Zo ben ik, living on the edge en zo.quote:
En als je iets leuks aan het doen bent, dat de tijd dan langzamer gaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:03 schreef Yesse het volgende:
Het zou eigenlijk mogelijk moeten zijn om stukken van je dag die stom zijn door te spoelen. Al vraag ik me af hoe snel je leven dan voorbij is
Weet ik niet, misschien is Draconicon verkouden?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:47 schreef H_T het volgende:
[..]Is een van de brandende paarden op hol geslagen?
Ja precies. Dan is je leven ook niet zo snel omquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als je iets leuks aan het doen bent, dat de tijd dan langzamer gaat.
Als ie dan niet al vol is natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:39 schreef Meke het volgende:
Bonuspunten voor wie vanavond om 22:22(:22) in dit topic post![]()
Wat kunnen we winnen Pjèèèrrrrr?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:39 schreef Meke het volgende:
Tennissen gaat hem beter af dan het trainen van PSV inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
2222![]()
Het is ZO tof hier. Vanmorgen de partij van Ruud gezien, via een gratis upgrade een set van medvedev meegepakt in het grootste stadion. Daarna laatste set Gauff en nu bij Rybakina.
Pssst dit is padellenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tennissen gaat hem beter af dan het trainen van PSV inderdaad.
[ afbeelding ]
Gratis upgrade wat tof!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
2222![]()
Het is ZO tof hier. Vanmorgen de partij van Ruud gezien, via een gratis upgrade een set van medvedev meegepakt in het grootste stadion. Daarna laatste set Gauff en nu bij Rybakina.
@Strani heeft daar een beetje track record mee, misschien lukt het hem weer!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:39 schreef Meke het volgende:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
2222![]()
Wel een dag dichterbij het weekend.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:34 schreef NailQueen het volgende:
Dit was een dinsdag die als Maandag voelde
En morgen weer vrijquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een dag dichterbij het weekend.
Hoogtepunt van m'n leven!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:41 schreef H_T het volgende:
[..]
@:Strani heeft daar een beetje track record mee, misschien lukt het hem weer!
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoogtepunt van m'n leven!
En gefeliciteerd allemaal met dit topic!
Wat nu weer?quote:
Wat een volk hier dit jaar johquote:
Schijnbaar zijn ze zo betrokken bij het songfestival dat ze zoveel haat koesteren tegen Mia dat we het niet goed hebben gedaan. En dan misgun je haar letterlijk alles in het leven want dat is dan normaal ofzo. Net als die ene gast bij het Nederlands elftal die de belangrijke penalty mist, die misgun natuurlijk ook direct alles wat daarna komt in zijn leven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een volk hier dit jaar joh![]()
Allemaal WOEST op ons want we zijn niet negatief genoeg booeehoeee.
Het is zo vaag en het zijn er zoveel dit jaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze zo betrokken bij het songfestival dat ze zoveel haat koesteren tegen Mia dat we het niet goed hebben gedaan. En dan misgun je haar letterlijk alles in het leven want dat is dan normaal ofzo. Net als die ene gast bij het Nederlands elftal die de belangrijke penalty mist, die misgun natuurlijk ook direct alles wat daarna komt in zijn leven.
Ik koop meteen kaartjes voor de Melkweg zodat ik haar kan vertellen dat ze daar niet op mag treden!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
@:Em31 komt ook speciaal naar dit subforum !@!!111
Daarom is Seedorf ook nog steeds geen trainer van het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze zo betrokken bij het songfestival dat ze zoveel haat koesteren tegen Mia dat we het niet goed hebben gedaan. En dan misgun je haar letterlijk alles in het leven want dat is dan normaal ofzo. Net als die ene gast bij het Nederlands elftal die de belangrijke penalty mist, die misgun natuurlijk ook direct alles wat daarna komt in zijn leven.
Want als mensen het slecht hebben gedaan op het songfestival voor Nederland verdienen ze geen enkel vleugje levensvreugde meer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik koop meteen kaartjes voor de Melkweg zodat ik haar kan vertellen dat ze daar niet op mag treden!!!
Ze hebben het er maar druk mee. Ik heb zelf bijvoorbeeld niets met Maan en haar muziek maar ik ga haar ook niet de hele tijd bashen. Ik heb wel wat beters te doen.quote:
Het begon al toen ze in November RTL boulevard niet te woord wilden staan. Toen waren ze al op hun teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat er tussen die 2 is voorgevallen maar alles duidt op een behoorlijke nichtenkift. Is Aran ooit afgewezen door Duncan ofzo?
Nee, dan hoor je naar het social media account van Maan te gaan en haar te beledigen, want zo doen mensen dat die geen deuggleuf zijn schijnbaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze hebben het er maar druk mee. Ik heb zelf bijvoorbeeld niets met Maan en haar muziek maar ik ga haar ook niet de hele tijd bashen. Ik heb wel wat beters te doen.
Ja bonuspunten dusquote:
Gelukkig wel jaquote:
Ja ik dacht wel een beetje hetzelfde, maar ik heb het niet op nationale televee gezegdquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we iets aan die Aran doen en zijn hetze tegen Duncan Laurence? Nu is het toch weer allemaal de schuld van Duncan dat ie ondanks zijn klachten en uitstel van het album wel mee is naar Beste Zangers en dat Mart Hoogkamer wel last minute af heeft gezegd. Dat Mart daarmee de productie voor een noodoplossing stelde en dat Nick Schilder lastminute gevraagd moest worden vindt Aran allemaal prima. Maar dat Duncan wellicht toch maar de al lang getekende contracten wel wilde respecteren om die reden is volgens Aran allemaal kut. Duncan had dan die post over zijn klachten maar achterwege moeten laten.
Ik weet niet wat er tussen die 2 is voorgevallen maar alles duidt op een behoorlijke nichtenkift. Is Aran ooit afgewezen door Duncan ofzo?
Misschien kan Cyan nog wat leuke protestborden voor je knutselenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik koop meteen kaartjes voor de Melkweg zodat ik haar kan vertellen dat ze daar niet op mag treden!!!
"Ik luister nog 10x liever naar Ed Sheeran"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je naar het social media account van Maan te gaan en haar te beledigen, want zo doen mensen dat die geen deuggleuf zijn schijnbaar.
Nouja, ik zou ook niet helemaal verbaasd zijn als hij niet helemaal lekker in zijn vel zit, veel mensen vonden dat er niet zo goed uit zag en zo in de laatste maanden. Niet alleen haters ofzo maar ook gewoon mensen die het goed bedoelen. Lijkt mij ook lastig als perfectionist als hem dat alles zo in de poep liep voor Mia en Dion.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Kijk, het zou allemaal best kunnen dat Duncan en zijn team inderdaad uit PR-overwegingen na de afgelopen weken hebben gedacht: "Het is misschien niet handig om een album uit te brengen". Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij dan zo naïef is geweest dat de deelnemers van de Beste Zangers nu niet bekend zouden worden gemaakt. Sowieso wil ik niet geloven dat iemand met zijn team die mentale problemen zo zou misbruiken.
Ik wil ergens gewoon in het goede van de mens geloven en dat hij heeft gedacht: "Ok, ik ben nu in staat om mijn album goed aan de man te brengen maar ik kan die productie van Beste Zangers niet laten zitten dus ik bijt effe op mijn tanden voor 8 dagen". Zou in mijn ogen gewoon prima naast elkaar kunnen bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |