dacht 1 juniquote:Op maandag 29 mei 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen is toch gestopt !??! Zie geen gerook meer of ben ik nu iets te voorbarig ?!
En beide een nominatie? make my dayquote:Op maandag 29 mei 2023 00:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen 2 zoemers, `1 om 9 uur en een om 1 uur. Laat ze maar weer eens iets doen
voor dat geld. #zwetenzullenze
Neuh, dinsdag zijn ze de eerste.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen 2 zoemers, `1 om 9 uur en een om 1 uur. Laat ze maar weer eens iets doen
voor dat geld. #zwetenzullenze
Er wordt alleen zo nu en dan door het groene jaloezie 'monster' over haar geroddeld.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe is vooral haar eigen weg aan het gaan de laatste tijd. Vind ik mooi om te zien. De groep weet ook hoe zij is inmiddels en iedereen accepteert het ook.
Ze is zeker niet standaard. Dat vind ik leuk. Buiten dat ze er gewoon heel leuk uit ziet vind ik dat gewoon leuk om te zien. Ze is wel bijzonder maar op een mooie manier.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Er wordt alleen zo nu en dan door het groene jaloezie 'monster' over haar geroddeld.
Ze gaat haar eigen weg maar is minder te peilen dan de andere bewoners.
ze is niet standaard
Wat is het ook een rotzak hčquote:Op maandag 29 mei 2023 00:23 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey heeft 2 appels gegeven, eentje voor Mirthe en eentje voor Moraima
alles voorquote:Op maandag 29 mei 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy gaat ook buiten slapen, ondertussen sleept Mirthe alle nep planten mee naar de cabana om het gezellig aan te kleden
Iedereen krijgt hetzelfde dus als je jouw deel weggeeft is het goed ..quote:Op maandag 29 mei 2023 00:42 schreef mangalie het volgende:
[..]Hij geeft wat weg van de huishoudpot, wat hij zelf niet lust...
Goedemorgenquote:Op maandag 29 mei 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
O er loopt nu iemand naar de toilet (hoorde het in de keuken dus) niet gezien wie het was. Zag nog net de wc deur dicht gaan
Ja ik zag haar weer wegsloffen zal wel weer haar bed in duiken, Moraima ook trouwensquote:Op maandag 29 mei 2023 07:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dat was Janet. En nu Moirama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |