Hoe meer Babette lult als Brugman, hoe meer eigen mening Zoe krijgtquote:
ze smeert heel veel concealer op plekken waar je het niet moet smeren..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even los van haar blik, want dat is pech hebben bij klikken (of geluk)
Maar ze heeft een heel wit voorhoofd en onder haar ogen ook, daarna bruin
Ziet wat vreemd eruit idd
[ afbeelding ]
Tomeeeto tomaaaato idd Ze roddelen/ gametalken vrijwel allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende: [..] Ze roddelen allemaal. Gametalk allemaal In de kas, uit de kas op de rookplek, buiten de rookplek Het begon allemaal met dat ik tik dat bep aan het roddelen was en dat moest gametalk heten. Pfffff ik ben het punt inmiddels kwijt.
Ja das niet handig van Bepquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe meer Babette lult als Brugman, hoe meer eigen mening Zoe krijgt
Eigen mening of icie meningquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is juist de kans voor Zoe om mensen te paaien, dus gooi die drank naar benedenquote:
Ze weet het als haar eigen mening te verkopenquote:
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt dus niet eensquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel; mij maakt het niet uit......![]()
maar ondertussen.. brabbel wil zuipuhh
wrm zegt u datquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:04 schreef Clasientje het volgende:
Wat een vreselijk mens die Sasha Bern dump die wijf.
Brabbel is al een uur zo nu en dan bezig dat ze wil drinken......... en nu besluit zowie om opeens voet bij stuk te houdenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee maar hij is degene die zoe laat dansen als een marionetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt niet eens
Daar doelde ik dan ook opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maar hij is degene die zoe laat dansen als een marionet
Dat gedram en gesmeek komt inmiddels ook wel een beetje wanhopig over.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
Niets mis met een drankje uiteraard maar je kunt ook doorslaan natuurlijk want velen hebben geen enkele rem
Jezus dat kind wordt lelijker met de dag... Niemand die ook tegen haar zegt dat het een tandje minder kanquote:
Mss komt het in de loop van de avond.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is juist de kans voor Zoe om mensen te paaien, dus gooi die drank naar beneden
bben ze al geprobeerdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus dat kind wordt lelijker met de dag... Niemand die ook tegen haar zegt dat het een tandje minder kan
Het gekke is dat zoe babs eigenlijk papagaait. Ze zegt precies de dingen die babs tegen haar roept.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babs krijgt het allemaal keihard terugquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het gekke is dat zoe babs eigenlijk papagaait. Ze zegt precies de dingen die babs tegen haar roept.
Na het een zou een mooi moment zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss komt het in de loop van de avond.
Nu is het nog niet echt de stemming ervoor
Hopen maar
Oh... dan heeft ze het een beetje verkeerd opgepakt. Ze zou eigenlijk eens zonder make-up moeten proberen. Volgens mij ziet ze er dan echt wel prima uit. Alleen dit is gewoon haast mismaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
He
[..]
bben ze al geprobeerd
Dit is het resultaat
Wat dacht ze dan eigenlijk toen ze zich opgaf? Van het eerste zakgeld ook meteen drank en peuken!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Brabbel is al een uur zo nu en dan bezig dat ze wil drinken......... en nu besluit zowie om opeens voet bij stuk te houden
ze ziet er graag ordinair uit...Zoe haar eigen woorden. alleen of het de bedoeling als een ouwe temeier is weet ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus dat kind wordt lelijker met de dag... Niemand die ook tegen haar zegt dat het een tandje minder kan
Tis een beetje een Mori en haar pruik verhaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dan heeft ze het een beetje verkeerd opgepakt. Ze zou eigenlijk eens zonder make-up moeten proberen. Volgens mij ziet ze er dan echt wel prima uit. Alleen dit is gewoon haast mismaakt
Dat, maar wat je al zei zoe die ineens een 'eigen mening' heeft is ook raar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gedram en gesmeek komt inmiddels ook wel een beetje wanhopig over.
denk dat dat haar steil is...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze ziet er graag ordinair uit...Zoe haar eigen woorden. alleen of het de bedoeling als een ouwe temeier is weet ik niet
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef Silves het volgende:
Lach me kapot als Ice vraagt om zijn fles, die zooi speciaal gekocht heeft voor hem..
Ze wil ice en Bern wel die fles gevenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef Silves het volgende:
Lach me kapot als Ice vraagt om zijn fles, die zooi speciaal gekocht heeft voor hem..
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
Tis soms net zo'n furbyMaar een furby kun je tenminste uitzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ze moet het ook zelf weten, je hebt gelijk, ik oordeel te hard. Sorryquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een beetje een Mori en haar pruik verhaal
Zoe wil het zo dus blijft het zo
Dat gesprek hebben Babs en wendy al vaak met haar gevoerd
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil ice en Bern wel die fles geven
De rest moet het maar met dat bier doen
Ja serieusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Serieus? En dan verwachten dat er geen scheve gezichten van komen?
Dan wordt 'haar mening' vanavond of morgen gewoon weer huilen dusquote:
Omdat er weer drank in zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
Babs krijst onder de douche: "Why tell me why tell me why..."
In-der-daad Babs, why?!
Maar die twee drinken weinig tot nooit terwijl de rest in het geniep halve kratten leegzuiptquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil ice en Bern wel die fles geven
De rest moet het maar met dat bier doen
Owwww dan weet je wel genoeg...vooral die wimpers is zo geordiequote:
Ze krijg zelfs verdienopdrachten van nullos euro zodat ze niet hoeft te gaan tellenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:17 schreef Silves het volgende:
Ben blij dat Babs nu heeft gezegd voor de SL, Dat zooi dus geholpen wordt van alle kanten..
het wordt elke keer duidelijker dat Zoe echt weinig zelf doet op kantoorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:17 schreef Silves het volgende:
Ben blij dat Babs nu heeft gezegd voor de SL, Dat zooi dus geholpen wordt van alle kanten..
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze krijg zelfs verdienopdrachten van nullos euro zodat ze niet hoeft te gaan tellen
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze krijg zelfs verdienopdrachten van nullos euro zodat ze niet hoeft te gaan tellen
Alweer brood, gisteren ook al en nog de nodige in de vriezer en in de kasten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
Brood moet er ook nog in.
Vriezers zijn vol.
mss teveel vooruit gekocht of zo?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alweer brood, gisteren ook al en nog de nodige in de vriezer en in de kasten.
En als ze 6 mailtjes heeft, gaat ze eerst de hele loods door om dat te verkondigen. Babs, Wendy en Jeff staken daar van de week ook eens de draak meequote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt elke keer duidelijker dat Zoe echt weinig zelf doet op kantoor
tot vrijdag is er nu etenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
mss teveel vooruit gekocht of zo?
geen idee waarom zoveel nu
ja , maar het ging om haar eigen feestje..daar wil Zooi uitpakken, en bang is dat er geen drank meer over is, Babs zei, je weet toch dat ze je daar helpen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En als ze 6 mailtjes heeft, gaat ze eerst de hele loods door om dat te verkondigen. Babs, Wendy en Jeff staken daar van de week ook eens de draak mee
En dan krijgt ze een mailtje dat Bern voor 16:00 iets moet laten weten, geeft Zoe dat pas rond 19:00 aan 'm door
Dan is het wel logisch dat het nu allemaal niet meer past.quote:
Madeleine wil graag auditie doen voor die functiequote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nog slechter dan Eunice kun je toch nooit zingen
ze zullen per dag 4 a 5 broden hebben(gok ik)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is het wel logisch dat het nu allemaal niet meer past.
Vooral brood zijn altijd van die ondingen in die koelkastvriezers
Die was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Madeleine wil graag auditie doen voor die functie
Waarom ook voor zoveel dagen vooruit vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zullen per dag 4 a 5 broden hebben(gok ik)
15 broden in die lades is wel even proppen denk ik
omdat ze anders teveel bestel momenten moet vastzettenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Waarom ook voor zoveel dagen vooruit vraag ik me dan af.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze anders teveel bestel momenten moet vastzetten
en dat lukt niet zo
Nou als aan Zoe ligt niet, geen idee waarom niet. zelf is ze niet vies van een drankjequote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is de vraag of er genoeg drank vanaf boven komt
zolang ze geen manager isquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als aan Zoe ligt niet, geen idee waarom niet. zelf is ze niet vies van een drankje
Precies en nu ze manager is ineens bijna geen drank etc vreemd welquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ze geen manager is
zuipt ze in 2 uur zoveel dat zo echt stomdronken is
omdat Icie dat heeft gezegdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies en nu ze manager is ineens bijna geen drank etc vreemd wel
En volgens mij ook omdat gedoe aan het begin met Jeff en bier.quote:
dat zoe niet drinkt?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En volgens mij ook omdat gedoe aan het begin met Jeff en bier.
Toch een beetje misgunnen/wrok mss
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:32 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit zo te schuiven met de tafelindeling, dat Isaac naast haar moet komen zitten
echt erg.. maar ja.. het kind heeft het idee dat ice haar leuk vindtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:32 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit zo te schuiven met de tafelindeling, dat Isaac naast haar moet komen zitten
Wanneer helpt iemand dat kind eens uit haar droomwereld?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:32 schreef xsaskiax het volgende:
Ben benieuwd of ze de fles Hugo nr 2 doneert aan Janet of een andere zoete wijn drinker, en haar fles pinacolada, de hypocriet..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ze geen manager is
zuipt ze in 2 uur zoveel dat zo echt stomdronken is
Omdat er geen feestje zou zijn zoals gepland was wil ze het bewaren voor een feestje. \Ze krijgen wel wat vandaag maar niet allesquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies en nu ze manager is ineens bijna geen drank etc vreemd wel
Toen ze net mgr was had ze het ook op Jeff gemunt en gunde ze hem ook geen bierquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zoe niet drinkt?
dat is puur om Ice te pleasen
Ah okquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat er geen feestje zou zijn zoals gepland was wil ze het bewaren voor een feestje. \Ze krijgen wel wat vandaag maar niet alles
Ze had het al met `Babs besproken toen bleek dat het feest niet door ging\Ze was bang dat de groep boos op haar zou zijn omdat er zoveel alcohol was en geen feestje`quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En volgens mij ook omdat gedoe aan het begin met Jeff en bier.
Toch een beetje misgunnen/wrok mss
nee ze blijft met Jeff bezigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Toen ze net mgr was had ze het ook op Jeff gemunt en gunde ze hem ook geen bier
maar dat is inmiddels zand erover?
Dat kan echt alleen Ice doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer helpt iemand dat kind eens uit haar droomwereld?
Maar waarom drank bestellen als er geen feestje is, dat is raar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat er geen feestje zou zijn zoals gepland was wil ze het bewaren voor een feestje. \Ze krijgen wel wat vandaag maar niet alles
Ik denk dat hij er zijn voordeel mee probeert te doen, ik vind het een smerige tactiek.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen Ice doen.
Maar die houdt haar ook min of meer in die droomwereld.
Geen idee waarom ook.
Hij moet toch ook doorhebben, dat zij hem niet ziet als haar grote broer ofzo
joekel portiesquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:37 schreef Ebinas het volgende:
Bern begaf zich op glad ijs.
Zoe vroeg of ze wat kon doen.
Bern: mss alvast uitservering
Janet: nee
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat `Isaac het zelf geen halt toe roept. Dit moet toch ook voor zijn vriendin niet leuk overkomen lijkt mij.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer helpt iemand dat kind eens uit haar droomwereld?
Als ik echt trek heb dan twee keer, anders misschien indd ook wel 3..quote:
Dat is zou idd smerig zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zijn voordeel mee probeert te doen, ik vind het een smerige tactiek.
En soms weer te weinigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij kopen ze nog net zoveel in als het begin en eten ze gewoon steeds meer en meer
Zoe luistert nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is zou idd smerig zijn.
Dan komt de les buiten wel voor Zoe.
Ben bang dat het ook niet haar laatste les zal zijn
Zoe heeft nogal wat lessen te lerenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is zou idd smerig zijn.
Dan komt de les buiten wel voor Zoe.
Ben bang dat het ook niet haar laatste les zal zijn
Les 1 is, hoe ze beter make-up op moet doen/smerenquote:
Ja och dat ja op zeker.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe luistert niet
naar niemand
Babs en Wendy proberen haar wel vaker wat duidelijk te maken
dan krijg je
ik snap je maaaar
het heeft al heeeel lang geen enkel nut
zoe doet wat zoe wil
en als icie echt duidelijk is gaat ze huilen en boos doen
en zit ze 2 uur bij de FEBO
Dat zeg ik ook al tijden .....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij kopen ze nog net zoveel in als het begin en eten ze gewoon steeds meer en meer
AAName voor de zekerheid, Zooi is in staat om als ze haar zin niet krijgt, zomaar een man zou beschuldigen van verkeerde bedoelingen..zodat uiteindelijk de man wordt beschuldigd .quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe luistert niet
naar niemand
dan krijg je
ik snap je maaaar
zoe doet wat zoe wil
liegen en de boel verdraaien is ze een ster in ...dat welquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:45 schreef Silves het volgende:
[..]
AAName voor de zekerheid, Zooi is in staat om als ze haar zin niet krijgt, zomaar een man zou beschuldigen van verkeerde bedoelingen..zodat uiteindelijk de man wordt beschuldigd .
Moest opeens weer denken aan Nadir want Zoe lag in zijn bed en toen stelde ik me dat even voor met Isaacquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe luistert niet
naar niemand
dan krijg je
ik snap je maaaar
zoe doet wat zoe wil
Dan is het dus duidelijk dat ze teveel hebben opgeschept voor de kleine etersquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie erik zometeen restjes van borden opeten
Raar ook dat ze niet zelf mogen opscheppenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is het dus duidelijk dat ze teveel hebben opgeschept voor de kleine eters![]()
wordt tijd dat er gewoon wat in de pannen blijft zitten voor de mensen die een tweede keer willen opscheppen
Dat moet je even tegen Jeff zeggenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar ook dat ze niet zelf mogen opscheppen
jeezzzzquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:52 schreef Silves het volgende:
Ze gaan nu voor een stelling, vandaag nog een film kijken...alweer hoe jaag je de streamer weg..
Wil niet eens weten hoe die twee precies denken dus ze zoeken het maar lekker uit met mekaar want soort zoekt soortquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
De hele dag zijn Mirthe en Eunice weer bij elkaar in de buurt te vinden.
Nu zitten ze ook weer vriendschappelijk naast elkaar......
Mirthe gaat echt geen 'afstand' van Eunice volhouden
Zoe heeft al gemaild?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja Ruppie zijn idee..maar niemand reageerd..
Oh ja dat zou kunnen..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe heeft al gemaild?
of was het niet daar over?
Afwachten voor wie de febo kiest, de bewoners of de kijkers. Dan weet je ook meteen waar je als kijker staat.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:52 schreef Silves het volgende:
Ze gaan nu voor een stelling, vandaag nog een film kijken...alweer hoe jaag je de streamer weg..
Zo denken zij helemaal nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Afwachten voor wie de febo kiest, de bewoners of de kijkers. Dan weet je ook meteen waar je als kijker staat.
Hoe wel dan?quote:
Zolang televisieuitzendingen maar gevuld worden met stomme verhaallijntjesquote:
geen ideequote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:59 schreef Silves het volgende:
Serieus, elk bord wordt leeg geschraapt door Erik, en opgegeten, heeft hij nu zo,n honger of vindt hij het zonde om de restjes weg te gooien..
hij vertelde wel eens dat hij vroeger op zn lazer kreeg als zijn bord niet helemaal schoongelikt was. Daar komt dat uitlikken denk ik ook vandaan. Maar wat ik de laatste tijd zie vind ik een tikkeltje overdreven.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:59 schreef Silves het volgende:
Serieus, elk bord wordt leeg geschraapt door Erik, en opgegeten, heeft hij nu zo,n honger of vindt hij het zonde om de restjes weg te gooien..
Thuis halve porties, weet hij zeker dat er niets over blijftquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
thuis eet hij veel minder
heeft hij zelf ook al heel vaak gezegd
Menig huisdier zal met de nodige interesse kijken naar hoe Erik telkens ieder bord tot aan de milisaus vakkundig uitlebbertquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:59 schreef Silves het volgende:
weggooien is zonde.. opeten is milieubewusterquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:59 schreef Silves het volgende:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
Tijd om een prive feestje te doen vandaag, zonder de manager natuurlijk..er zijn er genoeg met eigen drank en goeie zin..
A okquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
babs die altijd veel brabbeltzo noem ik haar altijd in de cos
heeft hij iets van topsport gedaan of was dat gewoon een voorbeeld?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
Tiano is de allesweter
hij ziet alles
beter dan een ander
door zijn hartprobleem
nee hij heeft een ICDquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeft hij iets van topsport gedaan of was dat gewoon een voorbeeld?
ja dat van zijn icd wist ik wel maar hoor m nu over sport.. dacht is hij voorheen sporter of zo geweest.. maar hij bedoelde het algemeen..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij heeft een CDI
daardoor kan hij niet meer alles
maar ziet hij precies welke stappen mensen moeten nemen om er het optimale er uit te halen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat van zijn icd wist ik wel maar hoor m nu over sport.. dacht is hij voorheen sporter of zo geweest.. maar hij bedoelde het algemeen..
Ze zouden toch geen feest hebben?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:19 schreef Ebinas het volgende:
Heb de indruk dat het niet een "spontaan" feestavondje wordt
Zoontje van 28quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
zijn broer voetbalt wel hoog
en zijn zoontje???
Niet georganiseerd idd.quote:
Nou erik heeft zijn rug flink geschaafd aan een balk.. zag er niet fris uit....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:19 schreef woxxel het volgende:
Geen gewonden gevallen vandaag?
Helaas heb ik alles gemist.
Tiano haalt dit soort benamingen uit het criminele circuitquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
Tiano is de allesweter
hij ziet alles
beter dan een ander
door zijn hartprobleem
21 is zijn oudstequote:
ow.. dan zal mijn stream wel weer hangen...........quote:
dat had ze net welquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Niet echt handig van Eunice dat deeg gaat vast plakken aan de bakplaat ze had beter een bakpapier kunnen gebruiken.
Ja dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat had ze net wel
misschien dat het op is
2quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de winnaar krijgt een fles sterke drank??![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
Tiano is de allesweter
hij ziet alles
beter dan een ander
door zijn hartprobleem
denk dat Tiano vooral zichzelf in veel gevallen (mentaal) overschatquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Wel vermakelijk dat hij haar zo onderschat
zit ook overal doorheen te tetteren maar dat gehinnik van babette vind ik ook niet meer leukquote:
Ja inderdaad, hele tijd ook van die rare geluidjes eroverheenquote:
ik stoor me niet zo aan babsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zit ook overal doorheen te tetteren maar dat gehinnik van babette vind ik ook niet meer leuk
Hij wilde van Babs weten waarom hij altijd wil winnenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Jappie vraagt wat aan babs
maar is niet te verstaan
@:Kinkijan![]()
aaah het leek een seks gerelateerde vraag maar was het dus nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij wilde van Babs weten waarom hij altijd wil winnen
De build-up naar die vraag toe was spannender dan de vraag zelf inderdaadquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah het leek een seks gerelateerde vraag maar was het dus niet![]()
Jappie heeft een fles Wodka van Ice gekregenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Jappie is volgens mij bezopen .. Hij murmelt zo, vage gesprekken en uiteindelijk krijgt Bep de zwarte Piet
Ah vandaarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft een fles Wodka van Ice gekregen
Dus Jappie mag geen Wodka kopen , maar ICE wel ...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft een fles Wodka van Ice gekregen
Sporten met haar lippen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
brabbel is verslaafd geweest aan sporten..
Met haar stembandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef Ebinas het volgende:
Bep: niemand weet dat ik vroeger heel veel pijl en boog heb geschoten.
Had een stunt geweest als zij erop zou komen dit keer.
Wint ze met vlag en wimpelquote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
Niemand weet dat ik vroeger heel vaak pijl en boog heb geschoten zegt Babette![]()
Ja die is meer horizontaal dan vertikaal te zien ```quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:54 schreef Limbus het volgende:
Die immadidin ligt ook 16 uur per dag in bed, dan had Esther nog beter kunnen blijven
Is gecast vanwege z'n achtergrond en kreeg vervolgens een relatie met Rupi maar voegt nog minder toe dan Manuelaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:54 schreef Limbus het volgende:
Die immadidin ligt ook 16 uur per dag in bed, dan had Esther nog beter kunnen blijven
Dat, die is gecast om zijn verhaal achter de persoon. Dat verkoopt lekker bij die TV figuren, deugt natuurlijk lekker tegenwoordig. Maar het is tijd dat we hem ook laten wieberen. It's about time.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is gecast vanwege z'n achtergrond en kreeg vervolgens een relatie met Rupi maar voegt nog minder toe dan Manuela
kachel......quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zet net de stream aan maarre is jappie kachel of in een melige bui ?
Als je vaker het programma volgt, dan zul je Jappie vaker aangeschoten aantreffen, dan meligquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zet net de stream aan maarre is jappie kachel of in een melige bui ?
Feestje met zijn drieën ?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kachel......
brabbel en wendie hebben ook wat achter de kiezen
De bijnamen vliegen je hier weer om de orenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kachel......
brabbel en wendie hebben ook wat achter de kiezen
Spo(r)t er maar meequote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
brabbel is verslaafd geweest aan sporten..
Sasha die over long covid begon en die man achter het bureau veerde gelijk opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat, die is gecast om zijn verhaal achter de persoon. Dat verkoopt lekker bij die TV figuren, deugt natuurlijk lekker tegenwoordig. Maar het is tijd dat we hem ook laten wieberen. It's about time.![]()
Kachel betekent dronken of heel erg tipsyquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De bijnamen vliegen je hier weer om de oren
?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De bijnamen vliegen je hier weer om de oren
Helemaal eensquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat, die is gecast om zijn verhaal achter de persoon. Dat verkoopt lekker bij die TV figuren, deugt natuurlijk lekker tegenwoordig. Maar het is tijd dat we hem ook laten wieberen. It's about time.![]()
Je weet precies waar ik het over heb.quote:
Ja dat verkoopt natuurlijk lekker. Idioot.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha die over long covid begon en die man achter het bureau veerde gelijk op
Hij voegt idd weinig toe aan het programma. Lieve kerel, maar heeft zijn langste tijd wel gehad in het programmaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is gecast vanwege z'n achtergrond en kreeg vervolgens een relatie met Rupi maar voegt nog minder toe dan Manuela
Zo durven ze haar nooit op die stip te zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Mirthe eerste. 10 euro vrij te besteden bij de jumbo
Brabbelquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Kachel betekent dronken of heel erg tipsy
OMGquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
?
edit zie het al je begreep het woord kachel niet.
Esther gaf bewust het foute antwoordquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij voegt idd weinig toe aan het programma. Lieve kerel, maar heeft zijn langste tijd wel gehad in het programma
Ze gelooft waarschijnlijk ook nog in sinterklaas. Esther was gewoon de sjaak tegen Imaquote:
FEBO heeft zichzelf (nog meer) belachelijk gemaakt met die achterlijke 'eliminatieproef' toen want je zou er maar uitliggen zegquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze gelooft waarschijnlijk ook nog in sinterklaas. Esther was gewoon de sjaak tegen Ima
De belachelijkste was GJ. Totaal kansloos.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO heeft zichzelf (nog meer) belachelijk gemaakt met die achterlijke 'eliminatieproef' toen want je zou er maar uitliggen zeg
Vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:16 schreef Monique___ het volgende:
wat vroeg brabbel nu aan jappie?
iets van mag ik nog een keer vragen
ze bedekte zelfs de mic af
Ook al vroeg ie er met z'n koppigheid zelf om maar GJ is gewoonweg keihard in z'n poepgaatje genomenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De belachelijkste was GJ. Totaal kansloos.
Dat is bij haar idd niet zo moeilijk vast te stellenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:18 schreef Clasientje het volgende:
Babette heeft zo te zien behoorlijk weer gezopen.
Voor een ervaringsexpert kan ze er behoorlijk slecht mee omgaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:18 schreef Clasientje het volgende:
Babette heeft zo te zien behoorlijk weer gezopen.
afgelopen week is die nog een keer gewassen dacht ikquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:18 schreef woxxel het volgende:
Die jas heeft babette nu aan. Zo smerig. Ik denk dat ie niet 1 keer gewassen is en iedereen heeft m al aangehad. Inclusief blote zweet lijven
denk dat de theedoek en vaatdoek van sjennet viezer is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:18 schreef woxxel het volgende:
Die jas heeft babette nu aan. Zo smerig. Ik denk dat ie niet 1 keer gewassen is en iedereen heeft m al aangehad. Inclusief blote zweet lijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |