Gaat ze vast mee naar de muziek en met de muziek meequote:
Zo te zien gaat Rupert haar masseren hij heeft hij topje als losgemaakt en een fles olie er naast gezet.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Gaat ze vast mee naar de muziek en met de muziek mee
Correctie, hij masseert haar alquote:Op zondag 28 mei 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien gaat Rupert haar masseren hij heeft hij topje als losgemaakt en een fles olie er naast gezet.
De Febo is gestopt met terug sturen nadat met name Mirthe alles 2 tot 3 keer terug stuurde nietomdat het te klein of groot was maar omdat ze het niet leuk vond.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
mag niks meer geretourneerd worden bij zalando , herhaaldelijk gehoord op stream
Ja, kwam door Mirthe, vooral door Mirthequote:Op zondag 28 mei 2023 17:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De Febo is gestopt met terug sturen nadat met name Mirthe alles 2 tot 3 keer terug stuurde nietomdat het te klein of groot was maar omdat ze het niet leuk vond.
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ga je stukjes fruit uit een emmer hale waar stukjes glas in zitten nu op een plank liggen en het glas er uitvissen
Ik hoor nu dat Jasper het fruit gaat opeten. Isaac vraagt of hij dood wil
Babette zegt dat hij helemaal gek is als hij dat op gaat eten
Iets met sterke drank erin?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Jasper toch aan het doen, heeft een emmer met iets er in en ook allemaal stukjes sinaasappel
IK weet niet wat er in die emmer zit, ik zie er iets zwarts in zitten en stukjes fruit waar kapot glas op zitquote:
Erik kan ook zelf bij groepjes gaan zittenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:36 schreef xsaskiax het volgende:
Een deel van de bewoners zit gezellig buiten te eten en te kletsen, een ander deel zit aan de tafels.... het valt wel op dat niemand bij Erik aan tafel gaat zitten.....
Hij zat als eerste, het viel gewoon opquote:Op zondag 28 mei 2023 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Erik kan ook zelf bij groepjes gaan zitten
Wat eigenlijk precies is hoe bestellen op internet werkt. Alles kun je terug sturen.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De Febo is gestopt met terug sturen nadat met name Mirthe alles 2 tot 3 keer terug stuurde nietomdat het te klein of groot was maar omdat ze het niet leuk vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:47 schreef spapaars het volgende:
raad eens wie als eerste zijn bordje leeg heeftDat was zijn tweede bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je gelijk in, hij is heel blij met de chocomelk (die zo op was), de jus d'orange (waar hij van geniet) en de cola (die hij naar binnen tankt.... gisteren een glas bij de koelkast leeg, gelijk een nieuw glas en daarmee naar binnen)quote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij drinkt dan ook geen halve krat bier per dag...
Maar fris wordt nooit vergeleken met brood. Bier welquote:Op zondag 28 mei 2023 19:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, hij is heel blij met de chocomelk (die zo op was), de jus d'orange (waar hij van geniet) en de cola (die hij naar binnen tankt.... gisteren een glas bij de koelkast leeg, gelijk een nieuw glas en daarmee naar binnen)
Ja, joh tuurlijk...Heeft Erik alleen opgedronken...quote:Op zondag 28 mei 2023 19:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, hij is heel blij met de chocomelk (die zo op was), de jus d'orange (waar hij van geniet) en de cola (die hij naar binnen tankt.... gisteren een glas bij de koelkast leeg, gelijk een nieuw glas en daarmee naar binnen)
Nou toe maar zeg. 2 hele biertjes.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:10 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zou niet drinken (had Erik gezegd??), ze dacht dat ze pas een half biertje op had, tot Wendy haar voor ging rekenen... 2x1/2 en een hele... 2 biertjes
zei ik gister al, je kon er op wachten, gruwelijk irritant.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Babbel praat over zich zelf alsof ze al een half jaar niet gedronken en gerookt heeft.
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zei ik gister al, je kon er op wachten, gruwelijk irritant.
niks erger als mensen die net gestopt zijn, sommige dan
Nou ik vind het ook niet normaal om een machine voor 2 shirts te laten draaien...quote:Op zondag 28 mei 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft 2 witte shirts om te wassen en ze zet de wasmachine aan.......(niet even vragen wie er nog meer witte spullen heeft, duur 'wasje')... Isaac legt haar uit hoe ze het moet doen en Zoë roept trots dat hij het van haar heeft geleerd (maar niet even zeggen dat het wel raar is om hier een aparte was voor te draaien)
(misschien ben ik 'ouderwets zuinig' hoor, maar het viel me wel op)
Echt die Babbet......quote:Op zondag 28 mei 2023 19:35 schreef woxxel het volgende:
Babette is blij dat Wendy wat meer met mirthe doet dan kan ze wat afstand nemen en zien of ze gelijk heeft.
Maar waarin?
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook niet normaal om een machine voor 2 shirts te laten draaien...
Mirthe had het er daarnet over dat Eunice altijd wilde dat zij zweeg, maar Eunice praat nu honderduit met Babette zegt ze, en andersom ook.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:36 schreef pingu66 het volgende:
Babbet vindt het gezellig het Eunice in de keuken.
Ik begrijp dit gedrag van een volwassen vrouw helemaal niet.quote:
Waarschijnlijk omdat het ook al zo voeltquote:Op zondag 28 mei 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Babbel praat over zich zelf alsof ze al een half jaar niet gedronken en gerookt heeft.
Babbel staat gewoon in beeldquote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zijn backstabbers Zoë en Babbel niet op de stream?
Iets met appelkruimeldinges.... en de ananas zouden ze op de barbecue roosteren, maar zo te zien hebben ze het in de pan gebakkenquote:Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
Ze komen niets te kort, weer een bord vol
[ afbeelding ]
Ze voeren geen klote uit maar blijven zich maar volgooien (en volgieten)quote:Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, in de koekenpan.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Iets met appelkruimeldinges.... en de ananas zouden ze op de barbecue roosteren, maar zo te zien hebben ze het in de pan gebakken
avondeten hebben ze al op, was rijst met bloemkool en kikkererwten en iets héél groensquote:Op zondag 28 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Ik vind het meer een dessert. Is toch geen avondeten een schijf ananas gebakken.
Terwijl beiden dominant zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 19:53 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice liep eerder tegen Babette te commanderen, waarop Babette haar vastpakte en zei dat ze niet van Dominantie houdt...... Eunice gelijk: iek ook nietttttt
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
avondeten hebben ze al op, was rijst met bloemkool en kikkererwten en iets héél groens
Dat is het ook:dessertquote:Op zondag 28 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Ik vind het meer een dessert. Is toch geen avondeten een schijf ananas gebakken.
Eunice voelde een bepaalde macht ten opzichte van Mirthe terwijl ze het bij Babs niet zou durven en juist 'erbij wil horen'quote:Op zondag 28 mei 2023 19:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe had het er daarnet over dat Eunice altijd wilde dat zij zweeg, maar Eunice praat nu honderduit met Babette zegt ze, en andersom ook.
ik kan het me goed voorstellen dat ze dit raar vindt!
leuk zo'n uitgebreid dessert!quote:Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste, ze dachten/vonden ook dat Eunice sinds het vertrek van JW aansluiting is gaan zoeken bij Babette.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice voelde een bepaalde macht ten opzichte van Mirthe terwijl ze het bij Babs niet zou durven en juist 'erbij wil horen'
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een enig truitje is dat toch
tja brabbel heeft het te druk met andere dingen , zoals roddelen stokenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:28 schreef engine het volgende:
Wendy wil met Babbel mutsen. Ze hebben elkaar de hele dag nog niet gezien. Babbel heeft het druk gehad.
Met oortjes in is het helemaal niet te hardenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Thorelf het volgende:
pff set de laptop aan en hoor meteen die verschrikkelijk overdreven lach van Eunice
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:47 schreef Flow3r het volgende:
Sas tegen Bern : wil je me naar bed brengen ?
Dan moet ze lekker vroeg naar bed gaanquote:
ik vraag me wel af wat je daar dan nog nietquote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan moet ze lekker vroeg naar bed gaan
Maar om dan te vragen of hij haar naar bed wil brengen....![]()
Vooralsnog blijft Bern lekker zitten met zijn rubiks cubequote:Op zondag 28 mei 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me wel af wat je daar dan nog niet
hoor haar de laatste week alleen maar klagen
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ach, dat is gewoon een ritueeltje wat ze samen hebben, al vanaf het begin. Ze doen er niemand kwaad mee.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ze dan nog wat spannends zouden doen, die ballen van bern moeten er inmiddels pimpelpaars met witte stippen uitzienquote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als je kijkt in het topic van Bern of Sas zul je zienquote:Op zondag 28 mei 2023 20:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ze dan nog wat spannends zouden doen, die ballen van bern moeten er inmiddels pimpelpaars met witte stippen uitzien
die heeft echt last van reetketelsteen...of doe dat krabben dan op de plee of zoquote:Op zondag 28 mei 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
ow lekker
janet krabt even lekker aan haar gatje
ow haha ik heb daar niet zo'n behoefte aan eigenlijkquote:Op zondag 28 mei 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je kijkt in het topic van Bern of Sas zul je zien
dat deze inmiddels wat zijn verlicht
de inleiding gezien....ik weiger nog langer te kijkenquote:
De tandarts heeft zijn lip pijn gedaan dus hij gaat niet meerquote:Op zondag 28 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
oei die tandjes van erik
dat wordt wel een beetje armoe troef zo
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef Hoempah het volgende:
[..]
De tandarts heeft zijn lip pijn gedaan dus hij gaat niet meer
net doen alsof ze interessante vragen steltquote:Op zondag 28 mei 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Janet snapt het begrip piraterij niet??
bij SOmalie??
is Janet wereldvreemd??
vind het een heel domme vraagquote:Op zondag 28 mei 2023 21:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
net doen alsof ze interessante vragen stelt
Haar wereld is de loodsquote:Op zondag 28 mei 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Janet snapt het begrip piraterij niet??
bij SOmalie??
is Janet wereldvreemd??
Janet is degene die er naast Ice het meest op uit trektquote:
Cancelledquote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
Wie was de vorige gast vriend van de show ook alweer?
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 28 mei 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cancelled
iedereen is in slaap gevallen
jaquote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Charmian het volgende:
sjenet is zo'n tiep die tijdens vergaderingen de heel veel irritante domme vragen stelt terwijl de rest naar huis wil
en gij gelooft datquote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac kan dus alvast z'n koffer gaan pakken
Babbel ookquote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Charmian het volgende:
sjenet is zo'n tiep die tijdens vergaderingen de heel veel irritante domme vragen stelt terwijl de rest naar huis wil
lag in de lijn der verwachting,,quote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
Hoezo weten ze dat Finland lid is geworden ? Das pas dit jaar april ...
@bernquote:
met groepje ex collega;squote:
ze zeggen ook dat rob de nijs dood is (erik)quote:
slecht voorbeeldquote:Op zondag 28 mei 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Als je bijvoorbeeld ongesteld bent en je hebt bloed en je hebt een missie......ben je meteen klaar.
Aan de reacties te zien weten ze het geen van allenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht voorbeeld![]()
die vrouwen kunnen gewoon aan de prikpil of pil
Ze spelen wel in op de vraag die momenteel vaker gesteld wordt, of het zinnig zou zijn om dienstplicht weer in te voerenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
Janet is voor dienstplicht
mevrouw die zelf graag vrij rondreist![]()
quote:
volgens mij al eerder ???quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
dat heeft toch niets met elkaar te maken?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
ff nagekeken mei 1997quote:Op zondag 28 mei 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
volgens mij al eerder ???
weet het niet zeker
In Nederland is sinds 1 mei 1997 de opkomstplicht officieel opgeschort. De Tweede Kamer heeft in mei 1993, bij aanvaarding van de Prioriteitennota, ingestemd met opschorting van de opkomstplicht. Sinds 22 augustus 1996 werden er al geen nieuwe dienstplichtigen meer opgeroepen.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Nederland is sinds 1 mei 1997 de opkomstplicht officieel opgeschort. De Tweede Kamer heeft in mei 1993, bij aanvaarding van de Prioriteitennota, ingestemd met opschorting van de opkomstplicht. Sinds 22 augustus 1996 werden er al geen nieuwe dienstplichtigen meer opgeroepen.
ik deed hetzelfde![]()
geen ideequote:Op zondag 28 mei 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
Wat was/is de rang van Isaac??
Als je hem hoort was hij officier (minstens)
oke, dus daar heeft alles om je heen niets mee te maken dus volgens hem...okeeeequote:Op zondag 28 mei 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
Ice
het ligt aan jou als persoon wat je mee maakt??
whutttt
hij zal het vast anders bedoelenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke, dus daar heeft alles om je heen niets mee te maken dus volgens hem...okeeee
dat zou zo maar kunnen met die praat van hemquote:Op zondag 28 mei 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zal het vast anders bedoelen
maar het kwam er enorm verrot uit
Ik geloof er geen ene moer van, zijn verhalen en tijdlijnen kloppen niet...quote:Op zondag 28 mei 2023 21:45 schreef chufi het volgende:
Zoals ICE praat over collegas.... zn poten kwijtraken door bermbommen ...
Ze kent zn verhaal inmiddels welquote:Op zondag 28 mei 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
Wat raar dat manager Zoë het niet op kon brengen om een uurtje belangstelling voor het onderwerp/gesprek van 'haar Ice' te tonen....
vond ik ookquote:Op zondag 28 mei 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
Wat raar dat manager Zoë het niet op kon brengen om een uurtje belangstelling voor het onderwerp/gesprek van 'haar Ice' te tonen....
misschien was het wel S5quote:Op zondag 28 mei 2023 22:03 schreef xsaskiax het volgende:
Erik is afgekeurd voor militaire dienst vanwege zijn rug...moet er iets goed mis geweest zijn.... apart dat hij dan wel op zeer hoog niveau aan polstokverspringen kon doen, lijkt me behoorlijk belastend (en ik heb hem nog nooit over zijn rug horen klagen, maar dat kan ik natuurlijk gemist hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
dan weten we meteen waarom ze er niet bij zatquote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef Limbus het volgende:
Zoë was niet bij het gesprek tussen Isaac en Erik, had ze beter wel kunnen doen want dan had ze iets kunnen leren en tevens horen hoe Isaac over zijn gezin spreekt
ze steekt liever haar kop in het zand..wat niet weet wat niet...quote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef Limbus het volgende:
Zoë was niet bij het gesprek tussen Isaac en Erik, had ze beter wel kunnen doen want dan had ze iets kunnen leren en tevens horen hoe Isaac over zijn gezin spreekt
Ja precies datquote:Op zondag 28 mei 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan weten we meteen waarom ze er niet bij zat
dat wil ze dus niet horen
Inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2023 22:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze steekt liever haar kop in het zand..wat niet weet wat niet...
quote:Op zondag 28 mei 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien was het wel S5
hahahaha ik wilde het niet zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoë zit met een vogelnest op haar kop weer op kantoor (in haar slaapshirt) heelllllll vriendschappelijk met Wendy te praten...... man man man wat ben ik die hypocriete griet zat!quote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef Limbus het volgende:
Terwijl andersom de wereld te klein zou zijn geweestquote:Op zondag 28 mei 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
Iedereen zou het weken aan hebben moeten horen... ze zou de verlaten diva uithangenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl andersom de wereld te klein zou zijn geweest
Ik begrijp het helemaal en wat mij betreft mag ze zsm retour afzenderquote:Op zondag 28 mei 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind het echt zo erg, Wendy die altijd Zoë helpt, aanwijzingen geeft, dingen zegt die Zoë later als haar eigen woorden doorverteld..... en dan te weten dat dat poederloeder met vogelnest samen met Babette Wendy totaal aan het affakkelen zijn achter haar rug om...
Zoë die zegt dat ze blij zal zijn als haar managerschap erop zit over 10 dagen..... oh wat hoop ik dat ze in een gigantisch zwart gat dondert.....dat ze gelijk richting poort kan gaan (en deze keer niet meer op pakketjes naar binnen te sleuren en ze als een kleuter open te scheuren, snel voordat een ander het kan doen)
hm een rare zin, maar hopelijk begrijpen jullie meben haar ZO zat!
Wat een toptelevisie zou je hebben als je die twee een duel zou kunnen laten spelenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:29 schreef Limbus het volgende:
Bern heeft z’n kindje ook weer naar bed gebracht compleet met kruikje en nachtkusje
En dat Bern dan mag winnen...mss leeft hij dan een beetje opquote:Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een toptelevisie zou je hebben als je die twee een duel zou kunnen laten spelen
Allemaal leuk en aardig dat toneelstukje van Isaac met Zoe maar eenmaal daarbuiten is het gewoon weer (loverboy) Nadirquote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef Limbus het volgende:
zelfs die wilde haar nietquote:Op zondag 28 mei 2023 22:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig dat toneelstukje van Isaac met Zoe maar eenmaal daarbuiten is het gewoon weer (loverboy) Nadir
Ja zou geweldig zijn !quote:Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een toptelevisie zou je hebben als je die twee een duel zou kunnen laten spelen
Ze drinken dat goedkope bier alsof het gebrouwen is door een pater bovenop een bergquote:Op zondag 28 mei 2023 22:35 schreef woxxel het volgende:
Jeff ff een biertje gepakt. En weer lekker zitten
En het ratelt maar door.......ice die alleen mmm, tuurlijk, zeker zegtquote:Op zondag 28 mei 2023 22:44 schreef xsaskiax het volgende:
huh... Zoë heeft tegen Marciano gezegd dat ze geen adviseur had om de weekbespreking te houden, maar dat Mirthe iets aan haar gevraagd had..... dat ZIJ besloten had om iedereen bij elkaar te roepen.....
Volgens mij loopt ze tegen Isaac Jeffrey weer de grond in te trappen..... waarom nu weer?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat zwembad?quote:Op zondag 28 mei 2023 22:51 schreef greysbones het volgende:
Ice wil het inburgeringsding gaan doen
en daarom fiets hem erin ????
ieder gesprek en ieder onderwerp weet ze zo te draaien dat ze Jeffrey zwart maakt ..... ze zoekt gewoon een excuus om op hem te stemmen, let maar opquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 22:55 schreef greysbones het volgende:
Zoe
jeff zit zichzelf slecht neer
mensen staan te dansen als hij weg gaat
mensen gaan hem nog meer haten
Ice lult ook gewoon mee
Jeff vraagt hem of hij niet een keer met Ima wil praten over vluchtelingen, Erik kapt het af, daar weet ik niets van.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:55 schreef Monique___ het volgende:
erik heeft nu, 3, 4, uh 5 onderwerpen waar hij best wel veel vanaf weet
dat zag ik gister toch niet terug tijdens zijn voorbereiding met mirthe over emoties
hij wist niet eens de basis emoties op te lepelen
En tegen Jeffrey zelf loopt ze poeslief en aardig te doen..... hypocriete truttebolquote:Op zondag 28 mei 2023 22:55 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Ice lult ook gewoon mee
Ja dat was ook apart.. vond het goed wat Jeff aandroeg, dat het niet echt belicht is geworden.. hele verhaal laten vertellen om het thema.. maar nee...quote:Op zondag 28 mei 2023 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff vraagt hem of hij niet een keer met Ima wil praten over vluchtelingen, Erik kapt het af, daar weet ik niets van.
Zo klaar met die meid, heeft ze het lef om het Jeff in zijn gezicht te zeggen dat ze hem weg wil hebben? Natuurlijk niet, maar wel dagen met anderen bespreken. Had ze het lef maarquote:Op zondag 28 mei 2023 22:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En tegen Jeffrey zelf loopt ze poeslief en aardig te doen..... hypocriete truttebol
oh het maakt haar helemaal niet uittttttttttt hoorrrrrrrrrrr
mss moeten ze Zoe eens facebook..twitter...fok eens laten lezen!quote:Op zondag 28 mei 2023 22:55 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Ice lult ook gewoon mee
locoquote:Op zondag 28 mei 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: je merkt dat mensen crocco in hun hoofd worden van die 8 ton.....
huh ze zeggen toch 'crocco' als ze niet mogen liegen?
Als ze straks weer naar dr ouwe werk moet hier en met dr scooter voorbij scheurt zal ik eens kijken of ik haar eens onderuit kan halenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: je merkt dat mensen crocco in hun hoofd worden van die 8 ton.....
huh ze zeggen toch 'crocco' als ze niet mogen liegen?
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
Zoe tegen Ice
het is echt leip hoor
dat je vrouw met 3 kinderen thuis is en moet werken
echt leip hoor
Hij heeft niks te mekkeren genoeg Shakes op voorraad tochquote:Op zondag 28 mei 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
mensen vergeten wat het adertje onder het gras is
(er is van alles te drinken maar er is straks minder te eten) volgens Ice
succes!!!!quote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze straks weer naar dr ouwe werk moet hier en met dr scooter voorbij scheurt zal ik eens kijken of ik haar eens onderuit kan halen
Hij gaat weer heel makkelijk naar haar niveau, het is een kameleonquote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
Ice klinkt ook weer alsof hij gisteren van de straat is geplukt
Absoluut, opdrachten van achter, lijkt echt op de andere RLS qua opdrachtenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
ik vind ook dit verbazingwekkend @:Puzzie
Ice die heel erg Jeff wegzet
in een gesprek met Zoe
Klinkt een beetje als Babs die Wendy op een bepaalde manier wegzet
zien we hier een patroon??
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze straks weer naar dr ouwe werk moet hier en met dr scooter voorbij scheurt zal ik eens kijken of ik haar eens onderuit kan halen
ik hoorde vanmorgen of vanmiddag een verhaal dat ze buiten gaan slapen, dat ze om 3 uur gaan bidden met Rupert (en volgens mij Moraima)....waarom?? geen flauw ideequote:
Zou het echt zo zijn dat ze van achter hun vrienden zwart moeten praten? Dat geloof ik niet of ben ik nu naïef? Ik weet echt wel dat ze gestuurd worden, maar dit?quote:Op zondag 28 mei 2023 23:03 schreef Limbus het volgende:
[..]
Absoluut, opdrachten van achter, lijkt echt op de andere RLS qua opdrachten
Ja ik hoorde het ook vanmorgen was dat.. omdat de 'slechte' zielen dan ook slapen.. dan is er meer positieve energie.. en 3 is een magisch getal.. aldus rupie en morrie.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen of vanmiddag een verhaal dat ze buiten gaan slapen, dat ze om 3 uur gaan bidden met Rupert (en volgens mij Moraima)....waarom?? geen flauw idee
ahh je weet waar ze werkt/ woont ongquote:Op zondag 28 mei 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt er heel dik bovenop, moet je maar eens kijken hoe ze naar elkaar seinen met name een Isaac die de camera opzoekt en Babs die draait als een blad aan een boomquote:Op zondag 28 mei 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze van achter hun vrienden zwart moeten praten? Dat geloof ik niet of ben ik nu naïef? Ik weet echt wel dat ze gestuurd worden, maar dit?
het lijkt een patroonquote:Op zondag 28 mei 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze van achter hun vrienden zwart moeten praten? Dat geloof ik niet of ben ik nu naïef? Ik weet echt wel dat ze gestuurd worden, maar dit?
pinksteren ? details misschienquote:Op zondag 28 mei 2023 23:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen of vanmiddag een verhaal dat ze buiten gaan slapen, dat ze om 3 uur gaan bidden met Rupert (en volgens mij Moraima)....waarom?? geen flauw idee
Ergens hoopte ik dat het een soort 'uithoren' van Zoë door Isaac is, weten hoe ze over bijvoorbeeld Jeffrey denkt en praat, zodat ze daar rekening mee kunnen houden bij de volgende eliminatiequote:Op zondag 28 mei 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt een patroon
en ik vind het vreemd
dat Ice met Zoe mee lult zien we vaker
maar het leek mij anders
of het te maken heeft met Zoe
dat ze bang zijn dat zij voor hen een probleem gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |