Hoe meer Babette lult als Brugman, hoe meer eigen mening Zoe krijgtquote:
ze smeert heel veel concealer op plekken waar je het niet moet smeren..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even los van haar blik, want dat is pech hebben bij klikken (of geluk)
Maar ze heeft een heel wit voorhoofd en onder haar ogen ook, daarna bruin
Ziet wat vreemd eruit idd
[ afbeelding ]
Tomeeeto tomaaaato idd Ze roddelen/ gametalken vrijwel allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende: [..] Ze roddelen allemaal. Gametalk allemaal In de kas, uit de kas op de rookplek, buiten de rookplek Het begon allemaal met dat ik tik dat bep aan het roddelen was en dat moest gametalk heten. Pfffff ik ben het punt inmiddels kwijt.
Ja das niet handig van Bepquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe meer Babette lult als Brugman, hoe meer eigen mening Zoe krijgt
Eigen mening of icie meningquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe meer Babette lult als Brugman, hoe meer eigen mening Zoe krijgt
Dit is juist de kans voor Zoe om mensen te paaien, dus gooi die drank naar benedenquote:
Ze weet het als haar eigen mening te verkopenquote:
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt dus niet eensquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel; mij maakt het niet uit......![]()
maar ondertussen.. brabbel wil zuipuhh
wrm zegt u datquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:04 schreef Clasientje het volgende:
Wat een vreselijk mens die Sasha Bern dump die wijf.
Brabbel is al een uur zo nu en dan bezig dat ze wil drinken......... en nu besluit zowie om opeens voet bij stuk te houdenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee maar hij is degene die zoe laat dansen als een marionetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt niet eens
Daar doelde ik dan ook opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maar hij is degene die zoe laat dansen als een marionet
Dat gedram en gesmeek komt inmiddels ook wel een beetje wanhopig over.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
Niets mis met een drankje uiteraard maar je kunt ook doorslaan natuurlijk want velen hebben geen enkele rem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |