abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210343351
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Hier hebben ze soms ook nog wel zoiets. :Y
Hier staat een stelling met afprijzingen, vaak 30% korting. maar dichter op de uiterste datum wordt de korting groter ( 50% - 70%), ik loop regelmatig even binnen.
pi_210343443
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:32 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Hier staat een stelling met afprijzingen, vaak 30% korting. maar dichter op de uiterste datum wordt de korting groter ( 50% - 70%), ik loop regelmatig even binnen.
Klopt, dat hebben ze nu nog wel. Maar niet meer afprijzingen van bijv. 95% ofzo. Dus een potje pindakaas van Calve voor 0.15euro , of 3pack sporlife kauwgom voor 0,10 euro.

De laatste keer dat ik bij Xenos was was toen hier ergens gemeld werd dat ze voor 0.30 euro de Knorr nasimix hadden liggen ivm de datum. Toen heb ik er 30 pakjes gehaald ofzo. Zijn bijna op, want maak zo'n beetje wekelijks nasi.

|Bij dat filiaal in Berkel en Rodenrijs zouden die dan gewoon voor 0.10 euro afgeprijsd hebben gelegen.

Die Wijko satesaus daar zou ik echt een vooraadje van hebben gehaald. Vind dat heerlijk in de nasi, maar ook gewoon een paar lepels zo of op brood :Y
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:57:15 #203
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_210343696
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:11 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Ik neem tekens ander brood mee, zo eten we goedkoop en gevarieerd.
Ook bij AH die groentenetjes gevuld met groenten en fruit voor 1 euro. Helaas liggen die er maar heel af en toe. Ik verander dan mijn avondmenu gelijk, zodat ik de aanbiedingsgroenten kan gebruiken.

Mijn weekmenu hangt ook af van de aanbiedingen in de betreffende week. Meestal is er wel een groente in de aanbieding voor 1 euro of minder.
Die AH groentenetjes zijn vaak perfect om een pan pureersoep ( beetje bouillon toevoegen) van te maken .
pi_210345488
In vergelijking met Frankrijk zijn de Nederlandse supermarkt echt goedkoop.

Zijn nu in een Auchan en een Leclerc geweest, echt schrikbarend duur allemaal.

Fatsoenlijke stokbroden voor een euro zijn daar wel echt geschiedenis geworden
  Spellchecker zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:12:52 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210345657
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef 111210 het volgende:

Ach, die keer dat je op vakantie bent.
pi_210345992
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 20:12 schreef maily het volgende:

[..]
Ach, die keer dat je op vakantie bent.
Is voor een vakantie ook niet erg, maar vond het wel een verschil met de laatste keer frankrijk 4 jaar geleden, toen waren de prijzen voor veel dingen goedkoper dan thuis
pi_210353175
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 20:32 schreef 111210 het volgende:

[..]
Is voor een vakantie ook niet erg, maar vond het wel een verschil met de laatste keer frankrijk 4 jaar geleden, toen waren de prijzen voor veel dingen goedkoper dan thuis
Ik ben in Frankrijk ook geschrokken van de prijzen in de supermarkt, zoals bijvoorbeeld bij SuperU. Wij zijn uiteindelijk uitgeweken naar Lidl voor de basisdingen, dat scheelde behoorlijk.
pi_210353343
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef 111210 het volgende:

Ik was een paar maanden geleden nog in Parijs en heb daar genoeg fatsoenlijke stokbroden voor ~1 euro gescoord? :P
Conscience do cost.
pi_210357788
De diesel was in Denemarken (ietsje) goedkoper dan in NL. Dat was voor het eerst sinds ik er kom.
pi_210359319
Houden jullie trouwens bij wat jullie besparingen zijn? Ik heb echt heeeel erg veeeel geld over deze en vorige maand door besparen. Alleen ik ben het inzicht kwijt _O-
Ik bespaar meer dan dat ik bewust geschrapt heb en mijn uitkering is niet omhoog gegaan. En ergens geeft het stress, omdat ik het niet terug kan redeneren.

Beetje verwende stress dus..
pi_210362748
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 21:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat is er aan de hand? Sterkte!
Zo'n beetje dezelfde situatie als bij jou.
Sterkheidsbaas van alles.
  Manager PR/Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 07:21:09 #212
269689 crew  Viv
pi_210362767
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Houden jullie trouwens bij wat jullie besparingen zijn? Ik heb echt heeeel erg veeeel geld over deze en vorige maand door besparen. Alleen ik ben het inzicht kwijt _O-
Ik bespaar meer dan dat ik bewust geschrapt heb en mijn uitkering is niet omhoog gegaan. En ergens geeft het stress, omdat ik het niet terug kan redeneren.

Heb je niet onbewust minder gegeten, of vaker dan anders bij iemand anders aangeschoven? :*
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 08:11:28 #213
382129 crew  Donna
pi_210363060
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ja ik houd alles tot op de cent nauwkeurig bij. :Y
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 08:11:52 #214
382129 crew  Donna
pi_210363063
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ohnee, veel sterkte. :*

Kan je een beetje rondkomen straks of wordt het heel krap?
pi_210363260
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:21 schreef Viv het volgende:

[..]
Heb je niet onbewust minder gegeten, of vaker dan anders bij iemand anders aangeschoven? :*
Nee, niet ergens anders of anders gegeten... Gecheckt, geen extra geld binnen gekomen. Het is een wonder! ;)
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja ik houd alles tot op de cent nauwkeurig bij. :Y
Wel slim ja... ik werk met potjes. Potje leeg is pech op dat gebied :)

quote:

[..]
Sterkte :*
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 08:42:13 #216
382129 crew  Donna
pi_210363265
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee, niet ergens anders of anders gegeten... Gecheckt, geen extra geld binnen gekomen. Het is een wonder! ;)
[..]
Wel slim ja... ik werk met potjes. Potje leeg is pech op dat gebied :)
[..]
Sterkte :*
Ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik bijv. ¤80 aan uitgegeven heb, dus vandaar haha.
pi_210363281
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik bijv. ¤80 aan uitgegeven heb, dus vandaar haha.
Begrijp ik! Is ook veel verstandiger dan wat ik doe.
  Spellchecker maandag 21 augustus 2023 @ 08:59:28 #218
197773 crew  maily
pi_210363403
quote:

[..]
:*
pi_210363483
quote:

[..]
Jee Lonaa, wat een narigheid. Sterkte.
Als je spullen nodig hebt voor je nieuwe stekje dan doe je wel een oproep in FHF he?
pi_210364285
Ziggo heeft weer een actie 12 maanden 50% korting op tv en internet. Aanbieding loopt tot de 31e.
blablablabla
pi_210369306
Vandaag de bestelling van AFound ontvangen. Alles keurig in een h&M zak, elk item is nieuw en keurig.
Er was na het plaatsen van de bestelling al gemeld dat1 item niet leverbaar was. De rest is in prima conditie ontvangen.
Blij dat ik ruim ¤ 70 heb weten te bespraken hierop.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_210370875
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ohnee, veel sterkte. :*

Kan je een beetje rondkomen straks of wordt het heel krap?
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...

Alles staat wel beetje in de fik.
pi_210371574
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...

In welke regio kom je te wonen? Misschien kom je wel in mijn richting en kan ik af en toe met iets helpen?
Heel veel sterkte in elk geval!
pi_210371930
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:08 schreef Puala het volgende:

[..]
In welke regio kom je te wonen? Misschien kom je wel in mijn richting en kan ik af en toe met iets helpen?
Heel veel sterkte in elk geval!
Da's heel lief. O+

Ik zit in Enschede en daar blijf ik ook.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 20:37:35 #225
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210372064
quote:

[..]

Inzicht maken.
En indien nodig uitkering aanvragen. Ondanks dat je (geloof ik?) voor jezelf werkt. Wellicht kunnen zij helpen. Wij hebben coaches binnen de organisatie die parttime ondernemers ondersteunen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_210372299
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:37 schreef Rene het volgende:

[..]
Inzicht maken.
En indien nodig uitkering aanvragen. Ondanks dat je (geloof ik?) voor jezelf werkt. Wellicht kunnen zij helpen. Wij hebben coaches binnen de organisatie die parttime ondernemers ondersteunen.
Ik heb inzicht in mijn financieen, dat is niet het probleem. Morgen ga ik even uitgebreider op je reageren.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 20:55:58 #227
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210372492
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb inzicht in mijn financieen, dat is niet het probleem. Morgen ga ik even uitgebreider op je reageren.
O dat bedoel ik niet. Maar meer dat wanneer je parttime onderneemt in mijn gemeente dat je aangevuld wordt op basis van nacalculatie. En je mag je 'kosten' ook verrekenen voor de eerste periode.

Hoe dan ook, houdt het wel ff in de gaten. Immers, dailyjob :7
pi_210372576
@Rene, heb je wellicht ook een handboek voor dummies mbt dat.inzicht krijgen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210372662
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:23 schreef Elan het volgende:
Ziggo heeft weer een actie 12 maanden 50% korting op tv en internet. Aanbieding loopt tot de 31e.
Zeer scherp.
Het is dat ik tevreden ben met KPN glasvezel.
Daar zal wel geen korting van komen, anders zou ik eens bellen of vaste klanten ook korting mogen krijgen :)
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 21:02:52 #230
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210372684
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Rene, heb je wellicht ook een handboek voor dummies mbt dat.inzicht krijgen?
Niet per se.
Hooguit:
- Excel in/uitgaven en deze slim maken.
- Vaste lastenrekening waar het inkomen op komt. Die afstemmen naar je vaste lasten van die maand en een vast bedrag naar je boodschappenrekening. Dat is de enige pinpas die ik heb.
- Rest sparen

Kritisch kijken naar de vaste laten. Wij hebben geen vaste televisie meer omdat we dat toch niet kijken. Daarom alleen internet. Uitwisselen van streamingdiensten. Verzekering per jaar betalen. Deze ook jaarlijks even bij langs lopen. Overstappen van aanbieders.

Maar in geval van Lonaa is het belangrijk te weten dat ondanks dat je ondernemer bent, de sociale dienst te allen tijde een partij is waar je je kan melden. Puur gericht om op het uitkeringsniveau (minimum) te komen. Beleid is anders overal maar in geval van mijn gemeente is er dus een ondernemersregeling.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 21:03:31 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210372712
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Zeer scherp.
Daar zal wel geen korting van komen, anders zou ik eens bellen of vaste klanten ook korting mogen krijgen :)
Overgestapt naar t-mobile en de bundel met Ben (simonly) gepakt :7 !
Over mn lijk dat we weer naar Ziggo gaan :r !
pi_210372854
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Rene het volgende:

[..]
Niet per se.
Hooguit:
- Excel in/uitgaven en deze slim maken.
- Vaste lastenrekening waar het inkomen op komt. Die afstemmen naar je vaste lasten van die maand en een vast bedrag naar je boodschappenrekening. Dat is de enige pinpas die ik heb.
- Rest sparen

Kritisch kijken naar de vaste laten. Wij hebben geen vaste televisie meer omdat we dat toch niet kijken. Daarom alleen internet. Uitwisselen van streamingdiensten. Verzekering per jaar betalen. Deze ook jaarlijks even bij langs lopen. Overstappen van aanbieders.

Maar in geval van Lonaa is het belangrijk te weten dat ondanks dat je ondernemer bent, de sociale dienst te allen tijde een partij is waar je je kan melden. Puur gericht om op het uitkeringsniveau (minimum) te komen. Beleid is anders overal maar in geval van mijn gemeente is er dus een ondernemersregeling.
Toch eens werkwerk van maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210373051
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:55 schreef Rene het volgende:

[..]
O dat bedoel ik niet. Maar meer dat wanneer je parttime onderneemt in mijn gemeente dat je aangevuld wordt op basis van nacalculatie. En je mag je 'kosten' ook verrekenen voor de eerste periode.

Hoe dan ook, houdt het wel ff in de gaten. Immers, dailyjob :7
Ik ben (nog) geen ondernemer danwel freelancer. Op dit moment werk ik in loondienst met wisselende uren. Gemiddeld 20 per week. Ik vin leuke baan maar betaald ruk. Daarnaast krijg ik wajong uitkering, UWV verrekent werk met uitkering. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van UWV. Freelancen/ZZP'en geeft me die mogelijkheid. Ik ga loondienst niet opgeven voorlopig.

Maar uh, het maakt alle financieen wel wat ingewikkeld, geld uit 3 richtingen. Veel regels, veel rekening houden met dingen. Ik ben wel van plan daar hulp bij te vragen door boekhouder oid. Moet nog wel even wat dingen goed narekenen.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 21:18:05 #234
382129 crew  Donna
pi_210373071
quote:

[..]

Ach nee. :'(

Hopelijk kan je wat met de tips van @Rene

Ik lees nu je laatste reactie. Dat zijn idd veel geldstromen met veel bijbehorende regels idd.
pi_210373145
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Ach nee. :'(

Hopelijk kan je wat met de tips van @:Rene

Ik lees nu je laatste reactie. Dat zijn idd veel geldstromen met veel bijbehorende regels idd.
Ja, kan niet anders wb hond.. Mijn tak van sport doet veel lange dagen en onregelmatige uren. :{ Sowieso vind ik fulltime werken met een hond niet echt een...optie.
pi_210373687
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Zeer scherp.
Blijkbaar kun je als vaste klant ook van die korting gebruik maken als je het hele spul op naam van je partner zet indien je die hebt. Zelfs als je getrouwd bent en dezelfde achternaam deelt.

Alleen een andere voornaam en rekeningnummer volstaat om weer de volle mep aan korting te krijgen. In elk geval bij Ziggo maar wellicht kan dat ook bij KPN. Je zit zo aan de 800 piek of meer per jaar anders, wat natuurlijk absurd veel geld is voor een beetje internet en tv.

Bespaar nu 481 euro, en vorig jaar ook al meer dan 500 door te switchen naar KPN. Ga elk jaar wisselen :Y
blablablabla
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 21:44:39 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210373754
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ben (nog) geen ondernemer danwel freelancer. Op dit moment werk ik in loondienst met wisselende uren. Gemiddeld 20 per week. Ik vin leuke baan maar betaald ruk. Daarnaast krijg ik wajong uitkering, UWV verrekent werk met uitkering. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van UWV. Freelancen/ZZP'en geeft me die mogelijkheid. Ik ga loondienst niet opgeven voorlopig.

Maar uh, het maakt alle financieen wel wat ingewikkeld, geld uit 3 richtingen. Veel regels, veel rekening houden met dingen. Ik ben wel van plan daar hulp bij te vragen door boekhouder oid. Moet nog wel even wat dingen goed narekenen.
snap wat je zegt. Je wordt hoe dan ook aangevuld dus de gemeente is al wat meer uit beeld in dit geval. Wajong zal even hoog zijn. Enerzijds prettig, anderzijds nog geen vetpot. Houdt de toeslagengrens hoe dan ook in de gaten. Dus werk nooit té veel.
pi_210373823
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:44 schreef Rene het volgende:

[..]
snap wat je zegt. Je wordt hoe dan ook aangevuld dus de gemeente is al wat meer uit beeld in dit geval. Wajong zal even hoog zijn. Enerzijds prettig, anderzijds nog geen vetpot. Houdt de toeslagengrens hoe dan ook in de gaten. Dus werk nooit té veel.
Toeslagengrens is nog wel heel ver weg hoor, maar ja, is wel iets om tzt rekening mee te houden. :)

De backup van het uwv nu is mooi, maar komt samen met mn loon amper boven 75% van het sociaal minimum, want ècht vooruit ga je er niet van, erbij werken.
Ergens wel logisch natuurlijk, maar ook wel ruk
pi_210374143
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, kan niet anders wb hond.. Mijn tak van sport doet veel lange dagen en onregelmatige uren. :{ Sowieso vind ik fulltime werken met een hond niet echt een...optie.
En een oppas voor je hond? Zoiets als een OOPOEH in de buurt? Mn vader heeft zo na het overlijden van de hond wekelijks toch weer een hond <3

Zou mijn hart breken als ik een hond weg moet doen.. om welke reden dan ook.
pi_210374182
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:02 schreef Inbox het volgende:

[..]
En een oppas voor je hond? Zoiets als een OOPOEH in de buurt? Mn vader heeft zo na het overlijden van de hond wekelijks toch weer een hond <3

Zou mijn hart breken als ik een hond weg moet doen.. om welke reden dan ook.
Het breekt ook echt mijn hart. :{ Meer dan al het andere.

Hond is ook wat...moeilijk. Niet agressief, wel angstig, vindt de hele wereld spannend. Morgen gesprek bij de DA of herplaatsen uberhaupt in haar belang is. :{
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 22:06:30 #241
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210374195
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Toeslagengrens is nog wel heel ver weg hoor, maar ja, is wel iets om tzt rekening mee te houden. :)

De backup van het uwv nu is mooi, maar komt samen met mn loon amper boven 75% van het sociaal minimum, want ècht vooruit ga je er niet van, erbij werken.
Ergens wel logisch natuurlijk, maar ook wel ruk
Geen 1130 ongeveer?
Daar zou je theoretisch gezien zuinig mee kunnen leven. Dat doen 100.000en per maand. Het is ruk maar te doen. En zodra je kan ga je ongetwijfeld meer proberen.

24-28u per week geeft je al ademruimte.
pi_210374260
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:06 schreef Rene het volgende:

[..]
Geen 1130 ongeveer?
Daar zou je theoretisch gezien zuinig mee kunnen leven. Dat doen 100.000en per maand. Het is ruk maar te doen. En zodra je kan ga je ongetwijfeld meer proberen.

24-28u per week geeft je al ademruimte.
Dat is ongeveer het bedrag dat ik per maand verdien/ontvang. Daar kun je theoretisch gezien van leven ja.
Ik moet richting de 30 uur met huidige baan om uit die uitkering te gaan. #minimumloon

Is ook de reden om erbij te freelancen, ipv 30 uur te buffelen in huidige baan.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 22:21:20 #243
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210374335
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat is ongeveer het bedrag dat ik per maand verdien/ontvang. Daar kun je theoretisch gezien van leven ja.
Ik moet richting de 30 uur met huidige baan om uit die uitkering te gaan. #minimumloon

Is ook de reden om erbij te freelancen, ipv 30 uur te buffelen in huidige baan.
Hmmm. Met 12,79p/u zou 24u netaan voldoende moeten zijn. Rekenen is wijsheid.
pi_210374379
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:21 schreef Rene het volgende:

[..]
Hmmm. Met 12,79p/u zou 24u netaan voldoende moeten zijn. Rekenen is wijsheid.
Rekenen staat op mijn lijst. Net als advies vragen over bepaalde dingen. Loonheffingskorting bijvoorbeeld. :)
pi_210374395
Maar goed, op diezelfde lijst staat heel heel veel meer :')
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 07:31:50 #246
382129 crew  Donna
pi_210375935
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed, op diezelfde lijst staat heel heel veel meer :')
Oneindig lijktie in het begin, maar er komt echt een eind aan. :Y
pi_210380092
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 11:10 schreef Donna het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar zonet ¤70 laten uitbetalen bij Euroclix.
Vorige week en deze week ook alweer 2x ¤12,50 bij Opiniemeters. :Y)

Al mijn aankopen bij Karwei doe ik door eerst cadeaubonnen te kopen bij Woolsocks. Dan krijg je 5% of 6% korting. Heb lekker gecasht de afgelopen weken.
Gisteren bij Puma ook een bestelling geplaatst met 15% korting want als je je inschreef voor de nieuwsbrief dan kreeg je daarvoor een code en dan via de link van Woolsocks nog eens 5% extra korting. Ik hou er van. *;
Heb daar in totaal nu ¤140 uit laten betalen in een paar maanden.

Mochten er mensen zijn die ook Woolsocks willen gebruiken, stuur me dan even een DM. Als ik 2 mensen aanmeld krijg ik ¤25. :7

En er staat nog ¤22,50 klaar bij CashbackXL voor het afsluiten van verzekeringen bij Centraal Beheer. _O_
Heb een waardebon van 50 euro bij Bol.com gewonnen via het Woolsocks rad.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:30:53 #248
382129 crew  Donna
pi_210380125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:29 schreef Madderhat het volgende:

[..]
Ik ook, paar weken geleden! ^O^ ^O^ ^O^
pi_210380134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:29 schreef Madderhat het volgende:

[..]
Wat cool, gefeliciteerd
pi_210380151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:34:42 #251
382129 crew  Donna
pi_210380173
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:33 schreef Madderhat het volgende:

[..]
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.
Ja, het werkt. :Y :Y
pi_210380442
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:33 schreef Madderhat het volgende:

[..]
Bol.com heeft zo’n uitgebreid assortiment dat ik altijd wel dingen die ik nodig heb daar vind. Ik laat graag in bol.combonnen uitbetalen
pi_210380514
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Bol.com heeft zo’n uitgebreid assortiment dat ik altijd wel dingen die ik nodig heb daar vind. Ik laat graag in bol.combonnen uitbetalen
Ik koop meestal tweedehands, ik zie wel, hij is een jaar geldig.
pi_210380635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:54 schreef Madderhat het volgende:

[..]
Ik koop meestal tweedehands, ik zie wel, hij is een jaar geldig.
Ik koop ook voornamelijk tweedehands, maar als ik zie wat ik daar de afgelopen paar keren besteld heb kom ik vooral dingen zoals vaatwastabletten, filters voor de waterfilterkan, cosmetica, thee, keukenkraan, hoes voor de ipad, opzetborstels voor de electrische tandenborstel enzo tegen

[ Bericht 0% gewijzigd door Doedezemaar op 22-08-2023 14:12:37 ]
pi_210380965
Ik zou ook een cadeaubon kunnen kopen van Bol, die is 3 jaar geldig.
pi_210381097
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Hoe veel maak je er gebruik van?
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:53:25 #257
382129 crew  Donna
pi_210381306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 14:37 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Hoe veel maak je er gebruik van?
Waarvan? Die app?
pi_210381365
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 14:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarvan? Die app?
Ja.
Ik kom nu pas achter het bestaan van deze dingen. Besef me dat ik heel wat cashback had kunnen krijgen, maar zit niet echt in m’n systeem. Het is ergens ook wel een gedoetje om kassabonnen te gaan scannen enzo. Ben dus wel benieuwd naar anderen hierin.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:06:13 #259
382129 crew  Donna
pi_210381454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 14:59 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Ja.
Ik kom nu pas achter het bestaan van deze dingen. Besef me dat ik heel wat cashback had kunnen krijgen, maar zit niet echt in m’n systeem. Het is ergens ook wel een gedoetje om kassabonnen te gaan scannen enzo. Ben dus wel benieuwd naar anderen hierin.
Je hoeft geen kassabonnen te scannen he. Dat doe ik alleen zo nu en dan als ik zin heb. En de bonnen van de Appie en Jumbo kan je vanuit de app direct uploaden. Het uploaden van kassabonnen zorgt alleen voor spins waarmee je iets wint of 1 of meerdere zegels krijgt. Volle zegelkaart is 1 euro, maar dat doe ik dus weinig.

Ik heb uiteraard wel mijn rekening gekoppeld voor automatische cashback en dus krijg ik geld terug van m'n boodschappen bij Jumbo, AH, Lidl, HEMA, Blokker etc. Dus dat is sowieso chill en gaat automatisch.

En bij aankopen die je online doet moet het idd even in je systeem komen om dat via de cashback link vanuit de app te doen. Ik vergeet het ook nog wel eens, kan gebeuren. Maar maak er dus wel veel gebruik van ja.

