neuh.. want het is 1 van haar vele 'doelen' van daar... waar ze nu opeens aan denktquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd is ze alweer allang vergeten dat ze zou stoppen
Rupie is een slang, maar doet het met het grootste gemak ook recht in je gezicht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie heeft de naam slang, maar Zoe is dan niet het zusje van Jeff, maar van Ruppie. Vreselijke stoker, stalker en zeur
En Ruppie heeft nog humor, Zoe is een pain in the assquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rupie is een slang, maar doet het met het grootste gemak ook recht in je gezicht.
Je weet vrij snel wat voor een vlees je in de kuip hebt.
Bij Zoe duurt het langer voordat je weet dat ze eigenlijk je ergste vijand is.
Nou ja dit ookquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rupie is een slang, maar doet het met het grootste gemak ook recht in je gezicht.
Je weet vrij snel wat voor een vlees je in de kuip hebt.
Bij Zoe duurt het langer voordat je weet dat ze eigenlijk je ergste vijand is.
Ik ook, weet liever wat ik aan mensen heb en kan dan zelf ook reageren, maar dat gelul achter je rug, vind ik vals, vooral lief doen in je gezicht en achter de rug om zwart maken, zoals Zoe doet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dit ook
Sowieso liever alles recht in je gezicht , hoe lastig dat soms dan ook kan zijn
Lekker wijntje voor babbelquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:12 schreef cinsan het volgende:
zal wel geen kringgesprek komen nu er drank naar beneden komt
Zeker.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Ruppie heeft nog humor, Zoe is een pain in the ass
nee .. denk het ook niet..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:12 schreef cinsan het volgende:
zal wel geen kringgesprek komen nu er drank naar beneden komt
Wat schiet je er mee op als iemand in je gezicht schreeuwt dat je een mongooltje bent?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, weet liever wat ik aan mensen heb en kan dan zelf ook reageren, maar dat gelul achter je rug, vind ik vals, vooral lief doen in je gezicht en achter de rug om zwart maken, zoals Zoe doet.
Is het beter dat iemand dat achter je rug over je zegt? Ik zou er gewoon om lachen en weglopenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wat schiet je er mee op als iemand in je gezicht schreeuwt dat je een mongooltje bent?
En vooral doordat ze het "onschuldige kleine" meisje speeltquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, weet liever wat ik aan mensen heb en kan dan zelf ook reageren, maar dat gelul achter je rug, vind ik vals, vooral lief doen in je gezicht en achter de rug om zwart maken, zoals Zoe doet.
Ik ben toch je zusjuuuuuuuhquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En vooral doordat ze het "onschuldige kleine" meisje speelt
Achter mijn rug om merk ik niet dus heb ik geen last van. Knap dat jij er zo goed mee om kunt gaan maar dat is niet voor iedereen zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het beter dat iemand dat achter je rug over je zegt? Ik zou er gewoon om lachen en weglopen
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hou maar op.
Straks moet ik de COS ook nog uitzetten
Nou als je het niet weet bij achter je rug om.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Achter mijn rug om merk ik niet dus heb ik geen last van. Knap dat jij er zo goed mee om kunt gaan maar dat is niet voor iedereen zo.
Zij is alweer vergeten dat ze Jeff heeft beloofd te helpen. Net als Babet, die vergeet ook allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij is alweer vergeten dat ze Jeff heeft beloofd te helpen. Net als Babet, die vergeet ook allesZe is gewoon aan het helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij is alweer vergeten dat ze Jeff heeft beloofd te helpen. Net als Babet, die vergeet ook allesik geloof niet dat Mirthe lui is. Ik denk eerder dat Mirthe ervoor past om mee te helpen bij het koken als Jeff in zo'n bui is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar kan ik haar geen ongelijk in geven
Waar dan, zag haar net nog bij Babet op bed zitten of mijn streams lopen achterquote:
Zo bepalend wat ze op camera laten zien..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef engine het volgende:
Alleen de camera blijft even de grote sfeerverpester volgen.
stream 1 is al een tijd rupi met zijn schaduwquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar dan, zag haar net nog bij Babet op bed zitten of mijn streams lopen achter
Ze helptquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar dan, zag haar net nog bij Babet op bed zitten of mijn streams lopen achter
Nouja Mirthe liep toch wel redelijk duidelijk een paar keer naar binnen en naar buiten. Jeff hield nog de deur voor haar open.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zo bepalend wat ze op camera laten zien..
lol , leuke grapquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zo is dat, het is gewoon een positief meisje ..
Ik zit te tikken en heb dan het geluid van 1 stream aan.. heeeel soms 2 streams als er een moment van streamstress isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja Mirthe liep toch wel redelijk duidelijk een paar keer naar binnen en naar buiten. Jeff hield nog de deur voor haar open.
Klopt, komt wel weer goedquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt en eik altijd op vrijdag heeft hij dit
Hij trekt die weekenden gewoon ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |