Bron voor deze info over Ziggo? Zou wel interesting zijn namelijk.quote:Op donderdag 4 september 2025 00:26 schreef Kamelenteen het volgende:.
En, voor degene die ooit Ziggo hebben gehad. Het schijnt dat Ziggo Go ook blijft werken als je allang geen abonnement meer hebt bij Ziggo. Zou je kunnen proberen, als je je oude inloggegevens nog weet.
Ooit niet eens zo gek geleden, eens gelezen ergens. Mogelijk in een draadje op Pepper waar iemand dat meldde. Een ander controleerder dat en bevestigde het.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bron voor deze info over Ziggo? Zou wel interesting zijn namelijk.
Heb dit geprobeerd en werkt niet. Dus je statement klopt helaas niet om zo te besparen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:50 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ooit niet eens zo gek geleden, eens gelezen ergens. Mogelijk in een draadje op Pepper waar iemand dat meldde. Een ander controleerder dat en bevestigde het.
Zou je kunnen uitproberen als je je oude inloggegevens nog ergens hebt. Of iemand anders van hier als die ze nog heeft wellicht?
dat vermoedde ik ook, maar RTL werkte ook, national geographic is er ook 1 die achter een abo (hoort) te hangenquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:47 schreef FlyingFish het volgende:
Zijn dat niet de zenders die voor iedereen gratis te bekijken zijn? Er zijn er meer dan NPO 1, 2 en 3 die gratis zijn. als RTL/ SBS niet werkt dan staat het dus gewoon uit.
Sbs 6 ook? Hier werkt niks meer. Ook niet NPO.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vermoedde ik ook, maar RTL werkte ook, national geographic is er ook 1 die achter een abo (hoort) te hangen
Ik heb zo een jaar of 14 gratis Ziggo in huis gehad. Helaas kwam ik daar pas na een jaar of 8 ofzo achter. en zo heb ik een aantal jaar gekeken tot het signaal digitaal werd. De jaren daarvoor keek ik gratis digitenne. De digital recorder was de beste koop. Ik kocht het showroommodel met zonnesteekkorting en daarin zat het kaartje van de KPN-winkel met abonnement en voetbalquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:13 schreef Hupje het volgende:
"vroeger" duurde het wel een poos voordat het kabel tv signaal afgesloten werd als je abonnement opgezegd was. Wij hebben een maand of 10 tv signaal gehad omdat de vorige bewoners een Ziggo abonnement hadden gehad. Dat was kennelijk een fysieke handeling in een wijkverdeelding. Maar digitaal zal dat vast wel geautomatiseerd gaan.
Volgens mij is dat nog steeds zo. Ik heb nog een aantal jaar tv signaal gehad nadat ik Ziggo heb opgezegd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:13 schreef Hupje het volgende:
"vroeger" duurde het wel een poos voordat het kabel tv signaal afgesloten werd als je abonnement opgezegd was. Wij hebben een maand of 10 tv signaal gehad omdat de vorige bewoners een Ziggo abonnement hadden gehad. Dat was kennelijk een fysieke handeling in een wijkverdeelding. Maar digitaal zal dat vast wel geautomatiseerd gaan.
Ik las gisteren dat het nog zo was, maar in mn vorige woning was er na aanpassingen in het verdeelkastje toch echt afgelopen ermee. Het analoge signaal werd niet langer doorgevoerd. Daarna een keer een maandje een aansluiting gehad (abonnement afgesloten, in de hoop dat de prik er na het opzeggen op zou blijven) maar dat ging helaas niet op.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:29 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds zo. Ik heb nog een aantal jaar tv signaal gehad nadat ik Ziggo heb opgezegd.
Thanks voor de tip!quote:Op maandag 8 september 2025 13:21 schreef Felixa het volgende:
Bij Albert Heijn hebben ze sinds vandaag Laatste Kans Koopjes. Je kunt in de app een filiaal kiezen en dan zie je wat ze allemaal hebben en met welke korting. Bij mijn filiaal zie ik een lange lijst staan met van alles en nog wat. Veel vers maar bijvoorbeeld ook Robijn droogtrommeldoekjes met 70% korting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |