ja die hebben wel een leuke vibe samenquote:Op maandag 29 mei 2023 00:02 schreef engine het volgende:
Jeff en Mirthe lijken elkaar ook steeds meer te vinden.
dat kunnen ze boven nog niet zien... de negatieve zielen zijn nu nog wakker en verstoren het signaalquote:Op maandag 29 mei 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
Oh de sterrenhemel gaat buiten aan ... Hoop dat ze dat daar boven wel leuk vinden
wachten tot 3 uur dan !?quote:Op maandag 29 mei 2023 00:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat kunnen ze boven nog niet zien... de negatieve zielen zijn nu nog wakker en verstoren het signaal
Ze zijn wel ineens goede vriendinnen. Mirthe is helemaal enthousiast.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa eindelijk weten we het
morrie gaat ernaast liggen
wellicht elkaar ook gevonden in het spirituele?quote:Op maandag 29 mei 2023 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn wel ineens goede vriendinnen. Mirthe is helemaal enthousiast.
straks nog minder...stoppen met drinken en rokenquote:Op maandag 29 mei 2023 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat denken jullie, komt er morgen een zoemer? Moet toch wel iets gebeuren dit Pinksterweekend, zonnen en kaarten wordt ook saai. Ik mis de gezellige avonden, met lachende mensen. Begint nu echt een bejaardentehuis te lijken daar
morgen mogen ze aangeven wie manager wil wordenquote:Op maandag 29 mei 2023 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat denken jullie, komt er morgen een zoemer? Moet toch wel iets gebeuren dit Pinksterweekend, zonnen en kaarten wordt ook saai. Ik mis de gezellige avonden, met lachende mensen. Begint nu echt een bejaardentehuis te lijken daar
Mirthe is vooral haar eigen weg aan het gaan de laatste tijd. Vind ik mooi om te zien. De groep weet ook hoe zij is inmiddels en iedereen accepteert het ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht elkaar ook gevonden in het spirituele?
Iedereen is toch gestopt !??! Zie geen gerook meer of ben ik nu iets te voorbarig ?!quote:Op maandag 29 mei 2023 00:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
straks nog minder...stoppen met drinken en roken
daarvoor gaat wel altijd een zoemerquote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
morgen mogen ze aangeven wie manager wil worden
ik verwacht morgen geen zoemer
quote:Op maandag 29 mei 2023 00:15 schreef engine het volgende:
Heey Mirthe neem die pot pindakaas mee naar bed
Ik kijk steeds minder, af en toe ff stream aan, zie ik ze weer kaarten en in de zon hangen. De gesprekken kennen we nu ook wel. Zij zijn uitgepraat, behalve in herhaling vallen en ik raak uitgekeken.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen 2 zoemers, `1 om 9 uur en een om 1 uur. Laat ze maar weer eens iets doenquote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |