Ik snap niet dat ze overal muziek bij krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
Hoor ik Achtergrondmuziek?Dâhmangie hoor
Speelden ze maar cricket, dit is croquetquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie met het bijpassende cricket pauperhoedje... ook van zijn ¤500 gekocht?
[ afbeelding ]
Er waren ineens regels.. geen muziek tenzij voor studie of training, niet bestemd voor "zomaar luisteren"quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze overal muziek bij krijgen.
En dan snerpende lachje van Babette er steeds tussen door
Met mosterd bei?quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Speelden ze maar cricket, dit is croquet
hahahaha, dit is een vreselijk 'spelletje' om te moeten doen, liever een kroket met mosterd als het aan mij ligt!!quote:
Dus loopt ICE de hele dag met de koptelefoon op en doet alsof ie sportief isquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er waren ineens regels.. geen muziek tenzij voor studie of training, niet bestemd voor "zomaar luisteren"
En maar 1 persoon een boek lezen. Nu nog de spelletjes en het kaarten verbieden, gaan ze zich vervelen komen er irritatiesquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er waren ineens regels.. geen muziek tenzij voor studie of training, niet bestemd voor "zomaar luisteren"
Vraag ik me nog af waar die muziek uit die headset vandaan komt, dat er memsticks de rondte gaan zag ik ook wel, maar waar zit die headset op aangesloten.. niet op die duffe " Loods Podcast shit"quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus loopt ICE de hele dag met de koptelefoon op en doet alsof ie sportief is
Nee af en toe zie je hem meezingen en bewegen op muziek ... dus nee die podcasts echt nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ik me nog af waar die muziek uit die headset vandaan komt, dat er memsticks de rondte gaan zag ik ook wel, maar waar zit die headset op aangesloten.. niet op die duffe " Loods Podcast shit"
Het valt echt op dat met dit soort evenementen vaak het meeste lol hebben. Dat was zo ook al met dat balspel van Moraima. Echt leukquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben weer lol, mooi weer ook om het buiten te doen,
Roken nog aanpakken, dan achterover zitten en genietenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En maar 1 persoon een boek lezen. Nu nog de spelletjes en het kaarten verbieden, gaan ze zich vervelen komen er irritaties
Ik vind het juist leuk dat er een muziekje bij is.. zo zie je maar dat iedereen wat anders leuk vindquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze overal muziek bij krijgen.
En dan snerpende lachje van Babette er steeds tussen door
Vind die muziek ook niet erg, maar meer vreemd dat ze overal muziek bij krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat er een muziekje bij is.. zo zie je maar dat iedereen wat anders leuk vind
Zal ze die verschrikkelijke extensions eruit moeten halen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:26 schreef schizolientje het volgende:
nu zal er wel snel een föhn komen, Zoe wil haar haar wassen en met extension kan dat niet zonder het te föhnen vertelde ze al aan verschillende mensen
Ze mogen idd veel wat muziek betreft.. dat is nog nooit in een rls geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die muziek ook niet erg, maar meer vreemd dat ze overal muziek bij krijgen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Alles draait om jullie, maar het is mijn fucking huis, zegt Jeff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |