Heel veel plezier en doe hem de groeten!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, klaar voor
[..]
Misschien mag ik wel Roland zeggen
Kan er nu iemand komen die wel kennis van zaken heeft.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij is ook wel oud geworden in die 10 jaar...
Liever niet, lijkt me wel weer even leuk ze een paar jaar te zien bungelenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan er nu iemand komen die wel kennis van zaken heeft.
Groetjes aan Rolliequote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, klaar voor
[..]
Misschien mag ik wel Roland zeggen
Ja, dat sloeg echt nergens op.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Liever niet, lijkt me wel weer even leuk ze een paar jaar te zien bungelen![]()
Sowieso moet er eerst eens even flink worden geboet voor het niet-huldigen van de vrouwen omdat de mannen zo zielig zijn![]()
Ja dat laatste was echt belachelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Liever niet, lijkt me wel weer even leuk ze een paar jaar te zien bungelen![]()
Sowieso moet er eerst eens even flink worden geboet voor het niet-huldigen van de vrouwen omdat de mannen zo zielig zijn![]()
Maurits 'losersvlucht' Hendriks lijkt mij wel een geschikte opvolger!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan er nu iemand komen die wel kennis van zaken heeft.
Georganiseerd door supporters. Gemeente wilde het gisteren doen, maar dat wilde Ajax nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sloeg echt nergens op.![]()
Gisteren waren ze dan uiteindelijk toch nog gehuldigd, had ik begrepen.
Kunnen ze eindelijk eens gaan trainen op strafcorners!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maurits 'losersvlucht' Hendriks lijkt mij wel een geschikte opvolger!
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Georganiseerd door supporters. Gemeente wilde het gisteren doen, maar dat wilde Ajax niet
Balen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Goh, moet ik weer een keer met de trein en dan rijden ze weer niet. De afspraak is verzet naar over 5 weken
Nee, het is in het ziekenhuis, daar is het altijd druk. Ze wilden me weer bij een andere endo indelen, erg irritant als je elke keer een andere zorgverlener ziet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Balen.
Hoezo gelijk 5 weken uitstel.Eerder geen tijd?
Oh ja, ziekenhuizen zitten altijd vol. Bloed meten is wel lastig via de telefoon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het is in het ziekenhuis, daar is het altijd druk. Ze wilden me weer bij een andere endo indelen, erg irritant als je elke keer een andere zorgverlener ziet.
De afspraak is niet eens interessant. Naast het bloed meten willen ze waarschijnlijk alleen maar weten hoe het ermee gaat. Dat had telefonisch ook wel gekund
Eindelijk eens spektakel in die show, moeten de mensen daar weg.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Bijzondere barbecue voor het Eftelingpersoneel vandaag
[ twitter ]
Meer beelden op Dumpert.
Goed idee, ze hebben dit seizoen daar letterlijk geen enkel doelpunt aan overgehouden!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk eens gaan trainen op strafcorners!
Niet mijn schuld, ik ben met de auto vandaag. Wel rot voor jequote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Goh, moet ik weer een keer met de trein en dan rijden ze weer niet. De afspraak is verzet naar over 5 weken
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Bijzondere barbecue voor het Eftelingpersoneel vandaag
[ twitter ]
Meer beelden op Dumpert.
Maggewoonniegebeure, op dit niveau!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed idee, ze hebben dit seizoen daar letterlijk geen enkel doelpunt aan overgehouden!
Weejjewattis, as je de bal nie hep ken je ook nie score nie, snap je?quote:
Het gaat ook niet al te snel. Vraagje waar je wel wat van moet weten: in welke stad denk je dat ESF 2024 wordt gehouden?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Van voetbal en treinen weet ik weinig en met die brand heb ik ook niks te maken.![]()
Zo, daarmee heb ik geloof ik wel op de meeste onderwerpen in de afgelopen 20 posts gereageerd.
Ik denk in een van de Zweedse steden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het gaat ook niet al te snel. Vraagje waar je wel wat van moet weten: in welke stad denk je dat ESF 2024 wordt gehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |