Hoe meer Babette lult als Brugman, hoe meer eigen mening Zoe krijgtquote:
ze smeert heel veel concealer op plekken waar je het niet moet smeren..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even los van haar blik, want dat is pech hebben bij klikken (of geluk)
Maar ze heeft een heel wit voorhoofd en onder haar ogen ook, daarna bruin
Ziet wat vreemd eruit idd
[ afbeelding ]
Tomeeeto tomaaaato idd Ze roddelen/ gametalken vrijwel allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende: [..] Ze roddelen allemaal. Gametalk allemaal In de kas, uit de kas op de rookplek, buiten de rookplek Het begon allemaal met dat ik tik dat bep aan het roddelen was en dat moest gametalk heten. Pfffff ik ben het punt inmiddels kwijt.
Ja das niet handig van Bepquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe meer Babette lult als Brugman, hoe meer eigen mening Zoe krijgt
Eigen mening of icie meningquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is juist de kans voor Zoe om mensen te paaien, dus gooi die drank naar benedenquote:
Ze weet het als haar eigen mening te verkopenquote:
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt dus niet eensquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel; mij maakt het niet uit......![]()
maar ondertussen.. brabbel wil zuipuhh
wrm zegt u datquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:04 schreef Clasientje het volgende:
Wat een vreselijk mens die Sasha Bern dump die wijf.
Brabbel is al een uur zo nu en dan bezig dat ze wil drinken......... en nu besluit zowie om opeens voet bij stuk te houdenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee maar hij is degene die zoe laat dansen als een marionetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over addicts gesproken zeg want Babs vroeg al aan Isaac (want Zoe) om het 'even te regelen' en die drinkt niet eens
Daar doelde ik dan ook opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maar hij is degene die zoe laat dansen als een marionet
Dat gedram en gesmeek komt inmiddels ook wel een beetje wanhopig over.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
Niets mis met een drankje uiteraard maar je kunt ook doorslaan natuurlijk want velen hebben geen enkele rem
Jezus dat kind wordt lelijker met de dag... Niemand die ook tegen haar zegt dat het een tandje minder kanquote:
Mss komt het in de loop van de avond.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is juist de kans voor Zoe om mensen te paaien, dus gooi die drank naar beneden
bben ze al geprobeerdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus dat kind wordt lelijker met de dag... Niemand die ook tegen haar zegt dat het een tandje minder kan
Het gekke is dat zoe babs eigenlijk papagaait. Ze zegt precies de dingen die babs tegen haar roept.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babs krijgt het allemaal keihard terugquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het gekke is dat zoe babs eigenlijk papagaait. Ze zegt precies de dingen die babs tegen haar roept.
Na het een zou een mooi moment zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss komt het in de loop van de avond.
Nu is het nog niet echt de stemming ervoor
Hopen maar
Oh... dan heeft ze het een beetje verkeerd opgepakt. Ze zou eigenlijk eens zonder make-up moeten proberen. Volgens mij ziet ze er dan echt wel prima uit. Alleen dit is gewoon haast mismaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
He
[..]
bben ze al geprobeerd
Dit is het resultaat
Wat dacht ze dan eigenlijk toen ze zich opgaf? Van het eerste zakgeld ook meteen drank en peuken!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Brabbel is al een uur zo nu en dan bezig dat ze wil drinken......... en nu besluit zowie om opeens voet bij stuk te houden
ze ziet er graag ordinair uit...Zoe haar eigen woorden. alleen of het de bedoeling als een ouwe temeier is weet ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus dat kind wordt lelijker met de dag... Niemand die ook tegen haar zegt dat het een tandje minder kan
Tis een beetje een Mori en haar pruik verhaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dan heeft ze het een beetje verkeerd opgepakt. Ze zou eigenlijk eens zonder make-up moeten proberen. Volgens mij ziet ze er dan echt wel prima uit. Alleen dit is gewoon haast mismaakt
Dat, maar wat je al zei zoe die ineens een 'eigen mening' heeft is ook raar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gedram en gesmeek komt inmiddels ook wel een beetje wanhopig over.
denk dat dat haar steil is...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze ziet er graag ordinair uit...Zoe haar eigen woorden. alleen of het de bedoeling als een ouwe temeier is weet ik niet
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef Silves het volgende:
Lach me kapot als Ice vraagt om zijn fles, die zooi speciaal gekocht heeft voor hem..
Ze wil ice en Bern wel die fles gevenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef Silves het volgende:
Lach me kapot als Ice vraagt om zijn fles, die zooi speciaal gekocht heeft voor hem..
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
Tis soms net zo'n furbyMaar een furby kun je tenminste uitzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ze moet het ook zelf weten, je hebt gelijk, ik oordeel te hard. Sorryquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een beetje een Mori en haar pruik verhaal
Zoe wil het zo dus blijft het zo
Dat gesprek hebben Babs en wendy al vaak met haar gevoerd
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil ice en Bern wel die fles geven
De rest moet het maar met dat bier doen
Ja serieusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Serieus? En dan verwachten dat er geen scheve gezichten van komen?
Dan wordt 'haar mening' vanavond of morgen gewoon weer huilen dusquote:
Omdat er weer drank in zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
Babs krijst onder de douche: "Why tell me why tell me why..."
In-der-daad Babs, why?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |