Och jee. Voor lange tijd?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag binnenkort ook nog zuiniger gaan leven uit noodzaak.
Whats happend?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Het is rottig, Lonaa.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Dat die site nog bestaat joh! Als puber heb ik zo massa's visitekaartjes voor mezelf besteldquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hebben ze die site nou eindelijk een update gegeven na 20 jaar
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account. Dat kan in geld zijn of in waardebonnen. Dat geld kun je dan weer laten overboeken naar je betaalrekening. Daarnaast kun je ook waardebonnen kopen, automatisch met een x percentage cashback. Ligt dus een beetje aan de webshop waar je wil bestellen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoe werkt dat dan met CashbackXL? Daar koop je dan de waardebonnen, om er online iets mee te kopen waarvan je dan van de aankoop een % terugkrijgt? Of juist bij aankoop van de bon?
Uitgebreid, uitgebreid!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:05 schreef June. het volgende:
[..]
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account. Dat kan in geld zijn of in waardebonnen. Dat geld kun je dan weer laten overboeken naar je betaalrekening. Daarnaast kun je ook waardebonnen kopen, automatisch met een x percentage cashback. Ligt dus een beetje aan de webshop waar je wil bestellen.
Ik vind het handig. Eigenlijk alles wat ik bestel online gaat via cashbackxl.
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:05 schreef June. het volgende:
[..]
Je logt in op de website van CashbackXL en vanuit daar klik je op de link van de webshop waar je wat wil bestellen. Dan krijg je x bedrag aan cashback op je account.
Bij claim indienen kan je iig zien of je klik geregistreerd is, zeg maar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.
Iemand ervaring met abo's die pas na een tijdje ingaan (en 14 dagen bedenktijd), met of dat vertraging oplevert?
Ja allemaal. Ergens zag ik een overzicht van alle kliks, maar dat kan ik niet terugvinden. Allemaal met een mooi groen vinkje, dus zou goed moeten zijn (en 1 vanaf laptop, 2 vanaf mobiel).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij claim indienen kan je iig zien of je klik geregistreerd is, zeg maar.
Als je een adblocker ofzo hebt wordt het soms ook niet geregistreerd.
Hmm, dat klinkt als iets ingewikkelds. Wat krijg je terug dan als reactie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja allemaal. Ergens zag ik een overzicht van alle kliks, maar dat kan ik niet terugvinden. Allemaal met een mooi groen vinkje, dus zou goed moeten zijn (en 1 vanaf laptop, 2 vanaf mobiel).
Jammere is dat het 3x hetzelfde bedrijf was, dan kun je maar 1 claim indienen![]()
Hm dat is wel raar. Soms staat m'n adblocker aan en dan doet hij het niet. Maar meestal staat het gewoon goed. Kan ook aan de webshop liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laatst drie dingen via hun site gedaan en ze zijn alledrie niet eens op de site terug te vinden. Mail gestuurd, nikszeggend antwoord terug.
Iemand ervaring met abo's die pas na een tijdje ingaan (en 14 dagen bedenktijd), met of dat vertraging oplevert?
Sterktequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Wat is er aan de hand? Sterkte!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Geneuzel over de drie regels en claims indienen, maar geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt als iets ingewikkelds. Wat krijg je terug dan als reactie?
Probeer te ontdekken hoe laat ze dan de schappen vullenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn man wilde gisteren de lokale Jumbo eens verkennen en toen ontdekte hij de koelvitrine met afgeprijsde producten met korte houdbaarheidsdatum. Even ingeslagen met een paar zakken wokgroente en lunchsalades allemaal voor ¤1 per stuk en nog een zakje roosjes bloemkool/broccoli van 400 gram voor ¤0,50. Daar gaan we maar eens vaker kijken.
Probeer te ontdekken hoe laat ze dan de schappen vullenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn man wilde gisteren de lokale Jumbo eens verkennen en toen ontdekte hij de koelvitrine met afgeprijsde producten met korte houdbaarheidsdatum. Even ingeslagen met een paar zakken wokgroente en lunchsalades allemaal voor ¤1 per stuk en nog een zakje roosjes bloemkool/broccoli van 400 gram voor ¤0,50. Daar gaan we maar eens vaker kijken.
Xenos had een paar jaar geleden vaak producten voor 10 ct. Ik heb nog kruidenzakjes (chil, curry) liggen voor op vakantie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Xenos hier had ook aardig wat serieus afgeprijsde levensmiddelen staan, ik heb wat blikken kokosmelk (¤0,30)en een zak dropjes (¤0,89)meegenomen. Niks kan tippen aan de pakjes gemengde groente van ¤0,10 ooit, maar dit was ook prima.
Ik denk dat we de komende tijd nog wat vaker groene curry gaan eten, ik heb ook een aardige hoeveelheid potjes groene currypasta (¤0,50)staan die bij de Vomar uit het assortiment gingen
En ook het simpele brood smaakt dan nog prima als je het meteen in de vriezer doet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:40 schreef fietsmiep het volgende:
Lekker luxe brood haal ik ook vaak voor 50-75 ct bij AH, en bij Lidl voor 25 ct. Kan prima nog in de vriezer. Is brood van gisteren.
Ik neem tekens ander brood mee, zo eten we goedkoop en gevarieerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:07 schreef Donna het volgende:
[..]
En ook het simpele brood smaakt dan nog prima als je het meteen in de vriezer doet.
Al heb ik ook voorkeur voor het luxe
oh, ze doen het nog wel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:38 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Xenos had een paar jaar geleden vaak producten voor 10 ct. Ik heb nog kruidenzakjes (chil, curry) liggen voor op vakantie.
Soms scoor ik nog iets van 25 ct, vaak op de laatste houdbaarheidsdag. Laatst nog Wijko satésaus grote bakken voor 25 ct. Zijn echt nog wel even houdbaar, voor onszelf en ook voor mijn zwager en gezin maar 2 bakken meegenomen.
Hier hebben ze soms ook nog wel zoiets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:24 schreef Inbox het volgende:
[..]
oh, ze doen het nog wel?
Tot paar jaar terug kwam ik erachter dat deXenos in Berkel/Rodenrijs zo extreem afprijsde. Hadden een paar afprijsbakken voor en dan kocht je idd bijv een pot pastasaus of verpakkingen kauwgow of weet ik veel wat ofzo voor 0.10 euro. Opeens waren die bakken verdwenen en daarmee ook die gigantische afprijzingen. Heel jammer.. daarna niet vaak meer geweest in dat filiaal.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Vond het echt jammer dat dat bij dat filiaal veranderd is. Het lag op mn route en speciaal voor die bakken fietste ik nog weleens langs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier hebben ze soms ook nog wel zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |