Vorige keer stonden onze filialen er ook niet bij, maar bleek het toch bij één te zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Ook niet op een van de andere data
Goedkope neppers?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
En nieuwe schoenen gekocht
[ link | afbeelding ]
Ik koop altijd echtquote:
Verkeerde topic, dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik koop altijd echtSoms is dat wel web rib uit mijn lijf
Maar ik weet dat ik er jaren mee doe.
Ja vooruit, deze tip is op het randjequote:Op donderdag 1 juni 2023 06:31 schreef Donna het volgende:
Nou, daar gaan we.
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!
Zuunigerds, verenig u!
*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
Vaak is het tijdelijk. Dan heeft de ene weer cashback/auto rewards en daarna de andere.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg wat slim haha.
Weet jij hoe het werkt met AH nu de auto-rewards stoppen? Doet AH dan helemaal niet meer mee bij Woolsocks?
Ik ga ook eens kijken naar Cashbackxl, want ik ben best wel een (regelmatige) Bol besteller.
Al gebruik ik altijd de app (Hema / Bol / Amazon) en heb ik soms het idee dat het niet lekker pakt of het duurt lang voor het bijgeschreven wordt.
Haha. Had je begin dit jaar niet hetzelfde in dit topic met Uggs?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Had je begin dit jaar niet hetzelfde in dit topic met Uggs?
6 maanden 10 euro korting is matig vergeleken met 50% korting.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben nu het eerste jaar Ziggo met 50% korting (en nog een cashback ergens) en nu kregen we een aanbod om het een jaar te verlengen met 6 maanden lang ¤10 korting. Prima, we wilden toch al niet overstappen
Ja maar toen had ik Hilfigers gekocht. Ik weet dat ik jaren met mijn schoenen ga doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je tientallen paren schoenen hebt, je doet er jaren mee maar koopt toch een paar keer per jaar nieuwe, is dat volgens mij toch niet heel zuinig hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar toen had ik Hilfigers gekocht. Ik weet dat ik jaren met mijn schoenen ga doen![]()
Ik zie er altijd uit als een plaatje ookal ben ik stokoud
Zodra ESPN een los eredivisie abo aanbiedt ga ik dat ook doen. Reguliere tv kijk ik echt niet, maar ik moet het hebben voor voetbal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Ama het volgende:
Als je ouders ofzo een TV abonnement hebben bij KPN of Ziggo kan jij via dat account ook inloggen op je telefoon en via Chromecast TV kijken (loopt misschien 1 seconde achter nou poeh poeh). Ik kijk nauwelijks nog TV maar de keren dat ik het wil kan het wel. Nou dit is mijn enige bespaartip die ik heb. Verder kan je dan je dure Ziggo abonnement ofzo opzeggen en gewoon ergens anders internet nemen wat een stuk goedkoper is.
Het is op zich ook matig, maar ik had op geen enkele korting gerekend omdat we gewoon blijven, dus dan is dit weer een meevaller.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
6 maanden 10 euro korting is matig vergeleken met 50% korting.
Cashback XL 50 euro, 50% korting 12 maanden en een jaar + gratis ESPN compleet. Voorheen betaalde ik 92 euro nu 36 euro voor dit pakket.
Na dit jaar switch ik weer naar KPN als ze een mooie aanbieding hebben.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een spin-off topic maken, met als insteek welke luxe aankopen je dankzij/ondanks je zuinige inborst hebt gedaan?quote:
Bij ziggo kan je dit 1x per jaar doen, bij kpn vast ook welquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef Ponsai het volgende:
Helpt het wel eens om bv bij KPN als vaste klant om korting te vragen?
Gewoon proberen![]()
Al jaren hier all in one pakket, 2 telefoonabonnementen
Misschien toch eens een gokje wagen danquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:16 schreef 111210 het volgende:
[..]
Bij ziggo kan je dit 1x per jaar doen, bij kpn vast ook wel
Kun je zeker doen. Hier al jaren Caiway, wanneer het jaar is afgelopen gewoon bellen. Ik zeg altijd dat ik me aan het orienteren ben en prijzen van internet/tv-providers aan het vergelijken ben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Misschien toch eens een gokje wagen dan
+quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige keer stonden onze filialen er ook niet bij, maar bleek het toch bij één te zijn
Het hangt samen met distributiecentrum van waaruit de filialen bevoorraad worden. De volgende ronde zullen er andere filialen in andere regio's aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in mijn Aldi![]()
Ook niet op een van de andere data
Behoorlijke korting door even simpel te vragen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:09 schreef pascal_s het volgende:
[..]
Kun je zeker doen. Hier al jaren Caiway, wanneer het jaar is afgelopen gewoon bellen. Ik zeg altijd dat ik me aan het orienteren ben en prijzen van internet/tv-providers aan het vergelijken ben.
Laatste keer ruim half jaar geleden gebeld - abbo kostte 57 euro, ik kreeg het aanbod van 6 maanden voor 35 euro en de resterende 6 maanden voor de normale 57 euro.
Dit heb ik geaccepteerd en in de agenda gezet dat ik in november weer ga bellen met hetzelfde verhaal
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Misschien toch eens een gokje wagen dan
Tenzijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:41 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gewoon bellen en zeggen dat je iemand van de opzeggingen wil spreken.
Daar zeg je dat je een aanbieding van ziggo ontvangen hebt en er aan denkt om op te zeggen mits ze een mooie verleng deal hebben.
Dan ga je eigenlijk een nieuw jaar contract aan en volgend jaar als je contact afgelopen is doe je weer het zelfde
Bij ziggo scheelde het me 20,- per maand voor een half jaar. Volgens mij zijn ze nu wat strenger en doen ze max een tientje. Maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |