Deze is ook prima.quote:
Dat zal vast niet in de uitzending komenquote:Op maandag 29 mei 2023 18:22 schreef danaqui het volgende:
Rupi staat in de keuken de vliegen hun hersens in te slaan
Ik begrijp net dat de geile verwende kleuter weer beschermd moet worden door Bep en Icequote:
Kom op, het zijn volwassen mensen dus zie niet het nut om een manager daar bij te laten blijven om ze te motiveren.quote:
Dat mag wel.Moet de ander het overnemen.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
6 uur geen toilet kan ook nog wel eens een uitdaging worden
je mag maar dan moet een andere 2 indrukkenquote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Mag wel maar dan moet iemand twee knoppen ingedrukt houden.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Ah ok.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag wel.Moet de ander het overnemen.
Ja echt he.....het is een knop indrukken. Er zijn maar twee opties.....of de knop is ingedrukt....of niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom op, het zijn volwassen mensen dus zie niet het nut om een manager daar bij te laten blijven om ze te motiveren.
Klopt.Werd geen limiet aan gegeven.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ok.
Nog een vraagje?
Ja, je geeft een vinger .......
Mogen ze dan zo vaak ze willen?
Kijk daarvoor is de managerquote:Op maandag 29 mei 2023 18:33 schreef engine het volgende:
Daar is manager Zoë om nog een keer de regels voor te lezenvoor de duidelijkheid.
Ik druk mee op mijn muis.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:37 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet er niet aan denken eik.
Lijkt me echt enorm zwaar
Mss het beste om in een soort van trance te komen.
Maar ja, blijf dan maar eens hard drukken
Geen ellenboog ergens op leggen.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ze zijn er al bijna ....
niet leunen mag, maar hoe bepaal je wat leunen is !??
Ik druk mijn snor.quote:
Los van deze challenge ook wel.quote:
Mooie vergelijking.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik druk mijn snor.
Ik ben benieuwd naar Mora.
Lastig inschatten met haar.
Ze heeft wel kracht, maar heeft ze voldoende doorzettingsvermogen.
Aan de andere kant moest ik net denken dat het leek alsof ze weeen opving.
Als je dat uren kunt, dan hoppa moet deze ook lukken
Even serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |