Hij is volgens mij best duidelijk geweest tegen haar?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit soort dingen als Mirthe weglokken ok.
Maar zoals ze vaak naar hem kijkt, doet en dingen zegt.
Hij zou beter moeten weten.
Da's waar die voedt haar daar in ipv aan proberen te geven hoe dat kan overkomen.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zou beter moeten weten maar Babbel bijvoorbeeld ook. Die loopt het ook heel erg te pushen. Nu mag Zoë vannacht ook samen met Ice want dan zou ze beter presteren.
Ik hoop dat de Febo dit opgepikt heeft, voorlopig geen verdienopdrachten daarquote:Op maandag 29 mei 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
Zoe we kunnen niet heel veel verdienen met deze opdracht
PARDON!!!
En daarna weer heel erg onduidelijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is volgens mij best duidelijk geweest tegen haar?
Ik wilde het niet te negatief brengenquote:
volgens mij heeft Zoe niks te klagenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Febo dit opgepikt heeft, voorlopig geen verdienopdrachten daar
Ah oké, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna weer heel erg onduidelijk.
*geeft hartjessnoepje
Om daarna zelf weer op dezelfde manier verder te gaan.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Daarom, dus extra streng met deze opdracht en hierna de hand op de knipquote:Op maandag 29 mei 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft Zoe niks te klagen
die heeft behoorlijk verdient met de opdrachten
Ja dat is dan weer een beetje dom. Of heel geslepen natuurlijk. Zoë is makkelijk te beïnvloeden door hem.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om daarna zelf weer op dezelfde manier verder te gaan.
Nou, zoals ze vaak naar hem kijkt en doet op kantoor.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Babs is een emmertje gif.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou, zoals ze vaak naar hem kijkt en doet op kantoor.
Niet duidelijk genoeg voor haar.
Maar 't is ook wat hier net getikt werd. Bep steunt haar hierin.
Dat zal haar zeker niet doen stoppen
Maar hoe dan? Ze wiel andere helpen.quote:
Ik denk dat Isaac inderdaad heel geslepen is wat dat betreft, en Zoe heel dom en smerig.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een beetje dom. Of heel geslepen natuurlijk. Zoë is makkelijk te beïnvloeden door hem.
Het kan bijna niet anders dan dat het zowel Bep als Ice om haar back-up gaat.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een beetje dom. Of heel geslepen natuurlijk. Zoë is makkelijk te beïnvloeden door hem.
Verwende kut koter, ze moeten blij zijn met elke euro die krijgenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Febo dit opgepikt heeft, voorlopig geen verdienopdrachten daar
dan geeft ze Jeff de schuldquote:Op maandag 29 mei 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom, dus extra streng met deze opdracht en hierna de hand op de knip
Van de wal ien de sloot.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Ze wiel andere helpen.
na echt!!!quote:Op maandag 29 mei 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Janet: "Kom op met dat eten ,jezusmina."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |