trap die gast eens over de poortquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Alles draait om jullie, maar het is mijn fucking huis, zegt Jeff
En iedereen trapt erinquote:
Hoor ik nu Huub praten??quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Facts only facts.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Kijk 'm stoer rondlopen met dat graatmagere lijf en broek op half zevenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:44 schreef danaqui het volgende:
Ze moesten wachten op Tiano omdat Tiano het zo wilde doen zoals hij wil, Jeff wil niet wachten dus geen zin meer en gelijk heeft Jeff
En als het je niet bevalt dan donderstraal je maar op, je weet waar de poort is!quote:
Tiano is het aan het verkloten want het gaat niet zoals Tiano wil dus gelijk heeft Jeffquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:45 schreef Verida het volgende:
wat ontzettend sympathiek weer van jeffie om het evenement van Mirthe te verkloten met gebanjer.....
Dan ga je toch lekker naar huisquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En als het je niet bevalt dan donderstraal je maar op, je weet waar de poort is!
Tiano die niet mee wilde doenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tiano is het aan het verkloten want het gaat niet zoals Tiano wil dus gelijk heeft Jeff
Dat is niet helemaal waar, hij heeft met iemand geruild omdat iemand weer niet mee deed omdat die moest gaan kokenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano die niet mee wilde doen
Maar mensen hadden lol
Snel erbij
En wacht maar op bro Tiano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |