Trainers zijn ook passanten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
spelers zijn passanten....![]()
dat snappen ze nog niet bij psv
Onderschat van Breukelen niet achter de schermen, maar hij kan wel wat steun gebruiken van nog een voetbalman ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:33 schreef VEM2012 het volgende:
Het wordt eens tijd dat de leiding bij PSV eens gaat nadenken. In de RvC zijn Van der Wallen en Van Veen de baas. De enige die iets van voetbal weet is Van Breukelen en prima doelman, hartstikke aardige gozer, maar het is hem gewoon niet gegeven.
Daar gaat alles mis. Ondertussen wordt de ene na de andere uitvoerende ontslagen.
De aardappels schillen zichzelf niet.quote:
5 uur etenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De aardappels schillen zichzelf niet.
Waarom denk je dat Van Breukelen achter de schermen meer verstand van voetbal heeft dan voor de schermen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onderschat van Breukelen niet achter de schermen, maar hij kan wel wat steun gebruiken van nog een voetbalman ja.
Hij zit er al zo lang en een lijn is niet te ontdekken in het beleid van PSV dus zijn invloed zal niet groot zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onderschat van Breukelen niet achter de schermen, maar hij kan wel wat steun gebruiken van nog een voetbalman ja.
Zoektocht nieuwe trainer PSV:quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Van Breukelen achter de schermen meer verstand van voetbal heeft dan voor de schermen?
Dat doe ik dan ook vooralsnog niet...quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch wel vreemd die ommezwaai van RVN als je Brands en Stewart moet geloven..
Zei hij dat?quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ze nemen de spelers kwalijk dat er gelekt is. "Hoerige zaakwaarnemers" aldus Brands.
Wij zijn allen slechts passanten op deze aardbol. Alleen de alziende blik van de heere is eeuwig @KingRolandquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wij zijn allen slechts passanten op deze aardbol. Alleen de alziende blik van de heere is eeuwig @:KingRoland
Kippenvel, bedankt voor deze zeer wijze en belangrijke lesquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wij zijn allen slechts passanten op deze aardbol. Alleen de alziende blik van de heere is eeuwig @:KingRoland
Ik heb gewoon gezegd wat de club met mij doet klaar ik ben psv wij zijn psv hun niet da zijn gewoon pessante die hebben gewoon een contract en godverdomme werreke veu da cheldquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De aarde is zelf ook slechts een passant in de eeuwigheid van de kosmos.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mag je best laconiek over doen hoor. Maar zo’n ratje draagt er wel aan bij dat je nu een clubicoon wegjaagt en het tot de laatste dag spannend houdt.quote:
Ruben of Mark van Bommel?quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:17 schreef Nober het volgende:
Stelling: PSV moet Van Bommel en Overmars halen
[poll=5638]
Er zullen ongetwijfeld spelers zijn die liever Rutten voor de groep zien, maar een speler als Simons leek me meer een medestander dan tegenstander van van Nistelrooij. Geen idee welke spelers er geklaagd hebben, zouden dat basisspelers geweest zijn? Waarom klagen die dan? Lijkt gewoon erg op verdeeldheid in de selectie, maar dan zie je die feestvierende bende na de winst van de KNVB beker, en dan vraag je je af….hoe dan?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik weet niet of het gemist van Ruud nou zo gigantisch gaat zijn, dit verhaal kan ook nog positief gaan uitpakken. Want zo'n genie was het nou ook weer niet.
Maar dan wel de tweede plek halen zondag, dan zien we daarna wel weer verder.
zullen gewoon de wisselspelers zijn geweestquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld spelers zijn die liever Rutten voor de groep zien, maar een speler als Simons leek me meer een medestander dan tegenstander van van Nistelrooij. Geen idee welke spelers er geklaagd hebben, zouden dat basisspelers geweest zijn? Waarom klagen die dan? Lijkt gewoon erg op verdeeldheid in de selectie, maar dan zie je die feestvierende bende na de winst van de KNVB beker, en dan vraag je je af….hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |