van Porterenee, voor de liefhebbers: https://porterenee.nl/kasboekricardo/
Best leuk om zo eens in te vullen
Mijn werk is in feite ook niet heel veel anders dan heel veel schuiven met potjes, dus zal daar wel uit voortkomenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien hoe je dat allemaal doet zo met die spaarpotjes
Heb alleen jij dat overzicht, of je partner ook?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn werk is in feite ook niet heel veel anders dan heel veel schuiven met potjes, dus zal daar wel uit voortkomen![]()
Maar voor mij geeft dit gewoon heel veel overzicht zonder tijd kwijt te zijn aan een administratie bijhouden.
Voor nu hebben we onze financiën nog volledig gescheiden, maar zij doet de hare ook zo ja. We zitten ook wel eens samen om alles door te nemen van elkaar en dan kijken we ook naar dingen als ons GWL-verbruik, huurverhoging etc. Op niet al te lange termijn zullen we ook wel een gezamenlijke rekening erbij gaan nemen om alles te gaan delen. We zijn alleen nog niet uit over de verdeling. Ik vind dat ik wel meer mag inbrengen omdat ik meer verdien, maar zij voelt zich niet prettig als ik meer betaal dan zij.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb alleen jij dat overzicht, of je partner ook?
Ik moet nu echt achter een nieuw energiecontract aan, het jaarcontract is al even verlopen. Meestal doe ik dat ruim voor die tijd, maar was even druk in m’m hoofd met andere dingen.
Wat een lieve, mooie, positieve aktie!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Kruidvat even een bestelling gedaan voor het buurtkastje: 9 grote flessen shampoo, 12 tubes peutertandpasta, 12 tubes kindertandpasta en nog een gratis zonnebrandcreme erbij. En dat voor ruim ¤15, ik vind het best een goed gelukte bestelling. Over een paar dagen kan ik ‘m ophalen en dan gaat het gedoseerd in het kastje. We hebben ons maandelijkse donatiebudget wat opgeschroefd omdat er veel gebruik wordt gemaakt van het kastje, de beheerder deed een oproep omdat de voorraad echt opraakte. Gelukkig zijn er inmiddels ook aardig wat van die AH-kaarten van de Postcodeloterij gedoneerd door lieve mensen. Van de buurvrouw kreeg ik pas ook een tas met levensmiddelen voor het kastje.
Nou echt! Super.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:33 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Wat een lieve, mooie, positieve aktie!!!
Echt heel tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Slim inkopen is mijn hobby en die hobby zet ik ook graag in voor anderen. En Symph sjouwt de dozen wel, die flessen shampoo hebben een behoorlijk gewicht.
Die paprika's waren zeker een goede deal. Ik heb vandaag de grootste uit staan zoeken. Dat deed ik zaterdag ook met de zwaarste bloemkool en romaine bij de Aldi.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zuinige aankopen van vandaag: bij de AH 8 rode paprika’s voor ¤2,58 en pakken Arla biologische volle yoghurt voor ¤1,25 per pak. Bij de Lidl vond ik in de kwartjesbak in de diepvries nog een pakje met macarons en een met chili-cheese nuggets. Dat compenseerde weer de veel te dure decembersnoepaankopen.
Ik koop dan in Duitslnd natuurlijk ook weer de spullen die we in NL niet hebben, of hier duurder zijn. Zo kan ik uit beide landen de aanbiedingen meepikken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:13 schreef fietsmiep het volgende:
Ik heb de hele zomer zuinig naar mijn ouders gefietst i.v.m mantelzorg (blijf altijd een nacht slapen), nu in de herfst en winter ga ik weer niet zuinig met de auto, want dan is 40-45 km op de (niet electrische) fiets toch wel te ver.
Ik kan dan wel weer in Duitsland tanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |