quote:
Op woensdag 5 augustus 2026 19:49 schreef Troel het volgende:Ik kom graag en vaak bij de AH. Het is de winkel hier die het beste berijdbaar is met rolstoel en het personeel is erg behulpzaam. Zoonlief werkt er ook tot hij aan zijn studie begint. Ik heb al jaren premium, maar dat heb ik nu opgezegd. Als ik naar mijn statistieken kijk, haal ik echt het meeste uit de dubbele punten. Ja ook de bonusbox levert wel korting op, maar het laatste half jaar zie ik vooral dezelfde dingen langs komen. In een half jaar 2026 heb ik nog lang niet de helft van 2025 aan voordeel. Overigens doen wij de boodschappen bij verschillende winkels, dus pakken we vooral de aanbiedingen. Sparen gaat dan sowieso al langzamer.
Vriend gaat het liefst naar de Plus want meer keuze aan speciaalbier. Dus hier gaat het de AH wel omzet kosten. Helaas voor de leuke bedrijfsleider, die echt gewoon een toffe kerel is en goed voor zijn mensen zorgt.
Je ziet wel dat AH heel erg op de lokale bevolking inspeelt, hier in Amsterdam Oud-West de grootste hipster bolwerk van Nederland hebben ze een gigantische sectie speciaalbier, maar bijvoorbeeld geen plastic huishoud folie

Oja, en op de Zuidas waar ik op Donderdag doorgaans werk, hebben ze weer een heel schap met Fitness poeders.