jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, hij vraagt ook om cola en andere dingen
Het zegt ook wat van de groep dat er niet op wordt gereageerdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is de frustratie, die anderen delen, maar hun smoel houden
iedereen is bang zijn mond open te doen, om niet genomineerd te worden. Jeff maakt het geen bal meer uit. Solliciteert volgens mij zelfs naar een gele kaartquote:
oeps tyyfes zooi nog wel mag hij wel zekerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
1 kutzooi vind jeff het
6 flessen jus 5 euro
en ik roep het al vanaf dag 1 dat we hier binnen waren
tyfes zooi
dat ik ooit een stemming heb moeten doen voor een fokking fles siroop
Slappe lul is hetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Marciano wil niet meer eten, maar wel op zijn eigen voeding kunnen letten
Marciano 😉quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:29 schreef Monique___ het volgende:
wendie reageert op jeff.. ruppie zit heeel aandachtig te lezen
[ afbeelding ]
morrie wel jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Verida het volgende:
ach het is weer vrijdag natuurlijk, het wordt inmiddels om te lachen
Hij heeft er maar mee te dealen vind ik. Ze hebben zoe als manager aangewezen en als Zoe het niet naar zijn zin doet, kan hij wachten tot er een volgende manager komt.
Wie weet kan hij de volgende manager wel intimideren.
omdat hij nu blijkbaar al ploft.....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:32 schreef Sestra666 het volgende:
waarom hebben ze geen vergadering meer eigenlijk?
Lachwekkend hoe hij weer tekeer gaat om niks. Het weekend kan mij niet saai en lang genoeg zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:31 schreef Verida het volgende:
ach het is weer vrijdag natuurlijk, het wordt inmiddels om te lachen
Hij heeft er maar mee te dealen vind ik. Ze hebben zoe als manager aangewezen en als Zoe het niet naar zijn zin doet, kan hij wachten tot er een volgende manager komt.
Wie weet kan hij de volgende manager wel intimideren.
Bang voor zijn positie, toen kon hij ongemerkt klagen, lukt nu niet meerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:33 schreef Puzzie het volgende:
Marciano is een jankerd, maanden zitten klagen over het eten, en nu is het ineens wel goed
Volgens mij hangt hij nu meer naar wat Jeff zegt.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bang voor zijn positie, toen kon hij ongemerkt klagen, lukt nu niet meer
Oh Tiano is het wel met Jeff eens, hij heeft een punt zegt hijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |