Je hebt duidelijk geen BB gekeken want dat is/was echt 10x erger met over elkaar praten. Voor mij valt het hier juist heel erg mee.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:07 schreef xsaskiax het volgende:
hm ik heb alle jaren van Utopia gevolgd (BB niet), maar ik heb ze daar echt nog nooit zo over anderen horen praten als er hier gebeurt. Natuurlijk waren er daar ook 'groepen', maar zo smerig als een paar lui hier bezig zijn....daar lusten de honden geen brood van en als ik eerlijk ben gaat de lol van het kijken naar de streams er behoorlijk vanaf, het is meer ergernis de laatste weken.
om 3 uur was je dichterbij god??quote:
nee ruppie en morrie hadden het erover, morrie legde dat uit.. dat de slechte zielen van de slechte mensen dan slapen.. (want ja.. nacht) daardoor is er meer positieve energie..... ruppie vulde aan dat 3 een magisch getal is.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
om 3 uur was je dichterbij god??
geen idee hoor, maar dat hoorde ik mirthe vanmiddag zeggen
oke, dank je wel!!quote:Op zondag 28 mei 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ruppie en morrie hadden het erover, morrie legde dat uit.. dat de slechte zielen van de slechte mensen dan slapen.. (want ja.. nacht) daardoor is er meer positieve energie..... ruppie vulde aan dat 3 een magisch getal is.
zat verder niemand bij was vanmorgen op de slaapkamer
Nog een reden waarom ik blij ben BB niet te hebben gevolgdquote:Op zondag 28 mei 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen BB gekeken want dat is/was echt 10x erger met over elkaar praten. Voor mij valt het hier juist heel erg mee.
Is een tangquote:Op zondag 28 mei 2023 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe houdt de aansteker waar ze aanmaakdingen mee aangestoken heeft wel heel erg boven het vuur
Oh okay dat heb ik gemist. Nu niet meer.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee in haar linker hand heeft ze de aansteker
Een tevreden alcoholist is geen onruststokerquote:
Jeff is een gelegenheidsdrinkerquote:Op zondag 28 mei 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Een tevreden alcoholist is geen onruststoker![]()
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jeff is een gelegenheidsdrinker![]()
Pinksteren vandaag.. goede gelegenheid, verdient een biertje erbij
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Een tevreden alcoholist is geen onruststoker![]()
Ze maakt wel een mooi bedjequote:Op zondag 28 mei 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe slaat al het ongedierte van de klamboe af
*hoor haar 'engine' mompelenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ze maakt wel een mooi bedjebenieuwd voor wie het is.
aaawwhquote:
Grappig want die blijven op het licht afkomen..quote:Op zondag 28 mei 2023 23:41 schreef engine het volgende:
Mirthe gaat even alle muggen in de omgeving dood slaan
Dat is wel een fabeltje geloof ikquote:Op zondag 28 mei 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Grappig want die blijven op het licht afkomen..
Min degenen die ze nu naar gene zijde heeft gemept
ziet er wel zo uitquote:Op zondag 28 mei 2023 23:39 schreef Monique___ het volgende:
dat horgordijn wappert ver naar het vuur... of lijkt dat maar zo
muggen komen niet op het licht afquote:Op zondag 28 mei 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Grappig want die blijven op het licht afkomen..
Min degenen die ze nu naar gene zijde heeft gemept
ja die hebben wel een leuke vibe samenquote:Op maandag 29 mei 2023 00:02 schreef engine het volgende:
Jeff en Mirthe lijken elkaar ook steeds meer te vinden.
dat kunnen ze boven nog niet zien... de negatieve zielen zijn nu nog wakker en verstoren het signaalquote:Op maandag 29 mei 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
Oh de sterrenhemel gaat buiten aan ... Hoop dat ze dat daar boven wel leuk vinden
wachten tot 3 uur dan !?quote:Op maandag 29 mei 2023 00:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat kunnen ze boven nog niet zien... de negatieve zielen zijn nu nog wakker en verstoren het signaal
Ze zijn wel ineens goede vriendinnen. Mirthe is helemaal enthousiast.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa eindelijk weten we het
morrie gaat ernaast liggen
wellicht elkaar ook gevonden in het spirituele?quote:Op maandag 29 mei 2023 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn wel ineens goede vriendinnen. Mirthe is helemaal enthousiast.
straks nog minder...stoppen met drinken en rokenquote:Op maandag 29 mei 2023 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat denken jullie, komt er morgen een zoemer? Moet toch wel iets gebeuren dit Pinksterweekend, zonnen en kaarten wordt ook saai. Ik mis de gezellige avonden, met lachende mensen. Begint nu echt een bejaardentehuis te lijken daar
morgen mogen ze aangeven wie manager wil wordenquote:Op maandag 29 mei 2023 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat denken jullie, komt er morgen een zoemer? Moet toch wel iets gebeuren dit Pinksterweekend, zonnen en kaarten wordt ook saai. Ik mis de gezellige avonden, met lachende mensen. Begint nu echt een bejaardentehuis te lijken daar
Mirthe is vooral haar eigen weg aan het gaan de laatste tijd. Vind ik mooi om te zien. De groep weet ook hoe zij is inmiddels en iedereen accepteert het ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht elkaar ook gevonden in het spirituele?
Iedereen is toch gestopt !??! Zie geen gerook meer of ben ik nu iets te voorbarig ?!quote:Op maandag 29 mei 2023 00:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
straks nog minder...stoppen met drinken en roken
daarvoor gaat wel altijd een zoemerquote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
morgen mogen ze aangeven wie manager wil worden
ik verwacht morgen geen zoemer
quote:Op maandag 29 mei 2023 00:15 schreef engine het volgende:
Heey Mirthe neem die pot pindakaas mee naar bed
Ik kijk steeds minder, af en toe ff stream aan, zie ik ze weer kaarten en in de zon hangen. De gesprekken kennen we nu ook wel. Zij zijn uitgepraat, behalve in herhaling vallen en ik raak uitgekeken.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen 2 zoemers, `1 om 9 uur en een om 1 uur. Laat ze maar weer eens iets doenquote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht 1 juniquote:Op maandag 29 mei 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen is toch gestopt !??! Zie geen gerook meer of ben ik nu iets te voorbarig ?!
En beide een nominatie? make my dayquote:Op maandag 29 mei 2023 00:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen 2 zoemers, `1 om 9 uur en een om 1 uur. Laat ze maar weer eens iets doen
voor dat geld. #zwetenzullenze
Neuh, dinsdag zijn ze de eerste.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen 2 zoemers, `1 om 9 uur en een om 1 uur. Laat ze maar weer eens iets doen
voor dat geld. #zwetenzullenze
Er wordt alleen zo nu en dan door het groene jaloezie 'monster' over haar geroddeld.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe is vooral haar eigen weg aan het gaan de laatste tijd. Vind ik mooi om te zien. De groep weet ook hoe zij is inmiddels en iedereen accepteert het ook.
Ze is zeker niet standaard. Dat vind ik leuk. Buiten dat ze er gewoon heel leuk uit ziet vind ik dat gewoon leuk om te zien. Ze is wel bijzonder maar op een mooie manier.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Er wordt alleen zo nu en dan door het groene jaloezie 'monster' over haar geroddeld.
Ze gaat haar eigen weg maar is minder te peilen dan de andere bewoners.
ze is niet standaard
Wat is het ook een rotzak hčquote:Op maandag 29 mei 2023 00:23 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey heeft 2 appels gegeven, eentje voor Mirthe en eentje voor Moraima
alles voorquote:Op maandag 29 mei 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy gaat ook buiten slapen, ondertussen sleept Mirthe alle nep planten mee naar de cabana om het gezellig aan te kleden
Iedereen krijgt hetzelfde dus als je jouw deel weggeeft is het goed ..quote:Op maandag 29 mei 2023 00:42 schreef mangalie het volgende:
[..]Hij geeft wat weg van de huishoudpot, wat hij zelf niet lust...
Goedemorgenquote:Op maandag 29 mei 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
O er loopt nu iemand naar de toilet (hoorde het in de keuken dus) niet gezien wie het was. Zag nog net de wc deur dicht gaan
Ja ik zag haar weer wegsloffen zal wel weer haar bed in duiken, Moraima ook trouwensquote:Op maandag 29 mei 2023 07:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dat was Janet. En nu Moirama.
Ik wilde het net tikkenquote:
Wendy? Ik las dat zij ook buiten ging slapen.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
Er liggen er drie in de cabana buiten. Mirthe, Moirama en ?
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy? Ik las dat zij ook buiten ging slapen.
Probeert ze met die blouse Shakti of Shiva te verleiden? Gaat haar nie lukkuhquote:Op maandag 29 mei 2023 07:59 schreef Rhosyn het volgende:
En daar hebben we Eunice in haar doorzichtige blouse.
Of "Weer een dag met een blobvis achter me aanquote:Op maandag 29 mei 2023 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die lag met zijn handen voor z'n gezicht en dacht: Waar ben ik nu in verzeild geraakt
Heb geen medelijden met hem, hij laat het zelf doormodderenquote:Op maandag 29 mei 2023 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of "Weer een dag met een blobvis achter me aan"
Inderdaad hoor, hij houdt het allemaal zelf in stand.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen medelijden met hem, hij laat het zelf doormodderen
Moraima gaat het worden dat is wat mij betreft al duidelijkquote:Op maandag 29 mei 2023 08:22 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
benieuwd wie er zich aanmelden voor nieuwe manager te worden , hoop nu eens manger die niet uit team ice komt , maar zal niet gaan gebeuren vrees ik
Dat vindt hij fijn..hij moedigd het nog een soort van aan door mee te praten en dingen te beamen.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of "Weer een dag met een blobvis achter me aan"
Goedemorgenquote:Op maandag 29 mei 2023 08:22 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
benieuwd wie er zich aanmelden voor nieuwe manager te worden , hoop nu eens manger die niet uit team ice komt , maar zal niet gaan gebeuren vrees ik
ok , slaap ook nog half door partner die niet kan slapen door pijnquote:Op maandag 29 mei 2023 08:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Goedemorgen
volgens zowie: sjennet morrie en ben de derde naam alweer vergeten
brein slaapt nog half.
GM.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima gaat het worden dat is wat mij betreft al duidelijk
GMquote:Op maandag 29 mei 2023 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
En de eerste vraag die ze als manager zal stellen is, hoe zet ik de computer aan?
och rupi zal haar wel helpen , en ook zichzelfquote:Op maandag 29 mei 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GM
Ja dat gaat echt nog wat worden als die manager wordt. Moet ze de hele dag boven zitten en dingen doen.
En dan lachen en meteen al zeggen dat ze het niet kan.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
En de eerste vraag die ze als manager zal stellen is, hoe zet ik de computer aan?
Babette zat haar te pushen het te worden, en zei we helpen je welquote:Op maandag 29 mei 2023 08:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
och rupi zal haar wel helpen , en ook zichzelfik wil dat morrie veel de trap op en af moet gaan , hijg hijg , kuch kuch
zo is morrie , ik kan dat niet is haar lijfspreukquote:Op maandag 29 mei 2023 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan lachen en meteen al zeggen dat ze het niet kan.
Is Babette zelf te lui en te laf om manager te worden?quote:Op maandag 29 mei 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zat haar te pushen het te worden, en zei we helpen je wel
tuurlijk kan die weer uren boven zitten roddelen en stoken over de anderequote:Op maandag 29 mei 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zat haar te pushen het te worden, en zei we helpen je wel
voor juni wel , ze wil blijkbaar wel in juliquote:Op maandag 29 mei 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Babette zelf te lui en te laf om manager te worden?
Dat is toch niet leuk, dat kan ik toch niet, dat is toch niet leukquote:Op maandag 29 mei 2023 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan lachen en meteen al zeggen dat ze het niet kan.
Die wilde dacht ik volgende maandquote:Op maandag 29 mei 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 mei 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tafeltennis en de oefeningen van Eunice zien en horen wequote:
Ik had het over vanmiddag toen was mirthe op zoek naar iemand die haar kon wekkenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ruppie en morrie hadden het erover, morrie legde dat uit.. dat de slechte zielen van de slechte mensen dan slapen.. (want ja.. nacht) daardoor is er meer positieve energie..... ruppie vulde aan dat 3 een magisch getal is.
zat verder niemand bij was vanmorgen op de slaapkamer
Gisterenavond zei wendyquote:Op maandag 29 mei 2023 07:59 schreef Rhosyn het volgende:
En daar hebben we Eunice in haar doorzichtige blouse.
Zij is altijd vrij..ze doet net alsof ze wat doet,maar hangt gewoon boven schminken roddelen enzquote:
Precies wat ze nu ook doetquote:Op maandag 29 mei 2023 09:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zij is altijd vrij..ze doet net alsof ze wat doet,maar hangt gewoon boven schminken roddelen enz
Jawel gelijk daarna mic check heel zachtquote:Op maandag 29 mei 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette zegt de stem, en meer niet. Dat was raar
O die heb ik dan niet gehoord, heb het geluid nog wel heel zachtjes staanquote:Op maandag 29 mei 2023 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel gelijk daarna mic check heel zacht
die leert het nooit niet bep , altijd gedoe met haar microfoonquote:Op maandag 29 mei 2023 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel gelijk daarna mic check heel zacht
Ja echt he en ze heeft echt overal schijt aanquote:Op maandag 29 mei 2023 09:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
die leert het nooit niet bep , altijd gedoe met haar microfoon
of Eunice, in de gele bikini, maar dat was vooral toen JW er nog was.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Iemand ( mirthe??? Aanname) doet dat wel
De hele dag in bikini lopen
Jeetje Babs
Heb je wel eens naar zoe gekeken
Ik krijg het idee dat Babette een beetje jaloers is op Mirthe (in bikini)quote:Op maandag 29 mei 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is de allergrootste concurrent van iedereen hier
Babs je praat best een beetje poep
Je maakt iemand groter dan hij/zij is
Dit is een van de weinige keren dat ik de jaloeziekaart wel geloof.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Babette een beetje jaloers is op Mirthe (in bikini)
Moet ze niet eerst afstuderen ofzo?quote:Op maandag 29 mei 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
Baps gaat als ze winđt een villa kopen en een praktijk (in Spanje)
sowieso jaloers op Mirthe. Ze krijgt geen grip op haar en dat zit haar goed dwars.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Babette een beetje jaloers is op Mirthe (in bikini)
Kan gewoonquote:Op maandag 29 mei 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
dit kan niet zeggen de bewoners, als zich drie mensen zich aanmelden kan je er geen 5 meenemen
Babs maakt meteen dramaquote:Op maandag 29 mei 2023 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Uh? wat is er gezegd dat ze zo hysterisch doen?
Volgens Babs mag het nietquote:
wat mag er volgens bep nietquote:Op maandag 29 mei 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens Babs mag het niet
Maar heb die regel nooit gehoord
Iemand die manager wil worden een ander steunenquote:
Ze zijn met 16quote:Op maandag 29 mei 2023 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt toch dat dat niet kan?
2 kandidaten en ieder 5 mensen is 12
Nee maakt niet uit voor henquote:Op maandag 29 mei 2023 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
Dus degene die zich aanmeldt voor manager moet gewoon nog steeds 5 mensen achter zich hebben staan?
Ik hoop het. Krijgt de groep van Isaac minder voordeel.
Hoe kom je erbijquote:Op maandag 29 mei 2023 10:28 schreef D. het volgende:
Mijn god, heb een weekje nauwelijks gekeken, maar is Zoe nog vervelender geworden?
Is nu veranderd in 3quote:Op maandag 29 mei 2023 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
Dus degene die zich aanmeldt voor manager moet gewoon nog steeds 5 mensen achter zich hebben staan?
Ik hoop het. Krijgt de groep van Isaac minder voordeel.
Het managersschap is haar naar het hoofd gestegen.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:28 schreef D. het volgende:
Mijn god, heb een weekje nauwelijks gekeken, maar is Zoe nog vervelender geworden?
Waarom zou je een tegenstander steunen?quote:Op maandag 29 mei 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn met 16
Dus als een aspirant manager een ander steunt kan het
Dat was altijd al 'niet conform de werkelijkheid'quote:Op maandag 29 mei 2023 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het managersschap is haar naar het hoofd gestegen.
Kijk maar naar haar gezicht
Ze zijn er de hele tijd al mee bezigquote:
Dan moet je je niet verkiesbaar stellenquote:Op maandag 29 mei 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat je niet echt manager wil worden
Wat hier ook beweerd is, en deels tegengesproken.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
In augustus heb je niets aan manager zijn zegt Babatte want je krijgt dan geen vrijstelling
Tis een spelshow D. Dus ook daar kun je een spel mee spelenquote:
Nee. is dan ook logisch dat het aangepast wordt.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
Wel logisch, 5 met een steeds kleinere groep is niet werkbaar.
Het werd net gezegd, ook logisch dat je als manager in de finale maand geen vrijstelling krijgt.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat hier ook beweerd is, en deels tegengesproken.
Het is al heel vaak gezegd door de deelnemersquote:Op maandag 29 mei 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het werd net gezegd, ook logisch dat je als manager in de finale maand geen vrijstelling krijgt.
die moeten zequote:Op maandag 29 mei 2023 10:35 schreef danaqui het volgende:
En weer mic check voor Babs, die heeft echt schijt aan alles en iedereen![]()
Nou nouquote:Op maandag 29 mei 2023 10:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
die moeten zein hare bek duwen , is al lang genoeg bezig dat mens met hare microfoon
Twee minuten verder heeft ze nog geen mic om en maar ratelen en ratelen.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:35 schreef danaqui het volgende:
En weer mic check voor Babs, die heeft echt schijt aan alles en iedereen![]()
Die moeten ze eens een geluidsdemper gevenquote:Op maandag 29 mei 2023 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Twee minuten verder heeft ze nog geen mic om en maar ratelen en ratelen.
quote:
weer aan de cafeine pillen? Zou ze daar ook mee stoppen als ze stopt met roken en drinken?quote:
Zo klinkt ze wel. Hyper. En nog altijd aan het ratelen zonder microfoonquote:Op maandag 29 mei 2023 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
weer aan de cafeine pillen? Zou ze daar ook mee stoppen als ze stopt met roken en drinken?
Whaaat?!quote:Op maandag 29 mei 2023 10:41 schreef engine het volgende:
Liposuctie van Janet was zesduizend gulden.
Dat vertelt ze netquote:
Sorry wat?quote:Op maandag 29 mei 2023 10:41 schreef engine het volgende:
De moeder van Wendy heeft het ook gehad, kwam op de heupen terug.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:41 schreef engine het volgende:
Het zijn toch de regeltjes van de FEBOquote:Op maandag 29 mei 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
Irritant ventje wordt die Erik net zijn regeltjes.
Van de prijzenpotquote:Op maandag 29 mei 2023 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De moeder van Wendy heeft het ook gehad, kwam op de heupen terug.![]()
Bep wil ook liposuctie.
Wow!quote:Op maandag 29 mei 2023 10:41 schreef engine het volgende:
Dat weet ik wel maar het is meer hoe Erik het verkondigd boven aan de trap alsof hij manager/febo zelf is.quote:
Ik vind dat Bep helemaal geen liposuctie nodig heeftquote:Op maandag 29 mei 2023 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De moeder van Wendy heeft het ook gehad, kwam op de heupen terug.![]()
Bep wil ook liposuctie.
Mori en???quote:Op maandag 29 mei 2023 10:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GMAl bekend wie er allemaal voor manager gaan?
Van mij mogen ze heel Babet leeg zuigen.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Bep helemaal geen liposuctie nodig heeft
Daar bij die lippen kan best wat wegquote:Op maandag 29 mei 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Bep helemaal geen liposuctie nodig heeft
Iedereen zal wel weer afzien want Moraima moet het worden en volgende maand Babs en zo heeft dat kliekje van Jeff alles afgedekt voor de managers. Ze zijn bang dat een manager een keuze mag/moet maken wie naar huis moetquote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen zal wel weer afzien want Moraima moet het worden en volgende maand Babs en zo heeft dat kliekje van Jeff alles afgedekt voor de managers. Ze zijn bang dat een manager een keuze mag/moet maken wie naar huis moet
Vind het oprecht jammer dat die groep zoveel zeggenschap over alles heeft.quote:
Slijmtrut is het, ze had geen zin omdat ze het teveel gedoe vindtquote:Op maandag 29 mei 2023 11:05 schreef D. het volgende:
Babette zegt dat ze zich niet gaat opgeven omdat ze het de oudere generatie gunt.
Hoe krijg je het uit je strot
Iedere maand een ander excuusquote:Op maandag 29 mei 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slijmtrut is het, ze had geen zin omdat ze het teveel gedoe vindt
Maar wel volgende maand want dat geeft haar zekerheid dat ze in de finale maand zit
Voor volgende maand heeft ze geen excuus hoorquote:
Dat betekent gewoon dat die andere groep slappe hap is. Uit wie bestaat die andere groep trouwens?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het oprecht jammer dat die groep zoveel zeggenschap over alles heeft.
Ik hoop dat ze de immuniteit voor de manager in juli afschaffen.😁quote:Op maandag 29 mei 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slijmtrut is het, ze had geen zin omdat ze het teveel gedoe vindt
Maar wel volgende maand want dat geeft haar zekerheid dat ze in de finale maand zit
Weet het niet helemaal zeker, maar Jasper, Mirthe, Sasha en Bern zeker dacht Janet ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon dat die andere groep slappe hap is. Uit wie bestaat die andere groep trouwens?
En Erik en Eunicequote:Op maandag 29 mei 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet het niet helemaal zeker, maar Jasper, Mirthe, Sasha en Bern zeker dacht Janet ook.
Je kan over Babette zeggen wat je wil, maar ze heeft wel humorquote:Op maandag 29 mei 2023 11:05 schreef D. het volgende:
Babette zegt dat ze zich niet gaat opgeven omdat ze het de oudere generatie gunt.
Hoe krijg je het uit je strot
Het werd een heel verhaal van Isaac, hier en daar ontbrak het hem aan actuele informatie, maar daar kletste hij overheen.quote:
Noem dat meer achterbaksquote:Op maandag 29 mei 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan over Babette zeggen wat je wil, maar ze heeft wel humor
Ik vraag me echt af waar een paar lui mee bezig zijn, zou dit opdracht van 'achter' zijn of steken ze echt zo in elkaar???quote:
Misschien is het neus peuteren van Erik ook wel een opdracht van achterenquote:Op maandag 29 mei 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar een paar lui mee bezig zijn, zou dit opdracht van 'achter' zijn of steken ze echt zo in elkaar???
quote:Op maandag 29 mei 2023 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het neus peuteren van Erik ook wel een opdracht van achteren
Ergens hoop ik dat voor hem, ik vind het echt niet kunnen, dat vretenquote:Op maandag 29 mei 2023 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het neus peuteren van Erik ook wel een opdracht van achteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |