Het zijn mongooltjes zou ook een motto van Jeff kunnen zijn. Erg leuke jongen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zondergeen plezier
kon zo een motto van Jeff zijn
waarom moet mirthe nu nog een keer verantwoording afleggen over haar stem?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:22 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ; of ik heb de situatie helemaal mis judged
dat ze in de nachten ging praten met jeff
na haar gele kaart
en de eliminatie moest nog komen
en ik dacht waarom.. jij was boos op jan willem
mirthe: ja jeff vroeg hoe gaat het nu tussen jullie?
brabbel: ik denk dan van ; jij bent niet gek.. jij ziet dat mensen een ander gedrag vertonen in hun patroon
en jij ging mee in morrie
mirthe:ik heb tegen morrie gezegd ik heb het geprobeerd maar ik kreeg niemand mee
jaaa had ze het met zowie overquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
Vorige week wilde Babbel Mirthe nog op de stip. Let op binnen een paar minuten gaat Babbel het hebben over Jeff.
Lezen op sommige momenten, en dan alleen Bepquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:24 schreef Monique___ het volgende:
brabbel hoort mirthe even uit.........
ze had met zowie deze week erover dat ze mirthe niet kunnen peilen.....
Een paar dagen geleden zei Jeff tegen Zoë op kantoor samen met Ice dar 't niemand een traan zou laten als hij naar huis ging.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:23 schreef Monique___ het volgende:
zowie nu tegen ice: hoe kan hij een vriend zijn? (over jeff)
ja.. het kletst allemaal wat met elkaar mee daarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zei Jeff tegen Zoë op kantoor samen met Ice dar 't niemand een traan zou laten als hij naar huis ging.
ZOEzei toen dat dat niet waar was en dat zij het erg zou vinden als hij weggaat.
Misschien was het een grapquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:29 schreef Monique___ het volgende:
waar blijft dat kringgesprek waar jeff het een half uur geleden over had..
zou ook nog kunnen...................... maar denk het van nietquote:
sws dat toontje van hem en zn gedrag ...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
ice: jeff heeft zijn taak neergelegd.. (koken)
dat fluitje van ice
Oh oh ..... waarom?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
ice: jeff heeft zijn taak neergelegd.. (koken)
dat fluitje van ice
Maar dat geeft wel leuke streamsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
sws dat toontje van hem en zn gedrag ...
houd niet van zulk gedrag van drammende kleuter als die zijn zin niet krijgtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar dat geeft wel leuke streams![]()
anders wordt het een saaie boel daar
uh nee ik ook niet.. maar zonder zo'n persoon als jeff wordt de stream echt een heel stuk saaier..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
houd niet van zulk gedrag van drammende kleuter als die zijn zin niet krijgt
prop prop prop de een na de ander gaat erinquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:47 schreef pingu66 het volgende:
Bep wil afvallen maar vreet alle snoepjes op.
goed zo houd ze eens 5 min hare snavel toequote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
prop prop prop de een na de ander gaat erin
Nou dat praat gewoon al proppend door.. snaveltje blijft niet dicht..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
goed zo houd ze eens 5 min hare snavel toe
Helaas het gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uh nee ik ook niet.. maar zonder zo'n persoon als jeff wordt de stream echt een heel stuk saaier..
is mijn ervaring in rls.
Daarbij, ja de wijze waarop hij zich uit is niet altijd goed maar hij zegt het wel ipv achter de rug om te zaniken.. daar vind ik ook wat van als mensen dat doen.
brabbel zegt nu: misschien mogen we het woord oorlog ook niet meer zeggen.
Nee helaas Babette en Zoë praten beide altijd met mondvol, irriteer mij daar heel erg aanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet oke....... verre van.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.
Ik heb liever dat er gewoon achter mijn rug over me wordt geluld, daar voel ik niets van, dan dat er in mijn gezicht wordt geschreeuwd dat ik een mongool ben.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij dat nou netjes zou zeggen maar dat schreeuwen, schelden en intimideren in iemands gezicht vind ik dan weer wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |