neuh.. want het is 1 van haar vele 'doelen' van daar... waar ze nu opeens aan denktquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd is ze alweer allang vergeten dat ze zou stoppen
Rupie is een slang, maar doet het met het grootste gemak ook recht in je gezicht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie heeft de naam slang, maar Zoe is dan niet het zusje van Jeff, maar van Ruppie. Vreselijke stoker, stalker en zeur
En Ruppie heeft nog humor, Zoe is een pain in the assquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rupie is een slang, maar doet het met het grootste gemak ook recht in je gezicht.
Je weet vrij snel wat voor een vlees je in de kuip hebt.
Bij Zoe duurt het langer voordat je weet dat ze eigenlijk je ergste vijand is.
Nou ja dit ookquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rupie is een slang, maar doet het met het grootste gemak ook recht in je gezicht.
Je weet vrij snel wat voor een vlees je in de kuip hebt.
Bij Zoe duurt het langer voordat je weet dat ze eigenlijk je ergste vijand is.
Ik ook, weet liever wat ik aan mensen heb en kan dan zelf ook reageren, maar dat gelul achter je rug, vind ik vals, vooral lief doen in je gezicht en achter de rug om zwart maken, zoals Zoe doet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dit ook
Sowieso liever alles recht in je gezicht , hoe lastig dat soms dan ook kan zijn
Lekker wijntje voor babbelquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:12 schreef cinsan het volgende:
zal wel geen kringgesprek komen nu er drank naar beneden komt
Zeker.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Ruppie heeft nog humor, Zoe is een pain in the ass
nee .. denk het ook niet..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:12 schreef cinsan het volgende:
zal wel geen kringgesprek komen nu er drank naar beneden komt
Wat schiet je er mee op als iemand in je gezicht schreeuwt dat je een mongooltje bent?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, weet liever wat ik aan mensen heb en kan dan zelf ook reageren, maar dat gelul achter je rug, vind ik vals, vooral lief doen in je gezicht en achter de rug om zwart maken, zoals Zoe doet.
Is het beter dat iemand dat achter je rug over je zegt? Ik zou er gewoon om lachen en weglopenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wat schiet je er mee op als iemand in je gezicht schreeuwt dat je een mongooltje bent?
En vooral doordat ze het "onschuldige kleine" meisje speeltquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, weet liever wat ik aan mensen heb en kan dan zelf ook reageren, maar dat gelul achter je rug, vind ik vals, vooral lief doen in je gezicht en achter de rug om zwart maken, zoals Zoe doet.
Ik ben toch je zusjuuuuuuuhquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En vooral doordat ze het "onschuldige kleine" meisje speelt
Achter mijn rug om merk ik niet dus heb ik geen last van. Knap dat jij er zo goed mee om kunt gaan maar dat is niet voor iedereen zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het beter dat iemand dat achter je rug over je zegt? Ik zou er gewoon om lachen en weglopen
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hou maar op.
Straks moet ik de COS ook nog uitzetten
Nou als je het niet weet bij achter je rug om.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Achter mijn rug om merk ik niet dus heb ik geen last van. Knap dat jij er zo goed mee om kunt gaan maar dat is niet voor iedereen zo.
Zij is alweer vergeten dat ze Jeff heeft beloofd te helpen. Net als Babet, die vergeet ook allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij is alweer vergeten dat ze Jeff heeft beloofd te helpen. Net als Babet, die vergeet ook allesZe is gewoon aan het helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij is alweer vergeten dat ze Jeff heeft beloofd te helpen. Net als Babet, die vergeet ook allesik geloof niet dat Mirthe lui is. Ik denk eerder dat Mirthe ervoor past om mee te helpen bij het koken als Jeff in zo'n bui is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar kan ik haar geen ongelijk in geven
Waar dan, zag haar net nog bij Babet op bed zitten of mijn streams lopen achterquote:
Zo bepalend wat ze op camera laten zien..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef engine het volgende:
Alleen de camera blijft even de grote sfeerverpester volgen.
stream 1 is al een tijd rupi met zijn schaduwquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar dan, zag haar net nog bij Babet op bed zitten of mijn streams lopen achter
Ze helptquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar dan, zag haar net nog bij Babet op bed zitten of mijn streams lopen achter
Nouja Mirthe liep toch wel redelijk duidelijk een paar keer naar binnen en naar buiten. Jeff hield nog de deur voor haar open.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zo bepalend wat ze op camera laten zien..
lol , leuke grapquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zo is dat, het is gewoon een positief meisje ..
Ik zit te tikken en heb dan het geluid van 1 stream aan.. heeeel soms 2 streams als er een moment van streamstress isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja Mirthe liep toch wel redelijk duidelijk een paar keer naar binnen en naar buiten. Jeff hield nog de deur voor haar open.
Klopt, komt wel weer goedquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt en eik altijd op vrijdag heeft hij dit
Hij trekt die weekenden gewoon ook niet
Te weinig bier in het vooruitzicht...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef engine het volgende:
Waar is het kneusje nou eigenlijk boos over weer?
over het hamsteren van zowie en zoals je nu hoort de broden..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:24 schreef engine het volgende:
Waar is het kneusje nou eigenlijk boos over weer?
Pff wat een gedoe weer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Te weinig bier in het vooruitzicht...
Ze probeerde hem echt wat op te beuren.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee.. wat moet je op deze tirade zeggen
aahhhh daar is wendie
Eensquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:26 schreef Puzzie het volgende:
Jeff heeft wel een punt : bizar hoeveel er aan eten wordt uitgegeven
( net als tabak ,kleertjuss en troep)
dat komt nu niet meer binnenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze probeerde hem echt wat op te beuren.
Maar dat is kansloos
Hopelijk gaat die regel eraf , idioot gedoe , alleen dat schelden met kanker vind ik not donequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:27 schreef engine het volgende:
Aan alle kanten aan het schelden maar dat mag inmiddels weer.
ik snap hem nuquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:28 schreef Monique___ het volgende:
jeff: het is allemaal te dom om te schijten hier
Wat een onzin weer, hij vraagt ook om cola en andere dingenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:28 schreef Snensie het volgende:
Jeff heeft te weinig alcohol in zijn bloed waardoor hij sjagerijnig word volgens mij. Dat is een veel voorkomend afkickverschijnsel bij alcohollisten.
Dat is de frustratie, die anderen delen, maar hun smoel houdenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is de frustratie, die anderen delen, maar hun smoel houden
jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, hij vraagt ook om cola en andere dingen
Het zegt ook wat van de groep dat er niet op wordt gereageerdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is de frustratie, die anderen delen, maar hun smoel houden
iedereen is bang zijn mond open te doen, om niet genomineerd te worden. Jeff maakt het geen bal meer uit. Solliciteert volgens mij zelfs naar een gele kaartquote:
oeps tyyfes zooi nog wel mag hij wel zekerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
1 kutzooi vind jeff het
6 flessen jus 5 euro
en ik roep het al vanaf dag 1 dat we hier binnen waren
tyfes zooi
dat ik ooit een stemming heb moeten doen voor een fokking fles siroop
Slappe lul is hetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Marciano wil niet meer eten, maar wel op zijn eigen voeding kunnen letten
Marciano 😉quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:29 schreef Monique___ het volgende:
wendie reageert op jeff.. ruppie zit heeel aandachtig te lezen
[ afbeelding ]
morrie wel jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Verida het volgende:
ach het is weer vrijdag natuurlijk, het wordt inmiddels om te lachen
Hij heeft er maar mee te dealen vind ik. Ze hebben zoe als manager aangewezen en als Zoe het niet naar zijn zin doet, kan hij wachten tot er een volgende manager komt.
Wie weet kan hij de volgende manager wel intimideren.
omdat hij nu blijkbaar al ploft.....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:32 schreef Sestra666 het volgende:
waarom hebben ze geen vergadering meer eigenlijk?
Lachwekkend hoe hij weer tekeer gaat om niks. Het weekend kan mij niet saai en lang genoeg zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Verida het volgende:
ach het is weer vrijdag natuurlijk, het wordt inmiddels om te lachen
Hij heeft er maar mee te dealen vind ik. Ze hebben zoe als manager aangewezen en als Zoe het niet naar zijn zin doet, kan hij wachten tot er een volgende manager komt.
Wie weet kan hij de volgende manager wel intimideren.
Bang voor zijn positie, toen kon hij ongemerkt klagen, lukt nu niet meerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:33 schreef Puzzie het volgende:
Marciano is een jankerd, maanden zitten klagen over het eten, en nu is het ineens wel goed
Volgens mij hangt hij nu meer naar wat Jeff zegt.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bang voor zijn positie, toen kon hij ongemerkt klagen, lukt nu niet meer
Oh Tiano is het wel met Jeff eens, hij heeft een punt zegt hijquote:
Die 2 krijgen samen op het moment gruwelijk veel streamtijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:38 schreef Monique___ het volgende:
ondertussen zitten zowie en brabbel op de slaapkamer te mutsen
ja gek hequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 2 krijgen samen op het moment gruwelijk veel streamtijd.
Geen idee waarom ook
Stoer...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:38 schreef Monique___ het volgende:
jeff: mijn avontuur ontnemen dan ontneem ik haar avontuur
Ja, of iemand is heel erg gek op 1 van die 2quote:
Ja dat doet ie om de boel te maskeren. Maar voor mij is het zo duidelijk als wat, het gaat altijd om bier.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iedereen is bang zijn mond open te doen, om niet genomineerd te worden. Jeff maakt het geen bal meer uit. Solliciteert volgens mij zelfs naar een gele kaart
ja dat is ook wel apart dat ze een brood overschot hebben en dan besloten wordt om een koolhydraatarm ontbijt en salade te gaan makenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:38 schreef Ebinas het volgende:
Wel een punt.
Eerst ontbijt en lunch is gaan vullen met het voorraad brood
Dat stond al op de planning was aangegeven door het kookteam van die dag.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is ook wel apart dat ze een brood overschot hebben en dan besloten wordt om een koolhydraatarm ontbijt en salade te gaan maken
Doe maarquote:
Gelukkig worden de opdrachten wel leuker, als de opdracht van vanochtend de opmaat is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
Ik snap jeff wel.. het is daar super gezapig...... lijkt alsof ze daar hun tijd wat uitzitten in plaats van er iets heel leuks van te maken samen.
zoals hij net al zei: zit het daar wat te klaverjassen..
het kakt allemaal in daar..
ipv samen lol te maken ook want het is weekend
Ja dat mag je dan hopen dat het zo blijft....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig worden de opdrachten wel leuker, als de opdracht van vanochtend de opmaat is.
Als de mongooltjes geen bier bestellen zijn die kwaliteiten ineens weg.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:47 schreef Monique___ het volgende:
'kneuzen allemaal' 'mijn kwaliteiten komen hier niet tot zijn recht, sfeer maken '
Ik weet niet of Jeff wel weet hoe je moet genieten maar ik vind het ook een tamme bendequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
Ik snap jeff wel.. het is daar super gezapig...... lijkt alsof ze daar hun tijd wat uitzitten in plaats van er iets heel leuks van te maken samen.
zoals hij net al zei: zit het daar wat te klaverjassen..
het kakt allemaal in daar..
ipv samen lol te maken ook want het is weekend
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Als de mongooltjes geen bier bestellen zijn die kwaliteiten ineens weg.
En dan idd zoals Jeff zegt met dat geld wat extra mee doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is ook wel apart dat ze een brood overschot hebben en dan besloten wordt om een koolhydraatarm ontbijt en salade te gaan maken
Zeker, deze was leuk in elkaar gezetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig worden de opdrachten wel leuker, als de opdracht van vanochtend de opmaat is.
zijn kwaliteiten welke dan , van de drammende zeikende kleuter die zijn zin niet krijgtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:47 schreef Monique___ het volgende:
'kneuzen allemaal' 'mijn kwaliteiten komen hier niet tot zijn recht, sfeer maken '
zijn sfeermaak kwaliteitenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn kwaliteiten welke dan , van de drammende zeikende kleuter die zijn zin niet krijgt
ah ja hij is toch zo vol van zichzelfquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zijn sfeermaak kwaliteiten![]()
zo benoemde hij het zelf net
En een sfeermaker is het zekerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zijn sfeermaak kwaliteiten![]()
zo benoemde hij het zelf net
Leuk jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:55 schreef Ebinas het volgende:
Nou dat was het dan weer.
Straks maar lekker kaarten kijken.
Mss gaat er nog iemand biljarten, lijkt me ook wel leuk
Jeff gaat nog de hele avond door met janken hoor dus je kan je lol opquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:55 schreef Ebinas het volgende:
Nou dat was het dan weer.
Straks maar lekker kaarten kijken.
Mss gaat er nog iemand biljarten, lijkt me ook wel leuk
Nou kweet niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff gaat nog de hele avond door met janken hoor dus je kan je lol op
Ja, dat deden ze ook eerder.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze kunnen met dit weer ook gewoon een keer gezellig BBQ en dat hoeft niet altijd duur te zijn, en dan niet meteen alles er op maar gewoon rustig aan
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:58 schreef Puzzie het volgende:
Zoe ... die denkt echt dat ze weet wat leiderschap inhoudt![]()
Tuurlijk en als het lastig wordt neemt bep het woord overquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:59 schreef Puzzie het volgende:
Maar als het zo moet gaat SnoekieZoe ook ff alles op tafelgooien
ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
zowie: prima dan roepen we toch iedereen bij elkaar toch?
dat idee is haar ook ingefluisterd
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:57 schreef engine het volgende:
8 uur spoedoverleg. Heeft de grote jankerd al weer voor elkaar gekregen
Proesssst.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:58 schreef Puzzie het volgende:
Zoe denkt dat het de baas spelen is, met iedereen overleggen en klagen en dan zomaar iets doen, bijv. 16 broden bestellen en ipv de komende dagen gewoon te ontbijten en lunch met brood, nee, brood laten verschimmelen en shakes bestellen en yoghurt en kwarkquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:58 schreef Puzzie het volgende:
niks mis met zo nu en dan een verhaallijntje op zijn tijd , wel jammer dat je meteen doorhebt wanneer daar gebruik van wordt gemaakt, en dat het vaker is dan 'zo nu en dan'quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
quote:
Zoe is niet de baas over de menu's van ontbijt en lunch en avondeten.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe denkt dat het de baas spelen is, met iedereen overleggen en klagen en dan zomaar iets doen, bijv. 16 broden bestellen en ipv de komende dagen gewoon te ontbijten en lunch met brood, nee, brood laten verschimmelen en shakes bestellen en yoghurt en kwark![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoe is niet de baas over de menu's van ontbijt en lunch en avondeten.
Elk kookteam had eigen menu en bijbehorende boodschappen. Als zoe dat vervangen zou hebben voor haar brood, zouden de spullen van het kookteam weggegooid kunnen worden.
Dan had Zoe kunnen overleggen dat er teveel brood is en dat dat eerst op moet. Of is het geen voedselverspilling om alles te laten verschimmelen?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoe is niet de baas over de menu's van ontbijt en lunch en avondeten.
Elk kookteam had eigen menu en bijbehorende boodschappen. Als zoe dat vervangen zou hebben voor haar brood, zouden de spullen van het kookteam weggegooid kunnen worden.
Zoe heeft zelf 6 extra broden besteldquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan had Zoe kunnen overleggen dat er teveel brood is en dat dat eerst op moet. Of is het geen voedselverspilling om alles te laten verschimmelen?
Maar Jasper is niet boos. Er is maar één persoon boos. Misschien zou Isaac daar eens wat van moeten zeggen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:07 schreef pingu66 het volgende:
Isaac die ee fles wodka aan Jasper heeft gegeven. Zegt nu tegen Zoë "dat mensen boos zijn omdat er geen alcohol is,zeker"
En als Manager, gaat zij over het geld. Ze had de kookclub alleen eten voor het avond eten moeten laten bestellenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe heeft zelf 6 extra broden besteld
wat een onzinquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En als Manager, gaat zij over het geld. Ze had de kookclub alleen eten voor het avond eten moeten laten bestellen
Nee omdat hij al 2x wiskey en nu wodka heeft gekregenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Jasper is niet boos. Er is maar één persoon boos. Misschien zou Isaac daar eens wat van moeten zeggen.
Het is allemaal onzin. Ze hebben gewoon drie goede maaltijden iedere dag. Ja er is geen bier maar verder gaat het allemaal prima. Zoë heeft de zaakjes goed voor elkaar.quote:
Ik denk wel iets vaker dan 2 xquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee omdat hij al 2x wiskey en nu wodka heeft gekregen
Nee omdat hij nooit ruzie maakt om zijn alchol. Dat doet alleen Jeff.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee omdat hij al 2x wiskey en nu wodka heeft gekregen
Wat is er mis met brood voor ontbijt en lunch? Dat hebben we hier al zo vaak gezegd, onzin 2 x warm/ luxe eten per dagquote:
Ik weet nog die periode dat ze manager wilde worden en hoe gefixeerd ze toen al bezig was met Bazig doen , mensen dingen uit handen nemen , iets organiseren en dat zo vreselijk belangrijk maken... Ice willen behagen en geen idee hebben hoe ze zichzelf liet zien.. wat een drama toen met dat 'festivalletje wat zij 'georganiseerd' hadquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe denkt dat het de baas spelen is, met iedereen overleggen en klagen en dan zomaar iets doen, bijv. 16 broden bestellen en ipv de komende dagen gewoon te ontbijten en lunch met brood, nee, brood laten verschimmelen en shakes bestellen en yoghurt en kwark![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet nog die periode dat ze manager wilde worden en hoe gefixeerd ze toen al bezig was met Bazig doen , mensen dingen uit handen nemen , iets organiseren en dat zo vreselijk belangrijk maken... Ice willen behagen en geen idee hebben hoe ze zichzelf liet zien.. wat een drama toen met dat 'festivalletje wat zij 'georganiseerd' had
Nu is ze manager en enige wat mij opvalt is hoe ze bezig is met dingen willen bepalen, want zij is de baas. Het ook doen alsof het haar geen reet boeit wat anderen van 'haar beslissingen vinden'' .. dat koketteren met zaken waar ze geen weet van heeft ..
'De klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt`
Ik vind het wel wat ver gaan dat ze ook van het broodbeleg in pot dingen boven had 'verstopt' zoals de pindakaas..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het is allemaal onzin. Ze hebben gewoon drie goede maaltijden iedere dag. Ja er is geen bier maar verder gaat het allemaal prima. Zoë heeft de zaakjes goed voor elkaar.
Je hebt haar perfect omschrevenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet nog die periode dat ze manager wilde worden en hoe gefixeerd ze toen al bezig was met Bazig doen , mensen dingen uit handen nemen , iets organiseren en dat zo vreselijk belangrijk maken... Ice willen behagen en geen idee hebben hoe ze zichzelf liet zien.. wat een drama toen met dat 'festivalletje wat zij 'georganiseerd' had
Nu is ze manager en enige wat mij opvalt is hoe ze bezig is met dingen willen bepalen, want zij is de baas. Het ook doen alsof het haar geen reet boeit wat anderen van 'haar beslissingen vinden'' .. dat koketteren met zaken waar ze geen weet van heeft ..
'De klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt`
ja viel mij ook opquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:13 schreef pingu66 het volgende:
Maar Zoë heeft tegen iedereen gezegd dat er een kringgesprek is behalve tegen Jeff.
Dan doet Bep dat wel even voor haarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:13 schreef pingu66 het volgende:
Maar Zoë heeft tegen iedereen gezegd dat er een kringgesprek is behalve tegen Jeff.
Laf is ze dus ook nogquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:13 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet het bijna wel zekerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:14 schreef Ebinas het volgende:
Iets zegt me dat dat hele gesprek weer niets wordt.
Ik zit ook echt al weken met verbazing te kijken naar de omgeving die alles in stand houdt ..quote:
Er moet vanuit de FEBO gezegd zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit ook echt al weken met verbazing te kijken naar de omgeving die alles in stand houdt ..
Dat heeft 0,0 met zoe te makenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:15 schreef spapaars het volgende:
Kijk eens zeg, zo'n goed gevulde bord zie je niet altijd, en het smaakt ze ook.
[ afbeelding ]
Dat kan maar om te stellen dat het heel slecht gaat vind ik onzin.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat ver gaan dat ze ook van het broodbeleg in pot dingen boven had 'verstopt' zoals de pindakaas..
of de ranja dat mensen daar nog om moeten gaan vragen.
het zijn volwassenen.. op = op
zet het beneden neer en kijk hoe het gaat ipv er heel strikt bovenop te zitten
zowie heeft ook al gezegd dat ze hulp van achter krijgt met de financiën, omdat op orde te krijgen/ houden.
Dat er een rugdekking is, is zeker.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moet vanuit de FEBO gezegd zijn
Wat er ook gebeurt
Steun zoe
Tegen een ice en een Babs
Dat moet? Dat verzin je nu of waarom moet dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moet vanuit de FEBO gezegd zijn
Wat er ook gebeurt
Steun zoe
Tegen een ice en een Babs
Maar wel brood? Wat een BS weer...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft 0,0 met zoe te maken
Die besteld namelijk geen eten
Die zit er alleen bij
Voor de gezel
Het gaat toch ook helemaal niet slecht? Het enige is dat er een fout is gemaakt met een aantal broden, Voor de rest is alles voorradig, is erg goed gekookt en is er zelfs nog geld op de rekening .quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan maar om te stellen dat het heel slecht gaat vind ik onzin.
En die financiën zijn tegenwoordig ook een stuk ingewikkelder nu iedereen een persoonlijk budget van 500 euro heeft gehad.
Zoë is eind verantwoordelijk , en zie ze gevarieerder eten dan telkens pasta of rijst met een moeilijk te duiden sausje.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft 0,0 met zoe te maken
Die besteld namelijk geen eten
Die zit er alleen bij
Voor de gezel
Zoe had zelf ook daarin eerlijk kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat er een rugdekking is, is zeker.
En met als gevolg een nare zelfingenomen houden.
Denk eik dat me dat nog meer stoort dan Zoe ansich
Precies dat.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet slecht? Het enige is dat er een fout is gemaakt met een aantal broden, Voor de rest is alles voorradig, is erg goed gekookt en is er zelfs nog geld op de rekening .
Erg smerigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ga niet in je gebit zitten purreken als er nog mensen zitten te eten sjenet
Heeft Jeff top gedaanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
Ze eten de vingers er bij op.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon invriezen, dan kunnen ze het blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet slecht? Het enige is dat er een fout is gemaakt met een aantal broden, Voor de rest is alles voorradig, is erg goed gekookt en is er zelfs nog geld op de rekening .
Zoë herhaalt -tig keer dingen als er niet op gereageerd wordt, nu weer.quote:
er kon maar een deel in de vriezer, vriezers zaten vol.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon invriezen, dan kunnen ze het blijven gebruiken.
Weet niet of dat is gebeurd, wat met een aantal dingen zijn ze daar niet de slimste.
Kippetje op de bbqquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goed gefrituurd met de beschikbaar gestelde ingrediënten.
sjennet praatte eerder vrolijk mee met jeff ze vond het ook niks dat alles gehamsterd wordt op kantoor en niet gewoon in de keuken ligtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë herhaalt -tig keer dingen als er niet op gereageerd wordt, nu weer.
Ze zit tegen Janet te mekkeren dat ze straks een bespreking hebben.......dat wilde Janet toch zo graagggg??
Janet zegt niets, kijkt haar half lachend aan.
Zoë herhaalde daarnet ook al tig keer dat Jeffrey nu een kort lontje heeft, maar dat hij dat de komende dagen ook zal hebben... niemand reageerde (Wendy en Babette)
Idee van Marciano...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kippetje op de bbq
Top idee van hem
Volle vriezers, die meid is gewoon té succesvol als managerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
er kon maar een deel in de vriezer, vriezers zaten vol.
jammer dat er geen 'budget' meer was voor de witte kool die hij hierbij bedacht hadquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kippetje op de bbq
Top idee van hem
niet gehoord, ik heb sjennet op mutequote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorde ik het juist en wil Janet komende maand weer proberen om manager te worden????
Invulling van haar tijd of zoiets...
Tjaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jammer dat er geen 'budget' meer was voor de witte kool die hij hierbij bedacht had
dan had hij dat moeten bestellen. Hij heeft toch ook de kans gehad om te bestellen voor zijn kookdag?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jammer dat er geen 'budget' meer was voor de witte kool die hij hierbij bedacht had
Volgens mij was er een 'budget' per dag en kon daar niet van afgeweken wordenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Zal vast niet aan de manager liggen
Die is al bijna heilig verklaard
Gelukkig is er genoeg broodquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Volgens mij was er een 'budget' per dag en kon daar niet van afgeweken worden
Hoorde ik eerder ook al iets over.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorde ik het juist en wil Janet komende maand weer proberen om manager te worden????
Invulling van haar tijd of zoiets...
Omdat ze bang is voor Jeff wat begrijpelijk is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me af wat nu weer het nut is van het iedereen vertellen dat er een bespreking is en het bewust niet tegen Jeffrey zeggen.... waarom doet Zoë dat niet???
Je hoeft geen helderziende te zijn om te weten dat hij dat zeker niet op prijs zal stellen (zou ik ook niet als je merkt dat je bewust ergens buitengelaten wordt)
Raar kind, doortrapt, achterbaks, sneaky, poederloederslangetje zou je bijna zeggen
Bléh witte koolquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zoe is een zuigertquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me af wat nu weer het nut is van het iedereen vertellen dat er een bespreking is en het bewust niet tegen Jeffrey zeggen.... waarom doet Zoë dat niet???
Je hoeft geen helderziende te zijn om te weten dat hij dat zeker niet op prijs zal stellen (zou ik ook niet als je merkt dat je bewust ergens buitengelaten wordt)
Raar kind, doortrapt, achterbaks, sneaky, poederloederslangetje zou je bijna zeggen
Bizar jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat er een rugdekking is, is zeker.
En met als gevolg een nare zelfingenomen houden.
Denk eik dat me dat nog meer stoort dan Zoe ansich
Bang? Waarom bang, bang dat hij gaat slaan? Of bang dat ze het niet kan winnen van hem, zonder hulp van Babet e/o Isaac of a achter?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze bang is voor Jeff wat begrijpelijk is.
Ja natuurlijk, Zoë moet goed uit de verf komen en Babette kan zo haar mond houden als de rest erbij isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
brabbel helpt zowie om een gesprek te leiden nu met wat tips
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is een zuigert
Heeft ze al eens gezegd
Dat ze iedereen een kaart kan aansmeren als ze dat wil
Omdat hij een stiekeme drinker is. En flessen sterke alcohol op voorraad heeft.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee omdat hij nooit ruzie maakt om zijn alchol. Dat doet alleen Jeff.
Zoe is niet bang voor Jeff, en nu als 'baas' al helemaal nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bang? Waarom bang, bang dat hij gaat slaan? Of bang dat ze het niet kan winnen van hem, zonder hulp van Babet e/o Isaac of a achter?
NEEE, ze pakt ze liever zelf (heeft ze al gedaan)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is een zuigert
Heeft ze al eens gezegd
Dat ze iedereen een kaart kan aansmeren als ze dat wil
Nee hij maakt geen ruzie om alcohol of tabak. Zo simpel is het gewoon.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:31 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Omdat hij een stiekeme drinker is. En flessen sterke alcohol op voorraad heeft.
Ze is bang voor zijn intimiderende geschreeuw. Wat hij net ook al weer een uur heeft laten zien.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe is niet bang voor Jeff, en nu als 'baas' al helemaal niet
Ach het klinkt zo leukquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe is niet bang voor Jeff, en nu als 'baas' al helemaal niet
jef sterke flessen alcohol op voorraad heeft , volgens mij drinkt jef bier of wijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:31 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Omdat hij een stiekeme drinker is. En flessen sterke alcohol op voorraad heeft.
Jappie heeft in zijn locker altijd drank staanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef sterke flessen alcohol op voorraad heeft , volgens mij drinkt jef bier of wijn
Bij Jeff hoef je niet te zuigen. Die gaat vanzelf wel uit zijn plaat.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach het klinkt zo leuk
Dat iemand bang is
Ze is al 3 weken aan het zuigen
En hoopt gewoon dat Jeff uit zijn plaat gaat
Jef lust alles, behalve water.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef sterke flessen alcohol op voorraad heeft , volgens mij drinkt jef bier of wijn
Jeffrey drink alles, heeft ook meegedronken van de whisky en wodka van Jasper...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
Jappie is een stiekeme drinker.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft in zijn locker altijd drank staan
Niet Jeff
Het is van Jeff ook niet slimquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:34 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelt vast wat ze straks gaat zeggen, Bern en Sasha vinden het maar wat hoor, die Jeffrey.....
Zoë zegt dat hij uit zijn stekker... bla bla bla en het is toch geen fouttttttttt (van haar)....steun zoeken zoals ze altijd doet
Indekken dus .. precies wat ze al vanaf het begin van haar 'leiderschap' doetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:34 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelt vast wat ze straks gaat zeggen, Bern en Sasha vinden het maar wat hoor, die Jeffrey.....
Zoë zegt dat hij uit zijn stekker... bla bla bla en het is toch geen fouttttttttt (van haar)....steun zoeken zoals ze altijd doet
dat dusquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Indekken dus .. precies wat ze al vanaf het begin van haar 'leiderschap' doet
Dat soort hypocrisie snap ik dus ook nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
Eunice die het heeft over ladderzat zijn
Die de vorige vrimibo zelf boven de pot hing
sorry hoor weet het nuquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft in zijn locker altijd drank staan
Niet Jeff
Ze kan niets zelf bedenken ze doet wel tegen iedereen of het uit haar koker komtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
Dat klopt zonder meer, hij zal meer bereiken door het rustiger aan te pakken, maar dat zeggen we al vanaf het begin (en hij zit er nog steeds)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is van Jeff ook niet slim
Om het elke keer zo aan te pakken
Hij zou 10 x meer bereiken als hij wat minder zou schreeuwen
Maar goed
Tis zijn manier
Isaac is de grootste stoker daar praat iedereen naar de mondquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:07 schreef pingu66 het volgende:
Isaac die ee fles wodka aan Jasper heeft gegeven. Zegt nu tegen Zoë "dat mensen boos zijn omdat er geen alcohol is,zeker"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |