Die 2 krijgen samen op het moment gruwelijk veel streamtijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:38 schreef Monique___ het volgende:
ondertussen zitten zowie en brabbel op de slaapkamer te mutsen
ja gek hequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 2 krijgen samen op het moment gruwelijk veel streamtijd.
Geen idee waarom ook
Stoer...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:38 schreef Monique___ het volgende:
jeff: mijn avontuur ontnemen dan ontneem ik haar avontuur
Ja, of iemand is heel erg gek op 1 van die 2quote:
Ja dat doet ie om de boel te maskeren. Maar voor mij is het zo duidelijk als wat, het gaat altijd om bier.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iedereen is bang zijn mond open te doen, om niet genomineerd te worden. Jeff maakt het geen bal meer uit. Solliciteert volgens mij zelfs naar een gele kaart
ja dat is ook wel apart dat ze een brood overschot hebben en dan besloten wordt om een koolhydraatarm ontbijt en salade te gaan makenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:38 schreef Ebinas het volgende:
Wel een punt.
Eerst ontbijt en lunch is gaan vullen met het voorraad brood
Dat stond al op de planning was aangegeven door het kookteam van die dag.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is ook wel apart dat ze een brood overschot hebben en dan besloten wordt om een koolhydraatarm ontbijt en salade te gaan maken
Doe maarquote:
Gelukkig worden de opdrachten wel leuker, als de opdracht van vanochtend de opmaat is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
Ik snap jeff wel.. het is daar super gezapig...... lijkt alsof ze daar hun tijd wat uitzitten in plaats van er iets heel leuks van te maken samen.
zoals hij net al zei: zit het daar wat te klaverjassen..
het kakt allemaal in daar..
ipv samen lol te maken ook want het is weekend
Ja dat mag je dan hopen dat het zo blijft....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig worden de opdrachten wel leuker, als de opdracht van vanochtend de opmaat is.
Als de mongooltjes geen bier bestellen zijn die kwaliteiten ineens weg.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:47 schreef Monique___ het volgende:
'kneuzen allemaal' 'mijn kwaliteiten komen hier niet tot zijn recht, sfeer maken '
Ik weet niet of Jeff wel weet hoe je moet genieten maar ik vind het ook een tamme bendequote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
Ik snap jeff wel.. het is daar super gezapig...... lijkt alsof ze daar hun tijd wat uitzitten in plaats van er iets heel leuks van te maken samen.
zoals hij net al zei: zit het daar wat te klaverjassen..
het kakt allemaal in daar..
ipv samen lol te maken ook want het is weekend
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Als de mongooltjes geen bier bestellen zijn die kwaliteiten ineens weg.
En dan idd zoals Jeff zegt met dat geld wat extra mee doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is ook wel apart dat ze een brood overschot hebben en dan besloten wordt om een koolhydraatarm ontbijt en salade te gaan maken
Zeker, deze was leuk in elkaar gezetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig worden de opdrachten wel leuker, als de opdracht van vanochtend de opmaat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |