Ik zit ook echt al weken met verbazing te kijken naar de omgeving die alles in stand houdt ..quote:
Er moet vanuit de FEBO gezegd zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit ook echt al weken met verbazing te kijken naar de omgeving die alles in stand houdt ..
Dat heeft 0,0 met zoe te makenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:15 schreef spapaars het volgende:
Kijk eens zeg, zo'n goed gevulde bord zie je niet altijd, en het smaakt ze ook.
[ afbeelding ]
Dat kan maar om te stellen dat het heel slecht gaat vind ik onzin.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat ver gaan dat ze ook van het broodbeleg in pot dingen boven had 'verstopt' zoals de pindakaas..
of de ranja dat mensen daar nog om moeten gaan vragen.
het zijn volwassenen.. op = op
zet het beneden neer en kijk hoe het gaat ipv er heel strikt bovenop te zitten
zowie heeft ook al gezegd dat ze hulp van achter krijgt met de financiën, omdat op orde te krijgen/ houden.
Dat er een rugdekking is, is zeker.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moet vanuit de FEBO gezegd zijn
Wat er ook gebeurt
Steun zoe
Tegen een ice en een Babs
Dat moet? Dat verzin je nu of waarom moet dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moet vanuit de FEBO gezegd zijn
Wat er ook gebeurt
Steun zoe
Tegen een ice en een Babs
Maar wel brood? Wat een BS weer...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft 0,0 met zoe te maken
Die besteld namelijk geen eten
Die zit er alleen bij
Voor de gezel
Het gaat toch ook helemaal niet slecht? Het enige is dat er een fout is gemaakt met een aantal broden, Voor de rest is alles voorradig, is erg goed gekookt en is er zelfs nog geld op de rekening .quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan maar om te stellen dat het heel slecht gaat vind ik onzin.
En die financiën zijn tegenwoordig ook een stuk ingewikkelder nu iedereen een persoonlijk budget van 500 euro heeft gehad.
Zoë is eind verantwoordelijk , en zie ze gevarieerder eten dan telkens pasta of rijst met een moeilijk te duiden sausje.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft 0,0 met zoe te maken
Die besteld namelijk geen eten
Die zit er alleen bij
Voor de gezel
Zoe had zelf ook daarin eerlijk kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat er een rugdekking is, is zeker.
En met als gevolg een nare zelfingenomen houden.
Denk eik dat me dat nog meer stoort dan Zoe ansich
Precies dat.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet slecht? Het enige is dat er een fout is gemaakt met een aantal broden, Voor de rest is alles voorradig, is erg goed gekookt en is er zelfs nog geld op de rekening .
Erg smerigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ga niet in je gebit zitten purreken als er nog mensen zitten te eten sjenet
Heeft Jeff top gedaanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
Ze eten de vingers er bij op.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon invriezen, dan kunnen ze het blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet slecht? Het enige is dat er een fout is gemaakt met een aantal broden, Voor de rest is alles voorradig, is erg goed gekookt en is er zelfs nog geld op de rekening .
Zoë herhaalt -tig keer dingen als er niet op gereageerd wordt, nu weer.quote:
er kon maar een deel in de vriezer, vriezers zaten vol.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon invriezen, dan kunnen ze het blijven gebruiken.
Weet niet of dat is gebeurd, wat met een aantal dingen zijn ze daar niet de slimste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |