Deze is ook prima.quote:
Dat zal vast niet in de uitzending komenquote:Op maandag 29 mei 2023 18:22 schreef danaqui het volgende:
Rupi staat in de keuken de vliegen hun hersens in te slaan
Ik begrijp net dat de geile verwende kleuter weer beschermd moet worden door Bep en Icequote:
Kom op, het zijn volwassen mensen dus zie niet het nut om een manager daar bij te laten blijven om ze te motiveren.quote:
Dat mag wel.Moet de ander het overnemen.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
6 uur geen toilet kan ook nog wel eens een uitdaging worden
je mag maar dan moet een andere 2 indrukkenquote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Mag wel maar dan moet iemand twee knoppen ingedrukt houden.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Ah ok.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag wel.Moet de ander het overnemen.
Ja echt he.....het is een knop indrukken. Er zijn maar twee opties.....of de knop is ingedrukt....of niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom op, het zijn volwassen mensen dus zie niet het nut om een manager daar bij te laten blijven om ze te motiveren.
Klopt.Werd geen limiet aan gegeven.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ok.
Nog een vraagje?
Ja, je geeft een vinger .......
Mogen ze dan zo vaak ze willen?
Kijk daarvoor is de managerquote:Op maandag 29 mei 2023 18:33 schreef engine het volgende:
Daar is manager Zoë om nog een keer de regels voor te lezenvoor de duidelijkheid.
Ik druk mee op mijn muis.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:37 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet er niet aan denken eik.
Lijkt me echt enorm zwaar
Mss het beste om in een soort van trance te komen.
Maar ja, blijf dan maar eens hard drukken
Geen ellenboog ergens op leggen.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ze zijn er al bijna ....
niet leunen mag, maar hoe bepaal je wat leunen is !??
Ik druk mijn snor.quote:
Los van deze challenge ook wel.quote:
Mooie vergelijking.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik druk mijn snor.
Ik ben benieuwd naar Mora.
Lastig inschatten met haar.
Ze heeft wel kracht, maar heeft ze voldoende doorzettingsvermogen.
Aan de andere kant moest ik net denken dat het leek alsof ze weeen opving.
Als je dat uren kunt, dan hoppa moet deze ook lukken
Even serieus.quote:
Ze hoeven nog maar 4 uur.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Nou er zijn al bijna 3 kwartier voorbij.
Gaat snel
quote:
375 euro nog.quote:
Omdat Sjennet al heeft gefaald.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh hoe dan?
Ze zijn om 6 uur begonnen toch?
per persoon ...quote:Op maandag 29 mei 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh hoe dan?
Ze zijn om 6 uur begonnen toch?
wacht even, ik dacht sws 6 uur per groep.quote:
Nee hoor,wat anders dan ballonnen of een knikkerbaan.quote:
En met 3 knoppen zijn de shifts toch korter.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
wacht even, ik dacht sws 6 uur per groep.
Alleen nu zijn de groepen ipv 4 knoppen nog maar 3 knoppen
Maar dus niet?
Het is dit of klaverjassenquote:Op maandag 29 mei 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,wat anders dan ballonnen of een knikkerbaan.
Het is vast geen hogere wiskunde maar ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 29 mei 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En met 3 knoppen zijn de shifts toch korter.
Bij 4 knoppen moeten 16 mensen 6 uur.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is vast geen hogere wiskunde maar ik snap het nog steeds niet![]()
Maar nevermind over ong. 20 uur zal het me vast lukken
15quote:Op maandag 29 mei 2023 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij 4 knoppen moeten 16 mensen 6 uur.
Hoeveel uur moeten 16 mensen bij 3 knoppen?
Ai,daar ga ik fout.quote:
dat mag alleen bij sporten toch?quote:Op maandag 29 mei 2023 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
Bern wil een koptelefoon op met muziek.
Dit is sporten.quote:
Ik heb Moraima niet eerder zo hard zien werken.quote:
Ik ga het wel denken als ik zie hoe ze zich richting hem opstelt.quote:
Tuurlijk wel.quote:
Ze hebben krukjes.quote:
Het gaf even een wat vertekend beeld wat betreft de hoogte van de knop.quote:
Owja, lampie brand weer.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij 4 knoppen moeten 16 mensen 6 uur.
Hoeveel uur moeten 16 mensen bij 3 knoppen?
Mag niet mag maar 1 keer ppquote:Op maandag 29 mei 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
Zou als ik hun was het in 2 gedeeltes pp doen, en niet 1 lange zit.
Ja ik weet ook niet waarom ik mezelf dit aan doequote:Op maandag 29 mei 2023 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik blijf maar even op 1 met geluid aan als ik het zo lees.
Heerlijk rustig daar
Ziet er al weer lekker uitquote:
Janet natuurlijk alles kan kapotquote:Op maandag 29 mei 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
En wie heeft knop 4 verkloot? Gelijk nomineren morgen 🤨
Janet.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
En wie heeft knop 4 verkloot? Gelijk nomineren morgen 🤨
Jij denkt van wel dusquote:Op maandag 29 mei 2023 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat dan? Je denkt dat hij niet kan lezen ofzo?
Waarom omdat ze het niet volhoudt?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
Coole opdracht
Bern maakt zich zorgen om Mirthe
Jeff om nog 2 anderen
Mirthe vanwege haar ADDquote:
Babette heeft zich losgekoppeld van de keukenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:30 schreef Verida het volgende:
Wee
[..]
Weer geen Babette om te helpen met koken bij Wendy?
Dit lijkt me een prima houding.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij moet verdomme dat boek voorlezen in gebaren taal, dan is die 'n held
Janet was echt niet gezel.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
Mogen ze niet naar elkaar toe draaien??
dit is wel heel ongezellig zo
Iets langer.quote:
moest nog ff roken .. want ze gaat stoppen ... eensquote:Op maandag 29 mei 2023 19:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babette heeft zich losgekoppeld van de keuken
Voordeel,ze mag wel haar ogen sluiten.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe vanwege haar ADD
(aandachts spanne van een mug)
ik weet niet zeker wie jeff bedoeld
maar gok Zoe en ??(babs, mijn invulling??)
Volgens mij morgenvroeg. Ze is al vast wat aan het oefenen....slimquote:
Alvast indekken voor die opdracht?quote:
iedereen is ongelukkig volgens Eunice en Babsquote:
Precies dat.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is ongelukkig volgens Eunice en Babs
ik denk dat ze zelf vooral ongelukkig zijn en dat reflecteren op een ander
Erik heeft de tijd van zijn leven.quote:
Die kleine heks spoort niet.quote:
Die grote heks ook niet.quote:
tja valt niet mee om je na 8 maanden weer opnieuw in te likken in een groepquote:
Su ies ien een toesenweg.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja valt niet mee om je na 8 maanden weer opnieuw in te likken in een groep
hier hetzelfde. Heb 5 minuten geprobeerd op 2 maar niet te doen en wat een onzin komt daaruitquote:Op maandag 29 mei 2023 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Nu snuit Morri nog keihard haar neus in mijn oortjes.
Maar ik blijf op 1, ja ja
2 lijkt me nog erger nl
het is verschrikkelijkquote:Op maandag 29 mei 2023 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Nu snuit Morri nog keihard haar neus in mijn oortjes.
Maar ik blijf op 1, ja ja
2 lijkt me nog erger nl
Ja en zoveel en zo vaak dit voorgeschoteld krijgen. Het is voor mij gewoon te veelquote:Op maandag 29 mei 2023 19:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
hier hetzelfde. Heb 5 minuten geprobeerd op 2 maar niet te doen en wat een onzin komt daaruit
Gelukkig trekken een aantal van jullie het nog, want dan krijg ik iig nog maar eens bevestigd dat het daarmee klaar is voor mij.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is verschrikkelijk
valt me weeeer op dat
ze zijn zelf ongelukkig maar zoeken dat in allerlei problemen van een ander
of een ander die misschien wel eens problemen kan veroorzaken
Erik zit in zijn eigen bubbel, zelfs als je hem opsluit in een loods met vreemden komt ie daar niet uit. En waarom zou ie, hij lijkt perfect tevreden met zijn bubbel.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoor babs nu weer zeggen
dat Erik zich heel goed kan adapten aan de situatie
ik vind dat Erik zich juist niet kan adapten(wat een bs woord)
maar zijn eigen ding doet en aan zijn eigen regels vasthoudt
Waar halen ze het vandaan.En dan over compassie praten.Toen ze met JW was vond ze het heerlijk om Erik uit te lachen.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is verschrikkelijk
valt me weeeer op dat
ze zijn zelf ongelukkig maar zoeken dat in allerlei problemen van een ander
of een ander die misschien wel eens problemen kan veroorzaken
mooi gezegd Tonjaquote:Op maandag 29 mei 2023 19:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Erik zit in zijn eigen bubbel, zelfs als je hem opsluit in een loods met vreemden komt ie daar niet uit. En waarom zou ie, hij lijkt perfect tevreden met zijn bubbel.
Dat ie daarbij zo sociaal onhandig is als je maar kan bedenken maakt niet uit. Daar hebben voornamelijk anderen last van.
En voor mij als kijker is dat zeer vermakelijk
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is blijkbaar wonderbaarlijk, een man van 43 die kan lezen.
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is ongelukkig volgens Eunice en Babs
ik denk dat ze zelf vooral ongelukkig zijn en dat reflecteren op een ander
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Erik zit in zijn eigen bubbel, zelfs als je hem opsluit in een loods met vreemden komt ie daar niet uit. En waarom zou ie, hij lijkt perfect tevreden met zijn bubbel.
Dat ie daarbij zo sociaal onhandig is als je maar kan bedenken maakt niet uit. Daar hebben voornamelijk anderen last van.
En voor mij als kijker is dat zeer vermakelijk
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Zo hee.
Zoe heeft Mirthe net bij Ice weg gejaagd met een smoes.
Mirthe was aan het boogschieten met Ice, maar moest van Zoe naar Sas want die had haar nodig.
Bleek een leugen
Het gaat nu niet naar haar zin.Staat niet in die buuken.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
Vind Eunice totaal geen meevoelend mens
maar ze doet nu wel of ze dat is
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
Eunice zit in een hele andere fase van vermoeidheid
Dit soort strekenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Zo hee.
Mirthe was aan het boogschieten met Ice, maar moest van Zoe naar Sas want die had haar nodig.
Bleek een leugen
toch ben ik het daar niet helemaal mee eensquote:Op maandag 29 mei 2023 19:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ice net zo schuldig aan dit gedrag van haar
Doet ze heel vaak.quote:
Ja hoor, hij laat dit zich maar al te graag aanleunen zodat hij er misbruik van kan maken voor het spel.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ice net zo schuldig aan dit gedrag van haar
Dit soort dingen als Mirthe weglokken ok.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch ben ik het daar niet helemaal mee eens
Zoe verdraait heel veel zaken
dus ook wat Ice tegen haar zegt of doet
Ontzettend ziek, maar wel leuk voor ons om te zienquote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
Zoe we kunnen niet heel veel verdienen met deze opdracht
PARDON!!!
En straks weer janken als Ice die domme streken weer eens zat is. Waar is haar eigenwaarde vraag ik me af. Als een man nee zegt, bedoelt ie nee. Achterlijke verfkopquote:Op maandag 29 mei 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Zo hee.
Bleek een leugen
Hij zou beter moeten weten maar Babbel bijvoorbeeld ook. Die loopt het ook heel erg te pushen. Nu mag Zoë vannacht ook samen met Ice want dan zou ze beter presteren.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit soort dingen als Mirthe weglokken ok.
Maar zoals ze vaak naar hem kijkt, doet en dingen zegt.
Hij zou beter moeten weten.
ik nietquote:Op maandag 29 mei 2023 19:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat daar de laatste dagen aan de hand is.
Maar ik weet nu niet of ik het leuker op ga vinden
Hij is volgens mij best duidelijk geweest tegen haar?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit soort dingen als Mirthe weglokken ok.
Maar zoals ze vaak naar hem kijkt, doet en dingen zegt.
Hij zou beter moeten weten.
Da's waar die voedt haar daar in ipv aan proberen te geven hoe dat kan overkomen.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zou beter moeten weten maar Babbel bijvoorbeeld ook. Die loopt het ook heel erg te pushen. Nu mag Zoë vannacht ook samen met Ice want dan zou ze beter presteren.
Ik hoop dat de Febo dit opgepikt heeft, voorlopig geen verdienopdrachten daarquote:Op maandag 29 mei 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
Zoe we kunnen niet heel veel verdienen met deze opdracht
PARDON!!!
En daarna weer heel erg onduidelijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is volgens mij best duidelijk geweest tegen haar?
Ik wilde het niet te negatief brengenquote:
volgens mij heeft Zoe niks te klagenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Febo dit opgepikt heeft, voorlopig geen verdienopdrachten daar
Ah oké, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna weer heel erg onduidelijk.
*geeft hartjessnoepje
Om daarna zelf weer op dezelfde manier verder te gaan.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Daarom, dus extra streng met deze opdracht en hierna de hand op de knipquote:Op maandag 29 mei 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft Zoe niks te klagen
die heeft behoorlijk verdient met de opdrachten
Ja dat is dan weer een beetje dom. Of heel geslepen natuurlijk. Zoë is makkelijk te beïnvloeden door hem.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om daarna zelf weer op dezelfde manier verder te gaan.
Nou, zoals ze vaak naar hem kijkt en doet op kantoor.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Babs is een emmertje gif.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou, zoals ze vaak naar hem kijkt en doet op kantoor.
Niet duidelijk genoeg voor haar.
Maar 't is ook wat hier net getikt werd. Bep steunt haar hierin.
Dat zal haar zeker niet doen stoppen
Maar hoe dan? Ze wiel andere helpen.quote:
Ik denk dat Isaac inderdaad heel geslepen is wat dat betreft, en Zoe heel dom en smerig.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een beetje dom. Of heel geslepen natuurlijk. Zoë is makkelijk te beïnvloeden door hem.
Het kan bijna niet anders dan dat het zowel Bep als Ice om haar back-up gaat.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een beetje dom. Of heel geslepen natuurlijk. Zoë is makkelijk te beïnvloeden door hem.
Verwende kut koter, ze moeten blij zijn met elke euro die krijgenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dan geeft ze Jeff de schuldquote:Op maandag 29 mei 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom, dus extra streng met deze opdracht en hierna de hand op de knip
Van de wal ien de sloot.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Ze wiel andere helpen.
na echt!!!quote:Op maandag 29 mei 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Janet: "Kom op met dat eten ,jezusmina."
????quote:Op maandag 29 mei 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ben benieuwd of ze het allemaal op maakt voor ze alles overdraagt aan de nieuwe managerquote:Op maandag 29 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Letterlijk wat ze zei.quote:
Prima bordje.quote:
Ach de één is dwangmatig met tabak bezig, de volgende met biertjes en Erik vindt genoeg eten belangrijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:08 schreef Judiwi het volgende:
Eric alleen maar bezig met eten. En thuis at hij snickers en magnetron maaltijden. Ook nog vet op zijn lever. Hij is dwangmatig bezig. Niet normaal.
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze wat over zou dragen, maar of ze dat ook doet is natuurijk de vraag.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het allemaal op maakt voor ze alles overdraagt aan de nieuwe manager
Tis wat.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:08 schreef Judiwi het volgende:
Eric alleen maar bezig met eten. En thuis at hij snickers en magnetron maaltijden. Ook nog vet op zijn lever. Hij is dwangmatig bezig. Niet normaal.
Hi-laarquote:Op maandag 29 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Zoe
ik lachtte
ik zei gewoon Sasha heeft je nodig
grapje
Oh valt me mee van hem.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:10 schreef IkFok het volgende:
Marciano vraagt waarom Zoe mirthe naar binnen stuurde voor niks. Vond ze leuk
Wat een erterbakkiequote:Op maandag 29 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Zoe
ik lachtte
ik zei gewoon Sasha heeft je nodig
grapje
Eunice heeft haar kruiwagen voor de finale ook gevondenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Babbel maakt zich wel heel erg veel zorgen over komende nominatie
[ afbeelding ]
Wat een Farizeeërquote:Op maandag 29 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Babbel maakt zich wel heel erg veel zorgen over komende nominatie
[ afbeelding ]
Dat zei Jeff toen ookquote:Op maandag 29 mei 2023 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze wat over zou dragen, maar of ze dat ook doet is natuurijk de vraag.
Was ze boos?quote:
Ja al vrij snelquote:
Het valt echt op dat ze aan het slijmen is bij Eunice, Janet en ook de bro's. Hele dagen aan het lullen. Wie Wendy is, is ze volgens mij al vergeten.quote:
quote:
Na 10 min ofzo alquote:Op maandag 29 mei 2023 20:15 schreef Sestra666 het volgende:
janet heeft dus al gefaald?? hoe dan, jemig
Was ze boos?quote:
quote:
Maar Babette is helemaal niet bezig met het spel hoorquote:Op maandag 29 mei 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt echt op dat ze aan het slijmen is bij Eunice, Janet en ook de bro's. Hele dagen aan het lullen. Wie Wendy is, is ze volgens mij al vergeten.
En ook het geld boeit haar echt nietquote:Op maandag 29 mei 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Babette is helemaal niet bezig met het spel hoor
Dus ze moeten plassen nu?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:19 schreef Ebinas het volgende:
Regels aangescherpt.
Iets anders doen dan plassen is helemaal af
375 nog.quote:
Ze mogen alleen maar drukkenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:19 schreef Ebinas het volgende:
Regels aangescherpt.
Iets anders doen dan plassen is helemaal af
konden 500, nu nog 375 euro.quote:
Nee, dat niet.quote:
Schijtzooi.quote:
De pot pindakaas uit voorzorg maar vast op de wc zetten dusquote:Op maandag 29 mei 2023 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar als ze gaan plassen mogen ze bv niet snel een broodje pakken of zo.
Dan is alles en iedereen af
Pissig ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shit, we worden er zelf helemaal flauw van
Moet ie wel terug hebbenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Erik nog in zijn kastje.
En wat te roken.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De pot pindakaas uit voorzorg maar vast op de wc zetten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |