abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker maandag 3 juli 2023 @ 17:45:10 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209749129
Albert Heijn in de fout met prijzen; zo krijg je het product gratis mee

Ik gebruik niet met boodschappen doen de app van AH, maar schrijf wel op mijn boodschappenbriefje een B of BB achter het product, soms zelfs met de prijs :@

En dan zie ik gauw genoeg of het klopt of niet.

Maar als je echt een volle kar hebt, kan ik me voorstellen dat je niet alle prijzen weet ....
En als het druk is ga je ook niet nog eens een half uur bij de service balie in de rij staan denk ik ....
pi_209757033
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:45 schreef maily het volgende:
Albert Heijn in de fout met prijzen; zo krijg je het product gratis mee

Ik gebruik niet met boodschappen doen de app van AH, maar schrijf wel op mijn boodschappenbriefje een B of BB achter het product, soms zelfs met de prijs :@

En dan zie ik gauw genoeg of het klopt of niet.

Maar als je echt een volle kar hebt, kan ik me voorstellen dat je niet alle prijzen weet ....
En als het druk is ga je ook niet nog eens een half uur bij de service balie in de rij staan denk ik ....
Nou als ik mijn geld terug kan halen ga ik er staan hoor.
Maar we gaan al heel lang niet meer naar de AH. Slechte prijzen en slechte kwaliteit ( groenten en fruit al meerdere keren tegen bederf aan)
We halen zoveel mogelijk 1 keer per week en dan bij Lidl Aldi Turkse winkel en 1 keer per maand naar Duitsland oa voor frisdranken , drank, sap drogisterij spullen.
  Spellchecker dinsdag 4 juli 2023 @ 13:51:08 #33
197773 crew  maily
pi_209758074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:33 schreef quirina het volgende:

[..]
Nou als ik mijn geld terug kan halen ga ik er staan hoor.
Maar we gaan al heel lang niet meer naar de AH. Slechte prijzen en slechte kwaliteit ( groenten en fruit al meerdere keren tegen bederf aan)
We halen zoveel mogelijk 1 keer per week en dan bij Lidl Aldi Turkse winkel en 1 keer per maand naar Duitsland oa voor frisdranken , drank, sap drogisterij spullen.
Weet niet of deze quote goed gaat, anders #153 van het vorige topic

LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #10
pi_209761525
Ik had het laatst ook bij de Jumbo, 6-pack halve liter cola verkeerd geprijsd. Leuke meevaller!

Ik heb de mazzel naast België te wonen, voortaan haal ik daar oa de frisdrank, stukken goedkoper als in Nederland.

Had vorige week flink ingeslagen want verjaardag vieren en zulks, scheelde me ¤17 met NL :)

Lieve @Donna, hier schrik ik ook van! Heelveel sterkte met alles :*
pi_209761564
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had het laatst ook bij de Jumbo, 6-pack halve liter cola verkeerd geprijsd. Leuke meevaller!

Ik heb de mazzel naast België te wonen, voortaan haal ik daar oa de frisdrank, stukken goedkoper als dan in Nederland.
Krijg je het dan gratis mee?
  Spellchecker dinsdag 4 juli 2023 @ 18:40:06 #36
197773 crew  maily
pi_209761579
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:39 schreef Viezig het volgende:

[..]
Kijk even #31 ^O^
pi_209761591
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:39 schreef Viezig het volgende:

[..]
Yes
pi_209761793
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:40 schreef maily het volgende:

[..]
Kijk even #31 ^O^
In de tekst en in het filmpje gaat het toch helemaal niet over iets gratis meekrijgen? Alleen in de titel. Of heb ik het gemist?

Ik vind het wel opvallend dat ze zeggen dat het bij de AH zo vaak mis gaat. Mijn ervaring is dat het bij de AH eigenlijk altijd klopt. Sinds een paar jaar hangen ze de nieuwe bordjes pas op na sluitingstijd op zondag. Maar dat kan natuurlijk per filiaal verschillen. Ook staat er altijd in kleine lettertjes bij voor welke week de aanbieding geldig is.

Ik zie het juist bij de Aldi heel vaak fout gaan, maar die doen helaas niet de belofte om het product dan gratis mee te geven.
pi_209762211
Mijn ervaring is juist dat het bij de Aldi altijd goed gaat.
Bij de Jumbo controleer ik altijd het bonnetje, zo vaak dat het daar fout gaat :X
pi_209762281
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij de Jumbo controleer ik altijd het bonnetje, zo vaak dat het daar fout gaat :X
Ik onthou niet alle prijslabels in de supermarkt hoor -O- Dus dan weet ik nog niets als ik naar de bon kijk. Moet ik met bon eerst weer een rondje supermarkt doen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209762300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Grappig, dan verschilt het gewoon per filiaal hoe secuur ze zijn met de prijskaartjes, want voor zover ik weet worden de prijzen in de kassa meestal centraal aangestuurd.
Bij mijn Aldi vertelden ze dat ze zelf de prijzen niet konden veranderen, maar dat het hoofdkantoor elke week (op afstand) de kassa's update.
  Spellchecker dinsdag 4 juli 2023 @ 20:37:05 #42
197773 crew  maily
pi_209763183
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:54 schreef Viezig het volgende:

[..]
In de tekst en in het filmpje gaat het toch helemaal niet over iets gratis meekrijgen? Alleen in de titel. Of heb ik het gemist?

Ik vind het wel opvallend dat ze zeggen dat het bij de AH zo vaak mis gaat. Mijn ervaring is dat het bij de AH eigenlijk altijd klopt. Sinds een paar jaar hangen ze de nieuwe bordjes pas op na sluitingstijd op zondag. Maar dat kan natuurlijk per filiaal verschillen. Ook staat er altijd in kleine lettertjes bij voor welke week de aanbieding geldig is.

Ik zie het juist bij de Aldi heel vaak fout gaan, maar die doen helaas niet de belofte om het product dan gratis mee te geven.
Zie ook #33 ^O^
pi_209763336
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:37 schreef maily het volgende:

[..]
Zie ook #33 ^O^
Maar dan kreeg je neem ik aan het geld terug van één product? Waardoor je uiteindelijk de aanbiedingsprijs hebt betaald.

Of kreeg je daadwerkelijk het geld terug waardoor je beide producten gratis kreeg?

Het is nogal een verschil. 1+1 gratis wat niet goed gegaan is, en na het melden krijg je (logischerwijs) alsnog de korting, of het ging niet goed en je krijgt het product gratis mee, maar die +1 ook. In het geval van die 1+1 zou je dan dus twee producten gratis krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2023 20:47:46 ]
  Spellchecker dinsdag 4 juli 2023 @ 20:47:32 #44
197773 crew  maily
pi_209763357
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:45 schreef Viezig het volgende:

[..]
Maar dan kreeg je neem ik aan het geld terug van één product? Waardoor je uiteindelijk de aanbiedingsprijs hebt betaald.

Of kreeg je daadwerkelijk het geld terug waardoor je beide producten gratis kreeg?

Het is nogal een verschil. 1+1 gratis wazt niet goed gegaan is, en na het melden krijg je (logischerwijs) alsnog de korting, of het ging niet goed en je krijgt het product gratis mee. In het geval van die 1+1 zou je dan dus twee producten gratis krijgen.
Nee. Ik kreeg 4 tubes tandpasta vergoed.
pi_209763381
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:47 schreef maily het volgende:

[..]
Nee. Ik kreeg 4 tubes tandpasta vergoed.
Azh,dat is netjes.
  Spellchecker dinsdag 4 juli 2023 @ 21:00:39 #46
197773 crew  maily
pi_209763574
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:48 schreef Viezig het volgende:

[..]
Azh,dat is netjes.
Zeker :Y

Ik zou al blij geweest zijn met de korting, maar nee :D
pi_209764360
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik onthou niet alle prijslabels in de supermarkt hoor -O- Dus dan weet ik nog niets als ik naar de bon kijk. Moet ik met bon eerst weer een rondje supermarkt doen :+
De Jumbo hier is een buurtsuper dus ik haal daar steeds maar een paar (meestal dezelfde) boodschappen en lijstje doe ik in de app.

Die week was het al van ¤1,69 naar ¤1,79 gegaan en op de app stond ¤1,99 dus ik lette op wat er op het schap stond.

Sowieso maakt de Jumbo hier er een zooitje van. In de afprijsbak lag er nasi-bami groenten met een afprijssticker van ¤2,50. Normale prijs was ¤1,79 :')

@Viezig, het ligt inderdaad aan het filiaal hoor.
pi_209764474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik heb de mazzel naast België te wonen, voortaan haal ik daar oa de frisdrank, stukken goedkoper als in Nederland.

Had vorige week flink ingeslagen want verjaardag vieren en zulks, scheelde me ¤17 met NL :)

Lieve @:Donna, hier schrik ik ook van! Heelveel sterkte met alles :*
Die belgen heffen geloof ik ook geen statiegeld, terwijl de flesjes wel uit Nederland komen. Dan heb je dus -als dat zo is- 15 ct extra korting als je die flessen in Nederland inlevert.

Jumbo, was dat eigen merk cola flessen die niet klopten? Zag paar weken terug daar ook een prijs op staan, waarvan ik dacht 'dat klopt niet!'.

Kom vaak bij Jumbo, maak geregeld gebruik van de zekerheden.
pi_209764547
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:54 schreef Viezig het volgende:

[..]

Ik sta er ook van te kijken. Sowieso over de hoeveelheid prijsfouten bij de diverse supermarkten. Ik geloof dr eerlijk gezegd geen ene kont van ook al zegt de consumentenbond dat.
pi_209764608
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:32 schreef Viezig het volgende:

[..]
Grappig, dan verschilt het gewoon per filiaal hoe secuur ze zijn met de prijskaartjes, want voor zover ik weet worden de prijzen in de kassa meestal centraal aangestuurd.
Bij mijn Aldi vertelden ze dat ze zelf de prijzen niet konden veranderen, maar dat het hoofdkantoor elke week (op afstand) de kassa's update.
Bij een plaatselijke Jumbo heb ik een maand of 2 elke week een gratis 500grams cervelaatworst meegenomen omdat het prijsje op het schap niet klopte. Ook die prijskaartjes werden kennelijk centraal geregeld destijds.

Mijn suggestie om even met een pennetje de juiste prijs erbij te zetten en de foute prijs door te krassen werd weggewimpeld: 'zo werkt het niet meneer'. Prima joh, en ik nam elke keer zo'n gratis worst mee.

Dus ja, er gebeurt het nodige van bovenaf. Echter zijn Aldi's geen franchisers, dus bij Jumbo zullen de diverse winkels zelf waarschijnlijk de prijzen kunnen aanpassen.
pi_209764647
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:00 schreef Inbox het volgende:

[..]
Die belgen heffen geloof ik ook geen statiegeld, terwijl de flesjes wel uit Nederland komen. Dan heb je dus -als dat zo is- 15 ct extra korting als je die flessen in Nederland inlevert.

Jumbo, was dat eigen merk cola flessen die niet klopten? Zag paar weken terug daar ook een prijs op staan, waarvan ik dacht 'dat klopt niet!'.

Kom vaak bij Jumbo, maak geregeld gebruik van de zekerheden.
De flessen uit België hebben inderdaad geen statiegeld.
Ze doen het hier ook niet in de flessenautomaat.

Had vorige week 10 (normale) flessen cola gehaald, scheelt 27 cent per fles.

Niet alles is per se goedkoper daar hoor, ik vergelijk van te voren in de app van de Aldi en Dirk in NL.

Daarbij ook mazzel dat overbuurman via werk auto mee kan krijgen van zijn werk zonder kosten eens per 2-3 weken.

En was eigen merk ja van de Jumbo.

De Jumbo's waar jij naar toegaat trouwens nooit problemen mee gehad. Maar dat is inmiddels ookal weer wat jaartjes geleden ;)
pi_209765409
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Niet alles is per se goedkoper daar hoor, ik vergelijk van te voren in de app van de Aldi en Dirk in NL.

Daarbij ook mazzel dat overbuurman via werk auto mee kan krijgen van zijn werk zonder kosten eens per 2-3 weken.

De Jumbo's waar jij naar toegaat trouwens nooit problemen mee gehad. Maar dat is inmiddels ookal weer wat jaartjes geleden ;)
Op glazen flessen doen ze wel aan statiegeld in BE. Plastic niet maar dat slikt de Nederlandse automaat vaak niet.
pi_209766042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dan zal het bij de AH zijn. De flessen waren dezelfde als in Nederland, alleen betaalde je geen statiegeld, terwijl het wel statiegeldflessen waren. Las ik ergens ooit eens.

Kom bij meerdere Jumbo's en sommige doen moeilijk over de zekerheden. Heb dr echt veel weggehaald gratis. Vooral jaren terug, toen het nog gold voor datum vandaag of morgen. Boodschappen, bloemen en planten, vlees, zuivel, gebak.

Loop nu s ochtends de Jumbo nog weleens binnen als het afprijsschap net gevuld is. Zie je geen gebak daarin bijv, dan is de kans groot dat dat nog niet nagekeken was. Soms kon je dan voor nop een taart meenemen of tompouces.

Niet noodzakelijk, maar spaart een hoop geld.
pi_209783096
Als je naar de snackbar gaat je eigen bakjes voor saus en een pan meenemen voor de friet. Hoef je geen onzinnige plastic toeslag te betalen.
Plastic toeslag bij snackbars is dikke onzin want de kosten voor een friet bakje of rietje WAS al berekend in de prijs dus prijsverhogingen voor plastic is bedriegen vd klant . Want die centen steken ze in hun eigen zak.Dat je dat maar even weet want ze betalen er geen milieu toeslag mee.
Dus ga die discussie eens aan of neem je eigen pan mee.

Mijn oude buuf van vroeger nam altijd haar grootste soeppan mee naar de snackbar kon precies voor zes personen patat in.
En dat was meer dan de normale gezin zak. Had ze meer friet voor haar kinderen voor dezelfde prijs.
pi_209783136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:07 schreef quirina het volgende:
Als je naar de snackbar gaat je eigen bakjes voor saus en een pan meenemen voor de friet. Hoef je geen onzinnige plastic toeslag te betalen.
Plastic toeslag bij snackbars is dikke onzin want de kosten voor een friet bakje of rietje WAS al berekend in de prijs dus prijsverhogingen voor plastic is bedriegen vd klant . Want die centen steken ze in hun eigen zak.Dat je dat maar even weet want ze betalen er geen milieu toeslag mee.

Mijn oude buuf van vroeger nam altijd haar grootste soeppan mee naar de snackbar kon precies voor zes personen patat in.
En dat was meer dan de normale gezin zak. Had ze meer friet voor haar kinderen voor dezelfde prijs.
Die plastic bakjes toeslag zie ik zo een nieuw wappie onderwerp worden op soc. media. Denk dat veel snackabrs snel zullen overstappen op papieren bakjes, zoals ze de patat ook serveren in België.
pi_209783154
Papier kost bomen en bomen zijn de longen van de aarde!
HOE DURF JE!
  Spellchecker donderdag 6 juli 2023 @ 12:31:43 #57
197773 crew  maily
pi_209783389
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:10 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Die plastic bakjes toeslag zie ik zo een nieuw wappie onderwerp worden op soc. media. Denk dat veel snackabrs snel zullen overstappen op papieren bakjes, zoals ze de patat ook serveren in België.
Suikerriet wordt ook al gebruikt.

En in Bels wordt geen patat geserveerd.
pi_209783398
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:31 schreef maily het volgende:

[..]
Suikerriet wordt ook al gebruikt
Vast duurder dan simpel wit karton?
pi_209783561
Plus hier heft volgens mij nog geen plastic toeslag, als in de prijs voor mijn kwark is nog steeds dezelfde als een week of wat geleden.
blablablabla
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 13:13:23 #60
382129 crew  Donna
pi_209783862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:45 schreef Elan het volgende:
Plus hier heft volgens mij nog geen plastic toeslag, als in de prijs voor mijn kwark is nog steeds dezelfde als een week of wat geleden.
Het lukt Plus niet om het goed te verwerken ofzo. Stond ook op NOS van de week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')