Foo Fighters zoeken nog een drummer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice gaat blijven oefenen met drummen want ze wil een nieuwe hobby voor hier buiten; in een band spelen.
Een beginnersband.
Denk ook niet dat ze meteen bij de Peppers ofzo mag
Kom op hè, het gaat oom een paar snoepjes..quote:
Whuttt? Dat zou wel erg zijnquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:42 schreef mootie het volgende:
Ze hebben 1 vieze zak, die geven ze aan Erik of Janet?
Anderen eten dan brood, dat heft elkaar allemaal wel op.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kom op hè, het gaat oom een paar snoepjes..
Over de lepels pindakaas en jam en hagelslag die zij in de nacht naar binnen lepelt is dat wel eerlijk?
Weet ik tochquote:
Mja .. dat verdelen gebeurd ook weer lekker eerlijkquote:
En nu hun eigen zakjes, met alles wat ze lekker vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja .. dat verdelen gebeurd ook weer lekker eerlijk
Eerst zich allemaal misselijk vreten
Valsquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu hun eigen zakjes, met alles wat ze lekker vinden.
Ik vind dit echt walgelijk om te zien... zitten alle lekkere eruit te snaaien... vieze inhalen...quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Rupert en Imadiddin (die ook constant met zijn mond vol staat): wij maken onze eigen mix als we met die voor de anderen klaar zijn....... nog 1 en dan kunnen wij onze eigen zakken maken!!!!
Ik denk dat Erik de enige is 'die nog wel wat lust'quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
Lunch is klaar
Kijken of het ze opvalt wie er minder eten nu, en dan bedoel ik niet van de worsten
Heerlijk transparant ook allemaal en zo voorspelbaar als maar zijn kanquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:43 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Rupert en Imadiddin (die ook constant met zijn mond vol staat): wij maken onze eigen mix als we met die voor de anderen klaar zijn....... nog 1 en dan kunnen wij onze eigen zakken maken!!!!
Om suikerspinnen van te maken, dus niet voor zichzelfquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
Wendy komt ook even haar bestelling doorgeven.
Om het vervolgens te verstoppen op een plek waar de zon niet schijnt (lees: locker)quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu hun eigen zakjes, met alles wat ze lekker vinden.
Waarom niet gewoon een pak suiker.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om suikerspinnen van te maken, dus niet voor zichzelf
Ik was ooit op een soort expositie in de Westergas en dat is met sieraden kunst , en daar was ik helemaal weg van suikerspin sieradenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:47 schreef Silves het volgende:
Wendy vraagt een paar harde snoepjes om voor iedereen een suikerspin te maken..
Daar moet je een partij engelengeduld voor hebben... van mij kreeg hij een blindgier..quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was ooit op een soort expositie in de Westergas en dat is met sieraden kunst , en daar was ik helemaal weg van suikerspin sieraden![]()
Sowieso kan je met suiker mooie dingen maken . maar ik heb dat apparaat gisteren gezien en dat was echt een rotding
Ik snap het ook niet , behalve dan dat ze hebberig zijn en alles willen hebben en proevenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:51 schreef schizolientje het volgende:
smerig spel zoals ze verdelen. Eerlijk zou zijn om te mengen, zakjes afwegen en dan iedereen zelf laten ruilen en niet al het lekkere er uit pikken, met je handen er in roeren enz
We raden je aan om alleen speciale suiker die geschikt is voor suikerspinmachines te gebruiken. Andere soorten suiker gaan snel karamelliseren waardoor de suiker verbrand en de machine vastloopt. Kristalsuiker is de suiker die het beste werkt voor een suikerspinmachine. Daarna kun je de machine weer aanzetten.quote:
is vlgd week ook in de westergas en ook sieraden van zeewier e.d. DAt moeten ze eens in de loods doen, een wwedstrijd kunstquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was ooit op een soort expositie in de Westergas en dat is met sieraden kunst , en daar was ik helemaal weg van suikerspin sieraden![]()
Sowieso kan je met suiker mooie dingen maken . maar ik heb dat apparaat gisteren gezien en dat was echt een rotding
Wat is een blindgier?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar moet je een partij engelengeduld voor hebben... van mij kreeg hij een blindgier..
Gisteren liep dat ding al telkens vastquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk voor de smaak, laten smelten en erdoor doen
gewone suiker verbrand dus te snelquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren liep dat ding al telkens vast
Dus wat @mootie zei, gewoon een pak suikerquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
We raden je aan om alleen speciale suiker die geschikt is voor suikerspinmachines te gebruiken. Andere soorten suiker gaan snel karamelliseren waardoor de suiker verbrand en de machine vastloopt. Kristalsuiker is de suiker die het beste werkt voor een suikerspinmachine. Daarna kun je de machine weer aanzetten.
geen gewone kristalsuiker dusquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus wat @:mootie zei, gewoon een pak suiker
Ooh dat is weer mijn Haags... zoiets als een gooi in de hoek...wegsmijten....quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat is een blindgier?![]()
![]()
Op de kermis gaat het iig een stuk sneller
Waar spoelen ze het allemaal mee weg? Pitt bier?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
Echt.. beschamend.. Imie en ZooWie rotzooien wat ze zelf lekker vinden bijelkaar![]()
[ afbeelding ]
Kristal toch?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewone suiker verbrand dus te snel
De lunchbroodjes van Rupie gaan er achteraanquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waar spoelen ze het allemaal mee weg? Pitt bier?
Bij Zoe speelt wel/niet aandacht een grote rol en daar hangt ze vervolgens alles aan opquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we nu voor eens en altijd dat drama dat Zoe maakte om een kratje bier
achter ons laten
want hier laat ze wel heeeel duidelijk zien dat het haar geen ene zier interesseert wie meer krijgt en wie minder
Babs zei vanmorgenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij Zoe speelt wel/niet aandacht een grote rol en daar hangt ze vervolgens alles aan op
Tandenborstel en tandpasta hebben ze gewoon.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat ze lekker vreten in dat snoep en straks allemaal kotsmisselijk.
Zit er ook een extra tandenborstel, tandpasta en bezoek aan de tandarts bij?
Wie zitten daar, zoe, bep, wendy, isaac.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:01 schreef schizolientje het volgende:
en nog een pot vol voor als mensen op het kantoor komen, is toch leuk zegt ze dan. Wie zou t opeten ??
en vooral Zoe zellufquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie zitten daar, zoe, bep, wendy, isaac.
Jij dacht dat Rupi vals was maar Ima niet? Die graait gewoon even hard mee hoor! Is al vanaf het begin zo!quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind dit echt niet te geloven en ik had het eigenlijk niet achter Imadiddin gezocht, maar de hoeveelheid snoep die hij weg staat te stouwen is niet normaal (ik hoop dat hij er kotsmisselijk van wordt)
Zoë wil het liefste de cote d'or .... en de hele tijd maar met hun handen door het snoep malen om de lekkerste eruit te vissen......(en voor een groot deel op te vreten)
Imadiddin staat ook de hele tijd met volle mond te praten..... dit is werkelijk asociaal!!
is dat niet een beetje voorbarig? Er nu al vanuit gaan dat die bewoners erover zullen gaan zeuren?quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:03 schreef Judiwi het volgende:
Wat een gezeik over wat snoep.
Als een Mirthe, Eric of Janet of wie dan ook gaan zeuren over de rokers die ook snoep hebben gehad. Mogen ze voor mij direct vertrekken. Anno 2023, je mede mens wat gunnen.
Eric krijgt ook altijd de leftovers.
Had niet anders verwachtquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:06 schreef mootie het volgende:
Isaac krijgt een speciale zak, uitgezocht door Zoe.
Zoe is in staat om Wendy of Babs voor de bus te gooien zolang ze maar de bruid wordt van Isaacquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht
doortrapt mokkel die Zoe.
ja echt... maar die doet het zo onopvallend, je ziet niet dat hij iets pakt, zo snel doet hij het ..... en staat dan weer met zijn waffel vol...quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij dacht dat Rupi vals was maar Ima niet? Die graait gewoon even hard mee hoor! Is al vanaf het begin zo!
Ik geef ze nog gelijk ook als ze dat doenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:03 schreef Judiwi het volgende:
Wat een gezeik over wat snoep.
Als een Mirthe, Eric of Janet of wie dan ook gaan zeuren over de rokers die ook snoep hebben gehad. Mogen ze voor mij direct vertrekken. Anno 2023, je mede mens wat gunnen.
Eric krijgt ook altijd de leftovers.
De chalenges moeten over de gehele groep verdeeld worden. Dit is snoep voor de niet rokers. Maar niemand kan verwachten dat met zo een grote overvloed aan snoep de rokers ook niks krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat niet een beetje voorbarig? Er nu al vanuit gaan dat die bewoners erover zullen gaan zeuren?
overigens heeft Eric de eerste challenge gewonnen en de 1000 euro bonnen gelijk gedeeld met heel de groep, maar dat was in het begin.
Babs praat meer op één dag dan Ima tot dusverre in acht maanden én heeft nog minder zendtijd dan de kleurloze Janetquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja echt... maar die doet het zo onopvallend, je ziet niet dat hij iets pakt, zo snel doet hij het ..... en staat dan weer met zijn waffel vol...
Een eigen pot voor kantoor is slim?quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:12 schreef Judiwi het volgende:
[..]
De chalenges moeten over de gehele groep verdeeld worden. Dit is snoep voor de niet rokers. Maar niemand kan verwachten dat met zo een grote overvloed aan snoep de rokers ook niks krijgen.
En slim om als manager ook wat achterhand te houden.
Waarom is dat slim?ik ñoem dat achterbaksquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:12 schreef Judiwi het volgende:
[..]
De chalenges moeten over de gehele groep verdeeld worden. Dit is snoep voor de niet rokers. Maar niemand kan verwachten dat met zo een grote overvloed aan snoep de rokers ook niks krijgen.
Dit snoep staat los van de belofte dat er snoep gekocht zou worden voor de niet rokers. Dat is namelijk niet gebeurd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:12 schreef Judiwi het volgende:
[..]
aannamequote:Op woensdag 17 mei 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe zou ieder snoepje gaan tellen maar ondertussen de helft (onbewust) naar binnen werken
Met sommige managers hadden ze een schaaltje op tafel staan voor de bezoekers.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is dat slim?ik ñoem dat achterbaks
Is toch helemaal niet belangrijk?quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
binnen hoeveel dagen zal het meeste snoep op zijn ?
2 dagen?
ze is al buitenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:19 schreef schizolientje het volgende:
Isaac weer aan het shoppen, Zoe klaagt dat het warm is. Dan ga je naar buiten zegt Isaac. Kan niet want jij zit hier zegt Zoe dan
De plaatselijke carnavals drumbandquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice gaat blijven oefenen met drummen want ze wil een nieuwe hobby voor hier buiten; in een band spelen.
Een beginnersband.
Denk ook niet dat ze meteen bij de Peppers ofzo mag
Ze hebben nu allemaal snoep toch?quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met sommige managers hadden ze een schaaltje op tafel staan voor de bezoekers.
Denk dat Erik het al snel op heeft met zijn duiker verslavingquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet belangrijk?
kratjes bier of flessen whiskey zijn ook snel opals ze er maar lol van hebben
Heb hem nog niet in het zwembad zien duikenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Denk dat Erik het al snel op heeft met zijn duiker verslaving
En tegen babette zeggen dat ze maar 1 snoepje had genomenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:54 schreef schizolientje het volgende:
ze kan niet eens meer praten met die volle mond, walgelijk
Haha typo *suikerquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb hem nog niet in het zwembad zien duiken
Is toch gezelquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë gaat zelf vandaag shoppen zegt ze, want ze heeft nog geen zomerkledingen
Hoe krijgt ze het toch keer op keer voor elkaar om heel normale woorden zo te verbasteren?
dat woord....... ik heb het vaak over 'gezellig' maar sinds zij dit zo zegt.... echt niet meer!quote:
Wil je die erbij hebben dan? Zo'n vrolijke noot?quote:
Bleek later iets van 45 euro te zijn geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:41 schreef superniger het volgende:
Kijk nu voor het eerst.
Een hele discussie om een pruik van 450 euro.
Echt fantastisch.
🤣
boekenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wát wordt er per direct uit de loods gehaald?
Boeken. Er mag maar 1 persoon lezen zijn er meer die lezen worden de boeken per direct uit de loods gehaaldquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wát wordt er per direct uit de loods gehaald?
Sjeezus.. zijn ze gek geworden Achterquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
boeken
als er meer dan 1 boek per keer gelezen wordt
was altijd al de regelquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus.. zijn ze gek geworden Achter
En vervolgens loop je die poort uit en val je weer in de echte wereldquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:41 schreef superniger het volgende:
Kijk nu voor het eerst.
Echt fantastisch.
🤣
Heb jji nog nooit die discussies over roken en drinken gezien?quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:41 schreef superniger het volgende:
Kijk nu voor het eerst.
Echt fantastisch.
🤣
Nog nooit van gehoord, één spel per keer welquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
was altijd al de regel
maar daar hielden ze zich niet meer aan
Beetje wel, maar aan de andere kant, wie zit te wachten op streams met lezende bewoners?quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus.. zijn ze gek geworden Achter
ze hadden nooit die spellen en boeken erin moeten latenquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, één spel per keer wel
Dan ook gelijk één roker per keer, scheelt een hoop zwijgzame samenzittersquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje wel, maar aan de andere kant, wie zit te wachten op streams met lezende bewoners?
Tópactiequote:Op woensdag 17 mei 2023 14:54 schreef greysbones het volgende:
Iemand heeft de snoepjes van Ice verstopt
Babs verdenkt Ice
Staat ze te springen als een kleine kind, Ik wil mijn snoepjesquote:
Nahja.. Arme Babbel, die al zo godvergeten dwangneurotisch verplicht lief is tegen iedereen die het maar niet horen wilquote:
nu hebben we mirthjequote:Op woensdag 17 mei 2023 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja.. Arme Babbel, die al zo godvergeten dwangneurotisch verplicht lief is tegen iedereen die het maar niet horen wil
In Geldrop vast welquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je die erbij hebben dan? Zo'n vrolijke noot?
Ik denk voorlopig geen een. Ze hebben nu allemaal snoepquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:03 schreef Judiwi het volgende:
Ben benieuwd welke niet roker als eerste gaat vragen om die 150 euro die voor snoep bestemd was.
haha, haast weer evenement vergetenquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Erik komt Mirthe halen, we waren bezig en ineens was je weg. Het is jou evenement zegt hij.
Leuk toch.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weer zo blij als een kind natuurlijk
Het lijkt wel een straf kamp geworden daar. Zorg maar eens voor meer actie, feboquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
boeken
als er meer dan 1 boek per keer gelezen wordt
Ze waren vanmorgen wel met de voorbereiding bezig. Mirthe is echt een warhoofdquote:
Ik zag net in een flits dat isaac haar aan de schouders zat, was net te laat om te zien wat er 'gebeurde'quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
En ZooWie's ½Bloot-acties in de buurt van Isaac blijven een dingetje
Ja ice, Achter zien ze het ook
[ afbeelding ]
FEBO? Wat zijn überhaupt hun plannen en ideeën? Zie jij er iets zinnigs van terug?quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een straf kamp geworden daar. Zorg maar eens voor meer actie, febo
Na die speciale "duimdruk" van laatst en nu dit weer, zou je toch haast gaan denken dat er gewoon meer aan de hand is tussen die tweequote:Op woensdag 17 mei 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag net in een flits dat isaac haar aan de schouders zat, was net te laat om te zien wat er 'gebeurde'
Ik ga zo ff terugkijken, maar er was veel gaande in haar kantoor met Miertjes speledingetjequote:Op woensdag 17 mei 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag net in een flits dat isaac haar aan de schouders zat, was net te laat om te zien wat er 'gebeurde'
En die blik van isaac richting de cameraquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jah.. verdomd wat is Isaac erg "hands on" met ZooWie![]()
Slijmlul modus
[ afbeelding ]
Domme domme Icie!quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Slijmlul modus , kijkt ook nog naar de cam
[ afbeelding ]
Zo interpreteerde ik het ook ja.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:15 schreef Verida het volgende:
[..]
En die blik van isaac richting de cameraHij voelde zich echt betrapt
Ja dit zag ik dus, Raar vooral omdat hij weet wat zij voor hem voelt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Slijmlul modus , kijkt ook nog naar de cam
[ afbeelding ]
Ik niet tis een grote flop met hun " grootste gameshow"quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO? Wat zijn überhaupt hun plannen en ideeën? Zie jij er iets zinnigs van terug?
Ik kwam net te laat op die stream, zag die hand en het was over.quote:
Het lijk wel of Ice ook met ZooWie een spelletje speelt voor eigen voordeel zolang ze Manager is kannie namelijk in het kantoor doen wat 'ie wil met de PC op internetquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit zag ik dus, Raar vooral omdat hij weet wat zij voor hem voelt.
Hij zet het zelf aan door dit soort dingen te doen
Ik weet niets van een duimquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam net te laat op die stream, zag die hand en het was over.
Vond he vreemd omdat hij niets van haar wil
Van de week ook al met die duim
Er speelt echt wel iets tussen die twee, want zo doet hij niet naar de andere vrouwen, zo vrij. Daar houdt hij altijd heel bewust afstand van (vind ik)quote:
was een filmpje van de week, langzaam afgespeeld zie je dat hij heel vreemd zijn duim tegen haar hand drukt als hij haar iets geeft. Ik weet niet meer wie dat filmpje geplaatst had, misschien dat @Dotteke dit weetquote:
Zou maar zo kunnen ben benieuwd wat voor drama er dan komt als ze geen manager meer is en ze geen aandacht van hem meer krijgtquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijk wel of Ice ook met ZooWie een spelletje speelt voor eigen voordeel zolang ze Manager is kannie namelijk in het kantoor doen wat 'ie wil met de PC op internet
Misschien heeft @5thencounter het nogquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
was een filmpje van de week, langzaam afgespeeld zie je dat hij heel vreemd zijn duim tegen haar hand drukt als hij haar iets geeft. Ik weet niet meer wie dat filmpje geplaatst had, misschien dat @:Dotteke dit weet
En zoe moet te vriend gehouden worden, ze heeft een belangrijke stem bij stemmingen. En ze gaan heel ver om haar binnen de groep te houden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijk wel of Ice ook met ZooWie een spelletje speelt voor eigen voordeel zolang ze Manager is kannie namelijk in het kantoor doen wat 'ie wil met de PC op internet
Gaf hij haar iets en ging toen met zijn duim over haar duim wrijven, was ook een gifje vanquote:
Klopt, ik heb dat geplaats, was een erg vreemd momentje iddquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
was een filmpje van de week, langzaam afgespeeld zie je dat hij heel vreemd zijn duim tegen haar hand drukt als hij haar iets geeft. Ik weet niet meer wie dat filmpje geplaatst had, misschien dat @:Dotteke dit weet
Nee, geen idee meer wie dat was.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Smerig hoorquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
En zoe moet te vriend gehouden worden, ze heeft een belangrijke stem bij stemmingen. En ze gaan heel ver om haar binnen de groep te houden.
Jammerdebammer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dat geplaats, was een erg vreemd momentje idd
Terugvinden is lastiger inn uren opname![]()
Had je het niet in de Cos ook geplaatst?quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie probeert ze te verleiden dan? De dichtstbijzijnde boom ofzo?quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:33 schreef Judiwi het volgende:
Eunice speelt de game op haar hoge hakken. Zo gemaakt overdreven.
Camera geil.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wie probeert ze te verleiden dan? De dichtstbijzijnde boom ofzo?
Deze?quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat was een tijd terugquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Had je het niet in de Cos ook geplaatst?
quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze?
Ja !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die blik ook van Zoe richting Ice. Heel veelbetekenend
[..]
Deze?
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Deze?
IEUW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
of de deurklinkquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wie probeert ze te verleiden dan? De dichtstbijzijnde boom ofzo?
Broodje HOT dog?quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:36 schreef woxxel het volgende:
Zat ze weer half in d'r broodje op kantoor met ice ?
Past goed bij Bep, die praat waanzinnig veel maar zegt niks.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:49 schreef pingu66 het volgende:
Wat kan die Marciano toch vaag zijn. Met zijn oneliners die vooral nergens opslaan.
ze gaat mee in zijn "sombere"bui om hem uit te schakelen, zij apast zich aan de stemming van degene die bij haar isquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Past goed bij Bep, die praat waanzinnig veel maar zegt niks.
Ik snap niet dat ze overal muziek bij krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
Hoor ik Achtergrondmuziek?Dâhmangie hoor
Speelden ze maar cricket, dit is croquetquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie met het bijpassende cricket pauperhoedje... ook van zijn ¤500 gekocht?
[ afbeelding ]
Er waren ineens regels.. geen muziek tenzij voor studie of training, niet bestemd voor "zomaar luisteren"quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze overal muziek bij krijgen.
En dan snerpende lachje van Babette er steeds tussen door
Met mosterd bei?quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Speelden ze maar cricket, dit is croquet
hahahaha, dit is een vreselijk 'spelletje' om te moeten doen, liever een kroket met mosterd als het aan mij ligt!!quote:
Dus loopt ICE de hele dag met de koptelefoon op en doet alsof ie sportief isquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er waren ineens regels.. geen muziek tenzij voor studie of training, niet bestemd voor "zomaar luisteren"
En maar 1 persoon een boek lezen. Nu nog de spelletjes en het kaarten verbieden, gaan ze zich vervelen komen er irritatiesquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er waren ineens regels.. geen muziek tenzij voor studie of training, niet bestemd voor "zomaar luisteren"
Vraag ik me nog af waar die muziek uit die headset vandaan komt, dat er memsticks de rondte gaan zag ik ook wel, maar waar zit die headset op aangesloten.. niet op die duffe " Loods Podcast shit"quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus loopt ICE de hele dag met de koptelefoon op en doet alsof ie sportief is
Nee af en toe zie je hem meezingen en bewegen op muziek ... dus nee die podcasts echt nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ik me nog af waar die muziek uit die headset vandaan komt, dat er memsticks de rondte gaan zag ik ook wel, maar waar zit die headset op aangesloten.. niet op die duffe " Loods Podcast shit"
Het valt echt op dat met dit soort evenementen vaak het meeste lol hebben. Dat was zo ook al met dat balspel van Moraima. Echt leukquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben weer lol, mooi weer ook om het buiten te doen,
Roken nog aanpakken, dan achterover zitten en genietenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En maar 1 persoon een boek lezen. Nu nog de spelletjes en het kaarten verbieden, gaan ze zich vervelen komen er irritaties
Ik vind het juist leuk dat er een muziekje bij is.. zo zie je maar dat iedereen wat anders leuk vindquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze overal muziek bij krijgen.
En dan snerpende lachje van Babette er steeds tussen door
Vind die muziek ook niet erg, maar meer vreemd dat ze overal muziek bij krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat er een muziekje bij is.. zo zie je maar dat iedereen wat anders leuk vind
Zal ze die verschrikkelijke extensions eruit moeten halen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:26 schreef schizolientje het volgende:
nu zal er wel snel een föhn komen, Zoe wil haar haar wassen en met extension kan dat niet zonder het te föhnen vertelde ze al aan verschillende mensen
Ze mogen idd veel wat muziek betreft.. dat is nog nooit in een rls geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die muziek ook niet erg, maar meer vreemd dat ze overal muziek bij krijgen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Alles draait om jullie, maar het is mijn fucking huis, zegt Jeff
trap die gast eens over de poortquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
En iedereen trapt erinquote:
Hoor ik nu Huub praten??quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Facts only facts.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Kijk 'm stoer rondlopen met dat graatmagere lijf en broek op half zevenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:44 schreef danaqui het volgende:
Ze moesten wachten op Tiano omdat Tiano het zo wilde doen zoals hij wil, Jeff wil niet wachten dus geen zin meer en gelijk heeft Jeff
En als het je niet bevalt dan donderstraal je maar op, je weet waar de poort is!quote:
Tiano is het aan het verkloten want het gaat niet zoals Tiano wil dus gelijk heeft Jeffquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:45 schreef Verida het volgende:
wat ontzettend sympathiek weer van jeffie om het evenement van Mirthe te verkloten met gebanjer.....
Dan ga je toch lekker naar huisquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En als het je niet bevalt dan donderstraal je maar op, je weet waar de poort is!
Tiano die niet mee wilde doenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tiano is het aan het verkloten want het gaat niet zoals Tiano wil dus gelijk heeft Jeff
Dat is niet helemaal waar, hij heeft met iemand geruild omdat iemand weer niet mee deed omdat die moest gaan kokenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano die niet mee wilde doen
Maar mensen hadden lol
Snel erbij
En wacht maar op bro Tiano
Tiano wilde eerst niet meedoenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, hij heeft met iemand geruild omdat iemand weer niet mee deed omdat die moest gaan koken
Ik zie het niet en kan het me ook niet voorstellen , maar ik vind dat ze er goed uitzietquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:51 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt wel dat Wendy weer wat aan is gekomen.. jammer want ze was zoveel afgevallen.
Ze ziet er ook goed uitquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het niet en kan het me ook niet voorstellen , maar ik vind dat ze er goed uitziet
Ik vind Wendy er juist veel slanker uit zien dan in het begin.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:51 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt wel dat Wendy weer wat aan is gekomen.. jammer want ze was zoveel afgevallen.
Ja ze is zeker een stuk slanker als toen binnenkwam.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Wendy er juist veel slanker uit zien als in het begin.
Marciano is een jankerdquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
Baby 'Tiano wil zijn zin, krijg zijn zin:
Filmpje: https://streamable.com/qwcs4f
Babette ook volgens ook mij.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ze is zeker een stuk slanker als toen binnenkwam.
Babette ziet er erg goed uit en is (net als Wendy) een super tof mens. Die twee zijn wel mijn favorietenquote:
Mirthe: ehh ja, ehhh ja op het commentaar van Jeff...uitgeluld.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
Baby 'Tiano wil zijn zin, krijg zijn zin:
Filmpje: https://streamable.com/qwcs4f
Jeff is uitgeluldquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mirthe: ehh ja, ehhh ja op het commentaar van Jeff...uitgeluld.
Ik snappumquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk wel.
Ik heb het aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |