zo is morrie , ik kan dat niet is haar lijfspreukquote:Op maandag 29 mei 2023 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan lachen en meteen al zeggen dat ze het niet kan.
Is Babette zelf te lui en te laf om manager te worden?quote:Op maandag 29 mei 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zat haar te pushen het te worden, en zei we helpen je wel
tuurlijk kan die weer uren boven zitten roddelen en stoken over de anderequote:Op maandag 29 mei 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zat haar te pushen het te worden, en zei we helpen je wel
voor juni wel , ze wil blijkbaar wel in juliquote:Op maandag 29 mei 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Babette zelf te lui en te laf om manager te worden?
Dat is toch niet leuk, dat kan ik toch niet, dat is toch niet leukquote:Op maandag 29 mei 2023 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan lachen en meteen al zeggen dat ze het niet kan.
Die wilde dacht ik volgende maandquote:Op maandag 29 mei 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 mei 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tafeltennis en de oefeningen van Eunice zien en horen wequote:
Ik had het over vanmiddag toen was mirthe op zoek naar iemand die haar kon wekkenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ruppie en morrie hadden het erover, morrie legde dat uit.. dat de slechte zielen van de slechte mensen dan slapen.. (want ja.. nacht) daardoor is er meer positieve energie..... ruppie vulde aan dat 3 een magisch getal is.
zat verder niemand bij was vanmorgen op de slaapkamer
Gisterenavond zei wendyquote:Op maandag 29 mei 2023 07:59 schreef Rhosyn het volgende:
En daar hebben we Eunice in haar doorzichtige blouse.
Zij is altijd vrij..ze doet net alsof ze wat doet,maar hangt gewoon boven schminken roddelen enzquote:
Precies wat ze nu ook doetquote:Op maandag 29 mei 2023 09:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zij is altijd vrij..ze doet net alsof ze wat doet,maar hangt gewoon boven schminken roddelen enz
Jawel gelijk daarna mic check heel zachtquote:Op maandag 29 mei 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette zegt de stem, en meer niet. Dat was raar
O die heb ik dan niet gehoord, heb het geluid nog wel heel zachtjes staanquote:Op maandag 29 mei 2023 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel gelijk daarna mic check heel zacht
die leert het nooit niet bep , altijd gedoe met haar microfoonquote:Op maandag 29 mei 2023 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel gelijk daarna mic check heel zacht
Ja echt he en ze heeft echt overal schijt aanquote:Op maandag 29 mei 2023 09:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
die leert het nooit niet bep , altijd gedoe met haar microfoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |