Hier staat een stelling met afprijzingen, vaak 30% korting. maar dichter op de uiterste datum wordt de korting groter ( 50% - 70%), ik loop regelmatig even binnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier hebben ze soms ook nog wel zoiets.
Klopt, dat hebben ze nu nog wel. Maar niet meer afprijzingen van bijv. 95% ofzo. Dus een potje pindakaas van Calve voor 0.15euro , of 3pack sporlife kauwgom voor 0,10 euro.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:32 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Hier staat een stelling met afprijzingen, vaak 30% korting. maar dichter op de uiterste datum wordt de korting groter ( 50% - 70%), ik loop regelmatig even binnen.
Die AH groentenetjes zijn vaak perfect om een pan pureersoep ( beetje bouillon toevoegen) van te maken .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:11 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Ik neem tekens ander brood mee, zo eten we goedkoop en gevarieerd.
Ook bij AH die groentenetjes gevuld met groenten en fruit voor 1 euro. Helaas liggen die er maar heel af en toe. Ik verander dan mijn avondmenu gelijk, zodat ik de aanbiedingsgroenten kan gebruiken.
Mijn weekmenu hangt ook af van de aanbiedingen in de betreffende week. Meestal is er wel een groente in de aanbieding voor 1 euro of minder.
Ach, die keer dat je op vakantie bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef 111210 het volgende:
In vergelijking met Frankrijk zijn de Nederlandse supermarkt echt goedkoop.
Zijn nu in een Auchan en een Leclerc geweest, echt schrikbarend duur allemaal.
Fatsoenlijke stokbroden voor een euro zijn daar wel echt geschiedenis geworden
Is voor een vakantie ook niet erg, maar vond het wel een verschil met de laatste keer frankrijk 4 jaar geleden, toen waren de prijzen voor veel dingen goedkoper dan thuisquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, die keer dat je op vakantie bent.
Ik ben in Frankrijk ook geschrokken van de prijzen in de supermarkt, zoals bijvoorbeeld bij SuperU. Wij zijn uiteindelijk uitgeweken naar Lidl voor de basisdingen, dat scheelde behoorlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:32 schreef 111210 het volgende:
[..]
Is voor een vakantie ook niet erg, maar vond het wel een verschil met de laatste keer frankrijk 4 jaar geleden, toen waren de prijzen voor veel dingen goedkoper dan thuis
Ik was een paar maanden geleden nog in Parijs en heb daar genoeg fatsoenlijke stokbroden voor ~1 euro gescoord?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef 111210 het volgende:
In vergelijking met Frankrijk zijn de Nederlandse supermarkt echt goedkoop.
Zijn nu in een Auchan en een Leclerc geweest, echt schrikbarend duur allemaal.
Fatsoenlijke stokbroden voor een euro zijn daar wel echt geschiedenis geworden
Heb je niet onbewust minder gegeten, of vaker dan anders bij iemand anders aangeschoven?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Houden jullie trouwens bij wat jullie besparingen zijn? Ik heb echt heeeel erg veeeel geld over deze en vorige maand door besparen. Alleen ik ben het inzicht kwijt
Ik bespaar meer dan dat ik bewust geschrapt heb en mijn uitkering is niet omhoog gegaan. En ergens geeft het stress, omdat ik het niet terug kan redeneren.
Beetje verwende stress dus..
Ja ik houd alles tot op de cent nauwkeurig bij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Houden jullie trouwens bij wat jullie besparingen zijn? Ik heb echt heeeel erg veeeel geld over deze en vorige maand door besparen. Alleen ik ben het inzicht kwijt
Ik bespaar meer dan dat ik bewust geschrapt heb en mijn uitkering is niet omhoog gegaan. En ergens geeft het stress, omdat ik het niet terug kan redeneren.
Beetje verwende stress dus..
Ohnee, veel sterkte.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo'n beetje dezelfde situatie als bij jou.
Nee, niet ergens anders of anders gegeten... Gecheckt, geen extra geld binnen gekomen. Het is een wonder!quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Heb je niet onbewust minder gegeten, of vaker dan anders bij iemand anders aangeschoven?
Wel slim ja... ik werk met potjes. Potje leeg is pech op dat gebiedquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik houd alles tot op de cent nauwkeurig bij.
Sterktequote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik bijv. ¤80 aan uitgegeven heb, dus vandaar haha.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, niet ergens anders of anders gegeten... Gecheckt, geen extra geld binnen gekomen. Het is een wonder!
[..]
Wel slim ja... ik werk met potjes. Potje leeg is pech op dat gebied
[..]
Sterkte
Begrijp ik! Is ook veel verstandiger dan wat ik doe.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik bijv. ¤80 aan uitgegeven heb, dus vandaar haha.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jee Lonaa, wat een narigheid. Sterkte.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohnee, veel sterkte.![]()
Kan je een beetje rondkomen straks of wordt het heel krap?
In welke regio kom je te wonen? Misschien kom je wel in mijn richting en kan ik af en toe met iets helpen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...
Alles staat wel beetje in de fik.
Da's heel lief.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
In welke regio kom je te wonen? Misschien kom je wel in mijn richting en kan ik af en toe met iets helpen?
Heel veel sterkte in elk geval!
Inzicht maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit onder het sociaal minimum, dus er gaan veel veranderingen komen. Verhuizen, meer werk terwijl ik net aan het opbouwen was, daarvoor moet de hond weg...
Alles staat wel beetje in de fik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |