Je hebt duidelijk geen BB gekeken want dat is/was echt 10x erger met over elkaar praten. Voor mij valt het hier juist heel erg mee.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:07 schreef xsaskiax het volgende:
hm ik heb alle jaren van Utopia gevolgd (BB niet), maar ik heb ze daar echt nog nooit zo over anderen horen praten als er hier gebeurt. Natuurlijk waren er daar ook 'groepen', maar zo smerig als een paar lui hier bezig zijn....daar lusten de honden geen brood van en als ik eerlijk ben gaat de lol van het kijken naar de streams er behoorlijk vanaf, het is meer ergernis de laatste weken.
om 3 uur was je dichterbij god??quote:
nee ruppie en morrie hadden het erover, morrie legde dat uit.. dat de slechte zielen van de slechte mensen dan slapen.. (want ja.. nacht) daardoor is er meer positieve energie..... ruppie vulde aan dat 3 een magisch getal is.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
om 3 uur was je dichterbij god??
geen idee hoor, maar dat hoorde ik mirthe vanmiddag zeggen
oke, dank je wel!!quote:Op zondag 28 mei 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ruppie en morrie hadden het erover, morrie legde dat uit.. dat de slechte zielen van de slechte mensen dan slapen.. (want ja.. nacht) daardoor is er meer positieve energie..... ruppie vulde aan dat 3 een magisch getal is.
zat verder niemand bij was vanmorgen op de slaapkamer
Nog een reden waarom ik blij ben BB niet te hebben gevolgdquote:Op zondag 28 mei 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen BB gekeken want dat is/was echt 10x erger met over elkaar praten. Voor mij valt het hier juist heel erg mee.
Is een tangquote:Op zondag 28 mei 2023 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe houdt de aansteker waar ze aanmaakdingen mee aangestoken heeft wel heel erg boven het vuur
Oh okay dat heb ik gemist. Nu niet meer.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee in haar linker hand heeft ze de aansteker
Een tevreden alcoholist is geen onruststokerquote:
Jeff is een gelegenheidsdrinkerquote:Op zondag 28 mei 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Een tevreden alcoholist is geen onruststoker![]()
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jeff is een gelegenheidsdrinker![]()
Pinksteren vandaag.. goede gelegenheid, verdient een biertje erbij
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Een tevreden alcoholist is geen onruststoker![]()
Ze maakt wel een mooi bedjequote:Op zondag 28 mei 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe slaat al het ongedierte van de klamboe af
*hoor haar 'engine' mompelenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ze maakt wel een mooi bedjebenieuwd voor wie het is.
aaawwhquote:
Grappig want die blijven op het licht afkomen..quote:Op zondag 28 mei 2023 23:41 schreef engine het volgende:
Mirthe gaat even alle muggen in de omgeving dood slaan
Dat is wel een fabeltje geloof ikquote:Op zondag 28 mei 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Grappig want die blijven op het licht afkomen..
Min degenen die ze nu naar gene zijde heeft gemept
ziet er wel zo uitquote:Op zondag 28 mei 2023 23:39 schreef Monique___ het volgende:
dat horgordijn wappert ver naar het vuur... of lijkt dat maar zo
muggen komen niet op het licht afquote:Op zondag 28 mei 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Grappig want die blijven op het licht afkomen..
Min degenen die ze nu naar gene zijde heeft gemept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |