locoquote:Op zondag 28 mei 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: je merkt dat mensen crocco in hun hoofd worden van die 8 ton.....
huh ze zeggen toch 'crocco' als ze niet mogen liegen?
Als ze straks weer naar dr ouwe werk moet hier en met dr scooter voorbij scheurt zal ik eens kijken of ik haar eens onderuit kan halenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: je merkt dat mensen crocco in hun hoofd worden van die 8 ton.....
huh ze zeggen toch 'crocco' als ze niet mogen liegen?
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
Zoe tegen Ice
het is echt leip hoor
dat je vrouw met 3 kinderen thuis is en moet werken
echt leip hoor
Hij heeft niks te mekkeren genoeg Shakes op voorraad tochquote:Op zondag 28 mei 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
mensen vergeten wat het adertje onder het gras is
(er is van alles te drinken maar er is straks minder te eten) volgens Ice
succes!!!!quote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze straks weer naar dr ouwe werk moet hier en met dr scooter voorbij scheurt zal ik eens kijken of ik haar eens onderuit kan halen
Hij gaat weer heel makkelijk naar haar niveau, het is een kameleonquote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
Ice klinkt ook weer alsof hij gisteren van de straat is geplukt
Absoluut, opdrachten van achter, lijkt echt op de andere RLS qua opdrachtenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
ik vind ook dit verbazingwekkend @:Puzzie
Ice die heel erg Jeff wegzet
in een gesprek met Zoe
Klinkt een beetje als Babs die Wendy op een bepaalde manier wegzet
zien we hier een patroon??
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze straks weer naar dr ouwe werk moet hier en met dr scooter voorbij scheurt zal ik eens kijken of ik haar eens onderuit kan halen
ik hoorde vanmorgen of vanmiddag een verhaal dat ze buiten gaan slapen, dat ze om 3 uur gaan bidden met Rupert (en volgens mij Moraima)....waarom?? geen flauw ideequote:
Zou het echt zo zijn dat ze van achter hun vrienden zwart moeten praten? Dat geloof ik niet of ben ik nu naïef? Ik weet echt wel dat ze gestuurd worden, maar dit?quote:Op zondag 28 mei 2023 23:03 schreef Limbus het volgende:
[..]
Absoluut, opdrachten van achter, lijkt echt op de andere RLS qua opdrachten
Ja ik hoorde het ook vanmorgen was dat.. omdat de 'slechte' zielen dan ook slapen.. dan is er meer positieve energie.. en 3 is een magisch getal.. aldus rupie en morrie.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen of vanmiddag een verhaal dat ze buiten gaan slapen, dat ze om 3 uur gaan bidden met Rupert (en volgens mij Moraima)....waarom?? geen flauw idee
ahh je weet waar ze werkt/ woont ongquote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt er heel dik bovenop, moet je maar eens kijken hoe ze naar elkaar seinen met name een Isaac die de camera opzoekt en Babs die draait als een blad aan een boomquote:Op zondag 28 mei 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze van achter hun vrienden zwart moeten praten? Dat geloof ik niet of ben ik nu naïef? Ik weet echt wel dat ze gestuurd worden, maar dit?
het lijkt een patroonquote:Op zondag 28 mei 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze van achter hun vrienden zwart moeten praten? Dat geloof ik niet of ben ik nu naïef? Ik weet echt wel dat ze gestuurd worden, maar dit?
pinksteren ? details misschienquote:Op zondag 28 mei 2023 23:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen of vanmiddag een verhaal dat ze buiten gaan slapen, dat ze om 3 uur gaan bidden met Rupert (en volgens mij Moraima)....waarom?? geen flauw idee
Ergens hoopte ik dat het een soort 'uithoren' van Zoë door Isaac is, weten hoe ze over bijvoorbeeld Jeffrey denkt en praat, zodat ze daar rekening mee kunnen houden bij de volgende eliminatiequote:Op zondag 28 mei 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt een patroon
en ik vind het vreemd
dat Ice met Zoe mee lult zien we vaker
maar het leek mij anders
of het te maken heeft met Zoe
dat ze bang zijn dat zij voor hen een probleem gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |