Hier staat een stelling met afprijzingen, vaak 30% korting. maar dichter op de uiterste datum wordt de korting groter ( 50% - 70%), ik loop regelmatig even binnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier hebben ze soms ook nog wel zoiets.
Klopt, dat hebben ze nu nog wel. Maar niet meer afprijzingen van bijv. 95% ofzo. Dus een potje pindakaas van Calve voor 0.15euro , of 3pack sporlife kauwgom voor 0,10 euro.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:32 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Hier staat een stelling met afprijzingen, vaak 30% korting. maar dichter op de uiterste datum wordt de korting groter ( 50% - 70%), ik loop regelmatig even binnen.
Die AH groentenetjes zijn vaak perfect om een pan pureersoep ( beetje bouillon toevoegen) van te maken .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:11 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Ik neem tekens ander brood mee, zo eten we goedkoop en gevarieerd.
Ook bij AH die groentenetjes gevuld met groenten en fruit voor 1 euro. Helaas liggen die er maar heel af en toe. Ik verander dan mijn avondmenu gelijk, zodat ik de aanbiedingsgroenten kan gebruiken.
Mijn weekmenu hangt ook af van de aanbiedingen in de betreffende week. Meestal is er wel een groente in de aanbieding voor 1 euro of minder.
Ach, die keer dat je op vakantie bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef 111210 het volgende:
In vergelijking met Frankrijk zijn de Nederlandse supermarkt echt goedkoop.
Zijn nu in een Auchan en een Leclerc geweest, echt schrikbarend duur allemaal.
Fatsoenlijke stokbroden voor een euro zijn daar wel echt geschiedenis geworden
Is voor een vakantie ook niet erg, maar vond het wel een verschil met de laatste keer frankrijk 4 jaar geleden, toen waren de prijzen voor veel dingen goedkoper dan thuisquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, die keer dat je op vakantie bent.
Ik ben in Frankrijk ook geschrokken van de prijzen in de supermarkt, zoals bijvoorbeeld bij SuperU. Wij zijn uiteindelijk uitgeweken naar Lidl voor de basisdingen, dat scheelde behoorlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:32 schreef 111210 het volgende:
[..]
Is voor een vakantie ook niet erg, maar vond het wel een verschil met de laatste keer frankrijk 4 jaar geleden, toen waren de prijzen voor veel dingen goedkoper dan thuis
Ik was een paar maanden geleden nog in Parijs en heb daar genoeg fatsoenlijke stokbroden voor ~1 euro gescoord?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef 111210 het volgende:
In vergelijking met Frankrijk zijn de Nederlandse supermarkt echt goedkoop.
Zijn nu in een Auchan en een Leclerc geweest, echt schrikbarend duur allemaal.
Fatsoenlijke stokbroden voor een euro zijn daar wel echt geschiedenis geworden
Heb je niet onbewust minder gegeten, of vaker dan anders bij iemand anders aangeschoven?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Houden jullie trouwens bij wat jullie besparingen zijn? Ik heb echt heeeel erg veeeel geld over deze en vorige maand door besparen. Alleen ik ben het inzicht kwijt
Ik bespaar meer dan dat ik bewust geschrapt heb en mijn uitkering is niet omhoog gegaan. En ergens geeft het stress, omdat ik het niet terug kan redeneren.
Beetje verwende stress dus..
Ja ik houd alles tot op de cent nauwkeurig bij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Houden jullie trouwens bij wat jullie besparingen zijn? Ik heb echt heeeel erg veeeel geld over deze en vorige maand door besparen. Alleen ik ben het inzicht kwijt
Ik bespaar meer dan dat ik bewust geschrapt heb en mijn uitkering is niet omhoog gegaan. En ergens geeft het stress, omdat ik het niet terug kan redeneren.
Beetje verwende stress dus..
Ohnee, veel sterkte.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo'n beetje dezelfde situatie als bij jou.
Nee, niet ergens anders of anders gegeten... Gecheckt, geen extra geld binnen gekomen. Het is een wonder!quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Heb je niet onbewust minder gegeten, of vaker dan anders bij iemand anders aangeschoven?
Wel slim ja... ik werk met potjes. Potje leeg is pech op dat gebiedquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik houd alles tot op de cent nauwkeurig bij.
Sterktequote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik bijv. ¤80 aan uitgegeven heb, dus vandaar haha.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, niet ergens anders of anders gegeten... Gecheckt, geen extra geld binnen gekomen. Het is een wonder!
[..]
Wel slim ja... ik werk met potjes. Potje leeg is pech op dat gebied
[..]
Sterkte
Begrijp ik! Is ook veel verstandiger dan wat ik doe.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik bijv. ¤80 aan uitgegeven heb, dus vandaar haha.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jee Lonaa, wat een narigheid. Sterkte.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohnee, veel sterkte.![]()
Kan je een beetje rondkomen straks of wordt het heel krap?
In welke regio kom je te wonen? Misschien kom je wel in mijn richting en kan ik af en toe met iets helpen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...
Alles staat wel beetje in de fik.
Da's heel lief.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
In welke regio kom je te wonen? Misschien kom je wel in mijn richting en kan ik af en toe met iets helpen?
Heel veel sterkte in elk geval!
Inzicht maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...
Ik heb inzicht in mijn financieen, dat is niet het probleem. Morgen ga ik even uitgebreider op je reageren.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:37 schreef Rene het volgende:
[..]
Inzicht maken.
En indien nodig uitkering aanvragen. Ondanks dat je (geloof ik?) voor jezelf werkt. Wellicht kunnen zij helpen. Wij hebben coaches binnen de organisatie die parttime ondernemers ondersteunen.
O dat bedoel ik niet. Maar meer dat wanneer je parttime onderneemt in mijn gemeente dat je aangevuld wordt op basis van nacalculatie. En je mag je 'kosten' ook verrekenen voor de eerste periode.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb inzicht in mijn financieen, dat is niet het probleem. Morgen ga ik even uitgebreider op je reageren.
Zeer scherp.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:23 schreef Elan het volgende:
Ziggo heeft weer een actie 12 maanden 50% korting op tv en internet. Aanbieding loopt tot de 31e.
Niet per se.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Rene, heb je wellicht ook een handboek voor dummies mbt dat.inzicht krijgen?
Overgestapt naar t-mobile en de bundel met Ben (simonly) gepaktquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zeer scherp.
Het is dat ik tevreden ben met KPN glasvezel.
Daar zal wel geen korting van komen, anders zou ik eens bellen of vaste klanten ook korting mogen krijgen
Toch eens werkwerk van maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Rene het volgende:
[..]
Niet per se.
Hooguit:
- Excel in/uitgaven en deze slim maken.
- Vaste lastenrekening waar het inkomen op komt. Die afstemmen naar je vaste lasten van die maand en een vast bedrag naar je boodschappenrekening. Dat is de enige pinpas die ik heb.
- Rest sparen
Kritisch kijken naar de vaste laten. Wij hebben geen vaste televisie meer omdat we dat toch niet kijken. Daarom alleen internet. Uitwisselen van streamingdiensten. Verzekering per jaar betalen. Deze ook jaarlijks even bij langs lopen. Overstappen van aanbieders.
Maar in geval van Lonaa is het belangrijk te weten dat ondanks dat je ondernemer bent, de sociale dienst te allen tijde een partij is waar je je kan melden. Puur gericht om op het uitkeringsniveau (minimum) te komen. Beleid is anders overal maar in geval van mijn gemeente is er dus een ondernemersregeling.
Ik ben (nog) geen ondernemer danwel freelancer. Op dit moment werk ik in loondienst met wisselende uren. Gemiddeld 20 per week. Ik vin leuke baan maar betaald ruk. Daarnaast krijg ik wajong uitkering, UWV verrekent werk met uitkering. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van UWV. Freelancen/ZZP'en geeft me die mogelijkheid. Ik ga loondienst niet opgeven voorlopig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:55 schreef Rene het volgende:
[..]
O dat bedoel ik niet. Maar meer dat wanneer je parttime onderneemt in mijn gemeente dat je aangevuld wordt op basis van nacalculatie. En je mag je 'kosten' ook verrekenen voor de eerste periode.
Hoe dan ook, houdt het wel ff in de gaten. Immers, dailyjob
Ach nee.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders wb hond.. Mijn tak van sport doet veel lange dagen en onregelmatige uren.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ach nee.![]()
Hopelijk kan je wat met de tips van @:Rene
Ik lees nu je laatste reactie. Dat zijn idd veel geldstromen met veel bijbehorende regels idd.
Blijkbaar kun je als vaste klant ook van die korting gebruik maken als je het hele spul op naam van je partner zet indien je die hebt. Zelfs als je getrouwd bent en dezelfde achternaam deelt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zeer scherp.
Het is dat ik tevreden ben met KPN glasvezel.
Daar zal wel geen korting van komen, anders zou ik eens bellen of vaste klanten ook korting mogen krijgen
snap wat je zegt. Je wordt hoe dan ook aangevuld dus de gemeente is al wat meer uit beeld in dit geval. Wajong zal even hoog zijn. Enerzijds prettig, anderzijds nog geen vetpot. Houdt de toeslagengrens hoe dan ook in de gaten. Dus werk nooit té veel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben (nog) geen ondernemer danwel freelancer. Op dit moment werk ik in loondienst met wisselende uren. Gemiddeld 20 per week. Ik vin leuke baan maar betaald ruk. Daarnaast krijg ik wajong uitkering, UWV verrekent werk met uitkering. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van UWV. Freelancen/ZZP'en geeft me die mogelijkheid. Ik ga loondienst niet opgeven voorlopig.
Maar uh, het maakt alle financieen wel wat ingewikkeld, geld uit 3 richtingen. Veel regels, veel rekening houden met dingen. Ik ben wel van plan daar hulp bij te vragen door boekhouder oid. Moet nog wel even wat dingen goed narekenen.
Toeslagengrens is nog wel heel ver weg hoor, maar ja, is wel iets om tzt rekening mee te houden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:44 schreef Rene het volgende:
[..]
snap wat je zegt. Je wordt hoe dan ook aangevuld dus de gemeente is al wat meer uit beeld in dit geval. Wajong zal even hoog zijn. Enerzijds prettig, anderzijds nog geen vetpot. Houdt de toeslagengrens hoe dan ook in de gaten. Dus werk nooit té veel.
En een oppas voor je hond? Zoiets als een OOPOEH in de buurt? Mn vader heeft zo na het overlijden van de hond wekelijks toch weer een hond <3quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders wb hond.. Mijn tak van sport doet veel lange dagen en onregelmatige uren.Sowieso vind ik fulltime werken met een hond niet echt een...optie.
Het breekt ook echt mijn hart.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:02 schreef Inbox het volgende:
[..]
En een oppas voor je hond? Zoiets als een OOPOEH in de buurt? Mn vader heeft zo na het overlijden van de hond wekelijks toch weer een hond <3
Zou mijn hart breken als ik een hond weg moet doen.. om welke reden dan ook.
Geen 1130 ongeveer?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toeslagengrens is nog wel heel ver weg hoor, maar ja, is wel iets om tzt rekening mee te houden.
De backup van het uwv nu is mooi, maar komt samen met mn loon amper boven 75% van het sociaal minimum, want ècht vooruit ga je er niet van, erbij werken.
Ergens wel logisch natuurlijk, maar ook wel ruk
Dat is ongeveer het bedrag dat ik per maand verdien/ontvang. Daar kun je theoretisch gezien van leven ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:06 schreef Rene het volgende:
[..]
Geen 1130 ongeveer?
Daar zou je theoretisch gezien zuinig mee kunnen leven. Dat doen 100.000en per maand. Het is ruk maar te doen. En zodra je kan ga je ongetwijfeld meer proberen.
24-28u per week geeft je al ademruimte.
Hmmm. Met 12,79p/u zou 24u netaan voldoende moeten zijn. Rekenen is wijsheid.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het bedrag dat ik per maand verdien/ontvang. Daar kun je theoretisch gezien van leven ja.
Ik moet richting de 30 uur met huidige baan om uit die uitkering te gaan. #minimumloon
Is ook de reden om erbij te freelancen, ipv 30 uur te buffelen in huidige baan.
Rekenen staat op mijn lijst. Net als advies vragen over bepaalde dingen. Loonheffingskorting bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:21 schreef Rene het volgende:
[..]
Hmmm. Met 12,79p/u zou 24u netaan voldoende moeten zijn. Rekenen is wijsheid.
Oneindig lijktie in het begin, maar er komt echt een eind aan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed, op diezelfde lijst staat heel heel veel meer
Heb een waardebon van 50 euro bij Bol.com gewonnen via het Woolsocks rad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:10 schreef Donna het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar zonet ¤70 laten uitbetalen bij Euroclix.
Vorige week en deze week ook alweer 2x ¤12,50 bij Opiniemeters.![]()
Al mijn aankopen bij Karwei doe ik door eerst cadeaubonnen te kopen bij Woolsocks. Dan krijg je 5% of 6% korting. Heb lekker gecasht de afgelopen weken.
Gisteren bij Puma ook een bestelling geplaatst met 15% korting want als je je inschreef voor de nieuwsbrief dan kreeg je daarvoor een code en dan via de link van Woolsocks nog eens 5% extra korting. Ik hou er van.![]()
Heb daar in totaal nu ¤140 uit laten betalen in een paar maanden.
Mochten er mensen zijn die ook Woolsocks willen gebruiken, stuur me dan even een DM. Als ik 2 mensen aanmeld krijg ik ¤25.
En er staat nog ¤22,50 klaar bij CashbackXL voor het afsluiten van verzekeringen bij Centraal Beheer.![]()
Ik ook, paar weken geleden!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:29 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Heb een waardebon van 50 euro bij Bol.com gewonnen via het Woolsocks rad.
Wat cool, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:29 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Heb een waardebon van 50 euro bij Bol.com gewonnen via het Woolsocks rad.
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.quote:
Ja, het werkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:33 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.
Bol.com heeft zo’n uitgebreid assortiment dat ik altijd wel dingen die ik nodig heb daar vind. Ik laat graag in bol.combonnen uitbetalenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:33 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.
Ik koop meestal tweedehands, ik zie wel, hij is een jaar geldig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bol.com heeft zo’n uitgebreid assortiment dat ik altijd wel dingen die ik nodig heb daar vind. Ik laat graag in bol.combonnen uitbetalen
Ik koop ook voornamelijk tweedehands, maar als ik zie wat ik daar de afgelopen paar keren besteld heb kom ik vooral dingen zoals vaatwastabletten, filters voor de waterfilterkan, cosmetica, thee, keukenkraan, hoes voor de ipad, opzetborstels voor de electrische tandenborstel enzo tegenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:54 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Ik koop meestal tweedehands, ik zie wel, hij is een jaar geldig.
Waarvan? Die app?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:37 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Hoe veel maak je er gebruik van?
Ja.quote:
Je hoeft geen kassabonnen te scannen he. Dat doe ik alleen zo nu en dan als ik zin heb. En de bonnen van de Appie en Jumbo kan je vanuit de app direct uploaden. Het uploaden van kassabonnen zorgt alleen voor spins waarmee je iets wint of 1 of meerdere zegels krijgt. Volle zegelkaart is 1 euro, maar dat doe ik dus weinig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:59 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja.
Ik kom nu pas achter het bestaan van deze dingen. Besef me dat ik heel wat cashback had kunnen krijgen, maar zit niet echt in m’n systeem. Het is ergens ook wel een gedoetje om kassabonnen te gaan scannen enzo. Ben dus wel benieuwd naar anderen hierin.
Lekker weer voor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:16 schreef Madderhat het volgende:
effe proberen met dit
https://www.bol.com/be/nl(...)2_45.46.ProductTitle
1+1 bij een supermarkt is goedkoper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef Madderhat het volgende:
[..]
vandaar de prijs waarschijnlijk
ja maar, dit is gratis, dussquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:24 schreef Donna het volgende:
[..]
1+1 bij een supermarkt is goedkoper.
Wij hebben onlangs alles wat niet gebruikt is door de keukenmonteur en wat we aan kastinrichting voor de kledingkasten toch niet nodig hadden naar Ikea teruggebracht, ik ga dat echt niet bewaren of voor een schijntje op Marktplaats verkopen, ik had een jaar om het terug te brengen. Behang van Karwei hadden we (uiteraard met korting)ook ruim ingekocht en de restanten hebben we ook op tijd weer geretourneerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:27 schreef Donna het volgende:
Ik had in de aanbieding een lamp gekocht bij Karwei, maar ik vind 'm toch niet mooi / ga 'm toch niet gebruiken. Dus die ga ik even retourneren. Is toch weer ¤59 in the pocket.
En ja dat is een sigaar uit eigen doos. Maar laten liggen verstoffen op zolder is helemaal zonde.
Niet in mijn Aldiquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:30 schreef Inbox het volgende:
Morgen weer WEG=WEG-uitverkoop bij de Aldi van de non-food met 50% extra korting bij diverse filialen.
Verleden keer een 32" smart-tv gekocht voor 100 euro, die ook dezelfde week in de aanbieding was voor 199,- en eigenlijk volgens de voorwaarden niet mee zou doen.
Kan lonend zijn om even te kijken of er wat interessants ligt.
https://www.aldi.nl/informatie/wegisweg.html
Hier hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Ook niet op een van de andere data
Omg wat slim haha.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hoeft geen kassabonnen te scannen he. Dat doe ik alleen zo nu en dan als ik zin heb. En de bonnen van de Appie en Jumbo kan je vanuit de app direct uploaden.
Vorige keer stonden onze filialen er ook niet bij, maar bleek het toch bij één te zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Goedkope neppers?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
En nieuwe schoenen gekocht
[ link | afbeelding ]
Ik koop altijd echtquote:
Verkeerde topic, dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik koop altijd echtSoms is dat wel web rib uit mijn lijf
Maar ik weet dat ik er jaren mee doe.
Ja vooruit, deze tip is op het randjequote:Op donderdag 1 juni 2023 06:31 schreef Donna het volgende:
Nou, daar gaan we.
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!
Zuunigerds, verenig u!
*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
Vaak is het tijdelijk. Dan heeft de ene weer cashback/auto rewards en daarna de andere.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg wat slim haha.
Weet jij hoe het werkt met AH nu de auto-rewards stoppen? Doet AH dan helemaal niet meer mee bij Woolsocks?
Ik ga ook eens kijken naar Cashbackxl, want ik ben best wel een (regelmatige) Bol besteller.
Al gebruik ik altijd de app (Hema / Bol / Amazon) en heb ik soms het idee dat het niet lekker pakt of het duurt lang voor het bijgeschreven wordt.
Haha. Had je begin dit jaar niet hetzelfde in dit topic met Uggs?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Had je begin dit jaar niet hetzelfde in dit topic met Uggs?
6 maanden 10 euro korting is matig vergeleken met 50% korting.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben nu het eerste jaar Ziggo met 50% korting (en nog een cashback ergens) en nu kregen we een aanbod om het een jaar te verlengen met 6 maanden lang ¤10 korting. Prima, we wilden toch al niet overstappen
Ja maar toen had ik Hilfigers gekocht. Ik weet dat ik jaren met mijn schoenen ga doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je tientallen paren schoenen hebt, je doet er jaren mee maar koopt toch een paar keer per jaar nieuwe, is dat volgens mij toch niet heel zuinig hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar toen had ik Hilfigers gekocht. Ik weet dat ik jaren met mijn schoenen ga doen![]()
Ik zie er altijd uit als een plaatje ookal ben ik stokoud
Zodra ESPN een los eredivisie abo aanbiedt ga ik dat ook doen. Reguliere tv kijk ik echt niet, maar ik moet het hebben voor voetbal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Ama het volgende:
Als je ouders ofzo een TV abonnement hebben bij KPN of Ziggo kan jij via dat account ook inloggen op je telefoon en via Chromecast TV kijken (loopt misschien 1 seconde achter nou poeh poeh). Ik kijk nauwelijks nog TV maar de keren dat ik het wil kan het wel. Nou dit is mijn enige bespaartip die ik heb. Verder kan je dan je dure Ziggo abonnement ofzo opzeggen en gewoon ergens anders internet nemen wat een stuk goedkoper is.
Het is op zich ook matig, maar ik had op geen enkele korting gerekend omdat we gewoon blijven, dus dan is dit weer een meevaller.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
6 maanden 10 euro korting is matig vergeleken met 50% korting.
Cashback XL 50 euro, 50% korting 12 maanden en een jaar + gratis ESPN compleet. Voorheen betaalde ik 92 euro nu 36 euro voor dit pakket.
Na dit jaar switch ik weer naar KPN als ze een mooie aanbieding hebben.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een spin-off topic maken, met als insteek welke luxe aankopen je dankzij/ondanks je zuinige inborst hebt gedaan?quote:
Bij ziggo kan je dit 1x per jaar doen, bij kpn vast ook welquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef Ponsai het volgende:
Helpt het wel eens om bv bij KPN als vaste klant om korting te vragen?
Gewoon proberen![]()
Al jaren hier all in one pakket, 2 telefoonabonnementen
Misschien toch eens een gokje wagen danquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:16 schreef 111210 het volgende:
[..]
Bij ziggo kan je dit 1x per jaar doen, bij kpn vast ook wel
Kun je zeker doen. Hier al jaren Caiway, wanneer het jaar is afgelopen gewoon bellen. Ik zeg altijd dat ik me aan het orienteren ben en prijzen van internet/tv-providers aan het vergelijken ben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Misschien toch eens een gokje wagen dan
+quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige keer stonden onze filialen er ook niet bij, maar bleek het toch bij één te zijn
Het hangt samen met distributiecentrum van waaruit de filialen bevoorraad worden. De volgende ronde zullen er andere filialen in andere regio's aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Behoorlijke korting door even simpel te vragen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:09 schreef pascal_s het volgende:
[..]
Kun je zeker doen. Hier al jaren Caiway, wanneer het jaar is afgelopen gewoon bellen. Ik zeg altijd dat ik me aan het orienteren ben en prijzen van internet/tv-providers aan het vergelijken ben.
Laatste keer ruim half jaar geleden gebeld - abbo kostte 57 euro, ik kreeg het aanbod van 6 maanden voor 35 euro en de resterende 6 maanden voor de normale 57 euro.
Dit heb ik geaccepteerd en in de agenda gezet dat ik in november weer ga bellen met hetzelfde verhaal
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Misschien toch eens een gokje wagen dan
Tenzijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:41 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.
Daar zeg je dat je een aanbieding van ziggo ontvangen hebt en er aan denkt om op te zeggen mits ze een mooie verleng deal hebben.
Dan ga je eigenlijk een nieuw jaar contract aan en volgend jaar als je contact afgelopen is doe je weer het zelfde
Bij ziggo scheelde het me 20,- per maand voor een half jaar. Volgens mij zijn ze nu wat strenger en doen ze max een tientje. Maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |