Ja, het werkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:33 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.
Bol.com heeft zo’n uitgebreid assortiment dat ik altijd wel dingen die ik nodig heb daar vind. Ik laat graag in bol.combonnen uitbetalenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:33 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Dat werkt? Als ik iets koop en dan retourneer, krijg ik dat geld op mijn rekening? Heb geen idee wat te kopen eigenlijk.
Ik koop meestal tweedehands, ik zie wel, hij is een jaar geldig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bol.com heeft zo’n uitgebreid assortiment dat ik altijd wel dingen die ik nodig heb daar vind. Ik laat graag in bol.combonnen uitbetalen
Ik koop ook voornamelijk tweedehands, maar als ik zie wat ik daar de afgelopen paar keren besteld heb kom ik vooral dingen zoals vaatwastabletten, filters voor de waterfilterkan, cosmetica, thee, keukenkraan, hoes voor de ipad, opzetborstels voor de electrische tandenborstel enzo tegenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:54 schreef Madderhat het volgende:
[..]
Ik koop meestal tweedehands, ik zie wel, hij is een jaar geldig.
Waarvan? Die app?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:37 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Hoe veel maak je er gebruik van?
Ja.quote:
Je hoeft geen kassabonnen te scannen he. Dat doe ik alleen zo nu en dan als ik zin heb. En de bonnen van de Appie en Jumbo kan je vanuit de app direct uploaden. Het uploaden van kassabonnen zorgt alleen voor spins waarmee je iets wint of 1 of meerdere zegels krijgt. Volle zegelkaart is 1 euro, maar dat doe ik dus weinig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:59 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja.
Ik kom nu pas achter het bestaan van deze dingen. Besef me dat ik heel wat cashback had kunnen krijgen, maar zit niet echt in m’n systeem. Het is ergens ook wel een gedoetje om kassabonnen te gaan scannen enzo. Ben dus wel benieuwd naar anderen hierin.
Lekker weer voor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:16 schreef Madderhat het volgende:
effe proberen met dit
https://www.bol.com/be/nl(...)2_45.46.ProductTitle
1+1 bij een supermarkt is goedkoper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef Madderhat het volgende:
[..]
vandaar de prijs waarschijnlijk
ja maar, dit is gratis, dussquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:24 schreef Donna het volgende:
[..]
1+1 bij een supermarkt is goedkoper.
Wij hebben onlangs alles wat niet gebruikt is door de keukenmonteur en wat we aan kastinrichting voor de kledingkasten toch niet nodig hadden naar Ikea teruggebracht, ik ga dat echt niet bewaren of voor een schijntje op Marktplaats verkopen, ik had een jaar om het terug te brengen. Behang van Karwei hadden we (uiteraard met korting)ook ruim ingekocht en de restanten hebben we ook op tijd weer geretourneerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:27 schreef Donna het volgende:
Ik had in de aanbieding een lamp gekocht bij Karwei, maar ik vind 'm toch niet mooi / ga 'm toch niet gebruiken. Dus die ga ik even retourneren. Is toch weer ¤59 in the pocket.
En ja dat is een sigaar uit eigen doos. Maar laten liggen verstoffen op zolder is helemaal zonde.
Niet in mijn Aldiquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:30 schreef Inbox het volgende:
Morgen weer WEG=WEG-uitverkoop bij de Aldi van de non-food met 50% extra korting bij diverse filialen.
Verleden keer een 32" smart-tv gekocht voor 100 euro, die ook dezelfde week in de aanbieding was voor 199,- en eigenlijk volgens de voorwaarden niet mee zou doen.
Kan lonend zijn om even te kijken of er wat interessants ligt.
https://www.aldi.nl/informatie/wegisweg.html
Hier hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Ook niet op een van de andere data
Omg wat slim haha.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hoeft geen kassabonnen te scannen he. Dat doe ik alleen zo nu en dan als ik zin heb. En de bonnen van de Appie en Jumbo kan je vanuit de app direct uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |