Begrijp ik maar dan nog zou ik het vreemd vinden als ze nu opeens blijven, dan lijkt het op een vies spelletje en dat is niks voor Fred.quote:
Nee, daar heb je wel een punt. Maar de spelers hebben zich vierkant achter Fred geschaard.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar dan nog zou ik het vreemd vinden als ze nu opeens blijven, dan lijkt het op een vies spelletje en dat is niks voor Fred.
Ja, dan heeft Ajax het in retroperspectief nog best beschaafd gehouden.quote:
Als het waar is (dat een deel van de spelersgroep meer vertrouwen in Rutten heeft) dan zou het natuurlijk ook de goede kant op werken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nederlaag is gegarandeerd zondag met Fred op de bank.
Nou dat was met Ruud ook wel gebeurd. Teze en Madueke tegen de beste linkerkant van de eredivisie, misschien wel van Europa.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fred zat elke week al op de bank?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jeetje ruud is niet echt soepeltjes in de heupenquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Scrummie het volgende:
3 weken geleden:
[ afbeelding ]
Wat een puinhoop
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Jeetje ruud is niet echt soepeltjes in de heupen
Veelzeggend over hoe lang het al rommelde daar in Eindhoven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:52 schreef GGMM het volgende:
Wat zielig van hem om niet op z'n minst even het seizoen af te maken.
Dan laat je je kennen zeg.
Fred is toch een geboren loser, als het moet gebeuren faalt hij. Zie ook 2015 met Feyenoord, lachwekkend was dat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het waar is (dat een deel van de spelersgroep meer vertrouwen in Rutten heeft) dan zou het natuurlijk ook de goede kant op werken.
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook gigantisch fout gaan en ga je met 0-5 terug richting Eindhoven.
?quote:
Vanavond ook naar het Maasgebouw om te protesteren?quote:
Hoi Scrummie, leuk gifje!quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Scrummie het volgende:
3 weken geleden:
[ afbeelding ]
Wat een puinhoop
Veerman… dat was toch die nazi die Ruudje in het begin van het seizoen al openlijk afviel omdat hij verkeerd gebruikt werd? Blij dat wij die niet hebben gehaald.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel een punt. Maar de spelers hebben zich vierkant achter Fred geschaard.
Daaruit zal Nistelrooy zijn conclusies hebben getrokken. Blijkbaar hebben De Jong, Simons, Veerman en nog drie anderen zich uitgesproken richting directie. Dat zijn je belangrijkste spelers.
Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat sommige mensen dit zullen zien al het in de steek laten van de selectie, beetje kiezen uit 2 kwaden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is vanuit Ruud niet eens zo'n domme zet. Mocht het zondag allemaal in elkaar donderen dan is hij daar geen eindverantwoordelijke meer voor en hij heeft over dit jaar best een prima rapport. Veel topwedstrijden en prijzen gewonnen.
Ach ga toch weg. Domste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is vanuit Ruud niet eens zo'n domme zet. Mocht het zondag allemaal in elkaar donderen dan is hij daar geen eindverantwoordelijke meer voor en hij heeft over dit jaar best een prima rapport. Veel topwedstrijden en prijzen gewonnen.
Oké.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Veerman… dat was toch die nazi die Ruudje in het begin van het seizoen al openlijk afviel omdat hij verkeerd gebruikt werd? Blij dat wij die niet hebben gehaald.
Ja, ik geef hem geen ongelijk. Zeker als je je niet (openlijk) gesteund voelt door de persoon die je aangesteld heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:11 schreef Caland het volgende:
Ruudje is gewoon al lang en breed financieel onafhankelijk. Dan kan je wat makkelijker zeggen joh, krijg allemaal maar de tyfus.
Gooit wel zijn potentiële carrière als trainer te grabbel natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:11 schreef Caland het volgende:
Ruudje is gewoon al lang en breed financieel onafhankelijk. Dan kan je wat makkelijker zeggen joh, krijg allemaal maar de tyfus.
Dit was ruuds laatste club vermoed ik zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Domste wat je kunt doen.
Als je bij de club waar je hart ligt al een laffe wegloper bent. Hoe ga je dat dan doen bij clubs waar de relatie een stuk zakelijker is
Is toch geen wijf of wel, met je openlijk gesteund.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem geen ongelijk. Zeker als je je niet (openlijk) gesteund voelt door de persoon die je aangesteld heeft.
Klopt, de voetballerij stelt nooit meer mensen aan die een keer weggegaan zijn bij een club.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit was ruuds laatste club vermoed ik zo
Kaartenhuis.quote:In navolging van trainer Ruud van Nistelrooij wil ook doelman Walter Benítez deze zomer vertrekken bij PSV. Aan die vertrekwens liggen persoonlijke redenen ten grondslag, maar de club probeert de keeper te behouden, zo weet journalist Mounir Boualin van FCUpdate.
75% van de selectie is PSV onwaardig, althans het PSV dat ik (en volgens mij vele supporters) voor ogen hebben...quote:
wat heeft hij dan gepresteerd.....quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, de voetballerij stelt nooit meer mensen aan die een keer weggegaan zijn bij een club.
Als hij er nu direct helemaal klaar mee is is het wel een beetje een jankerd hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft hij dan gepresteerd.....
dit is een hele slechte beslissing voor de rest van zijn carriere
hij kwam net kijken
bovendien denk ik ik dat hij er gelijk klaar mee is
Dus je hebt niet de steun van de spelersgroep, je assistenten en je wordt naar buiten toe niet gesteund door je directie... Succes met gewoon je werk afmaken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is toch geen wijf of wel, met je openlijk gesteund.
Maak je werk gewoon af
Overmars als Van Bommel naar Milan gaat zomer 24, tenminste als z'n hart het dan nog niet begeven heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij er nu direct helemaal klaar mee is is het wel een beetje een jankerd hoor.
En nee hij heeft niks gepresteerd, maar hij heeft een grote naam dus er stapt heus nog wel iemand in.
precies wat ik zegquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij er nu direct helemaal klaar mee is is het wel een beetje een jankerd hoor.
En nee hij heeft niks gepresteerd, maar hij heeft een grote naam dus er stapt heus nog wel iemand in.
Zo'n Marcel Brands moet je toch eigenlijk ook afscheid van nemen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus je hebt niet de steun van de spelersgroep, je assistenten en je wordt naar buiten toe niet gesteund door je directie... Succes met gewoon je werk afmaken.
Daar moesten "wij" van Ajax nog bijzonder jaloers op zijn vorig jaar dat die niet naar Ajax was gekomen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Marcel Brands moet je toch eigenlijk ook afscheid van nemen?
Dat ene wedstrijdjequote:Op woensdag 24 mei 2023 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus je hebt niet de steun van de spelersgroep, je assistenten en je wordt naar buiten toe niet gesteund door je directie... Succes met gewoon je werk afmaken.
Zeg dat, steekt eerst z'n TD en later z'n trainer een mes in de rug.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moesten "wij" van Ajax nog bijzonder jaloers op zijn vorig jaar dat die niet naar Ajax was gekomen.
Ben ik blij zeg.
1 wedstrijd. Over 4 dagen. Dit is gewoon er uit gaan met een knaller.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies, nu iemand met een plan, zoals Schmidtquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Mooi. En nu stoppen met die clubhelden trainer maken en door.
Die is er gewoon met knallende bonje uitgegaan. Anders doe je dit niet. PSV speelt zondag dé wedstrijd van het seizoen. Dat scheelt nogal wat miljoentjes. CL of EL.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
opvallend dat dit voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen gebeurd
dan moet je als club rust houden
hoe kan zoiets ontstaan binnen de club
al die kut spelers van psv die zich tegen een trainer keren? nog 1 wedstrijdje voor de boeg
of kon ruud de druk niet meer aan voor die laatste wedstrijd?
Ja, dit is gewoon dramatisch doen om de aandacht.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
1 wedstrijd. Over 4 dagen. Dit is gewoon er uit gaan met een knaller.
Slappe zak is het. Club staat al een poos in brand en hij laat het smeulen. Als eindverantwoordelijke moet je knopen doorhakken en naar buiten toe voor de club staan. Doet die allemaal niet. Ik mis Tiny Sanders inmiddels.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Marcel Brands moet je toch eigenlijk ook afscheid van nemen?
Schmidt heeft bij Benfica hetzelfde plan en daar werkt het goedquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, nu iemand met een plan, zoals Schmidt
Oh wacht die is ook mislukt.
Misschien wordt het tijd om eens naar de directie te kijken.
Het was meer een knaller geweest als hij het meteen na de wedstrijd - ongeacht het resultaat - gedaan had.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
1 wedstrijd. Over 4 dagen. Dit is gewoon er uit gaan met een knaller.
Daarom.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:28 schreef Sabata het volgende:
[..]
Schmidt heeft bij Benfica hetzelfde plan en daar werkt het goed
Ik zou zelfs Toon missen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slappe zak is het. Club staat al een poos in brand en hij laat het smeulen. Als eindverantwoordelijke moet je knopen doorhakken en naar buiten toe voor de club staan. Doet die allemaal niet. Ik mis Tiny Sanders inmiddels.
Ik ga hier even voor zitten hoor. Kan er iemand een live-topic aanmaken?quote:
Marcel doet het altijd goed in de pers, hopelijk wel ondertiteling.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga hier even voor zitten hoor. Kan er iemand een live-topic aanmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |