????quote:Op maandag 29 mei 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
Janet: "Kom op met dat eten ,jezusmina."
Ben benieuwd of ze het allemaal op maakt voor ze alles overdraagt aan de nieuwe managerquote:Op maandag 29 mei 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Febo dit opgepikt heeft, voorlopig geen verdienopdrachten daar
Letterlijk wat ze zei.quote:
Prima bordje.quote:
Ach de één is dwangmatig met tabak bezig, de volgende met biertjes en Erik vindt genoeg eten belangrijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:08 schreef Judiwi het volgende:
Eric alleen maar bezig met eten. En thuis at hij snickers en magnetron maaltijden. Ook nog vet op zijn lever. Hij is dwangmatig bezig. Niet normaal.
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze wat over zou dragen, maar of ze dat ook doet is natuurijk de vraag.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het allemaal op maakt voor ze alles overdraagt aan de nieuwe manager
Tis wat.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:08 schreef Judiwi het volgende:
Eric alleen maar bezig met eten. En thuis at hij snickers en magnetron maaltijden. Ook nog vet op zijn lever. Hij is dwangmatig bezig. Niet normaal.
Hi-laarquote:Op maandag 29 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Zoe
ik lachtte
ik zei gewoon Sasha heeft je nodig
grapje
Oh valt me mee van hem.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:10 schreef IkFok het volgende:
Marciano vraagt waarom Zoe mirthe naar binnen stuurde voor niks. Vond ze leuk
Wat een erterbakkiequote:Op maandag 29 mei 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
Zoe
ik lachtte
ik zei gewoon Sasha heeft je nodig
grapje
Eunice heeft haar kruiwagen voor de finale ook gevondenquote:Op maandag 29 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Babbel maakt zich wel heel erg veel zorgen over komende nominatie
[ afbeelding ]
Wat een Farizeeërquote:Op maandag 29 mei 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Babbel maakt zich wel heel erg veel zorgen over komende nominatie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |