abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220728492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:53 schreef Hupje het volgende:
Je kunt ook een moederdagkaart gratis sturen met de code uit de Lidl plus app.
Hoe doe ik dat naar het hiernamaals?
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Helaas, deze deal is verlopen. En dit abonnement loopt al bij Lebara ook. Ik wacht geduldig af, er komt vast nog wel iets interessants voorbij binnenkort.
Wanneer loopt je abonnement af?
  woensdag 6 mei 2026 @ 15:42:31 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220728736
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 14:55 schreef Inbox het volgende:

[..]
[..]
Wanneer loopt je abonnement af?
1 juni. Maar het is een sim only van 4 euro per maand dus niet heel belangrijk om bovenop te zitten. Ik wacht geduldig op weer zo'n geweldige combinatie van aanbieding+cashback.
Spoilers!
pi_220729166
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
1 juni. Maar het is een sim only van 4 euro per maand dus niet heel belangrijk om bovenop te zitten. Ik wacht geduldig op weer zo'n geweldige combinatie van aanbieding+cashback.
Deze komt geregeld voorbij, alleen minder vaak met 150 (180)euro cashback. Vaker 125 (155) euro, maar ook dan krijg je geld toe ;)

Als je je nummer wilt behouden, vraag dan alvast gratis Vodafone prepaykaarthe aan op vodafone.nl. Daar kun je je Lebara nummer naar porteren en op die manier behouden om van daaruit weer direct te porteren naar een nieuwe Lebara abonnement. Voor verlengen geldt de cashback namelijk niet.

Of wll je goedkoop een andere telefoon?

[ Bericht 5% gewijzigd door Inbox op 06-05-2026 17:42:29 ]
pi_220729521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 14:43 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ja, goh, sorry. Zo noemen ze het. Ik weet niet of je ook een kaart uit een andere categorie kunt kiezen.
pi_220729542
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:36 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ja, goh, sorry. Zo noemen ze het. Ik weet niet of je ook een kaart uit een andere categorie kunt kiezen.
Dont worry, bedoelde het sarcastisch ;)
pi_220776156
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De cashbackactie bij Lebara is weer terug, maar nu met 125 euro plus 30 euro extra als je een kortingsvoucher hebt van de ING rentepuntenwinkel. Bij belsimpel.nl

In jouw geval, als je je telne wil behouden; huidige abonnement opzeggen en het nummer porteren naar een niet-Lebara prepaidkaartje.

Via deze actie een nieuw abonnement afsluiten. Daar porteer je later het nummer naar toe.

Als je wilt kan ik je zo'n ING vouchercode leveren.

Goedkoopste bundel is nu die van 40Gb. Die kost vanaf 3.30 euro per maand. Beetje afhankelijk het aantal belminuten en de gewenste snelheid. Na 1 jaar kun je die bundel verlagen naar een op dat moment goedkopere.

Als je weinig data nodig hebt kan je 155 - 12x3,30 - 12x4 = max 67 euro geld toe krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Inbox op 12-05-2026 21:20:37 ]
  dinsdag 12 mei 2026 @ 21:32:39 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220776576
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:12 schreef Inbox het volgende:

[..]
De cashbackactie bij Lebara is weer terug, maar nu met 125 euro plus 30 euro extra als je een kortingsvoucher hebt van de ING rentepuntenwinkel. Bij belsimpel.nl

In jouw geval, als je je telne wil behouden; huidige abonnement opzeggen en het nummer porteren naar een niet-Lebara prepaidkaartje.

Via deze actie een nieuw abonnement afsluiten. Daar porteer je later het nummer naar toe.

Als je wilt kan ik je zo'n ING vouchercode leveren.

Goedkoopste bundel is nu die van 40Gb. Die kost vanaf 3.30 euro per maand. Beetje afhankelijk het aantal belminuten en de gewenste snelheid. Na 1 jaar kun je die bundel verlagen naar een op dat moment goedkopere.

Als je weinig data nodig hebt kan je 155 - 12x3,30 - 12x4 = max 67 euro geld toe krijgen.
Thanks, ik waardeer je uitleg. Niet zo lang geleden had ik dit zeker gedaan. Maar best veel moeite doen voor 67 euro over 2 jaar in een drukke tijd sla ik toch maar over.

Het gaat ook om een heel klein abonnement van nu 4 euro. Dat hebben we alleen voor als de zakelijke telefoon het even niet doet.
Spoilers!
pi_220778493
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Thanks, ik waardeer je uitleg. Niet zo lang geleden had ik dit zeker gedaan. Maar best veel moeite doen voor 67 euro over 2 jaar in een drukke tijd sla ik toch maar over.

Het gaat ook om een heel klein abonnement van nu 4 euro. Dat hebben we alleen voor als de zakelijke telefoonet even niet doet.
Veel moeite? Mwah, dat is overdreven.

-paar foto's van je ID en abonnement aanvraag doen. Kwartiertje?
-Vodafone simkaart aanvragen op vodafone.nl (kosteloos) en laten versturen: 5 minuten
-huidige abonnement opzeggen bij Lebara: 5 minuten via de app?
-porteren nummers? 2x paar minuten

En het levert jou op: 24 x 4 besparing aan kosten die je nu wel moet maken plus 65 euro die dit abonnement je netto oplevert.

In totaal kun jij dus een kleine 160 euro besparen hier en gewoon blijven doen wat je nu ook doet.

Sneller bezuinigen op mobiele abonnementen is lastiger.
pi_220797770
Ik heb een ontdekking gedaan!
Koffiepads voor een Senseo, nog geen 3¤ bij de Action. Dan heb je zesendertig pads
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')