En daarnaast nog CashbackXL en Euroclix. En Wissel voor cadeaubonnen met korting (als Woolsocks of CashbackXL die niet heeft of minder korting).
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:17:58 #261
382129 crew  Donna
pi_210381634
quote:
Lekker weer voor.
pi_210381660
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 15:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Lekker weer voor.
vandaar de prijs waarschijnlijk _O-
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:24:12 #263
382129 crew  Donna
pi_210381730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef Madderhat het volgende:

[..]
vandaar de prijs waarschijnlijk _O-
1+1 bij een supermarkt is goedkoper. :Y
pi_210381747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 15:24 schreef Donna het volgende:

[..]
1+1 bij een supermarkt is goedkoper. :Y
ja maar, dit is gratis, duss
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:25:56 #265
382129 crew  Donna
pi_210381756
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 15:25 schreef Madderhat het volgende:

[..]
ja maar, dit is gratis, duss
True, maar het doet pijn aan m'n hart als ik het niet zeg. Dus. Vandaar. :P
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:27:52 #266
382129 crew  Donna
pi_210381781
Ik had in de aanbieding een lamp gekocht bij Karwei, maar ik vind 'm toch niet mooi / ga 'm toch niet gebruiken. Dus die ga ik even retourneren. Is toch weer ¤59 in the pocket.

*O*
En ja dat is een sigaar uit eigen doos. Maar laten liggen verstoffen op zolder is helemaal zonde.
pi_210382380
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 15:27 schreef Donna het volgende:
Ik had in de aanbieding een lamp gekocht bij Karwei, maar ik vind 'm toch niet mooi / ga 'm toch niet gebruiken. Dus die ga ik even retourneren. Is toch weer ¤59 in the pocket.

*O*
En ja dat is een sigaar uit eigen doos. Maar laten liggen verstoffen op zolder is helemaal zonde.
Wij hebben onlangs alles wat niet gebruikt is door de keukenmonteur en wat we aan kastinrichting voor de kledingkasten toch niet nodig hadden naar Ikea teruggebracht, ik ga dat echt niet bewaren of voor een schijntje op Marktplaats verkopen, ik had een jaar om het terug te brengen. Behang van Karwei hadden we (uiteraard met korting)ook ruim ingekocht en de restanten hebben we ook op tijd weer geretourneerd.
Ik geef heel makkelijk spullen die we zelf niet meer gebruiken weg, ik verkoop het bijna nooit(behalve dan sommige kleding via Vinted), maar als het nog terug kan naar de winkel dan doen we dat wel.
pi_210382925
Nog een tip voor gratis geld: https://worldcoin.org/

Je krijgt (bijna?) elke week worldcoins die je dan kan wisselen voor echt geld of bitcoins, wel moet je geverifieerd worden door een orb die jammer genoeg nog niet geland is in de lage landen.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:35:20 #269
382129 crew  Donna
pi_210383040
Nou. Lamp ingeleverd. Zag ik in de uitverkoophoek een leuke andere lamp voor op de speelkamer. Daar hangt nog niks.
Was 27 euro. Nu 13,50, maar op een wonderbaarlijke manier ging er nog 6,49 af.
Betalen en wegwezen. _O_
pi_210394922
Morgen weer WEG=WEG-uitverkoop bij de Aldi van de non-food met 50% extra korting bij diverse filialen.

Verleden keer een 32" smart-tv gekocht voor 100 euro, die ook dezelfde week in de aanbieding was voor 199,- en eigenlijk volgens de voorwaarden niet mee zou doen.

Kan lonend zijn om even te kijken of er wat interessants ligt.

https://www.aldi.nl/informatie/wegisweg.html
pi_210396205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 15:30 schreef Inbox het volgende:
Morgen weer WEG=WEG-uitverkoop bij de Aldi van de non-food met 50% extra korting bij diverse filialen.

Verleden keer een 32" smart-tv gekocht voor 100 euro, die ook dezelfde week in de aanbieding was voor 199,- en eigenlijk volgens de voorwaarden niet mee zou doen.

Kan lonend zijn om even te kijken of er wat interessants ligt.

https://www.aldi.nl/informatie/wegisweg.html
Niet in mijn Aldi }:|
Ook niet op een van de andere data :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210396395
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hier hetzelfde verhaal
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210396859
Toch mooi, 2 weken en een dag nadat ik mijn overstap naar een andere aanbieder van internet en mobiel regelde, heb ik post in de bus van KPN. Nog eens 12 maanden korting, maar dan 45 betalen ipv 35 (inc tv). Ik dacht even jammer, want scheelt een hoop gedoe en ik kreeg daar meer voor dus maar een tientje meer ipv het dubbele, maar ach. Scheelt toch al 12 piek per maand voor alleen internet ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210403095
Voor het eerst in mijn leven ga ik niet zuinig zijn. Contract met provider afgelopen dus ik kan prima door met sim only. Maar ik wil graag een nieuwe telefoon als back-up
Dus dan maar dat tientje extra per maand betalen.
pi_210403584
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Je hoeft geen kassabonnen te scannen he. Dat doe ik alleen zo nu en dan als ik zin heb. En de bonnen van de Appie en Jumbo kan je vanuit de app direct uploaden.
Omg wat slim haha.

Weet jij hoe het werkt met AH nu de auto-rewards stoppen? Doet AH dan helemaal niet meer mee bij Woolsocks?

Ik ga ook eens kijken naar Cashbackxl, want ik ben best wel een (regelmatige) Bol besteller.

Al gebruik ik altijd de app (Hema / Bol / Amazon) en heb ik soms het idee dat het niet lekker pakt of het duurt lang voor het bijgeschreven wordt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_210403843
En nieuwe schoenen gekocht O+
pi_210403908
quote:

[..]
Vorige keer stonden onze filialen er ook niet bij, maar bleek het toch bij één te zijn -O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 24 augustus 2023 @ 09:57:13 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210403968
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
En nieuwe schoenen gekocht O+
[ link | afbeelding ]
Goedkope neppers?
The love you take is equal to the love you make.
pi_210404006
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Goedkope neppers?
Ik koop altijd echt :) Soms is dat wel web rib uit mijn lijf :@ Maar ik weet dat ik er jaren mee doe.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 10:01:40 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210404013
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik koop altijd echt :) Soms is dat wel web rib uit mijn lijf :@ Maar ik weet dat ik er jaren mee doe.
Verkeerde topic, dus. :+
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 10:03:23 #281
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210404026
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 06:31 schreef Donna het volgende:
Nou, daar gaan we.

Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!

Zuunigerds, verenig u!

*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
Ja vooruit, deze tip is op het randje ;)
pi_210404331
Wij hebben nu het eerste jaar Ziggo met 50% korting (en nog een cashback ergens) en nu kregen we een aanbod om het een jaar te verlengen met 6 maanden lang ¤10 korting. Prima, we wilden toch al niet overstappen
  Moderator donderdag 24 augustus 2023 @ 10:52:16 #283
382129 crew  Donna
pi_210404475
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]
Omg wat slim haha.

Weet jij hoe het werkt met AH nu de auto-rewards stoppen? Doet AH dan helemaal niet meer mee bij Woolsocks?

Ik ga ook eens kijken naar Cashbackxl, want ik ben best wel een (regelmatige) Bol besteller.

Al gebruik ik altijd de app (Hema / Bol / Amazon) en heb ik soms het idee dat het niet lekker pakt of het duurt lang voor het bijgeschreven wordt.
Vaak is het tijdelijk. Dan heeft de ene weer cashback/auto rewards en daarna de andere.
Maar nu doet de Appie idd (tijdelijk) niet mee. Dus dan krijg je helemaal geen autorewards.

Als je via zo'n site daarna besteld via de app denk ik idd dat het niet goed werkt. Mobiel doe ik het eigenlijk altijd via de mobiele website.
  Moderator donderdag 24 augustus 2023 @ 10:52:56 #284
382129 crew  Donna
pi_210404484
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Haha. Had je begin dit jaar niet hetzelfde in dit topic met Uggs?
  Spellchecker donderdag 24 augustus 2023 @ 10:53:20 #285
197773 crew  maily
pi_210404490
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja inderdaad :D
pi_210404535
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben nu het eerste jaar Ziggo met 50% korting (en nog een cashback ergens) en nu kregen we een aanbod om het een jaar te verlengen met 6 maanden lang ¤10 korting. Prima, we wilden toch al niet overstappen
6 maanden 10 euro korting is matig vergeleken met 50% korting.

Cashback XL 50 euro, 50% korting 12 maanden en een jaar + gratis ESPN compleet. Voorheen betaalde ik 92 euro nu 36 euro voor dit pakket.
Na dit jaar switch ik weer naar KPN als ze een mooie aanbieding hebben.
blablablabla
pi_210404614
quote:

[..]
Ja maar toen had ik Hilfigers gekocht. Ik weet dat ik jaren met mijn schoenen ga doen O+

Ik zie er altijd uit als een plaatje ookal ben ik stokoud :7
pi_210404795
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ja maar toen had ik Hilfigers gekocht. Ik weet dat ik jaren met mijn schoenen ga doen O+

Ik zie er altijd uit als een plaatje ookal ben ik stokoud :7
Als je tientallen paren schoenen hebt, je doet er jaren mee maar koopt toch een paar keer per jaar nieuwe, is dat volgens mij toch niet heel zuinig hoor :D
Spoilers!
  roze donderdag 24 augustus 2023 @ 11:48:47 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_210405112
Als je ouders ofzo een TV abonnement hebben bij KPN of Ziggo kan jij via dat account ook inloggen op je telefoon en via Chromecast TV kijken (loopt misschien 1 seconde achter nou poeh poeh). Ik kijk nauwelijks nog TV maar de keren dat ik het wil kan het wel. Nou dit is mijn enige bespaartip die ik heb. Verder kan je dan je dure Ziggo abonnement ofzo opzeggen en gewoon ergens anders internet nemen wat een stuk goedkoper is.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 11:52:25 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210405159
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Ama het volgende:
Als je ouders ofzo een TV abonnement hebben bij KPN of Ziggo kan jij via dat account ook inloggen op je telefoon en via Chromecast TV kijken (loopt misschien 1 seconde achter nou poeh poeh). Ik kijk nauwelijks nog TV maar de keren dat ik het wil kan het wel. Nou dit is mijn enige bespaartip die ik heb. Verder kan je dan je dure Ziggo abonnement ofzo opzeggen en gewoon ergens anders internet nemen wat een stuk goedkoper is.
Zodra ESPN een los eredivisie abo aanbiedt ga ik dat ook doen. Reguliere tv kijk ik echt niet, maar ik moet het hebben voor voetbal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210405188
Helpt het wel eens om bv bij KPN als vaste klant om korting te vragen?
Gewoon proberen :)

Al jaren hier all in one pakket, 2 telefoonabonnementen
pi_210405226
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef Elan het volgende:

[..]
6 maanden 10 euro korting is matig vergeleken met 50% korting.

Cashback XL 50 euro, 50% korting 12 maanden en een jaar + gratis ESPN compleet. Voorheen betaalde ik 92 euro nu 36 euro voor dit pakket.
Na dit jaar switch ik weer naar KPN als ze een mooie aanbieding hebben.
Het is op zich ook matig, maar ik had op geen enkele korting gerekend omdat we gewoon blijven, dus dan is dit weer een meevaller.
  Manager PR/Moderator donderdag 24 augustus 2023 @ 12:03:57 #293
269689 crew  Viv
pi_210405288
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Verkeerde topic, dus. :+
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:53 schreef maily het volgende:

[..]
Ja inderdaad :D
Misschien kunnen we een spin-off topic maken, met als insteek welke luxe aankopen je dankzij/ondanks je zuinige inborst hebt gedaan? :)
pi_210405453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef Ponsai het volgende:
Helpt het wel eens om bv bij KPN als vaste klant om korting te vragen?
Gewoon proberen :)

Al jaren hier all in one pakket, 2 telefoonabonnementen
Bij ziggo kan je dit 1x per jaar doen, bij kpn vast ook wel
pi_210405496
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 12:16 schreef 111210 het volgende:

[..]
Bij ziggo kan je dit 1x per jaar doen, bij kpn vast ook wel
Misschien toch eens een gokje wagen dan :)
pi_210406610
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Kun je zeker doen. Hier al jaren Caiway, wanneer het jaar is afgelopen gewoon bellen. Ik zeg altijd dat ik me aan het orienteren ben en prijzen van internet/tv-providers aan het vergelijken ben.
Laatste keer ruim half jaar geleden gebeld - abbo kostte 57 euro, ik kreeg het aanbod van 6 maanden voor 35 euro en de resterende 6 maanden voor de normale 57 euro.
Dit heb ik geaccepteerd en in de agenda gezet dat ik in november weer ga bellen met hetzelfde verhaal :)
pi_210407255
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:52 schreef automatic_ het volgende:

[..]
Vorige keer stonden onze filialen er ook niet bij, maar bleek het toch bij één te zijn -O-
+

quote:

[..]
Het hangt samen met distributiecentrum van waaruit de filialen bevoorraad worden. De volgende ronde zullen er andere filialen in andere regio's aan de beurt zijn.

Ben gisteren even bij 2 filialen langsgeweest. De ene had niets bijzonders, de andere behoorlijk veel grotere spullen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Inbox op 24-08-2023 15:10:39 ]
pi_210407403
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 14:09 schreef pascal_s het volgende:

[..]
Kun je zeker doen. Hier al jaren Caiway, wanneer het jaar is afgelopen gewoon bellen. Ik zeg altijd dat ik me aan het orienteren ben en prijzen van internet/tv-providers aan het vergelijken ben.
Laatste keer ruim half jaar geleden gebeld - abbo kostte 57 euro, ik kreeg het aanbod van 6 maanden voor 35 euro en de resterende 6 maanden voor de normale 57 euro.
Dit heb ik geaccepteerd en in de agenda gezet dat ik in november weer ga bellen met hetzelfde verhaal :)
Behoorlijke korting door even simpel te vragen.
Nee heb je, ja kun je krijgen geldt hier dus zeker.

Doe je dat met meer?
pi_210407706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.

Daar zeg je dat je een aanbieding van ziggo ontvangen hebt en er aan denkt om op te zeggen mits ze een mooie verleng deal hebben.

Dan ga je eigenlijk een nieuw jaar contract aan en volgend jaar als je contact afgelopen is doe je weer het zelfde :)

Bij ziggo scheelde het me 20,- per maand voor een half jaar. Volgens mij zijn ze nu wat strenger en doen ze max een tientje. Maar toch
  donderdag 24 augustus 2023 @ 15:43:06 #300
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210407733
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 15:41 schreef 111210 het volgende:

[..]
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.

Daar zeg je dat je een aanbieding van ziggo ontvangen hebt en er aan denkt om op te zeggen mits ze een mooie verleng deal hebben.

Dan ga je eigenlijk een nieuw jaar contract aan en volgend jaar als je contact afgelopen is doe je weer het zelfde :)

Bij ziggo scheelde het me 20,- per maand voor een half jaar. Volgens mij zijn ze nu wat strenger en doen ze max een tientje. Maar toch
Tenzij :+
Maar inderdaad een goede tip ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')