abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219668207
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Hoe doe jij dat als vega? Kun je dat aangeven in de app?
Ik heb een vriend die alles eet O-)

En anders is het aantal opties idd vrij beperkt. Zelfs een bakkerijpakket gaat al niet want we hebben wel eens een hele berg frikandelbroodjes gekregen :')
  dinsdag 30 december 2025 @ 13:14:52 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219672341
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 08:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb een vriend die alles eet O-)

En anders is het aantal opties idd vrij beperkt. Zelfs een bakkerijpakket gaat al niet want we hebben wel eens een hele berg frikandelbroodjes gekregen :')
Hm, dat is wel jammer dan. Ik wil liever helemaal niets ontvangen wat dierenleed aangaat, ook niet ter weggeef of zo.

Dan laat ik het overgaan. Dank voor de info! :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219673197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Hm, dat is wel jammer dan. Ik wil liever helemaal niets ontvangen wat dierenleed aangaat, ook niet ter weggeef of zo.

Dan laat ik het overgaan. Dank voor de info! :)
Je kan iig kijken voor groente/fruitpakketten. Ik heb o.a. een paar keer best goede gehad bij Ekoplaza. Had niet verwacht dat ik daar zoveel waar voor mijn geld zou krijgen.

De Too Good To Go "Bezorging" optie kan ook handig zijn, ik heb daar wel eens een hele doos met Nakd repen en een hele doos Graze repen gekocht voor veel goedkoper dan de winkel. Net over datum maar nog helemaal prima te eten.
pi_219690359
Bij Kruidvat stond het rek met 50% korting weer goed vol, verzorgingsproducten en andere dingen. Er stond zelfs (specifieke) Lego bij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')