De sluitpost is duidelijk genoeg: ga lekker in een van de niet-serieuze subfora aandacht lopen zoeken en laat WGR verschoond van dit soort (al dan niet verzonnen) geneuzel.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
CoolGuy in WGR / Effectieve acties om druk uit te oefenen op werkgevers?
@:coolguy , waarom is deze dicht? Je gaf aan dat het open kan wanneer een staking zou beginnen, maar dit topic ging over de acties vóór de staking en dat gaf ik in de OP ook aan.
Te weinig willekeurige inclusiviteitsplaatjes.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
CoolGuy in WGR / Effectieve acties om druk uit te oefenen op werkgevers?
@:coolguy , waarom is deze dicht?
Kan iemand dit soort racisme ook vegen, en het offtopic geleuter er voor?quote:Op zondag 15 december 2024 18:56 schreef blomke het volgende:
[..]
Nou, als ik bij m'n huisarts op consult wil, kan ik zomaar een week wachten en op de afgesproken tijd kan ik er makkelijk een (half) uur bij optellen. Dan is het In Frankrijk toch een stuk laagdrempeliger.
Ander voorbeeld: voor vorige week een vulling uit m'n kies. Ik bellen...na het weekeind kunt u terecht Exact 6 dagen na het telefoontje. Geholpen door iemand die het Nederlands niet machtig is, blijkt een ex-vluchteling uit Joegoslavië te zijn.
WGR / [Beurs] Beursvloer #334 - The Trump Tradequote:Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Wellicht kijk ik er overheen, maar is er een centraal topic waarin ik om advies kan vragen voor een beleggings rekening anders dan Meesman? Die is namelijk om redenen geen optie en gebruik liever kennis van hier dan Google voor alternatieven
Ah toch daar, thanksquote:Op maandag 23 december 2024 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
WGR / [Beurs] Beursvloer #334 - The Trump Trade
Jij begint over zonnepanelenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:54 schreef investeerdertje het volgende:
Kan iemand @:achtja even vegen uit het woning topic?
Dit ging toch gewoon over de woningmarkt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:40 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]klaar met dat offtopic gedoe[/modbreak]
Niet dat ik weet, wel diverse aparte topics over beleggen en sparen:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:56 schreef capricia het volgende:
Is er ook een soort investeringstopic, ergens? Overlap spaargeld, beurs en crypto.
Wat een triest figuur ben je ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef r_one het volgende:
Ik vraag het niet snel maar .... r_one in WGR / Mag ik filmen in het openbare gedeelte van Het gemeentehuis mag deze dicht?
Ik bedoelde het iig niet zo. Ik bedoelde te zeggen dat ik hetprima vindt dat men inhoudelijk reageert, maar dat het me niet uitmaakte of ze argumenten boor dan wel tegen geven. Was beetje matig geformuleerd. Maar topic dicht gooien terwijl opmerkingen die mij letterlijk voor mongool uitschelden gewoon 3 dagen blijven staan is wel triest hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
maar je was toch niet op zoek naar inhoudelijke opmerkingen, wat is het euvel dan?
Dit dus :pquote:
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het iig niet zo. Ik bedoelde te zeggen dat ik hetprima vindt dat men inhoudelijk reageert, maar dat het me niet uitmaakte of ze argumenten boor dan wel tegen geven. Was beetje matig geformuleerd. Maar topic dicht gooien terwijl opmerkingen die mij letterlijk voor mongool uitschelden gewoon 3 dagen blijven staan is wel triest hoor.
Dit dus :p
Wat is WGR verworden tot KLB 2.0 zeg. Elke keer als ik een topic open is er geen inhoudelijke opmerking te bekennen en is het alleen TS bashen.
Pot .... ketel ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.
Dat was een bericht van een andere user. Vond het wel waarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.
Fixedquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:12 schreef Alpha0 het volgende:
WGR / Geen gegroepeerd overzicht geldstromen via de bank
Moet zijn:
Geen gegroepeerd overzicht geldstromen via de bank
Denk 't niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:54 schreef Charged het volgende:
WGR / Hoe word ik workaholic?
Denk dat hier wel een slotje op mag?
Ik heb m'n lolletje wel gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |