Begrijp ik maar dan nog zou ik het vreemd vinden als ze nu opeens blijven, dan lijkt het op een vies spelletje en dat is niks voor Fred.quote:
Nee, daar heb je wel een punt. Maar de spelers hebben zich vierkant achter Fred geschaard.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar dan nog zou ik het vreemd vinden als ze nu opeens blijven, dan lijkt het op een vies spelletje en dat is niks voor Fred.
Ja, dan heeft Ajax het in retroperspectief nog best beschaafd gehouden.quote:
Als het waar is (dat een deel van de spelersgroep meer vertrouwen in Rutten heeft) dan zou het natuurlijk ook de goede kant op werken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nederlaag is gegarandeerd zondag met Fred op de bank.
Nou dat was met Ruud ook wel gebeurd. Teze en Madueke tegen de beste linkerkant van de eredivisie, misschien wel van Europa.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fred zat elke week al op de bank?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jeetje ruud is niet echt soepeltjes in de heupenquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Scrummie het volgende:
3 weken geleden:
[ afbeelding ]
Wat een puinhoop
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Jeetje ruud is niet echt soepeltjes in de heupen
Veelzeggend over hoe lang het al rommelde daar in Eindhoven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:52 schreef GGMM het volgende:
Wat zielig van hem om niet op z'n minst even het seizoen af te maken.
Dan laat je je kennen zeg.
Fred is toch een geboren loser, als het moet gebeuren faalt hij. Zie ook 2015 met Feyenoord, lachwekkend was dat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het waar is (dat een deel van de spelersgroep meer vertrouwen in Rutten heeft) dan zou het natuurlijk ook de goede kant op werken.
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook gigantisch fout gaan en ga je met 0-5 terug richting Eindhoven.
?quote:
Vanavond ook naar het Maasgebouw om te protesteren?quote:
Hoi Scrummie, leuk gifje!quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Scrummie het volgende:
3 weken geleden:
[ afbeelding ]
Wat een puinhoop
Veerman… dat was toch die nazi die Ruudje in het begin van het seizoen al openlijk afviel omdat hij verkeerd gebruikt werd? Blij dat wij die niet hebben gehaald.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel een punt. Maar de spelers hebben zich vierkant achter Fred geschaard.
Daaruit zal Nistelrooy zijn conclusies hebben getrokken. Blijkbaar hebben De Jong, Simons, Veerman en nog drie anderen zich uitgesproken richting directie. Dat zijn je belangrijkste spelers.
Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat sommige mensen dit zullen zien al het in de steek laten van de selectie, beetje kiezen uit 2 kwaden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is vanuit Ruud niet eens zo'n domme zet. Mocht het zondag allemaal in elkaar donderen dan is hij daar geen eindverantwoordelijke meer voor en hij heeft over dit jaar best een prima rapport. Veel topwedstrijden en prijzen gewonnen.
Ach ga toch weg. Domste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is vanuit Ruud niet eens zo'n domme zet. Mocht het zondag allemaal in elkaar donderen dan is hij daar geen eindverantwoordelijke meer voor en hij heeft over dit jaar best een prima rapport. Veel topwedstrijden en prijzen gewonnen.
Oké.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Veerman… dat was toch die nazi die Ruudje in het begin van het seizoen al openlijk afviel omdat hij verkeerd gebruikt werd? Blij dat wij die niet hebben gehaald.
Ja, ik geef hem geen ongelijk. Zeker als je je niet (openlijk) gesteund voelt door de persoon die je aangesteld heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:11 schreef Caland het volgende:
Ruudje is gewoon al lang en breed financieel onafhankelijk. Dan kan je wat makkelijker zeggen joh, krijg allemaal maar de tyfus.
Gooit wel zijn potentiële carričre als trainer te grabbel natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:11 schreef Caland het volgende:
Ruudje is gewoon al lang en breed financieel onafhankelijk. Dan kan je wat makkelijker zeggen joh, krijg allemaal maar de tyfus.
Dit was ruuds laatste club vermoed ik zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Domste wat je kunt doen.
Als je bij de club waar je hart ligt al een laffe wegloper bent. Hoe ga je dat dan doen bij clubs waar de relatie een stuk zakelijker is
Is toch geen wijf of wel, met je openlijk gesteund.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem geen ongelijk. Zeker als je je niet (openlijk) gesteund voelt door de persoon die je aangesteld heeft.
Klopt, de voetballerij stelt nooit meer mensen aan die een keer weggegaan zijn bij een club.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit was ruuds laatste club vermoed ik zo
Kaartenhuis.quote:In navolging van trainer Ruud van Nistelrooij wil ook doelman Walter Benítez deze zomer vertrekken bij PSV. Aan die vertrekwens liggen persoonlijke redenen ten grondslag, maar de club probeert de keeper te behouden, zo weet journalist Mounir Boualin van FCUpdate.
75% van de selectie is PSV onwaardig, althans het PSV dat ik (en volgens mij vele supporters) voor ogen hebben...quote:
wat heeft hij dan gepresteerd.....quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, de voetballerij stelt nooit meer mensen aan die een keer weggegaan zijn bij een club.
Als hij er nu direct helemaal klaar mee is is het wel een beetje een jankerd hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft hij dan gepresteerd.....
dit is een hele slechte beslissing voor de rest van zijn carriere
hij kwam net kijken
bovendien denk ik ik dat hij er gelijk klaar mee is
Dus je hebt niet de steun van de spelersgroep, je assistenten en je wordt naar buiten toe niet gesteund door je directie... Succes met gewoon je werk afmaken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is toch geen wijf of wel, met je openlijk gesteund.
Maak je werk gewoon af
Overmars als Van Bommel naar Milan gaat zomer 24, tenminste als z'n hart het dan nog niet begeven heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij er nu direct helemaal klaar mee is is het wel een beetje een jankerd hoor.
En nee hij heeft niks gepresteerd, maar hij heeft een grote naam dus er stapt heus nog wel iemand in.
precies wat ik zegquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij er nu direct helemaal klaar mee is is het wel een beetje een jankerd hoor.
En nee hij heeft niks gepresteerd, maar hij heeft een grote naam dus er stapt heus nog wel iemand in.
Zo'n Marcel Brands moet je toch eigenlijk ook afscheid van nemen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus je hebt niet de steun van de spelersgroep, je assistenten en je wordt naar buiten toe niet gesteund door je directie... Succes met gewoon je werk afmaken.
Daar moesten "wij" van Ajax nog bijzonder jaloers op zijn vorig jaar dat die niet naar Ajax was gekomen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Marcel Brands moet je toch eigenlijk ook afscheid van nemen?
Dat ene wedstrijdjequote:Op woensdag 24 mei 2023 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus je hebt niet de steun van de spelersgroep, je assistenten en je wordt naar buiten toe niet gesteund door je directie... Succes met gewoon je werk afmaken.
Zeg dat, steekt eerst z'n TD en later z'n trainer een mes in de rug.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moesten "wij" van Ajax nog bijzonder jaloers op zijn vorig jaar dat die niet naar Ajax was gekomen.
Ben ik blij zeg.
1 wedstrijd. Over 4 dagen. Dit is gewoon er uit gaan met een knaller.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies, nu iemand met een plan, zoals Schmidtquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Mooi. En nu stoppen met die clubhelden trainer maken en door.
Die is er gewoon met knallende bonje uitgegaan. Anders doe je dit niet. PSV speelt zondag dé wedstrijd van het seizoen. Dat scheelt nogal wat miljoentjes. CL of EL.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
opvallend dat dit voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen gebeurd
dan moet je als club rust houden
hoe kan zoiets ontstaan binnen de club
al die kut spelers van psv die zich tegen een trainer keren? nog 1 wedstrijdje voor de boeg
of kon ruud de druk niet meer aan voor die laatste wedstrijd?
Ja, dit is gewoon dramatisch doen om de aandacht.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
1 wedstrijd. Over 4 dagen. Dit is gewoon er uit gaan met een knaller.
Slappe zak is het. Club staat al een poos in brand en hij laat het smeulen. Als eindverantwoordelijke moet je knopen doorhakken en naar buiten toe voor de club staan. Doet die allemaal niet. Ik mis Tiny Sanders inmiddels.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schmidt heeft bij Benfica hetzelfde plan en daar werkt het goedquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, nu iemand met een plan, zoals Schmidt
Oh wacht die is ook mislukt.
Misschien wordt het tijd om eens naar de directie te kijken.
Het was meer een knaller geweest als hij het meteen na de wedstrijd - ongeacht het resultaat - gedaan had.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
1 wedstrijd. Over 4 dagen. Dit is gewoon er uit gaan met een knaller.
Daarom.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:28 schreef Sabata het volgende:
[..]
Schmidt heeft bij Benfica hetzelfde plan en daar werkt het goed
Ik zou zelfs Toon missen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slappe zak is het. Club staat al een poos in brand en hij laat het smeulen. Als eindverantwoordelijke moet je knopen doorhakken en naar buiten toe voor de club staan. Doet die allemaal niet. Ik mis Tiny Sanders inmiddels.
Ik ga hier even voor zitten hoor. Kan er iemand een live-topic aanmaken?quote:
Marcel doet het altijd goed in de pers, hopelijk wel ondertiteling.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga hier even voor zitten hoor. Kan er iemand een live-topic aanmaken?
Nou dat is nog net even een brug te ver.quote:
ik vond het een tijdje geleden al vreemd dat hij niet op de bank zat omdat hij zogenaamd ziek was...quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is er gewoon met knallende bonje uitgegaan. Anders doe je dit niet. PSV speelt zondag dé wedstrijd van het seizoen. Dat scheelt nogal wat miljoentjes. CL of EL.
Ik vond Schmidt in alles een goeie trainer. Had van mij rustig nog 3 seizoenen mogen blijven zitten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En naar je middelmatige materiaal icm té ambitieuze doelstellingen en dus ook je scoutingquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker mompelen tegen Rik.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Marcel doet het altijd goed in de pers, hopelijk wel ondertiteling.
PSV directie luistert teveel naar vandaaginside....die hetze begon daar met die mongool van een derksenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Schmidt in alles een goeie trainer. Had van mij rustig nog 3 seizoenen mogen blijven zitten.
Belangrijkste wedstrijd was tegen Rangers.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
opvallend dat dit voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen gebeurd
dan moet je als club rust houden
hoe kan zoiets ontstaan binnen de club
al die kut spelers van psv die zich tegen een trainer keren? nog 1 wedstrijdje voor de boeg
of kon ruud de druk niet meer aan voor die laatste wedstrijd?
Ja ik ook. Al vond ik in het eerste seizoen zijn wisselbeleid bij tijd en wijle hoogst merkwaardig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Schmidt in alles een goeie trainer. Had van mij rustig nog 3 seizoenen mogen blijven zitten.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Derksen serieus neemt. Zelds onze minpres lacht hem recht in zijn gezicht uit.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PSV directie luistert teveel naar vandaaginside....die hetze begon daar met die mongool van een derksen
ik denk dat de psv directie hele hoge eisen steltquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Derksen serieus neemt. Zelds onze minpres lacht hem recht in zijn gezicht uit.
Dat denken is toch een probleem bij jou, Schmidt is gewoon vertrokken omdat de mogelijkheden toen al te beperkt waren.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat de psv directie hele hoge eisen stelt
wordt je geen kampioen dan vlieg je eruit
geen vertrouwen blijkbaar dat het volgend seizoen beter zal worden
daarom ook schmidt eruit
klaar is kees
ja tuurlijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denken is toch een probleem bij jou, Schmidt is gewoon vertrokken omdat de mogelijkheden toen al te beperkt waren.
Het huidige PSV kenmerkt zich wat mij betreft juist als enorm amateuristisch. En dat eigenlijk al een hele poos. De periode Cocu heeft daarin veel verbloemd. Maar voor wat betreft dit seizoen; Je geeft een beginnend trainer de sleutels van je club, laat hem een assistent meenemen, formeert verder een team van assistenten om hem heen en dan ontsla je je technische man. Om hem daarna in de winterstop te ontdoen van zijn beste spelers. En dan wordt er nog steeds in de media geroepen dat PSV altijd mee moet doen om de titel. Dan heb je het gewoon niet begrepen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat de psv directie hele hoge eisen stelt
wordt je geen kampioen dan vlieg je eruit
geen vertrouwen blijkbaar dat het volgend seizoen beter zal worden
daarom ook schmidt eruit
klaar is kees
Cruciaal was die verkoop van die 2 spelers door de directie van pSVquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het huidige PSV kenmerkt zich wat mij betreft juist als enorm amateuristisch. En dat eigenlijk al een hele poos. De periode Cocu heeft daarin veel verbloemd. Maar voor wat betreft dit seizoen; Je geeft een beginnend trainer de sleutels van je club, laat hem een assistent meenemen, formeert verder een team van assistenten om hem heen en dan ontsla je je technische man. Om hem daarna in de winterstop te ontdoen van zijn beste spelers. En dan wordt er nog steeds in de media geroepen dat PSV altijd mee moet doen om de titel. Dan heb je het gewoon niet begrepen.
In z'n 2e seizoen werden oa Malen en Dumfries goed verkocht en daar kwam nauwelijks iets voor terug, dus hij was er wel klaar mee. PSV wilde wel met hem verder maar hij niet met PSV.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja tuurlijk
dat zal het zijn
psv wilde gewoon niet met hem verder
wat bedoel je met mogelijkheden? psv had gewoon een goede selectie dit seizoen totdat er 2 spelers vertrokken die cruziaal waren
psv had beter met Feyenoord kunnen concurreren als die 2 spelers waren gebleven
de directie van psv heeft die spelers verkocht en ruud het ravijn in gebracht op lange termijn
maar dat zal jij allemaal niet zo snel snappen vermoed ik zo
Gewoon die hele club opdoeken, nooit meer over praten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV had voor nederlandse begrippen gewoon een goede selectie aan het begin van het seizoen. Gakpo verkopen was een moordaanslag op de carriere van Ruudje.....en dat in de kerstperiode....midden in het seizoenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
In z'n 2e seizoen werden oa Malen en Dumfries goed verkocht en daar kwam nauwelijks iets voor terug, dus hij was er wel klaar mee. PSV wilde wel met hem verder maar hij niet met PSV.
Ook met Gakpo was het onder Ruud niet geweldig, we hebben allemaal gezien hoe goed Rangers was.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PSV had voor nederlandse begrippen gewoon een goede selectie aan het begin van het seizoen. Gakpo verkopen was een moordaanslag op de carriere van Ruudje.....
beetje flauwekul wat je nu begint uit te kramenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met Gakpo was het onder Ruud niet geweldig, we hebben allemaal gezien hoe goed Rangers was.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon die hele club opdoeken, nooit meer over praten.
Dat is echt grote onzin. Voor de verkopen was het spel ook niet om aan te gluren en stapelden we slechte wedstrijd op slechte wedstrijd, zowel in de competitie als onze desastreuze europese campagne. Er was helemaal niet dat door liet schijnen dat daar na de winterstop ineens verbetering in zou komen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Cruciaal was die verkoop van die 2 spelers door de directie van pSV
daarmee hebben ze het seizoen van ruud van nistelrooy verneukt...
Maar daar zat achteraf wel een idee achter. Hij had daar wat meer open over mogen zijn, maar hij deed vrijwel niks fout.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al vond ik in het eerste seizoen zijn wisselbeleid bij tijd en wijle hoogst merkwaardig.
Hij was Duits hč.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar daar zat achteraf wel een idee achter. Hij had daar wat meer open over mogen zijn, maar hij deed vrijwel niks fout.
Met het verkopen van die 2 spelers verkocht psv veel doelpunten....quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:58 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin. Voor de verkopen was het spel ook niet om aan te gluren en stapelden we slechte wedstrijd op slechte wedstrijd, zowel in de competitie als onze desastreuze europese campagne. Er was helemaal niet dat door liet schijnen dat daar na de winterstop ineens verbetering in zou komen.
Ik vind het wel kutnieuws. Weer een clubheld weg.
Ik heb niets bijzonders gezien van RvN, maar denk ook dat er met deze prutselectie niet heel veel meer mogelijk is. Sowieso veel te vroeg aan deze stap begonnen.
Schmidt was gewend om met een gelijkwaardige groep van zo'n 20 spelers te kunnen werken, waarbij rouleren juist voor de nodige rust in een druk programma zorgde. Was die even in de aap gelogeerd toen bleek dat de meerderheid eigenlijk niet het eerste elftal waardig was...quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al vond ik in het eerste seizoen zijn wisselbeleid bij tijd en wijle hoogst merkwaardig.
zul je toch op feyenoord en ajax moeten wachten, die mogen eerst kiezenquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:09 schreef PSVCL het volgende:
Mooi zo
Nu een fatsoenlijke coach aanstellen aub, en een paar nieuwe verdedigers
020 krantje telegraafquote:Van Nistelrooij stapte woensdag verrassend op. Gedoe in zijn technische staf, een gebrek aan steun van de clubleiding en kritiek van spelers op zijn functioneren vormden de aanleiding voor het besluit. Toen De Telegraaf het nieuws naar buiten bracht, noemde de krant Simons als een van de spelers die zijn beklag zou hebben gedaan.
De aanvallende middenvelder was des duivels dat specifiek zijn naam werd genoemd in de krant. Simons meldde zich bij Van Nistelrooij om duidelijkheid te geven en toont zich nu dankbaar op Twitter: 'Bedankt dat u me een betere speler hebt gemaakt, me hebt geholpen om mijn dromen te verwezenlijken en er mede voor hebt gezorgd dat ik in het Nederlands elftal mocht spelen', schrijft Simons.
Je kan veel van ze zeggen maar wel een goeie scoop natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
020 krantje telegraaf![]()
![]()
![]()
![]()
die willen natuurlijk onrust zaaien voor komende zondag
walgelijk die valentijnjood
Ron Jansquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien wel een trainer uit de MLS, via Earnie's connecties?
Het heeft alleen niet zo veel met realisme te maken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met het verkopen van die 2 spelers verkocht psv veel doelpunten....
Gakpo had minimaal 20+ doelpunten gemaakt in de nederlandse competitie
ik ben gewoon realist welke club het ook is...
Scoooooooop.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan veel van ze zeggen maar wel een goeie scoop natuurlijk.
PSV is tegen racisme.quote:
Wie?quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:18 schreef Oriente het volgende:
Walter Benítez wil deze zomer wegens ‘persoonlijke redenen’ vertrekken bij PSV, zo meldt verslaggever Mounir Boualin. Het nieuws volgt vrijwel direct nadat bekend werd dat Ruud van Nistelrooij de Eindhovenaren heeft verlaten omdat hij geen steun meer voelde vanuit de clubleiding. PSV probeert Benítez te behouden.
Gregg Berhalter. Al hebben die twee bij de Amerikaanse bond helemaal niet zo lekker samengewerkt volgens mij.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien wel een trainer uit de MLS, via Earnie's connecties?
Goeie genade wat een leuke grap.quote:
Ik denk dat Ruud juist te stevig in zijn schoenen staat. Dat hij weinig inspraak of tegenspraak duldt. Wereld van verschil met Fredsj natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
de volgende trainer moet iemand zijn die sterker in zijn schoenen staat, om tegen van die ego's in te gaan in de selectie
Zo slechtquote:
Een dertiger die weg wil, dat gaat niet de hoofdprijs opleveren. Drie huurlingen lopen gratis weg. Simons voor een fooi. Sangare levert met 37 mio wel op. En er zijn nog wat centjes over van Gakpo en Madueke.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:18 schreef Oriente het volgende:
Walter Benítez wil deze zomer wegens ‘persoonlijke redenen’ vertrekken bij PSV, zo meldt verslaggever Mounir Boualin. Het nieuws volgt vrijwel direct nadat bekend werd dat Ruud van Nistelrooij de Eindhovenaren heeft verlaten omdat hij geen steun meer voelde vanuit de clubleiding. PSV probeert Benítez te behouden.
Is al besproken.quote:
dat heb je van mijquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het is pas besproken als ik het besproken heb
Nou, kijk hier eens iemand zich het mannetje voelen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het is pas besproken als ik het besproken heb
dit noem ik nog is beleidquote:PSV toe aan zevende hoofdtrainer in elf jaar
14.15,
.
Gebbetje ouwe reus.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, kijk hier eens iemand zich het mannetje voelen.
Dan dat van mij ook.quote:
Brands was ernstig zenuwachtig. Earnest doet het beter.quote:
Jij bent gekleurd omdat jullie een setje zijn. Maar het is 2023, dus ik vind dat verder geen probleem.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de verslagen van @:scrummie leuker dan die van @:lange_lans
Mag nog wel wat geoefend worden.
Simons weg? Net nu nadat hij vakkundig van Nistelrooy heeft weggewerkt? Dat zou wel lachen zijn ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een dertiger die weg wil, dat gaat niet de hoofdprijs opleveren. Drie huurlingen lopen gratis weg. Simons voor een fooi. Sangare levert met 37 mio wel op. En er zijn nog wat centjes over van Gakpo en Madueke.
Wordt toch een hele uitdaging, want met dat geld moet je een half elftal halen.
12 miljoen euro. Oprapertje voor PSG.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Simons weg? Net nu nadat hij vakkundig van Nistelrooy heeft weggewerkt? Dat zou wel lachen zijn ja.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:07 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM krijgt een veeg uit de pan van fok icoon @:Lange_Lans
Het is wat meidquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat jammer dat je je onzekerheid zo op mij projecteert en niet met een inhoudelijke reactie kunt komen.quote:
Lans moet zijn momenten wat beter kiezen. Niet álles is verslagwaardig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de verslagen van @:scrummie leuker dan die van @:lange_lans
Mag nog wel wat geoefend worden.
Dit zijn tips waar ik wat aan heb Scrummie. Dank je.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lans moet zijn momenten wat beter kiezen. Niet álles is verslagwaardig.
Wellicht kun je het parodie-topic nieuw leven in blazen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:10 schreef Coco het volgende:
Het meeste vervelende van de hele situatie is dat mij nu de kans is ontnomen om het Ruud moet ontslagen topic aan te maken aankomende zondag.
Ik ben woedend.
Geen dank maatquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit zijn tips waar ik wat aan heb Scrummie. Dank je.
Kip 20quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Na de wedstrijd tegen Volendam zijn Brands, Sterwart en RvN samen gaan uit eten. Nergens wordt gesproken over wat ze hebben gegeten.
Snoer hem de mond (je collega)!!!!quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn collega is er doorheen aan het praten dus ik weet niet wie er nu een vraag stelt.
Als 'ie z'n kiezen niet op elkaar kan houden, dan moet je ze eruit tikken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn collega is er doorheen aan het praten dus ik weet niet wie er nu een vraag stelt.
5e dan karate. Ik denk niet dat ik het daarvan kan winnen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als 'ie z'n kiezen niet op elkaar kan houden, dan moet je ze eruit tikken.
Gedurende de eerste competitiehelft kwamen er daar wel degelijk patronen in. Het was zeker niet slecht wat hij daar liet zien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:22 schreef Halcon het volgende:
BIj Jong PSV zien werken? Zo geweldig deed hij het daar toch niet?
quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wellicht kun je het parodie-topic nieuw leven in blazen?
Ik haak ook af, dit gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Het verzandt inmiddels in dooddoeners. Ik ga weer werken.
Sushi.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Na de wedstrijd tegen Volendam zijn Brands, Sterwart en RvN samen gaan uit eten. Nergens wordt gesproken over wat ze hebben gegeten.
Trainers zijn ook passanten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
spelers zijn passanten....![]()
dat snappen ze nog niet bij psv
Onderschat van Breukelen niet achter de schermen, maar hij kan wel wat steun gebruiken van nog een voetbalman ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:33 schreef VEM2012 het volgende:
Het wordt eens tijd dat de leiding bij PSV eens gaat nadenken. In de RvC zijn Van der Wallen en Van Veen de baas. De enige die iets van voetbal weet is Van Breukelen en prima doelman, hartstikke aardige gozer, maar het is hem gewoon niet gegeven.
Daar gaat alles mis. Ondertussen wordt de ene na de andere uitvoerende ontslagen.
De aardappels schillen zichzelf niet.quote:
5 uur etenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De aardappels schillen zichzelf niet.
Waarom denk je dat Van Breukelen achter de schermen meer verstand van voetbal heeft dan voor de schermen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onderschat van Breukelen niet achter de schermen, maar hij kan wel wat steun gebruiken van nog een voetbalman ja.
Hij zit er al zo lang en een lijn is niet te ontdekken in het beleid van PSV dus zijn invloed zal niet groot zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onderschat van Breukelen niet achter de schermen, maar hij kan wel wat steun gebruiken van nog een voetbalman ja.
Zoektocht nieuwe trainer PSV:quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Van Breukelen achter de schermen meer verstand van voetbal heeft dan voor de schermen?
Dat doe ik dan ook vooralsnog niet...quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch wel vreemd die ommezwaai van RVN als je Brands en Stewart moet geloven..
Zei hij dat?quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ze nemen de spelers kwalijk dat er gelekt is. "Hoerige zaakwaarnemers" aldus Brands.
Wij zijn allen slechts passanten op deze aardbol. Alleen de alziende blik van de heere is eeuwig @KingRolandquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wij zijn allen slechts passanten op deze aardbol. Alleen de alziende blik van de heere is eeuwig @:KingRoland
Kippenvel, bedankt voor deze zeer wijze en belangrijke lesquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wij zijn allen slechts passanten op deze aardbol. Alleen de alziende blik van de heere is eeuwig @:KingRoland
Ik heb gewoon gezegd wat de club met mij doet klaar ik ben psv wij zijn psv hun niet da zijn gewoon pessante die hebben gewoon een contract en godverdomme werreke veu da cheldquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De aarde is zelf ook slechts een passant in de eeuwigheid van de kosmos.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mag je best laconiek over doen hoor. Maar zo’n ratje draagt er wel aan bij dat je nu een clubicoon wegjaagt en het tot de laatste dag spannend houdt.quote:
Ruben of Mark van Bommel?quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:17 schreef Nober het volgende:
Stelling: PSV moet Van Bommel en Overmars halen
[poll=5638]
Er zullen ongetwijfeld spelers zijn die liever Rutten voor de groep zien, maar een speler als Simons leek me meer een medestander dan tegenstander van van Nistelrooij. Geen idee welke spelers er geklaagd hebben, zouden dat basisspelers geweest zijn? Waarom klagen die dan? Lijkt gewoon erg op verdeeldheid in de selectie, maar dan zie je die feestvierende bende na de winst van de KNVB beker, en dan vraag je je af….hoe dan?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik weet niet of het gemist van Ruud nou zo gigantisch gaat zijn, dit verhaal kan ook nog positief gaan uitpakken. Want zo'n genie was het nou ook weer niet.
Maar dan wel de tweede plek halen zondag, dan zien we daarna wel weer verder.
zullen gewoon de wisselspelers zijn geweestquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld spelers zijn die liever Rutten voor de groep zien, maar een speler als Simons leek me meer een medestander dan tegenstander van van Nistelrooij. Geen idee welke spelers er geklaagd hebben, zouden dat basisspelers geweest zijn? Waarom klagen die dan? Lijkt gewoon erg op verdeeldheid in de selectie, maar dan zie je die feestvierende bende na de winst van de KNVB beker, en dan vraag je je af….hoe dan?
Ik snap het ook niet nee, de sfeer na de bekerfinale leek echt uitstekend. Zal dus sowieso verdeeld zijn geweest.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld spelers zijn die liever Rutten voor de groep zien, maar een speler als Simons leek me meer een medestander dan tegenstander van van Nistelrooij. Geen idee welke spelers er geklaagd hebben, zouden dat basisspelers geweest zijn? Waarom klagen die dan? Lijkt gewoon erg op verdeeldheid in de selectie, maar dan zie je die feestvierende bende na de winst van de KNVB beker, en dan vraag je je af….hoe dan?
Basisspeler kan ook klagen omdat hij het niet eens is met de tactiek of zo. Of de opstelling. Dat krijg je wel als het niet heel goed gaat. De een wil dan aanvallender spelen, de ander wil weer speler X in de basis hebben staan, etc.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent af.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bah, terechte opstand van spelersgroep
Vennegoor of Hesselink ellende.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
En naar je middelmatige materiaal icm té ambitieuze doelstellingen en dus ook je scouting
Zag haar zondag bekertjes oprapen toen ze rondje om het veld liep. Kan dus nog schoonmaken ook. Wacht nog even tot ik d'r zie in een kook-vlog dan stuur ik een ring naar de mathildelaan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft mijn favoriete PSV-er wel. Heerlijke milf.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zag haar zondag bekertjes oprapen toen ze rondje om het veld liep. Kan dus nog schoonmaken ook. Wacht nog even tot ik d'r zie in een kook-vlog dan stuur ik een ring naar de mathildelaan.
Moest wel lachen toen ze dat speelde in de rust. Lekker gepast weer bij 1-3.quote:
Wow, dus er komen journalisten op het ontslag van een hoofdtrainer af?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:46 schreef PSVCL het volgende:
Willem Vissers een uurtje geleden voor het stadion gespot, kleine rat
PSVELquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:46 schreef PSVCL het volgende:
Willem Vissers een uurtje geleden voor het stadion gespot, kleine rat
Zie die mensen normaal alleen op de tvquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, dus er komen journalisten op het ontslag van een hoofdtrainer af?
En een directie kan op dat moment ook achter de trainer gaan staan..quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Basisspeler kan ook klagen omdat hij het niet eens is met de tactiek of zo. Of de opstelling. Dat krijg je wel als het niet heel goed gaat. De een wil dan aanvallender spelen, de ander wil weer speler X in de basis hebben staan, etc.
Een trainer moet dat een beetje managen, maar RvN had dus met iedereen heibel.
Joey Veerman.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus zowel Sangare als Xavi ontkennen hier iets mee te maken hebben.
Is Luuk dan de backstabber in de ploeg?
Dan had hij beter kunnen wachten tot hij er zelf uit gegooid werd..quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:55 schreef tja77 het volgende:
Ach misschien heeft Ruudje een leuke aanbieding op zak uit het buitenland en denkt hij na het backstabben van Veerman, zoek het lekker uit hier, ik ga m’n zakken vullen elders.
Is die met zijn Oekraďense Mudryk (spelling) dikke mensen aan het fatshamen in de sportschool?quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:41 schreef RipCity het volgende:
Even lachen met noni aan het eind vd dag
https://www.instagram.com/p/CsYuywPsl9W/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dat ging dus vooralsnog niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan had hij beter kunnen wachten tot hij er zelf uit gegooid werd..
Dat deden ze toch ook? Totdat RvN opeens zelf besliste op te stappen? En je kunt moeilijk vlak voor de wedstrijd tegen de AZ de hele staf minus RvN en 'n halve selectie ontslaan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En een directie kan op dat moment ook achter de trainer gaan staan..
Maar dan nog ga je niet weg voor de laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ging dus vooralsnog niet gebeuren.
Deed Van Basten dat niet ook bij Ajax ooit? Alhoewel die er nog slechter voor stond qua resultaten toen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan nog ga je niet weg voor de laatste wedstrijd.
Hij is toch echt op eigen initiatief opgestapt. Dus heeft op dat moment toch echt voor zichzelf gekozen en niet voor het belang van de club.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan nog ga je niet weg voor de laatste wedstrijd.
Dat begrijp ik wel maar waarom zou hij dat doen op dit moment als het om een aanbieding gaat? Hij gaat weg omdat het hem niet zint en hij zich niet gesteund voelt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is toch echt op eigen initiatief opgestapt. Dus heeft op dat moment toch echt voor zichzelf gekozen en niet voor het belang van de club.
Het pannekoek verhaal?quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deed Van Basten dat niet ook bij Ajax ooit? Alhoewel die er nog slechter voor stond qua resultaten toen.
Dit ja.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar waarom zou hij dat doen op dit moment als het om een aanbieding gaat? Hij gaat weg omdat het hem niet zint en hij zich niet gesteund voelt.
Ja, ze moesten toen nog 1 wedstrijd (tegen Twente) en Van 't Schip heeft die wedstrijd toen gedaan. Edit: mei 2009, volgens Google.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het pannekoek verhaal?Ik weet niet meer of dat voor de laatste wedstrijd was.
Dat weet je pas zeker zodra hij het zelf zegt, en dan nog steeds kun je zijn woorden in twijfel trekken op het moment dat hij een krabbel zet onder een dik contract.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar waarom zou hij dat doen op dit moment als het om een aanbieding gaat? Hij gaat weg omdat het hem niet zint en hij zich niet gesteund voelt.
Beker en de fruitschaal. PSV kan ook nog 3e worden. En in de voorronde CL vloog je eruit tegen de slechtste ploeg ooit in de CL.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:06 schreef DonRaja het volgende:
Je wint 2 prijzen, kan voorronde CL halen en toch een heel seizoen naar de klote. Ergens wel knap.
Ik weet het, maar als je zondag 2e wordt, zou je toch eindigen met een positief gevoel. Dat is nu wel weg.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beker en de fruitschaal. PSV kan ook nog 3e worden. En in de voorronde CL vloog je eruit tegen de slechtste ploeg ooit in de CL.
Ja, dat wel. Het was achter de schermen al crisis, denk ik, maar nu ook voor de schermen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als je zondag 2e wordt, zou je toch eindigen met een positief gevoel. Dat is nu wel weg.
Dat geeft wel aan dat er binnen de spelersgroep dus minimaal 2 kampen zijn. Benieuwd hoe dit zich allemaal naar zondag gaat vertalen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:05 schreef Oriente het volgende:
'Sangaré sluit zichzelf op in auto na nieuws over van Nistelrooij'
Het nieuws over het vertrek van Ruud van Nistelrooij is bij Ibrahim Sangaré ingeslagen als een bom. De Ivoriaan kreeg, net als de rest van de selectie, woensdagochtend te horen dat ze het tijdens de laatste competitiewedstrijd van het seizoen moeten doen zonder hun hoofdtrainer. Van Nistelrooij verwijt mensen binnen de club een gebrek aan draagvlak en trok daarop zijn conclusies. Tot teleurstelling en onbegrip bij Sangaré.
De mededeling van Van Nistelrooij kwam niet alleen voor Earnest Stewart en Marcel Brands als een donderslag bij heldere hemel. Ook Sangaré zag het besluit van zijn hoofdtrainer geen moment aankomen. De middenvelder werd samen met zijn ploeggenoten tegen 9.45 uur ingelicht en sprintte vervolgens naar zijn auto. "Daar hebben ze hem uit moeten halen om hem terug te halen", aldus Milan van Dongen bij ESPN. "Hij was ziedend over het vertrek van Van Nistelrooij. Binnen de spelersgroep zal dus ook wel gepraat moeten worden."![]()
Vraag me vooral af of het invloed heeft op het blijven van Xavi.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat geeft wel aan dat er binnen de spelersgroep dus minimaal 2 kampen zijn. Benieuwd hoe dit zich allemaal naar zondag gaat vertalen.
Die gaat gewoon weg lijkt me. Genoeg interesse in hem.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me vooral af of het invloed heeft op het blijven van Xavi.
ik vrees dat die geen minuut langer dan nodig in die slangenkuil wil blijvenquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me vooral af of het invloed heeft op het blijven van Xavi.
Sluit zichzelf op in z’n auto…quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:05 schreef Oriente het volgende:
Het nieuws over het vertrek van Ruud van Nistelrooij is bij Ibrahim Sangaré ingeslagen als een bom. De Ivoriaan kreeg, net als de rest van de selectie, woensdagochtend te horen dat ze het tijdens de laatste competitiewedstrijd van het seizoen moeten doen zonder hun hoofdtrainer. Van Nistelrooij verwijt mensen binnen de club een gebrek aan draagvlak en trok daarop zijn conclusies. Tot teleurstelling en onbegrip bij Sangaré.
De mededeling van Van Nistelrooij kwam niet alleen voor Earnest Stewart en Marcel Brands als een donderslag bij heldere hemel. Ook Sangaré zag het besluit van zijn hoofdtrainer geen moment aankomen. De middenvelder werd samen met zijn ploeggenoten tegen 9.45 uur ingelicht en sprintte vervolgens naar zijn auto. "Daar hebben ze hem uit moeten halen om hem terug te halen", aldus Milan van Dongen bij ESPN. "Hij was ziedend over het vertrek van Van Nistelrooij. Binnen de spelersgroep zal dus ook wel gepraat moeten worden."![]()
En kost maar ¤12 miljoen als hij een tussenlanding maakt in Parijs.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weg lijkt me. Genoeg interesse in hem.
Zeker met de garagedeuren dicht en een slang via het raam aan de uitlaat vastgemaakt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sluit zichzelf op in z’n auto…
Uhu, vast wel.
Toen hij erachter kwam dat hij in een elektrische auto zat, heeft hij z’n poging maar gestaakt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeker met de garagedeuren dicht en een slang via het raam aan de uitlaat vastgemaakt.
Een elektrische auto biedt vast ook wel mogelijkheden op dat vlak voor depressieve mensen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen hij erachter kwam dat hij in een elektrische auto zat, heeft hij z’n poging maar gestaakt.
Maak dat het verschrikkelijke monster maar eens wijsquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een elektrische auto biedt vast ook wel mogelijkheden op dat vlak voor depressieve mensen.
TILLED.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hebben Luuk, Joey en Guus toch maar mooi voor elkaar gekregen.
Heel de club in brand.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord is PSV voorbij in ALLES.
Ruud is de meest sympathieke speler van zijn generatie idd. Kapot gemaakt in de gemoedelijke omgeving van de herdgang. Door de warme club uit Eindhoven. Wat een Brabantse gezelligheid zien we hier. @Zipportalquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind Ruud echt een sympathieke gozer, ook al komt ie op sommige momenten niet zo goed over. Jammer dat het zo gelopen is, had hem echt een mooie start van z'n carričre gegund. Hij is gewoon kapotgemaakt terwijl hij eigenlijk niet eens wilde instappen aan het begin.![]()
Fred had achteraf gezien eerst een seizoen hoofdcoach moeten zijn met Ruud als assistent of "co-coach".
Sympathieke gast inderdaad, maar hij kwam wel enorm simpel over.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ruud is de meest sympathieke speler van zijn generatie idd. Kapot gemaakt in de gemoedelijke omgeving van de herdgang. Door de warme club uit Eindhoven. Wat een Brabantse gezelligheid zien we hier. @:zipportal
Xavi is ook te goed voor PSV, buiten hem om is het echt armoedig. Gewoon lekker naar buitenland en weer stapje hogerop.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Xavi Simons is denk ik wel klaaar met clowns zoals veerman
wat een kut speler is die veerman
van nistelrooy durfde te wisselen
dan ben je gewoon een goede trainer
heitinga is zo een laffe lul die tadic nooit durft te wisselen
Sangare voelt situaties buiten het veld net zo goed aan als binnen het veldquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:05 schreef Oriente het volgende:
wie gaat de nieuwe trainer van psv worden?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:01 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Xavi is ook te goed voor PSV, buiten hem om is het echt armoedig. Gewoon lekker naar buitenland en weer stapje hogerop.
Daarom prima voor een club als PSV. Ongelooflijk dat je een club held zo voor lul zet. Zelfs Ajax durft dit niet met JohnnyGODquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Sympathieke gast inderdaad, maar hij kwam wel enorm simpel over.
Ruud nam zelf ontslagquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom prima voor een club als PSV. Ongelooflijk dat je een club held zo voor lul zet. Zelfs Ajax durft dit niet met JohnnyGOD
Erwin v/d Looiquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie gaat de nieuwe trainer van psv worden?
Wat Ajax doet is nog erger. Ze laten Sjonnie een beetje spartelen en maken hem als ze een nieuwe trainer hebben de nieuwe Bobby Haarms.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom prima voor een club als PSV. Ongelooflijk dat je een club held zo voor lul zet. Zelfs Ajax durft dit niet met JohnnyGOD
Lijkt me eigenlijk eerder een hele eigenwijze vent dan een sympathieke kerel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Sympathieke gast inderdaad, maar hij kwam wel enorm simpel over.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat Ajax doet is nog erger. Ze laten Sjonnie een beetje spartelen en maken hem als ze een nieuwe trainer hebben de nieuwe Bobby Haarms.
Ze zouden na AZ uit de situatie bespreken. Dat is gewoon ontslag in de voetbalwereld. JohnnyGOD staat volgend jaar aan het roer.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruud nam zelf ontslag
Ruud is slimmer dan Johnny. Maar dat is Toeterjan bijvoorbeeld ook dus dat zegt niet zoveel
Dat kan prima samen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk eerder een hele eigenwijze vent dan een sympathieke kerel.
Ajax zou het contract van Sjonnie verlengen als hij de beker won... in jullie vorm is dat ook ontslag.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ze zouden na AZ uit de situatie bespreken. Dat is gewoon ontslag in de voetbalwereld. JohnnyGOD staat volgend jaar aan het roer.
Gaan ze gewoon verlengen hoor vriend.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax zou het contract van Sjonnie verlengen als hij de beker won... in jullie vorm is dat ook ontslag.
Ik hoop het echt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaan ze gewoon verlengen hoor vriend.
Schreuderquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
wie gaat de nieuwe trainer van psv worden?
Stewart en Brands gaven aan gewoon met van Nistelrooy door te willen. Geen idee hoe jij er bij komt dat ze hem wilden wieberen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ze zouden na AZ uit de situatie bespreken. Dat is gewoon ontslag in de voetbalwereld. JohnnyGOD staat volgend jaar aan het roer.
Doen! Weten we zeker dat we naar PSV niet om hoeven te kijken komend seizoenquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:36 schreef PSVCL het volgende:
Cocu is de beste optie (zekerheid, rust en titels)
Jullie gaan idd gewoon weer strijden voor plek 3 komend seizoen, samen met AZ.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Doen! Weten we zeker dat we naar PSV niet om hoeven te kijken komend seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |