Precies dat.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is ongelukkig volgens Eunice en Babs
ik denk dat ze zelf vooral ongelukkig zijn en dat reflecteren op een ander
Erik heeft de tijd van zijn leven.quote:
Die kleine heks spoort niet.quote:
Die grote heks ook niet.quote:
tja valt niet mee om je na 8 maanden weer opnieuw in te likken in een groepquote:
Su ies ien een toesenweg.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja valt niet mee om je na 8 maanden weer opnieuw in te likken in een groep
hier hetzelfde. Heb 5 minuten geprobeerd op 2 maar niet te doen en wat een onzin komt daaruitquote:Op maandag 29 mei 2023 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Nu snuit Morri nog keihard haar neus in mijn oortjes.
Maar ik blijf op 1, ja ja
2 lijkt me nog erger nl
het is verschrikkelijkquote:Op maandag 29 mei 2023 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Nu snuit Morri nog keihard haar neus in mijn oortjes.
Maar ik blijf op 1, ja ja
2 lijkt me nog erger nl
Ja en zoveel en zo vaak dit voorgeschoteld krijgen. Het is voor mij gewoon te veelquote:Op maandag 29 mei 2023 19:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
hier hetzelfde. Heb 5 minuten geprobeerd op 2 maar niet te doen en wat een onzin komt daaruit
Gelukkig trekken een aantal van jullie het nog, want dan krijg ik iig nog maar eens bevestigd dat het daarmee klaar is voor mij.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is verschrikkelijk
valt me weeeer op dat
ze zijn zelf ongelukkig maar zoeken dat in allerlei problemen van een ander
of een ander die misschien wel eens problemen kan veroorzaken
Erik zit in zijn eigen bubbel, zelfs als je hem opsluit in een loods met vreemden komt ie daar niet uit. En waarom zou ie, hij lijkt perfect tevreden met zijn bubbel.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoor babs nu weer zeggen
dat Erik zich heel goed kan adapten aan de situatie
ik vind dat Erik zich juist niet kan adapten(wat een bs woord)
maar zijn eigen ding doet en aan zijn eigen regels vasthoudt
Waar halen ze het vandaan.En dan over compassie praten.Toen ze met JW was vond ze het heerlijk om Erik uit te lachen.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is verschrikkelijk
valt me weeeer op dat
ze zijn zelf ongelukkig maar zoeken dat in allerlei problemen van een ander
of een ander die misschien wel eens problemen kan veroorzaken
mooi gezegd Tonjaquote:Op maandag 29 mei 2023 19:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Erik zit in zijn eigen bubbel, zelfs als je hem opsluit in een loods met vreemden komt ie daar niet uit. En waarom zou ie, hij lijkt perfect tevreden met zijn bubbel.
Dat ie daarbij zo sociaal onhandig is als je maar kan bedenken maakt niet uit. Daar hebben voornamelijk anderen last van.
En voor mij als kijker is dat zeer vermakelijk
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is blijkbaar wonderbaarlijk, een man van 43 die kan lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |